FórumDiskuze stížnostíJak kontaktovat licenční úřad Antillephone NV (Curaçao).

Jak kontaktovat licenční úřad Antillephone NV (Curaçao). (strana 8)

před rokem od Daniel
|
71211 zobrazení 323 odpovědí |
|
1...7 8 9...17
Přidat příspěvek
Příspěvek od Aldrigspela byl odstraněn správcem Radka
Důvod: Reklama
před 4 měsíci

To je dobrá odpověď, když nemáte odpověď.


Nenechávejte cliffhanger, zveřejněte své "screenshoty".


Právě jsi ztratil důvěryhodnost. Nyní budu předpokládat, že každý váš příspěvek je lež, stejně jako ostatní.


A posíláte odkazy do kasin, abyste mohli získat peníze od ostatních.

Teď to nedává smysl.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Dokud jsem nenašel tento příspěvek, chtěl jsem vám jen oznámit, že toto fórum zde není pro vaše návrhy. Přesto, čím více čtu, čeho jste schopni, tím méně si myslím, že jste v souladu s našimi pokyny pro fórum.

Nevidím tě jako doplněk této komunity, a proto tě omezuji ve fóru.

Opatrujte se, snad se ještě někam vejdete.


Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Ahoj,

Byl jsem podveden kasinem tritium, po žádosti o výběr deaktivovali můj hráčský účet, ze strany kasina tritium jsem byl velmi podveden. Zamkli 3500 mých spravedlivých výher. Prováděl jsem vklady do kasina Versus Odds od 6 let a nikdy jsem nespadl tak jako nyní., licenci vydala Antillephone BV, takže jsem poslal e-mail na: complaints@gaminglicences.com....nobody odpověděl... regulují tritium? Kam mám poslat stížnost? Může mi někdo pomoci?

Díky předem

Automaticky přeloženo:
djdark4
před 3 měsíci

Ahoj. Tato situace v kasinu mě opravdu mrzí. Jak vidím, zatím to v naší databázi nemáme a předám to našemu datovému týmu, aby mohli začít pracovat na jeho úplné kontrole.

Mohu vás požádat o poskytnutí dalších podrobností o problému, se kterým jste se tam setkali, prosím? Kdy přesně jste požádali o výběr a poskytlo vám kasino nějaké vysvětlení ohledně důvodu zablokování vašeho účtu?

Určitě se vám pokusíme pomoci a budeme čekat, až nám poskytnete další informace.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 3 měsíci

Ahoj,

Požádal jsem o výběr dne 9. května 7:00. Mám kopii e-mailu

"Milý djdark4,

Rádi bychom vás informovali, že vaše žádost o výběr v Tritium Casino je nyní ve fázi zpracování. Náš finanční tým pilně pracuje na tom, aby byl váš požadavek vyřízen rychle a efektivně."

Bylo to moje 3. stažení žádosti, předchozí dvě po 24 hodinách byly úspěšně provedeny. Tentokrát jsem dostal e-mail 11. května 12:09, tedy více než 24 hodin 🙂

"Milý Dariusi,

Doufáme, že vás tento e-mail dobře najde. S politováním vám musíme oznámit, že jsme bohužel obdrželi oznámení od herního licenčního týmu ohledně vašeho účtu Tritium Casino.

V souladu s předpisy stanovenými herními úřady jsme povinni dodržovat přísná pravidla, abychom zajistili bezpečnost a pohodu všech našich hráčů. Všimli jsme si, že váš účet byl nahlášen kvůli problémům souvisejícím s hazardními hrami v rámci licence, a v důsledku toho jsme ze zákona povinni podniknout okamžitá opatření.

S těžkým srdcem vás musíme informovat, že váš účet Tritium Casino bude s okamžitou platností trvale uzavřen. Kromě toho budou všechny nevyřízené výhry spojené s vaším účtem zrušeny v souladu s podmínkami uvedenými v naší herní licenční smlouvě.

Chápeme, že tato zpráva může být zklamáním, a upřímně se omlouváme za způsobené nepříjemnosti. Naším primárním zájmem je udržovat zodpovědné herní prostředí a dodržovat nejvyšší standardy bezpečnosti a zabezpečení hráčů.

Máte-li jakékoli dotazy nebo potřebujete další objasnění této záležitosti, neváhejte se obrátit na náš tým zákaznické podpory. Jsme tu, abychom vám pomohli a poskytli veškerou nezbytnou pomoc během tohoto procesu.

Ještě jednou se omlouváme za nutnost tohoto jednání a děkujeme za pochopení a spolupráci.

S pozdravem,

Zákaznická podpora Tritium Casino"

Několikrát jsem se bezdůvodně pokusil kontaktovat podporu Tritium ohledně deaktivace mého hráčského účtu, ale nedostal jsem odpověď

Napsal jsem herní licenci Curacao, že se cítím podveden Tritiem. Nikdy jsem nepsal Tritiu o závislosti na hazardních hrách. Včera jsem poslal e-mail znovu a dostal jsem odpověď

"Vážený pane:

Váš e-mail ke kontrole jsme operátorovi odeslali minulý pátek. Potvrdili, že budou dále vyšetřovat a poskytnou podrobnosti a/nebo odůvodnění.

S pozdravem,

ANTILLEPHONE NV

Licence a řešení sporů 8048/JAZ"

Je zvláštní, že tritium nemůže od pátku odpovídat na ANTILLEPHONE NV. Je legrační, když podpora tritia píše o nejvyšších standardech. Doufám, že můj hráčský účet bude znovu otevřen a dostanu zpět své spravedlivé výhry.



Automaticky přeloženo:
djdark4
před 3 měsíci

Zdravím a děkuji za popis problému. Chápu to správně, že jste v jiných kasinech se stejnou licencí uvedli své problémy s hazardními hrami a uzavřeli jste kvůli tomu některé účty?🤔

Abych řekl pravdu, počítám, že byste měli podat stížnost na toto kasino zde s naším týmem, takže budou mít možnost se na to podívat a rozhodnout, zda kasino jednalo správně nebo ne.

Pokud chcete pokračovat, klikněte na tento odkaz . V případě, že budete potřebovat jakoukoliv pomoc, jsme tu, připraveni pomoci.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 3 měsíci

Ahoj,

Pokračovat, můj hráčský účet je od nich plně ověřen KYC. Nikdy nepíšu na podporu kasina Tritium o závislosti na hazardních hrách. Nemají takové zprávy ani e-maily. Bonusy jsem tam taky nepoužíval. Takže si myslím, že našli způsob, jak zablokovat můj hráčský účet a zrušit můj výběr. Doufám, že mi pomůžete, prosím.

Díky předem

Automaticky přeloženo:
djdark4
před 3 měsíci

Doufám, že můžeme pomoci i vám. Pokud potřebujete pomoc s podáním stížnosti, dejte nám prosím vědět.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Ahoj,

Od Antilephone NV jsem nedostal odpověď ze 2 týdnů, můj hráčský účet je z jednoho měsíce bezdůvodně deaktivován. nevím co můžu dělat. Má každý hráč stejný problém, kontaktujte tohoto držitele licence Curacao;-/

Automaticky přeloženo:
djdark4
před 3 měsíci

Na tuto otázku bohužel nemám odpověď. Viděl jsem vaši stížnost a Nick bude moci brzy pokračovat ve vyšetřování. Jen se snažte být trpěliví, protože právě teď zažíváme spoustu stížností.

Automaticky přeloženo:
djdark4
před 3 měsíci
Nikdy nepíšu na podporu kasina Tritium o závislosti na hazardních hrách. Nemají takové zprávy ani e-maily.


Psali jste někdy do JAKÉHOKOLI kasina nebo pravidelného návštěvníka o závislosti? Využili jste někdy některou z možností bezpečného hazardu, které jsou k dispozici na těchto stránkách?


Bohužel tyto nástroje, které jsou k dispozici, aby pomohly hráčům, kteří mohou mít problémy s hazardními hrami, si nakonec zvykli PROTI hráčům, kterým mají pomáhat.

S těžkým srdcem vás musíme informovat, že váš účet Tritium Casino bude s okamžitou platností trvale uzavřen. Kromě toho budou všechny nevyřízené výhry spojené s vaším účtem zrušeny v souladu s podmínkami uvedenými v naší herní licenční smlouvě.

Výše uvedené je v rozporu s následujícím..

..jsme povinni dodržovat přísná pravidla, abychom zajistili bezpečnost a pohodu všech našich hráčů.


Jak přesně zabavení výher hráčů zajišťuje jejich bezpečnost a pohodu? Pokud je hráč závislý na hazardních hrách, mohou být tyto výhry jedinými prostředky, které má na své jméno. Může to být rozdíl mezi tím, když si necháte platit nájem předem na dalších šest měsíců, nebo když jste bezdomovci a na ulici.


Pozor: VŠECHNA KASINA, PROVOZOVATELE A REGULÁTORY


Nikdy není v pořádku krást někomu těžce vydělané výhry!!

V podstatě máte licenci k tisku hotovosti. Všechny kasinové hry mají vestavěnou výhodu, takže pokud se musíte uchýlit k okrádání chudých jen proto, abyste se udrželi nad vodou, pak bych vám doporučil snížit náklady místo toho, abyste byli bizzaro Robin Hood.

Automaticky přeloženo:
DaStupidKidd
před 3 měsíci


Děkuji za odpověď. Můžete ji poslat této neférové podpoře kasina support@tritiumcasino.com , prosím. Myslím, že zablokovali můj e-mail, takže jej nemohu sám odeslat. Čas od času používám denní limit vkladu. Také používám samovylučovací 24 hodin. Myslel jsem si, že ho mohu bez problémů použít při vysazování.

Automaticky přeloženo:
djdark4
před 3 měsíci

Bohužel hraji v mnoha kasinech Versus Odds/Mirage, takže jim nemohu poslat e-mail, aniž bych se obával, že budu zakázán v celé jejich síti. Velmi se omlouváme.

Jak již bylo řečeno, pokud jste to ještě neudělali, otevřete si lístek s podporou Guru. Budou mnohem větší pomocí, než bych mohl být já.


Hodně štěstí!

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Protože sám od Antillephone žádnou odpověď nedostávám, ptám se sám sebe:

kdo je nad touto autoritou? Kdo Antillephone reguluje a řídí?

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Jsou to kybernetičtí zločinci dohromady, Antille, Curacao zvláště.. Nikdy vám nedají vaše peníze.

Všem jejich kasinům byste se měli vyhnout, zvláště Dublinbetu, který mi bez jakéhokoli vysvětlení ukradl 5000 eur.

Automaticky přeloženo:
LaJenny7
před 3 měsíci

Realisticky? Nikdo.

Držitelé hlavní licence se starají o jednu věc: vybírání licenčních poplatků.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Ale musí existovat způsob, jak je přimět, aby reagovaly. Peníze už mě nezajímají, jde jen o princip. Jako držitel licence si nemůžete dělat, co chcete. To by nemělo být!

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Jak mohu kontaktovat licenci s názvem Miomedia?


Jestli to vůbec existuje?


Týká se to kasina RTBET -


Obdržel jsem tuto odpověď od členů Aboutslots:

Dobrý den, mají licenci ( Miomedia ), mají licenci pro provozování mnoha různých kasin. Vidím však, že odznak na svých webových stránkách nezobrazují, nyní je ohledně toho budu kontaktovat.


Na jejich stránce je však napsáno:

RTbet Casino je ve vlastnictví Rabidi NV, dobře zavedeného jména v odvětví online hazardních her. Rabidi NV je známá svými vysoce kvalitními kasiny a RTbet je licencovaným provozovatelem podle předpisů Curacao.


a na místě nemají žádnou pečeť ani nic podobného.. prosím pomozte mi to pochopit.. podvádějí lidi

Automaticky přeloženo:
Anonymized619
před 3 měsíci

Ahoj, Rabidi je také součástí Antillephone nv Můžete je kontaktovat na info@gaminglicences.com Odpovídají, pokud jde o obecný problém. Pokud se to stane problematické a budete chtít vrácení peněz, nikdy nedostanete odpověď. Zkus své štěstí.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Rabidi vyhlásil bankrot

Automaticky přeloženo:
1...7 8 9...17
Jít na stránkuz 17 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu