Bylo vaše heslo obnoveno?
Každopádně zkuste použít slova, prosím. Takové příspěvky jsou opravdu nesmyslné, souhlasíte?
Has your password been recovered?
Anyway, try to use words, please. Such posts are truly meaningless, don't you agree?
Poskytovatelé her Evolution/ezugi/netent s tím nemají nic společného.
Řeknou vám, abyste kontaktovali betstar555.com
Betstar555.com je vaše kasino, které musíte sdělit podle svých práv, nikoli poskytovateli her.
Games providers Evolution / ezugi / netent nothing to with this.
They will tell you to contact betstar555.com
Betstar555.com is your casino you must tell them under your rights and not the games provider.
kámo, víš, že mi to udělali. Řekl jsem, že to bylo 1050 usd a klikl jsem na refundaci a chtěli, abych nejprve provedl vklad 10 euro pomocí kryptoměny. V důsledku toho jsem pokračoval ve hře a samozřejmě jsem o všechno přišel. V kasinu byl východ slunce.
dude, you know they did it to me. I said it was 1050 usd and I clicked on refund and they wanted me to make a deposit of 10 euro first with cryptocurrency. As a result I continued to play and of course I lost everything. The casino was sunrise.
φηλε ξερεις τη μου εκαναν εμενα.το πειγα 1050 usd και παταω αναλυψη και θελανε να κανω πρωτα καταθεση 10 ευρο με κρυπτονομησμα .με αποτελεσμα να συνεχηζω να παιζω και φυσικα τα εχασα ο΄΄λλα.το καζινο εινε το sunrise.
jsou to skuteční podvodníci, požádal jsem o 1050 usd a nedali mi to, kasino bylo východ slunce
it's real scammers, I asked for 1050 usd and they didn't give it to me, the casino was sunrise
γνησιει απατεωνες το πειγα 1050 usd kαι δεν μου τα εδηναν το καζινο εινε το sunrise
Ahoj, mělo kasino nějaký důvod, proč vám nevyplatilo peníze? V takových případech, pokud máte problém s kasinem, můžete nás zkusit kontaktovat, ale není nejlepší s penězi hrát dál, protože jejich výběr trvá několik dní. Když to ztratíte, je těžké pomoci. 😕
Hi, did the casino have any reason why they didn't pay you the money ? In such cases if you have a problem with the casino you can try to contact us, but it's not best to keep playing with the funds because it takes a few days to withdraw them. When you lose it, it is hard to help. 😕
Není to jejich email. Kde jsi to našel?
Tento vydavatel licence vůbec neodpovídá.
It’s not their email. Where did you find it?
This license issuer doesn’t answer at all.
Pokud někdo potřebuje pomoc se stížností u sázkové společnosti, kontaktujte mě na Aldrigspela@Outlook.com
Dříve spolupracoval s hazardními společnostmi.
If anyone needs help with a complaint to a betting company contact me at Aldrigspela@Outlook.com
Has previously worked with gambling companies.
Om någon behöver hjälp med ett klagomål till spelbolag kontakta mig på Aldrigspela@Outlook.com
Har tidigare jobbat med spelbolag.
Dostal jsem od nich mnoho emailů. Kde je mých 100 eur?
I received many emails from them. Where is my 100 euros?
Děkuji Romi 😉
i když jsou nejhorší v historii hazardu. Na můj e-mail odpověděli přesně po 15 měsících a nikdy neodpověděli
Thank you Romi 😉
although they are the worst in the history of gambling. They replied to my email exactly after 15 months and they never replied back
Hmm, takže trvalo 15 měsíců, než jsem dostal jedinou odpověď, a pak to skončilo. To skutečně vysílá zprávu. 🤔
Abychom zůstali ve hře, jde o licenční úřad Antillephone? Také jsem zahlédl zmínku o poskytovateli hry, takže se raději zeptám přímo vás. Omlouvám se, jestli mi něco uniklo.
Hmm, so it took 15 months to get a single reply, and then it was over. That truly sends a message. 🤔
Just to stay in the play, is it about the Antillephone licensing authority? I also spotted a mention about the game provider, so I would rather ask you directly. Sorry if I missed something.
Ano, pokud jde o antilefonní licenční úřad. Požádali mě o důkaz, který by ukázal, že kasino se mýlí, a já jsem jim poslal odpověď v lednu 2024. Do dnešního dne nikdy nic neřekli, i když jsem jim poslal mnoho upomínek
Yes about the antillephone licensing authority. They asked me for an evidence to show that the casino is wrong, and i did send them an answer on january 2024. Until this day, they never said anything although i have sent them many reminders
Teď jsi mě opravdu zmátl. Řekli jste 15 měsíců a teď říkáte leden 2024.🤷♀️ Zkuste být konkrétnější, pokud je to možné, abychom to opravdu pochopili. Děkuji 🙂
Now you have me really confused. You said 15 months, and now you're saying January 2024.🤷♀️ Try to be more specific, if possible, so we can really understand it. Thank you.🙂
Před 15 měsíci jsem jim podal stížnost. V lednu 2024 odpověděli na moji stížnost a požádali o snímky obrazovky a důkazy.
15 months ago, i submitted a complaint to them. In january 2024, they answered my complaint and asked for screenshots and evidence.
Jasně, a nic od poslední tvé odpovědi. Myslím, že to vypovídá o autoritě a Bůh ví, jestli se ti ozvou a znovu ti odpoví, nebo ne. Alespoň by bylo dobré vědět, jestli to vyšetřují, protože je to buď a nebo.
Víc než čekat však nemůžeme, takže asi tak bych to shrnul. 😕
Yeah right, and nothing since the last your reply. I think that speaks volumes about authority and God knows if they'll get back to you and answer you again or not. At least it would be good to know if they're investigating because it's either or.
However, we can't do more than wait, so I guess that's how I would sum it up. 😕
Pokud někdo prohrál čisté vklady, které by si přál vrátit, je tu šance.
Bude to ale chtít trochu práce.
Ale pokud máte pocit, že vás nějaké kasino využilo, více než vítáme kontaktování Aldrigspela@Outlook.com a já udělám hodnocení, jestli budu způsobilý pomoci.
Jelikož je to velmi časově náročné a velmi zaneprázdněné, mohu vybrat jen několik.
Pomoc s vrácením peněz: Aldrigspela@Outlook.com
Některé reference níže, mám celý archiv s úspěšnými refundacemi, na které můžete požádat o reference. Některé jsou předmětem dohody o urovnání a nelze je zobrazit. Ale to je jen pro příklad.
Poznámka: S platbami třetích stran nemá nic společného spíše s odpovědným hraním a refundací.
If anyone have gambled away net deposits they would wish to have reimbursed there is a chance for that.
It will need some work though.
But if you feel like any casino have exploited you, more than welcome contacting Aldrigspela@Outlook.com and I will do a evaluation if I would be eligible to help.
As It's very time consuming and being very busy I can only pick a few.
For refund help: Aldrigspela@Outlook.com
Some references below, I have a whole archive with sucessful refunds which you can ask for references. Some are under settle of agreement and can't be shown. But this is just to give an example.
Note: It has nothing with third party payments to do rather regarding responsible gaming-refund.
Kontaktoval jsem vás e-mailem a požádali jste o peníze, aniž byste cokoli udělali! Pomozte mi a pokud dostanu náhradu, dám vám obrovskou provizi
I contacted you via email and you asked for money without even doing anything! Help me and if i get the refund , i will give you a huge commission
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.