FórumDiskuze stížnostíKomunikace s Antillephone nv 8048 / jaz

Komunikace s Antillephone nv 8048 / jaz

před 3 roky od Rubbe666
|
56167 zobrazení 156 odpovědí |
|
1 2...8
před 3 roky

Podařilo se někomu dostat do kontaktu s držitelem licence Antillephone nv 8048 / jaz. Kontrolují operátoři působící v curacau, jak dlouho jim trvá, než odpoví na stížnosti?


Zkoušel jsem dvě adresy před reklamacemi, není od nich zpětná vazba.


complaints@gaminglicences.com


certria@gaminglicences.com


Hlavní stížnost je proti supacasi !!! file


Veřejné webové stránky držitele licence.


https://validator.antillephone.com/validate?domain=supacasi.com&seal_id=5e5aeb9f10d3a4a833a99b64d4116bf2e9c2300abe4daadecda740a2943dc5f7ad8e520469f



Děkujeme za diskuzi a pomoc odborníků při stížnostech, když operátor nechce dát hráčům právo na spor!

Upraveno autorem před 3 roky
Automaticky přeloženo:
Rubbe666
před 3 roky

Ahoj Rubbe666.

Na vaší straně vše vypadá správně. Podle mých zkušeností je tato autorita poměrně pasivní a jejich reakce může trvat dny, ale i měsíce. Mohl byste prosím upřesnit, jak dlouho jste čekali na jejich odpověď?

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Děkuji za odpověď, už asi tři týdny ani neodpověděli, že stížnost byla přijata ke kontrole.


Jsou tyto orgány spolehlivé při vyřizování stížností. Pokud došlo k porušení smluvních podmínek ze strany provozovatele a sázkové společnosti nesplnily svou povinnost odpovědného hraní.


Zde samostatný formulář pro případ na vašem webu!


https://se.casino.guru/supacasi-casino-spelarens-begarda-forlust--och-insattningsgranser


✌️😵


Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Zcela upřímně, nejraději chodím do kasina. Svou výhru si můžete okamžitě vzít s sebou. Prostě nemám rád online kasina. A jsem si jistý, že nejsem jediný.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ano a na e-mail tolikrát neodpoví

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Zcela upřímně, nejraději chodím do kasina. Svou výhru si můžete okamžitě vzít s sebou. Prostě nemám rád online kasina. A jsem si jistý, že nejsem jediný.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Hraní ve standardním kasinu je velmi odlišný zážitek. To je důvod, proč stále nemůžeme tvrdit, že většina hráčů se během koronavirové pandemie přesunula do online kasin. Věřím, že mnoho hráčů nerado hraje online a prostě milují "zvuk skutečných výher" ve skutečných kasinech 🙂

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Před dvěma měsíci jsem tomuto úřadu zaslal stížnost. Nikdy jsem nedostal odpověď. Poslal jsem další upomínky a nic. V tu chvíli jsem se je pokusil kontaktovat s jinou e-mailovou adresou s omluvou, že s nimi musím mluvit, aniž bych zmínil stížnost. Pravděpodobně si mysleli, že můj je pracovní e-mail, a odpověděli mi po méně než půl hodině.

Proto jsem poukázal na to, že jsem jim před dvěma měsíci poslal stížnost bez odezvy. Stížnost jsem mu poté poslal znovu z druhé e-mailové adresy.

Odpověděli trapným způsobem tím, že nahlásili odpověď kasina, že ani nevím, zda je pravá, protože je zcela nepravdivá. Odeslal jsem proto všechny dokumenty, které prokazovaly opak s obdrženou odpovědí, aby bylo jasné, že moje stížnost je bez stínu pochybností oprávněná.

Odpověď úřadu: Vaše stížnost byla zamítnuta.

Předpokládám tedy, že mezi Antillephone a jejími kasiny existují zjevné zajímavé vazby a to vysvětluje, proč má většina kasin tuto licenci. Vědí, že jsou chráněni a vždy jim to projde.

Herní úřad, od kterého jsem dostal příkladnou pomoc na základě přijaté stížnosti, je něco úplně jiného. To vše uděláte z portálu a přinutíte kasino, aby odpovědělo do 15 dnů od oznámení stížnosti.

Vyhněte se všem licencovaným kasinům Antillephone, protože nebudete chráněni v případě problémů.

Automaticky přeloženo:
carsix79
před 2 roky

Ano, je opravdu zřejmé, že Antillephone podporuje kasina bez ohledu na to, jak nespravedlivé je kasino vůči hráči. Zmínil jste další herní úřad, kde je kasino nuceno odpovědět do 15 dnů. Jak se ten úřad jmenuje?

Automaticky přeloženo:
Daniel
před 2 roky

Curacao egaming

Napsal jsem, že požadují od zástupce kasina 15 dní na odpověď. Špatně jsem si vzpomněl .. je mi 7. Pokud pak kasino neodpoví do 7 dnů, udělí další maximálně 3, takže celkem 10 dnů.

filefile

Pokud zástupce kasina nespolupracuje při prokazování důvodů, úřad ho zavazuje předložit herní historii a uvést, které z podmínek byly porušeny. V mém případě jsem nic neporušil, a proto se nakonec manažer kasina couval do zdi rozhodl zaplatit, než mi nabídl polovinu částky nároku, kterou jsem samozřejmě okamžitě odmítl.

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
carsix79
před 2 roky

Pro jistotu v tomto bodě:

Právě teď čekáte na oficiální vyjádření poskytnuté licenčním úřadem Curacao, mám prosím pravdu?

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Od úřadu Antillephone jsem obdržel oficiální odpověď, aniž bych měl jakékoli vysvětlení motivace.

Tady je :

file

Zatímco stížnost vyřízená společností Curacao egaming byla úspěšně uzavřena.

Automaticky přeloženo:
carsix79
před 2 roky

Oh, už to vidím - děkuji.

Můžete také zveřejnit prohlášení Curacaa, prosím?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

To, co má uživatel na mysli, platí pro dva různé držitele licence. Držitel licence, který další vyšetřování popřel, se hlásí k jiné herní společnosti.


CEG vyšetřuje pouze herní společnosti, které u nich mají licenci.


Držitel licence Antillephone nv 8048 / jaz vás v případě stížností nepodpoří, je to vzdušný zámek.


Nebuďme zmateni ani doufejme!


Pokud jste hráli u herní společnosti, která má jako držitel licence Antillephone nv 8048 / jaz, CEG nebude záležitost vyšetřovat!


To platí také v případě, že jste hráli u herní společnosti, která má jako držitel licence CEG, Antillephone nv 8048 / jaz nebude vaši stížnost dále zkoumat.


Doufám, že je to jasné a zřetelné, je důležité, aby si zaměstnanci guru kasina a ostatní na fórech byli vědomi stížností a procesů.


Neváhejte a dejte o tomto "CARSIX 79" vědět ostatním


Pokud můžete uvést příklad, se kterou herní společností vám CEG pomohla, a ukázat, u které herní společnosti jste měli stížnost na Antillephone nv 8048 / jaz, která vám odmítla pomoc.







Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

file

Konečné prohlášení CEG poté, co se manažer kasina rozhodl zaplatit celou částku nároku.

Automaticky přeloženo:
Rubbe666
před 2 roky

Stížnost podaná Antillephone se týkala kasina Thrillsy, jednoho z mnoha kriminálních kasin provozovaných společností Bellona. Také jsem zde otevřel stížnost na kasino guru a byla uzavřena jako nevyřešená, protože kasino se nehodilo odpovědět.

Stížnost podaná CEG se místo toho týkala Unique Casino, které bylo také uzavřeno jako nevyřešené pro kasino guru.

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Moc děkuji za upřesnění informací veřejnosti.


Bohužel jsem se toho bál. Byl vyfouknut na 842 eur, herní tým se nazývá supacasi a má licenci s "Antillephone" CEG nezkoumal, protože to nebyl váš operátor.


Supacasi porušil podmínky a měl stížnosti od guru kasina bez úspěchu od kterékoli strany.


Nesázejte jednoduše na tyto zločinecké společnosti, vyhrajete více peněz než já, je velká šance, že budou otálet a přijdou s argumenty ve váš neprospěch, i když jste dodrželi všechny platné podmínky.



Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Curacao egaming

Napsal jsem, že požadují od zástupce kasina 15 dní na odpověď. Špatně jsem si vzpomněl .. je mi 7. Pokud pak kasino neodpoví do 7 dnů, udělí další maximálně 3, takže celkem 10 dnů.

filefile

Pokud zástupce kasina nespolupracuje při prokazování důvodů, úřad ho zavazuje předložit herní historii a uvést, které z podmínek byly porušeny. V mém případě jsem nic neporušil, a proto se nakonec manažer kasina couval do zdi rozhodl zaplatit, než mi nabídl polovinu částky nároku, kterou jsem samozřejmě okamžitě odmítl.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Toto je zajímavý případ, který dokazuje, že ne všechny licenční úřady Curacao jsou stejné a ne všechna kasina Curacao musí být špatná. Je vlastně hezké vidět, jak se o hráče stará licenční úřad Curacao.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Kasino bude vždy považovat za špatné, pokud na něj budete mít stížnost na ochranu hráče, zodpovědné hraní nebo pokud poruší smluvní podmínky.


V mnoha případech vás kasino využije a udělá jako strategii, že se vzdáte svého nároku.


Doporučil bych nyní komukoli, aby uložil své úspory těmto hercům.


A pozorně si přečtěte podmínky.



Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Mám aktualizaci, která může být užitečná i pro ostatní hráče, kteří se pokusili podat stížnost na Antillephone.

Pokračováním v žádosti úřadu o vysvětlení, zda mou oprávněnou stížnost zamítl, jsem se dočkal obvyklé zbytečné a nedostatečné odpovědi. Tentokrát však mezi příjemci v kopii e-mailu, který jsem obdržel, byla nová e-mailová adresa jiné instituce v Curacau (Xcompliants@emoore.com). podrobnější než stížnost, protože konverzaci prostřednictvím e-mailu převzal až později, a proto nerozuměl, o co jde.

Poté jsem jim poslal původní stížnost odeslanou společnosti Antillephone se všemi podpůrnými důkazy a vysvětlil jsem, že orgán Antillephone ji bezdůvodně zamítl.

Poté mi okamžitě odpověděli a řekli mi, že se pokusí kontaktovat kasino, aby přehodnotilo stížnost, a že to bude trvat několik dní.

Včera jsem tedy obdržel e-mail z kasina Thrillsy, který mě od prosince zcela ignoroval. Kasino mi nabídlo vrácení 1 000 EUR namísto 1 750 EUR, které byly předmětem stížnosti. Poté jsem o tom znovu informoval instituci a okamžitě odpověděli, že kasino znovu kontaktují.

Nyní čekám na odpověď od kasina, abych zaplatil celou částku a ne jen 1000 eur, které navrhli.

Automaticky přeloženo:
carsix79
před 2 roky

Ahoj,

to je velmi zajímavý pokrok. Vysoce ceněné!

Doufejme, že se jim podaří domluvit se s kasinem, přeci jen to bude velmi pozitivní impuls směrem ke všem hráčům. Teď jsem opravdu zvědavý.

Automaticky přeloženo:
1 2...8
Jít na stránkuz 8 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky