FórumDiskuze stížnostíJak kontaktovat licenční úřad Antillephone NV (Curaçao).

Jak kontaktovat licenční úřad Antillephone NV (Curaçao). (strana 7)

před rokem od Daniel
|
99130 zobrazení 372 odpovědí |
|
1...6 7 8...20
7anoosh
před 6 měsíci

Žádný e-mail od vás věřím 🙂

Zkuste odeslat znovu.


Aldrigspela@Outlook.com


Za pomoc s vrácením peněz a s referencemi.

Automaticky přeloženo:
Aldrigspela
před 6 měsíci

file 🙂

Automaticky přeloženo:
7anoosh
před 6 měsíci

Myslím, že jsi neodpověděl na poslední e-mail.


Děkuji.

Automaticky přeloženo:
melanouras
před 6 měsíci

Našel jsem kasino, které nevyžaduje žádné ověření. Jednoduše vyhrajete a okamžitě odstoupíte. Získáte také 100 bezplatných zatočení bez vkladu a 100% bonus na váš první vklad.

Jednoduše se zaregistrujte a řekněte mi o své zkušenosti. Poděkujete mi později.

odkaz: Vavada Casino

Upravil Romi před 6 měsíci
Důvod: CG odkaz přidán.
Automaticky přeloženo:
7anoosh
před 6 měsíci

Bez urážky, ale proč pomáhat druhým začít hrát, když sám znáš důsledky.


Doporučil bych komukoli, aby se přes tento odkaz nepřipojoval a přestal hrát hazardní hry úplně. Dejte své peníze do vlastních kapes, ne do kasin.


Jen můj názor.

Automaticky přeloženo:
Aldrigspela
před 6 měsíci

Nepomáhám ostatním sázet! O jakých slovech to mluvíš? Právě jsem to řekl, protože jsem trpěl ověřováním svých účtů v různých kasinech, aby se lidé necítili stejně.

Doporučuji všem, aby zablokovali váš účet, protože jste podvodník, který krade peníze lidí tím, že předstírá, že jim pomáháte s vrácením peněz, a mám snímky obrazovky, které dokazují můj případ

Automaticky přeloženo:
7anoosh
před 6 měsíci

Stačí vidět způsob psaní. A nevěřím, že by „scammer" zůstal aktivní v tomto fóru a odpověděl vám poté, co „vás podvedl". Nedává to smysl promiň.


Poslali jste mi e-mail s žádostí o pomoc s vaší závislostí na hazardních hrách a požádali jste o vrácení peněz. Když jsem ti řekl, že to přichází s obviněním, byl jsi naštvaný/překvapený. Čas jsou peníze.

Pokud je to pro vás podvod, buďte mým hostem.


Také rádi otevřeně pošlete jakýkoli "důkaz" na toto fórum. Proč ne? Ve skutečnosti vím, že jsme si vyměnili jen pár e-mailů a to je to, co jsem vám dokonce řekl, abyste neplatili, pokud si to nemůžete dovolit.


Mějte svůj názor, ale lhát je zvláštní.

Automaticky přeloženo:
Aldrigspela
před 6 měsíci

Všechna tvá slova nedávají smysl. Nevíš o čem mluvíš . Nebudu ztrácet čas povídáním s někým, jako jsi ty

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

To je dobrá odpověď, když nemáte odpověď.


Nenechávejte cliffhanger, zveřejněte své "screenshoty".


Právě jsi ztratil důvěryhodnost. Nyní budu předpokládat, že každý váš příspěvek je lež, stejně jako ostatní.


A posíláte odkazy do kasin, abyste mohli získat peníze od ostatních.

Teď to nedává smysl.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Nikdy neztratím svou důvěryhodnost před dětinským člověkem, jako jsi ty. Jak jsem mnohokrát zmínil, podvádíte lidi tím, že žádáte o peníze, než jim vůbec pomůžete!! Ani si nemyslím, že můžeš pomoci. Prostě vezmete peníze a řeknete „nefungovalo to". Jednoduché a snadné. Jen na mě útočíš, protože jsem tě odhalil 🙂

Automaticky přeloženo:
7anoosh
před 6 měsíci

Abych to objasnil, nikdy neručím za vrácení peněz, co nabízím, je moje poradenství při psaní e-mailu pro vrácení peněz, nic špatného na účtování za to. Mám více než stovky referencí o schválených refundacích.


Právě jsi přiznal, že nevíš, jestli bych ti mohl pomoci, takže hádáš. Dříve jsi řekl, že jsem tě podvedl a že jsi dostal důkaz, když jsem tě požádal, abys sem poslal důkaz, změnil jsi téma, když jsem tě přistihl při lži. Jestli to není ztráta důvěryhodnosti, tak nevím co. Lháři nejdou nikomu do krku.

Přeji hezký večer.

Automaticky přeloženo:
Aldrigspela
před 6 měsíci

Co je to s tebou?? Nikdy jsem se nezmínil, že jsi mě osobně podvedl! Jsi blázen? Řekl jsem, že žádat lidi o peníze předtím, než uděláte práci, je podvod! Soustřeď se a vypadni ze své hloupé malé mysli

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

To je dobrá odpověď, když nemáte odpověď.


Nenechávejte cliffhanger, zveřejněte své "screenshoty".


Právě jsi ztratil důvěryhodnost. Nyní budu předpokládat, že každý váš příspěvek je lež, stejně jako ostatní.


A posíláte odkazy do kasin, abyste mohli získat peníze od ostatních.

Teď to nedává smysl.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Dokud jsem nenašel tento příspěvek, chtěl jsem vám jen oznámit, že toto fórum zde není pro vaše návrhy. Přesto, čím více čtu, čeho jste schopni, tím méně si myslím, že jste v souladu s našimi pokyny pro fórum.

Nevidím tě jako doplněk této komunity, a proto tě omezuji ve fóru.

Opatrujte se, snad se ještě někam vejdete.


Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Ahoj,

Byl jsem podveden kasinem tritium, po žádosti o výběr deaktivovali můj hráčský účet, ze strany kasina tritium jsem byl velmi podveden. Zamkli 3500 mých spravedlivých výher. Prováděl jsem vklady do kasina Versus Odds od 6 let a nikdy jsem nespadl tak jako nyní., licenci vydala Antillephone BV, takže jsem poslal e-mail na: complaints@gaminglicences.com....nobody odpověděl... regulují tritium? Kam mám poslat stížnost? Může mi někdo pomoci?

Díky předem

Automaticky přeloženo:
djdark4
před 6 měsíci

Ahoj. Tato situace v kasinu mě opravdu mrzí. Jak vidím, zatím to v naší databázi nemáme a předám to našemu datovému týmu, aby mohli začít pracovat na jeho úplné kontrole.

Mohu vás požádat o poskytnutí dalších podrobností o problému, se kterým jste se tam setkali, prosím? Kdy přesně jste požádali o výběr a poskytlo vám kasino nějaké vysvětlení ohledně důvodu zablokování vašeho účtu?

Určitě se vám pokusíme pomoci a budeme čekat, až nám poskytnete další informace.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 6 měsíci

Ahoj,

Požádal jsem o výběr dne 9. května 7:00. Mám kopii e-mailu

"Milý djdark4,

Rádi bychom vás informovali, že vaše žádost o výběr v Tritium Casino je nyní ve fázi zpracování. Náš finanční tým pilně pracuje na tom, aby byl váš požadavek vyřízen rychle a efektivně."

Bylo to moje 3. stažení žádosti, předchozí dvě po 24 hodinách byly úspěšně provedeny. Tentokrát jsem dostal e-mail 11. května 12:09, tedy více než 24 hodin 🙂

"Milý Dariusi,

Doufáme, že vás tento e-mail dobře najde. S politováním vám musíme oznámit, že jsme bohužel obdrželi oznámení od herního licenčního týmu ohledně vašeho účtu Tritium Casino.

V souladu s předpisy stanovenými herními úřady jsme povinni dodržovat přísná pravidla, abychom zajistili bezpečnost a pohodu všech našich hráčů. Všimli jsme si, že váš účet byl nahlášen kvůli problémům souvisejícím s hazardními hrami v rámci licence, a v důsledku toho jsme ze zákona povinni podniknout okamžitá opatření.

S těžkým srdcem vás musíme informovat, že váš účet Tritium Casino bude s okamžitou platností trvale uzavřen. Kromě toho budou všechny nevyřízené výhry spojené s vaším účtem zrušeny v souladu s podmínkami uvedenými v naší herní licenční smlouvě.

Chápeme, že tato zpráva může být zklamáním, a upřímně se omlouváme za způsobené nepříjemnosti. Naším primárním zájmem je udržovat zodpovědné herní prostředí a dodržovat nejvyšší standardy bezpečnosti a zabezpečení hráčů.

Máte-li jakékoli dotazy nebo potřebujete další objasnění této záležitosti, neváhejte se obrátit na náš tým zákaznické podpory. Jsme tu, abychom vám pomohli a poskytli veškerou nezbytnou pomoc během tohoto procesu.

Ještě jednou se omlouváme za nutnost tohoto jednání a děkujeme za pochopení a spolupráci.

S pozdravem,

Zákaznická podpora Tritium Casino"

Několikrát jsem se bezdůvodně pokusil kontaktovat podporu Tritium ohledně deaktivace mého hráčského účtu, ale nedostal jsem odpověď

Napsal jsem herní licenci Curacao, že se cítím podveden Tritiem. Nikdy jsem nepsal Tritiu o závislosti na hazardních hrách. Včera jsem poslal e-mail znovu a dostal jsem odpověď

"Vážený pane:

Váš e-mail ke kontrole jsme operátorovi odeslali minulý pátek. Potvrdili, že budou dále vyšetřovat a poskytnou podrobnosti a/nebo odůvodnění.

S pozdravem,

ANTILLEPHONE NV

Licence a řešení sporů 8048/JAZ"

Je zvláštní, že tritium nemůže od pátku odpovídat na ANTILLEPHONE NV. Je legrační, když podpora tritia píše o nejvyšších standardech. Doufám, že můj hráčský účet bude znovu otevřen a dostanu zpět své spravedlivé výhry.



Automaticky přeloženo:
djdark4
před 6 měsíci

Zdravím a děkuji za popis problému. Chápu to správně, že jste v jiných kasinech se stejnou licencí uvedli své problémy s hazardními hrami a uzavřeli jste kvůli tomu některé účty?🤔

Abych řekl pravdu, počítám, že byste měli podat stížnost na toto kasino zde s naším týmem, takže budou mít možnost se na to podívat a rozhodnout, zda kasino jednalo správně nebo ne.

Pokud chcete pokračovat, klikněte na tento odkaz . V případě, že budete potřebovat jakoukoliv pomoc, jsme tu, připraveni pomoci.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 6 měsíci

Ahoj,

Pokračovat, můj hráčský účet je od nich plně ověřen KYC. Nikdy nepíšu na podporu kasina Tritium o závislosti na hazardních hrách. Nemají takové zprávy ani e-maily. Bonusy jsem tam taky nepoužíval. Takže si myslím, že našli způsob, jak zablokovat můj hráčský účet a zrušit můj výběr. Doufám, že mi pomůžete, prosím.

Díky předem

Automaticky přeloženo:
djdark4
před 6 měsíci

Doufám, že můžeme pomoci i vám. Pokud potřebujete pomoc s podáním stížnosti, dejte nám prosím vědět.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Ahoj,

Od Antilephone NV jsem nedostal odpověď ze 2 týdnů, můj hráčský účet je z jednoho měsíce bezdůvodně deaktivován. nevím co můžu dělat. Má každý hráč stejný problém, kontaktujte tohoto držitele licence Curacao;-/

Automaticky přeloženo:
1...6 7 8...20
Jít na stránkuz 20 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky