Ahoj Pablo.
Děkujeme, že jste se s námi podělili o podrobný výzkum. Jak jsme již diskutovali v jiných vláknech na fóru, velmi bych vám doporučil držet se licenčního úřadu. Hledání nebo kontaktování případných osob z kasina na jejich osobních kanálech (také sdílení jejich fotografií) vám možná nepomůže, ale právě naopak. Samozřejmě to může být odpovědná osoba z kasina, ale může to být rodinný příslušník stejného jména nebo dokonce úplně jiná osoba.
V případě jakýchkoli dotazů mě prosím kontaktujte.
Hello Pablo.
Thank you very much for sharing your detailed research with us. As we have already discussed in other threads in the forum, I would highly recommend you to stick with the licensing authority. Searching or contacting possible persons from the casino on their personal channels (also sharing their photos) may not help your case, but even the opposite. Of course, it may be the responsible person from the casino, but it may be a family member with the same name or even a completely different person.
Please, contact me know if you have any questions.
Všechny informace, které sdílím, jsou veřejné a dostupné na internetu. Nevyvolávám žádné obvinění, pouze sbírám informace, které, jak jsem řekl, jsou již dostupné na veřejných kanálech.
Je to stejná osoba. O tom není pochyb, protože jak jsem řekl, v oficiálním emailu společnosti mi byl zaslán Skype, kdo za to oficiálně odpovídá. Ten Skype je " vivian.v.ersilia " a fotografie použitá v profilu Skype je stejná jako na osobním facebooku.
Proto profily patří stejné osobě. Pokud někdo nezneužil facebookový obrázek Vivian Ersilia k vytvoření Skype. Ale v tomto případě nejsem já, kdo se dopouští nezákonného jednání. Prozkoumat tento příběh do hloubky je moje právo, jakákoli slušná legislativa odkudkoli na světě toto právo zaručuje.
Pokud jde o kontaktování Antillephone, již jsem vám odpověděl v jiném vláknu, budu potřebovat více času na podání stížnosti, protože nyní kasino Burningbet vytváří další překážku kromě jednoduchého omezení a budu muset do své stížnosti přidat další argumenty.
Oceňuji veškerou pomoc a zájem, který jste o případ projevili. Casinoguru je bezpochyby důležité pro hráče v situaci jako já.
All information I am sharing is public and available on the internet. I'm not making any accusations, just gathering information, which, as I said, is already available on public channels.
It's the same person. There is no doubt about that, because as I said, in the official email of the company I was sent the Skype of who is officially responsible for it. That Skype is " vivian.v.ersilia " and the photo used in the Skype profile is the same photo used in the personal facebook.
Therefore, the profiles belong to the same person. Unless someone misused Vivian Ersilia's Facebook image to create a Skype. But in this case who is committing an illicit is not me. Researching this story in depth is my right, any decent legislation from anywhere in the world guarantees that right.
About contacting Antillephone, I already replied to you in another thread, I will need more time to make the complaint as now Burningbet casino is creating another obstacle besides the simple limitation and I will need to add more arguments in my complaint.
I appreciate all the help and interest you have shown in the case. Without a doubt Casinoguru is important for players in a situation like mine.
Todas as informações que estou compartilhando são publicas e disponíveis na internet. Não estou fazendo nenhuma acusação, apenas juntando informações, que como disse, já estão disponíveis em canais públicos.
Se trata da mesma pessoa. Não há nenhuma duvida disso, pois como disse, no email oficial da empresa me foi enviado o Skype de quem responde oficialmente por ela. Esse Skype é "vivian.v.ersilia" e a foto usada no perfil do Skype é a mesma usada no facebook pessoal.
Logo, os perfis pertencem a mesma pessoa. A não ser que alguém tenha utilizado indevidamente a imagem da Vivian Ersilia do Facebook para criar um Skype. Mas nesse caso quem esta cometendo um ilícito não sou eu. Pesquisar a fundo essa historia é um direito meu, qualquer legislação decente de qualquer parte do mundo me garante esse direito.
Sobre entrar em contato com Antillephone, já lhe respondi em outro tópico vou precisar de mais tempo para formular a reclamação já que agora o cassino Burningbet esta criando outro obstáculo além da simples limitação e precisarei adicionar mais argumentações em minha reclamação.
Agradeço toda ajuda e interesse que vem demonstrando com o caso. Sem duvida Casinoguru é importante para jogadores em uma situação como a minha.