DomůFórumDiskuze stížnostíJak kontaktovat licenční úřad Antillephone NV (Curaçao).

Jak kontaktovat licenční úřad Antillephone NV (Curaçao). (strana 21)

241 659 zobrazení 483 odpovědí |
před 2 roky
|
1...20 21 22...25
Přidat příspěvek
tmoach
před 9 měsíci

No, můžeš si zkusit přečíst můj předchozí příspěvek ještě jednou, prosím?

Víte, že toto je veřejné fórum, poskytovatelé her nejsou přítomni, takže opravdu neočekávám, že by někdo něco dělal vaším jménem. Navrhuji, abyste své doklady předali přímo každému poskytovateli her nebo licenčním orgánům, které dohlížejí na kasina nabízející tyto hry.

Důrazně však doporučuji změnit tón. Nebudou na vás takto reagovat; ber to jako dobrou radu. 🙏


Automaticky přeloženo:
Leoca79 příspěvek smazal/a
před 8 měsíci

Dobrý den, zpráva z RioAce Casino. Po vložení 300 EUR jsem dostal bonus 17 EUR. Když jsem to vykoupil a hrál, vyhrál jsem na Book of Ra celkem €640. Bez jakéhokoli varování nebo něčeho podobného a uprostřed hry bylo z mého účtu smazáno 630 €. Jako důvod byl uveden limit pro uvolnění bonusů. Často hraji v online kasinech, ale tohle je největší podvod, jaký jsem kdy zažil. Mohu vám jen poradit, abyste se od tohoto kasina drželi dál; je to evidentně podvod!

Automaticky přeloženo:
munichreptor
před 8 měsíci

Ahoj, to je docela zvláštní bonus, kde by ti vzali vše za 17€. Chápu, že z bonusů často získáváte maximum, takže pokud jste dosáhli limitu bonusu, který bylo možné vybrat, bonus je pryč. Ale aby všechny peníze a vložené peníze odešly, to mi moc nedává smysl.

Můžete mi ukázat, s jakým bonusem jste hráli? Jaké byly požadavky?

Nepřemýšleli jste opodání stížnosti a náš tým by se pokusil zjistit, co se stalo?

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Podvod z webové stránky (betgaranti.com)

Třikrát odmítli vybrat peníze do 24 hodin a pak se bez mého vědomí přihlásili k účtu a peníze smazali.

Automaticky přeloženo:
Jehadnmjouda
před 6 měsíci

Podvedli mě o 259 000 tureckých lir a odmítli mi peníze převést.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 6 měsíci

Zůstatek na mém účtu na webu je 259 000₺. Odeslal jsem denní žádost o výběr 50 tisíc, která byla zamítnuta a oni mi řekli o nové žádosti o 31 tisíc, což jsem udělal. Po více než 7 hodinách byla žádost zamítnuta a oni mi řekli o nové žádosti o 25 tisíc a po čtyřech hodinách byla žádost zrušena a peníze. Smazal jsem bezpečnostní číslo účtu a změnil ho, také jsem smazal dvoufázové ověření. Když jsem kontaktoval živou podporu, řekli mi, abych okamžitě poslal ID na e-mail. Udělal jsem to a oni mi řekli nové bezpečnostní číslo a řekli, že musím jít na web a změnit ho. Udělal jsem to a byl jsem v šoku, na účtu nebyly žádné peníze. Kontaktoval jsem je a oni mi řekli, že jsem přišel o peníze a na účtu není žádný zůstatek. Je pravda, že jsem přišel o 260 tisíc TL za 6 minut ve hře, kterou jsem na webu nikdy předtím nepoužíval? Dělníci na stavbě zinscenovali spiknutí, aby mě oklamali a smazali 260 tisíc lir. To je nezákonné a nelidské. Žádám o co nejrychlejší vyřešení tohoto problému.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Zůstatek na mém účtu na webu je 259 000₺. Odeslal jsem denní žádost o výběr 50 tisíc, která byla zamítnuta a oni mi řekli o nové žádosti o 31 tisíc, což jsem udělal. Po více než 7 hodinách byla žádost zamítnuta a oni mi řekli o nové žádosti o 25 tisíc a po čtyřech hodinách byla žádost zrušena a peníze. Smazal jsem bezpečnostní číslo účtu a změnil ho, také jsem smazal dvoufázové ověření. Když jsem kontaktoval živou podporu, řekli mi, abych okamžitě poslal ID na e-mail. Udělal jsem to a oni mi řekli nové bezpečnostní číslo a řekli, že musím jít na web a změnit ho. Udělal jsem to a byl jsem v šoku, na účtu nebyly žádné peníze. Kontaktoval jsem je a oni mi řekli, že jsem přišel o peníze a na účtu není žádný zůstatek. Je pravda, že jsem přišel o 260 tisíc TL za 6 minut ve hře, kterou jsem na webu nikdy předtím nepoužíval? Dělníci na stavbě zinscenovali spiknutí, aby mě oklamali a smazali 260 tisíc lir. To je nezákonné a nelidské. Žádám o co nejrychlejší vyřešení tohoto problému.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

(Betgaranti) Toto je název webu

Automaticky přeloženo:
Jehadnmjouda
před 6 měsíci

Ahoj,

Otevřete stížnost na Casino Guru. Stačí kliknout na „Stížnost" a odeslat všechny informace a e-maily.

Automaticky přeloženo:
Tamera
před 6 měsíci

Napíšu stížnost a doplním informace, ale nakonec stížnost nebude odeslána. Můžete mi pomoci problém vyřešit?

Automaticky přeloženo:
Jehadnmjouda
před 6 měsíci

@jaro @radka Můžete prosím pomoct?

Automaticky přeloženo:
Tamera
před 6 měsíci

Už jsem na cestě! I když @tagy tady nefungují, prostě najdeme příspěvky a odpovíme na ně. 😉

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Napíšu stížnost a doplním informace, ale nakonec stížnost nebude odeslána. Můžete mi pomoci problém vyřešit?

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Vidím, že stížnost byla úspěšně odeslána, ale bohužel bych vás rád informoval, že vám nemůžeme pomoci s řešením kyberkriminality nebo podvodů, což do značné míry odpovídá popisu událostí, které jsem ve stížnosti viděl. Prosím, odpovězte Kristině; ona se v této věci dále vypořádá.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Podvod z webové stránky (betgaranti.com)

Třikrát odmítli vybrat peníze do 24 hodin a pak se bez mého vědomí přihlásili k účtu a peníze smazali.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Už jsem ti odpověděl/a tady v jiném vlákně , můžeme tam pokračovat v konverzaci. 🙂

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Dobré ráno,


Jsem ochoten pomoci každému, kdo má problémy se skupinou EM. Společnost působí v Německu bez platné licence a systematicky obchází požadavky na boj proti praní špinavých peněz (AML) a ověřování zákazníků (KYC), stejně jako národní blokovací systém OASIS.


Pokud potřebujete další informace nebo podporu, neváhejte mě kontaktovat.

______________________________________


Jsem k dispozici, abych pomohl komukoli, kdo má problémy se společností EM Group. Tato společnost působí v Německu bez platné licence a úmyslně obchází předpisy proti praní špinavých peněz (AML), požadavky na ověřování zákazníků (KYC) a národní systém sebevyloučení (OASIS).


Neváhejte se na nás obrátit, pokud potřebujete další informace nebo podporu.


S pozdravem,

Mateo

Automaticky přeloženo:
mloncar97
před 6 měsíci

Ahoj, jak bys chtěl hráčům pomoci? Pokud mohu vědět, mohl bys to alespoň stručně popsat? Myslím, že kdyby to někoho zajímalo, bylo by dobré to vědět.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Mám o všech těchto kasinech obecnou představu! Rozhodně přimhouří oči před velkými výhrami! Jiní s pomocí týmu kasinových guruů skutečně našli řešení.

Automaticky přeloženo:
Locogreko14
před 5 měsíci

No, někdy to fungovalo, někdy ne. Snažíme se pomoci každému hráči v nouzi, ale některé případy jsou složité a máme na to málo lidí. Každopádně se v každém případě budeme snažit, aby to bylo spravedlivé.😉

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Ví někdo, co dělat, když kasino získalo licenci od Antillephone, která byla strašně nespolupracující, a teď má nový licenční režim, nebo ještě hůř, licenci Anjouan? Zbýval mi nějaký zůstatek na jednom kasinu, nebudu říkat jména, ale začíná to BC a končí "hrami".

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ti neprivilegovaní lidé z Antillephone mi také odpověděli a odpověď, kterou mi dali, byla ta, kterou vidíte na obrázku níže. Moje stížnost se týkala kasina, které mi téměř měsíc nezaplatilo.

Tobě ty komentáře..


file

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Páni, to je šílené. Díky za sdílení!

Automaticky přeloženo:
1...20 21 22...25
Jít na stránkuz 25 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.