Zdá se, že toto téma se v posledních dnech a týdnech stalo poměrně populárním, proto bych se rád podělil o krátké shrnutí, které jsem obdržel od našeho týmu pro stížnosti. Poskytuje obecné tipy , jak kontaktovat licenční úřad Antillephone NV (Curaçao) :
Antillephone NV má také oficiální stránky, ale opět zde nejsou k nalezení žádné informace ohledně stížností hráčů. Na stránce validátoru Antillephone NV je však následující odstavec:
"Antillephone by měli hráči kontaktovat pouze v případě, že se domnívají, že operátor porušuje jejich licenci. Veškeré spory s operátorem ohledně výplaty, zablokovaného účtu, zpoždění, nefunkčních funkcí atd. by měly být nejprve řešeny přímo s Operátor. Pokud nebude nalezeno žádné řešení, existuje řada nezávislých orgánů, na které se můžete obrátit a které by měly být uvedeny na webu Provozovatele."
Hráči, kteří chtějí podat stížnost, mohou Antillephone kontaktovat pouze prostřednictvím e-mailu zde: complaints@gaminglicences.com .
Můžeme také doporučit následující článek popisující proces podání stížnosti u licenčního úřadu Antillephone NV (Curaçao) : https://casino-howto.com/blog/how-to-file-a-complaint-to-curacao- antilefon/
Další kontaktní údaje pro Antillephone NV
Adresa: Heelsumstraat, 51 E-Commerce Park, Curaçao
Tel: +599 9-433-8808
E-mail: certria@gaminglicences.com
It seems this topic became quite popular in recent days and weeks so I'd like to share a brief summary that I received from our Complaints team. It provides general tips about How to contact the Antillephone N.V. (Curaçao) licensing authority:
Antillephone N.V. also has an official website, but again there is no information to be found regarding player complaints. However, on the Antillephone N.V. validator page, there is the following paragraph:
"Antillephone should only be contacted by players when they believe an Operator is in breach of their license. All disputes with an Operator about a payout, a blocked account, a delay, broken features and so on, should first be taken up directly with the Operator. If no resolution is found there are number of independent bodies you can contact, which should be listed on the Operator website."
Players that wish to submit a complaint can only contact Antillephone via email here: complaints@gaminglicences.com.
We can also recommend the following article describing the process of submitting a complaint to the Antillephone N.V. (Curaçao) licensing authority: https://casino-howto.com/blog/how-to-file-a-complaint-to-curacao-antillephone/
Other contact details for Antillephone N.V.
Address: Heelsumstraat, 51 E-Commerce Park, Curaçao
Tel: +599 9-433-8808
E-mail: certria@gaminglicences.com
Website: https://www.gaminglicensing.com