před 3 měsíci
Proto RTBET změnil licenci na miomedia
That is why RTBET changed license to miomedia
0
Proto RTBET změnil licenci na miomedia
That is why RTBET changed license to miomedia
Mám velký problém s kasiny licencovanými Antillephone NV a Curacao... Mám od Roku/BetTilt zpět částku vyšší než 4300 EUR a nikdo mi neodpovídá! Roku pouze říká, že případ byl předán regulačnímu úřadu, ale nikdo mi nereaguje! Je to ostuda, co dělají kasina s licencí od Antillephone NV! Je to parta zločinců, jak kasina Abudantia BV, tak kdokoli, kdo jim udělí licenci! Roku říká, že případ byl předán regulátorovi a právnímu oddělení, ale oni měli údajně 7 dní na odpověď a to už je více než 2 týdny! Závěr, Roku Casino i jeho licence jsou podvod! Drž se dál od všech kasin s licencí od Antillephone NV.
I have a big problem with casinos licensed by Antillephone NV and Curacao... I have an amount of more than €4300 to receive back from Roku/BetTilt and no one answers me! Roku only says that the case has been handed over to the regulatory authority, but no one responds to me! It's a shame what casinos licensed by Antillephone NV are doing! They are a bunch of criminals, both the Abudantia BV casinos and whoever licenses them! Roku says the case has been handed over to the regulator and the legal department, but they supposedly had 7 days to respond and it's been more than 2 weeks! Conclusion, both Roku Casino and its license are a fraud! Stay away from all casinos licensed by Antillephone NV.
Estou com um grande problema com casinos licenciados pela Antillephone N.V e de Curaçau.. tenho um montante de mais de 4300€ para receber de volta da Roku/BetTilt e ninguém me responde! A Roku só diz que o caso está entregue á entidade reguladora, mas ninguém me responde! Uma vergonha o que os casinos licenciados pela Antillephone N.V andam a fazer! São um bando de criminosos, tanto os casinos Abudantia B.V como quem lhes passa a licença! A Roku diz que o caso está entregue á entidade reguladora e ao departamento jurídico, mas supostamente tinham 7 dias para responder e já passaram mais de 2 semanas! Conclusão, tanto a Roku Casino como a sua licença são uma fraude! Mantenham-se longe de todos os casinos sob a licença da Antillephone NV.
Pokud by mi někdo mohl pomoci získat odpověď od regulátora, bylo by to skvělé! Udělal jsem vše, co jsem mohl... právě začínám ztrácet naději.. Licence Curaçau a Antillephone NV je největší podvod a podvod, jaký jsem kdy viděl.
If someone could help me getting an answer from the regulator it would be great! I have done everything I can… just starting to lose my hope.. Curaçau and Antillephone NV license is the biggest fraud and scam I have ever seen.
Mám velký problém s kasiny licencovanými Antillephone NV a Curacao... Mám od Roku/BetTilt zpět částku vyšší než 4300 EUR a nikdo mi neodpovídá! Roku pouze říká, že případ byl předán regulačnímu úřadu, ale nikdo mi nereaguje! Je to ostuda, co dělají kasina s licencí od Antillephone NV! Je to parta zločinců, jak kasina Abudantia BV, tak kdokoli, kdo jim udělí licenci! Roku říká, že případ byl předán regulátorovi a právnímu oddělení, ale oni měli údajně 7 dní na odpověď a to už je více než 2 týdny! Závěr, Roku Casino i jeho licence jsou podvod! Drž se dál od všech kasin s licencí od Antillephone NV.
I have a big problem with casinos licensed by Antillephone NV and Curacao... I have an amount of more than €4300 to receive back from Roku/BetTilt and no one answers me! Roku only says that the case has been handed over to the regulatory authority, but no one responds to me! It's a shame what casinos licensed by Antillephone NV are doing! They are a bunch of criminals, both the Abudantia BV casinos and whoever licenses them! Roku says the case has been handed over to the regulator and the legal department, but they supposedly had 7 days to respond and it's been more than 2 weeks! Conclusion, both Roku Casino and its license are a fraud! Stay away from all casinos licensed by Antillephone NV.
Estou com um grande problema com casinos licenciados pela Antillephone N.V e de Curaçau.. tenho um montante de mais de 4300€ para receber de volta da Roku/BetTilt e ninguém me responde! A Roku só diz que o caso está entregue á entidade reguladora, mas ninguém me responde! Uma vergonha o que os casinos licenciados pela Antillephone N.V andam a fazer! São um bando de criminosos, tanto os casinos Abudantia B.V como quem lhes passa a licença! A Roku diz que o caso está entregue á entidade reguladora e ao departamento jurídico, mas supostamente tinham 7 dias para responder e já passaram mais de 2 semanas! Conclusão, tanto a Roku Casino como a sua licença são uma fraude! Mantenham-se longe de todos os casinos sob a licença da Antillephone NV.
Ahoj,
Normálně bych řekl, že tým udělá vše, co bude v jeho silách, aby našel spravedlivé řešení prostřednictvím stížnostního procesu, který v současné době procházíte v obou kasinech. Na druhou stranu, pokud kasino použije regulátor jako omluvu pro další ignoraci, určitě doufám, že se stížností nebude řešit stejným způsobem.
Kromě toho, myslíte si, že můžete alespoň stručně popsat povahu svých stížností na kasino? Myslím, že by to bylo užitečné pro zbytek komunity.
To nechám na vás.
Hello,
Normally, I would say that the Team will do its best to find a fair solution through the complaint process that you're currently undergoing with both casinos. On the other hand, if the casino uses the regulator as an excuse for further ignoration, I certainly hope they won't treat the complaint in the same way.
Besides, do you think you can at least briefly describe the nature of your complaints against the casino? I think that would be handy for the rest of the community.
I'll leave that to you.
Pokud by mi někdo mohl pomoci získat odpověď od regulátora, bylo by to skvělé! Udělal jsem vše, co jsem mohl... právě začínám ztrácet naději.. Licence Curaçau a Antillephone NV je největší podvod a podvod, jaký jsem kdy viděl.
If someone could help me getting an answer from the regulator it would be great! I have done everything I can… just starting to lose my hope.. Curaçau and Antillephone NV license is the biggest fraud and scam I have ever seen.
Vidím, že naši specialisté se o to určitě pokusí, pokud máte otevřené stížnosti, ale zda budou kasina spolupracovat a zda odpoví, nevím. Takže musíte být trochu trpěliví. 😕
I can see that our specialists will certainly try to do this if you have open complaints, but whether the casinos will cooperate and whether they will reply back I don't know. So you just have to be a little patient. 😕
Ano, mám a údajně byl případ předán regulátorovi, ale to říká Roku Bet... Nemám žádný email od Antillephone NV, který by to potvrzoval. Ale Roku Bet je licencován společností Antillephone, ale nyní je „kontrolován" týmem pro dodržování předpisů eMoore NV, o kterém jsem zjistil, že je důvěryhodnější. Webová stránka eMoore NV má alespoň adresy, e-maily a místa, kde si můžete stěžovat.
V příloze jsou fotografie webové stránky Roku a odpověď na portugalském portálu Queixa.
Může mi CasinoGuru pomoci s těmito údaji? Kontaktujete tým pro dodržování předpisů eMoore NV? Mimochodem, ačkoli je licence Roku Bet a BetTilt od Antillephone, jedná se o sublicenci, nemusí skupina Abudantia BV dodržovat pravidla zákonů Master License Curaçao? Prosím pomozte mi.
Yes, I do, and supposedly the case has been handed over to the regulator, but that's what Roku Bet says... I don't have any email from Antillephone NV confirming this. But Roku Bet is licensed by Antillephone but is now "controlled" by the eMoore NV compliance team, which I found to be a more credible entity. At least the eMoore NV website has addresses, emails and places to complain.
Attached are photos of the Roku website and the response given on the Portuguese Queixa Portal.
Can CasinoGuru help me with this data? Contacting the eMoore NV compliance team? By the way, although the Roku Bet and BetTilt license is from Antillephone, it is a sub license, doesn't the Abudantia BV group have to follow the rules of the Master License Curaçao laws? Please help me.
Tenho sim, e supostamente o caso está entregue ao regulador, mas isso é o que a Roku Bet diz… não tenho qualquer email da Antillephone NV a confirmar isso. Mas a Roku Bet tem licença da Antillephone mas agora são "controlados" pela equipa de compliance da eMoore N.V, na qual reparei ser uma entidade mais credível. Pelo menos o site da eMoore NV tem moradas, emails e sítios para se reclamar.
segue em anexo fotos do site da Roku e das resposta dada no Portal da Queixa Português.
será que o CasinoGuru me pode ajudar com estes dados? Contactando a equipa de compliance da eMoore NV? Já agora, apesar de a licença da Roku Bet e BetTilt ser da Antillephone, é uma uma sub licença, o grupo Abudantia B.V. não tem que seguir as regras de leis da Master License Curaçau? Por favor ajudem-me.
..zda budou kasina spolupracovat..
A to je problém online hazardních her.
Licencované, nelicencované. Curacao, Malta, UKGC. Na konci dne to nic neznamená, protože jediná osoba, která rozhoduje o tom, zda dostanete zaplaceno, je ten, kdo má na starosti finance kasina.
Pokud vám kasino nechce platit, nebude. Je to tak jednoduché. Pro většinu lidí neexistuje absolutně nic, co byste mohli udělat, abyste získali své peníze, protože nikdo není zodpovědný za to, aby hráči dostali výplatu.
Všechny komise a regulační orgány jsou fraška. Existují pouze proto, aby se hráči cítili „pohodlně" a dávali své peníze do těchto stinných obchodů. Od každého operátora si také vezmou velký kus drobných, aby si mohli naskládat vlastní kapsy. Dokud ty peníze budou přicházet, nedají ani jednoho Fudgsicle.
Použijme Blazzio jako nedávný příklad.
Jednoho dne se prostě rozhodli svou operaci vytáhnout ze zásuvky. Hráči nedostali žádné varování. Nebyly odeslány žádné odpovědi. Jediné, co udělali, bylo změnit své webové stránky tak, aby vypadaly jako geoblok.
Zkuste si o tom vyhledat informace a nenajdete téměř nic. Uvidíte stížnosti, které lidé odeslali na přidružené stránky, jako je tato. Uvidíte dokonce, že některé stránky to stále doporučují jako bezpečné místo pro hraní! Bolestně chybí nějaká aktuální NOVINKA týkající se jejich odstavení. Zdá se, že nikdo neví nic o tom, co se stalo.
Jak je v tomto „regulovaném" odvětví možné, aby kasino jen tak vytáhlo zástrčku – vzalo s sebou (velmi pravděpodobně) miliony dolarů z hráčských prostředků – a přitom se neobjeví ani v jediném titulku. Ani affiliate weby k tomu neměly moc co říct.
Jsou lidé, kteří na místech, jako je toto, přicházejí o své celoživotní úspory, a přesto se odpovědným lidem nikdy nic nestane. Přinejmenším by měl být regulátor vyšetřován vládou Curacaa, ale to se nestane. Jsou uprostřed nových předpisů, které jen dělají věci více matoucí, protože jsou příliš zaneprázdněni užíváním si svého karibského plážového životního stylu, než aby o hráčích šmakovali.
/Konec žvanění
..whether the casinos will cooperate..
And this is the problem with online gambling.
Licensed, unlicensed. Curacao, Malta, UKGC. At the end of the day, none of it means a damn thing, as the only person deciding if you get paid, is whoever is in charge of casino finances.
If a casino doesn't want to pay you, they won't. It's as simple as that. For most people, there's absolutely nothing you can do to get your money, because there's nobody in charge of making sure players get paid.
The commissions and regulatory bodies are all a farce. They exist solely to make players feel "comfortable" giving their money to these shady businesses. They'll also take a big chunk of change from every operator so they can line their own pockets. As long as that money keeps coming in, they don't give a single Fudgsicle.
Let's use Blazzio as a recent example.
One day, they just decided to pull the plug on their operation. No warning was given to players. No responses have been sent out. All they did, was change their website to look like a geo-block.
Try to look up information about this, and you'll find next to nothing. You'll see complaints that people have sent to affiliate sites such as this one. You'll even see some sites still recommending it as a safe place to play! Painfully missing, is any actual NEWS relating to their shutdown. Nobody seems to know a damn thing about what happened.
In this "regulated" industry, how is it possible for a casino to just pull the plug - taking (very likely) millions of dollars of players funds along with them - yet it doesn't even make a single news headline. Not even the affiliate sites had much to say about it.
There are people that lose their life savings to places like this and yet nothing ever happens to the people responsible. At the VERY LEAST, the regulator should be investigated by the Government of Curacao, but that won't happen. They're in the midst of new regulations, which is only making things more confusing, as they're too busy enjoying their Carribean beach lifestyle to give a flying phuck about the players.
/End rant
To není pravda, herní komise KGC Kahnawake donutila Leona a Twin Casino ze skupiny Moonlite NV, aby vrátili všechny peníze uložené v domě, protože bylo prokázáno, že se již v minulosti samo vyloučilo. CEG Curaçau E Gaming donutila Casino BetOnRed a Uno Digital Media BV minulý týden vrátit €820 ze stejného důvodu. Pokud existují dostatečné důkazy a zákazník má pravdu, regulační úřad pomůže!
ale v tomto případě jako u Antillephone NV a týmu Complaince je Emoore NV.. oba s velmi špatnou pověstí.. zřídka na někoho reagují. Ale případ Roku a BetTilt již byl předán regulačnímu subjektu... ale Antillephone NV zatím nerozhodl ani neodpověděl
That's not true, the KGC Kahnawake Gaming Commission forced Leon and Twin Casino, from the Moonlite NV Group, to return all the money deposited in the house because it was proven that it was already self-excluded in the past. CEG Curaçau E Gaming forced Casino BetOnRed and Uno Digital Media BV to return €820 last week for the same reason. If there is sufficient evidence and the customer is right, the regulatory authority will help!
but in this case as with Antillephone NV and the Complaince team is Emoore NV.. both with very bad reputation.. they rarely respond to anyone. But the case of Roku and BetTilt has already been handed over to the regulatory entity... but Antillephone NV has not yet given a decision nor has it responded
Não é verdade isso, a KGC Kahnawake Gaming Commission obrigou a Leon e Twin Casino, do Grupo Moonlite N.V a devolver todo o dinheiro depositado na casa porque ficou provado que já estava auto excluído no passado. A CEG Curaçau E Gaming obrigou o Casino BetOnRed and Uno Digital Media B.V. a devolver 820€ a semana passada pelo mesmo motivo. Se existirem provas suficientes e o cliente tiver razão, a entidade reguladora ajuda!
mas neste caso como é com a Antillephone N.V e a equipa de Complaince é a Emoore NV.. ambas com muito má reputação.. raramente respondem a alguém. Mas o caso da Roku e BetTilt já está entregue á entidade reguladora.. mas a Antillephone N.V ainda não deu a decisão nem respondem
Pokud je kasino „velké" a vydělává hodně peněz, nezavře se z jednoho okamžiku na druhý. Vezměte si případ Casino Leon Bet.. vrátili mi 9360 EUR velmi rychle, abych se nerozčiloval nebo nepoškodil pověst kasina.. a je to také nelegální kasino v Portugalsku. Regulace KGC, která kupodivu pochází z vaší země Kanada 🇨🇦, je však mnohem lepší než regulace Curaçao. Kahnawake Gaming Commission mi hodně pomohla. CEG taky... problém s nelegálními kasiny v Curaçao jsou prakticky všechny sublicence vydané Antillephone NV
If the Casino is "big" and makes a lot of money, it won’t close from one moment to the next. Take the case of Casino Leon Bet.. they refunded me €9360 very quickly so as not to get upset or tarnish the reputation of the Casino.. and it is also an illegal Casino in Portugal. However, the regulation of KGC, which curiously comes from your country Canada 🇨🇦, is much better than that of Curaçao. The Kahnawake Gaming Commission helped me a lot. The CEG too... the problem with the illegal casinos in Curaçao are practically all sublicenses issued by Antillephone NV
Se o Casino for "grande" e faturar bastante não vai fechar de um momento para o outro. Veja o caso do Casino Leon Bet.. devolveram-me 9360€ até rapidamente para não se chatearem nem manchar a reputação do Casino.. e também é um Casino ilegal em Portugal. No entanto a regulação da KGC que curiosamente é do seu país Canadá 🇨🇦 é muito melhor do que a de Curaçau. A Kahnawake Gaming Commission ajudou-me imenso. A CEG também… o problema com os casinos ilegais de Curaçau são todos praticamente com sub licenças passadas pela Antillephone N.V
Ahoj, jak víš, že CEG rozhodla, že se to musí vrátit?
celá skupina UNO Digital je naprosto stinná
Hi, how do you know that the CEG decided that it has to be paid back?
the whole UNO Digital group is totally shady
Hi, woher weist du dass die CEG entschieden hat, dass es zurückgezahlt werden muss?
die ganze Gruppe von UNO Digital ist total zwielichtig
Protože mi již vrátili peníze a před rozhodnutím regulátora CEG nereagovali ani na loool e-maily, nebo když odpověděli, řekli, že není možné získat zpět peníze vynaložené na hazard. Po rozhodnutí CEG rychle poslali e-mail s omluvou a žádostí o můj IBAN k provedení převodu.
Pochází přímo z mateřské společnosti
Převod 820 EUR „Udm Processing Services Ltd"
Because they have already refunded my money, and before the CEG Regulator's decision they didn't even respond to loool emails or when they did respond it was to say that it was impossible to recover money spent on gambling. After CEG's decision, they quickly sent an email apologizing and asking for my IBAN to carry out the transfer.
Came directly from the parent company
€820 Transfer "Udm Processing Services Ltd"
Porque já reembolsaram o meu dinheiro, e antes da decisão do Regulador CEG nem respondiam aos emails loool ou quando respondiam era para dizer que era impossível reaver dinheiro gasto em jogo. Depois da decisão da CEG, rapidamente enviaram um e-mail a pedir desculpa, e a pedir o meu IBAN para efectuarem a transferência.
Veio diretamente da empresa matriz
Transferência De 820€ "Udm Processing Services Ltd"
Děkuji za tvou odpověď. OK, můžu se zeptat, za co byla refundace? Byl to inkasovaný zisk nebo vklad?
Thanks for your answer. OK, can I ask what the refund was for? Was it a collected profit or the deposit?
Danke für deine antwort. Ok, darf ich mal fragen für was die Erstattung gewesen ist? War es ein eingezogener Gewinn, oder die Einzahlung?
Protože mi již vrátili peníze a před rozhodnutím regulátora CEG nereagovali ani na loool e-maily, nebo když odpověděli, řekli, že není možné získat zpět peníze vynaložené na hazard. Po rozhodnutí CEG rychle poslali e-mail s omluvou a žádostí o můj IBAN k provedení převodu.
Pochází přímo z mateřské společnosti
Převod 820 EUR „Udm Processing Services Ltd"
Because they have already refunded my money, and before the CEG Regulator's decision they didn't even respond to loool emails or when they did respond it was to say that it was impossible to recover money spent on gambling. After CEG's decision, they quickly sent an email apologizing and asking for my IBAN to carry out the transfer.
Came directly from the parent company
€820 Transfer "Udm Processing Services Ltd"
Porque já reembolsaram o meu dinheiro, e antes da decisão do Regulador CEG nem respondiam aos emails loool ou quando respondiam era para dizer que era impossível reaver dinheiro gasto em jogo. Depois da decisão da CEG, rapidamente enviaram um e-mail a pedir desculpa, e a pedir o meu IBAN para efectuarem a transferência.
Veio diretamente da empresa matriz
Transferência De 820€ "Udm Processing Services Ltd"
Bojujte až do konce, kluci! Získal jsem prostředky od Leona (9360 €) BetOnRed (820 €) a nyní mi chybí 4500 € od Roku/BetTilt. To byly všechny domy, které jsem předtím sám vyloučil, a že jsem mohl dokázat, že to nebyl žádný KYC ani ochrana hráče, a to ani s vysokými vklady!
Fight until the end guys! I have recovered funds from Leon (9360€) BetOnRed (820€) and now its missing 4500€ from Roku/BetTilt. This was all houses that I was previously self excluded, and that I could proof that was no KYC or Player Protection even with high deposits!
Peníze utracené za hazard! Jsem závislý hráč, už jsem se sám vyloučil z tohoto kasina.. ale všichni mě lákali zpět nabídkami od VIP manažerů... loool vysoké bonusové nabídky.. Chci říct, neměli by ani kontaktovat nemocného kompulzivního gamblera.. jejich chyba ! Téměř ztratil můj život v tomto kasinu!
Money spent on gambling! I am an addicted player, already self excluded from this casinos.. but they all lured me back in with offers from VIP managers… loool high bonus offers.. I mean, they shouldn’t even contact a sick compulsive gambler.. their fault! Almost lost My Life to this casinos!
Skvělý. 👌 Mám z tebe radost ☺️
Mám také nevyřízený případ s CEG, ale v mém případě je to vrácení zálohy, protože moje země není povolena. Guru takové případy bez výher nezpracovává, což naprosto chápu. Celá skupina na začátku roku smazala stávající hráče, ale registrovat se můžete znovu. Pro mě to nejsou jasná pravidla. Poté jsem se také vyloučil, ale stále dostávám reklamu od všech ve skupině!
Great. 👌 I'm happy for you ☺️
I also have a case pending with CEG, but in my case it's a refund of the deposit because my country is not allowed. Guru doesn't process such cases without winnings, which I can completely understand. The whole group deleted the existing players at the beginning of the year, but you can register again. For me, these are not clear rules. I also excluded myself after that, but I still get advertising from everyone in the group!
Prima. 👌 Freut mich für dich ☺️
ich habe auch einen Fall bei der CEG in Bearbeitung, aber in meinem Fall ist es die Erstattung der Einzahlung, weil mein Land nicht erlaubt ist. Guru bearbeitet solche Fälle ohne Gewinn nicht, was ich vollkommen verstehen kann. Die ganze Gruppe hat Anfang des Jahres die bestehenden Spieler gelöscht aber neu registrieren kann man sich. Für mich sind das keine klaren Regeln. Ich hatte mich danach auch selbst ausgeschlossen aber Werbung von allen in der Gruppe bekomme ich immer noch!
Zkusili jste si stěžovat na askgamblers, casinomeister a TrustPilot? Ještě směšnější, než se to zdá, tato kasina berou TrustPilot MNOHEM vážněji než něco jiného 😅 Myslím, že je to proto, že jde o mezinárodní stížnost.. Bez ohledu na to, ve které zemi jste, pro každou společnost/kasino existuje pouze jeden profil TrustPilot 😅 takže obvykle odpovídají tam.. dokonce i jejich dodržování Týmová odpověď nebo vám zavolá, aby se pokusili dohodnout. S BetOnRed stížnost TrustPilot výrazně urychlila proces vrácení peněz. Zkuste si stěžovat, jak jen můžete.
Have you try to complaint on askgamblers, casinomeister and TrustPilot? For more ridiculous that it seems, this casinos take TrustPilot WAY more serious that something else 😅 I think it is because its an Internacional complaint.. like no matter which country you are, there is only one TrustPilot profile for each company/casino 😅 so they usually answer there.. even their compliance Team answer or Will call you to try to reach a deal. With BetOnRed the TrustPilot complaint made the refund process much faster. Try to complaint as much as you can.
CEG a Kahnawake Gaming Commission jsou ve skutečnosti dobrými regulátory, pokud máte správné důkazy a víte, jak podat správnou stížnost! Dokonce jsem psal guvernérovi Curaçau 😅 Šel jsem do extrému
CEG and the Kahnawake Gaming Commission are actually good regulators if you have the right proofs and know How to Make the right complaint! I even wrote to the governor of Curaçau 😅 I went to the extreme
Poznávám se tam. Taky jdu do extrémů. Psal jsem přes kontaktní formulář guvernéra bez úspěchu. Máte pro mě přímý e-mail? 👍 dobrý tip s trustpilotem, moc děkuji,
I recognize myself there. I also go to extremes. I wrote via the governor's contact form without success. Do you have a direct email for me? 👍 good tip with trustpilot, thank you very much,
Da erkenne ich mich wieder. Ich gehe da auch bis ans äußerste. Ich hatte über das kontaktformular des Gouverneur geschrieben ohne Erfolg. Hast du eine direkte email für mich? 👍 guter Tipp mit trustpilot, vielen Dank,
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém samovyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.