Ahoj.
Vsadím se, že byste měli zkusit položit své otázky v tomto vláknu zaměřeném na právní aspekty hazardních her v Německu a Rakousku 👈
Co myslíš? 🙂
Hello.
I bet you should try asking your questions in this thread focused on legal aspect of gambling in Germany and Austria 👈
What do you think? 🙂
Úplný nesmysl. Tento "licenční úřad" na nic a nikomu neodpovídá. Každý, kdo od nich někdy dostal e-mail, by jej měl zveřejnit zde a ode mě dostane 100 EUR
😅😂✊
Complete nonsense. This "licensing authority" does not answer anything or anyone. Anyone who has ever received an email from them should post it here and will receive €100 from me
😅😂✊
Völliger Schwachsinn. Diese „Lizenzbehörde" antwortet auf nichts und niemanden. Wer jemals eine E-Mail von denen bekommen hat soll sie hier Posten und bekommt von mir 100 €
😅😂✊
To není správně. Jednou mi pomohli a díky úřadům jsem tehdy dostal peníze zpět.
That is not right. I was helped once and thanks to the authorities I got my money back then.
Das ist nicht richtig. Mir wurde mal geholfen und mir dank der Behörde habe ich mein Geld damals bekommen.
Stopy lže. Taky mi nikdy neodpověděli. Poslal jim několik e-mailů. Měly by být uzavřeny jako kasina, pro která vydali licenci.
Stopy lying. They have never answered me as well. Sent to them several emails. They should be closed as casinos which they issued a licensed for.
Můžu ti poslat screenshoty.
Bylo to před pár lety a taky mě to nesmírně překvapilo. Možná to byl ojedinělý incident
I can send you the screenshots.
It was a few years ago and I was also extremely surprised. Maybe it was an isolated incident
Ich kann ihnen die screenshots schicken.
es ist schon einige Jahre her und ich war auch extrem verwundert. Vielleicht war es ein Einzelfall
Ahoj. Hrál jsem v gangsta kasinu, live hold em poker podle evolučních her. Vyhrál jsem několik hand, ale výhry nebyly sečteny. Kontaktoval jsem podporu evoluce a potvrdili několik technických problémů a poslali e-mail do kasina, aby mi vrátili chybějících 240 £. Po 2 týdnech mi gangsta casino poslalo e-mail, že nejsou žádné problémy ani nechybí peníze! Také mi bezdůvodně uzavřeli účet a zablokovali mi livechat a e-mail! Zajímalo by mě, jestli někdo ví, jak kontaktovat evoluční management? Nebo znám nějakou jinou možnost, jak dostat své ukradené peníze
hello. I was playing at gangsta casino , live hold em poker by evolution gaming. I won several hands but the winnings were not added . I contacted evolution support and they confirmed several technical issues , and they sent an email to the casino to refund me the missing 240£. After 2 weeks, gangsta casino sent me an email saying there isn't any problems or missing money! They also closed my account for no reason, and blocked me from livechat and email! I wonder if anyone knows how to contact evolution management? Or know any other option i could to to get my robbed money
Omlouváme se za problémy, které máte v tomto kasinu. Viděl jsem vaši stížnost a náš tým se jistě spojí se zástupcem kasina, aby ji vyřešil. Může se stát, že kdykoli je účet v kasinu "ve vyšetřování", jak bych to mohl nazvat, kasino účet zablokuje. Nejlepší bude samozřejmě o tom hráče informovat, ale bohužel se to v mnoha případech nestane. Zkontrolovali jste svůj e-mail, zda vám v této věci něco neposlali? Doufám, že náš tým pro stížnosti vám bude schopen pomoci, takže pokud máte nějaké aktualizace, dejte nám vědět.
Sorry about the issues you are having at this casino. I have seen your complaint, and our team will surely get in contact with the casino representative to get it solved. It may happen, that whenever an account at the casino is "under investigation", as I could call it, the casino will block the account. It'll be the best, of course, to inform the player about that, but unfortunately in many cases it does not happen. Have you checked your email, to see whether they have sent anything to you regarding this? I hope our complaint team will be able to help you, so please, if you have any updates, let us know.
Kasino již mnohokrát potvrdilo, že nebyly nalezeny žádné technické problémy, ačkoli vývoj hraní potvrdil, že došlo k mnoha problémům a kasino mi musí vrátit peníze. Kasino můj účet trvale uzavřelo bez jakéhokoli důvodu, takže nebylo uzavřeno kvůli vyšetřování
The casino already confirmed many times that there were no technical issues were found although evolution gaming confirmed that there were many issues and the casino must refund me . The casino closed my account permanently without any reason so it was not closed for investigation
Kasino již mnohokrát potvrdilo, že nebyly nalezeny žádné technické problémy, ačkoli vývoj hraní potvrdil, že došlo k mnoha problémům a kasino mi musí vrátit peníze. Kasino můj účet trvale uzavřelo bez jakéhokoli důvodu, takže nebylo uzavřeno kvůli vyšetřování
The casino already confirmed many times that there were no technical issues were found although evolution gaming confirmed that there were many issues and the casino must refund me . The casino closed my account permanently without any reason so it was not closed for investigation
Ano, jednou jsi to napsal. Máte také e-mail od evolučních her, že měli problém a že by vám kasino mělo vrátit peníze? Myslím, že to bude docela důležitý důkaz a náš tým, jak Romi zmínila, se vám ve vaší situaci určitě pokusí pomoci. Pokud máte nějaké novinky, určitě nám dejte vědět
Yes, you wrote that once. Do you also have an email from evolution gaming saying that they had a problem and that the casino should give you a refund ? I think this will be a pretty important proof and our team as Romi mentioned will definitely try to help you in your situation. If you have any news, be sure to let us know
Ne, mohou se spojit pouze přes livechat 🙁 Mám pouze screenshoty z livechatu. Kasino mi odmítá poslat moji herní historii, protože ví, že je v ní mnoho chyb.
No they can only contacted via livechat 🙁 i only have screenshots from livechat. The casino refuses to send me my gaming history because they know there are many mistakes in it .
Ahoj, pokud máte zájem o informace nebo email o licenci Curacao-Antillephone, najdete je zde v tomto průvodci: https://casino.guru/licensing-authorities/curacao-license-3
Doufám, že vám následující informace pomohou.
Hi, if you are interested in information or email about the Curacao- Antillephone license, you can find it here in this guide: https://casino.guru/licensing-authorities/curacao-license-3
I hope the following info will help you.
Ne, mohou se spojit pouze přes livechat 🙁 Mám pouze screenshoty z livechatu. Kasino mi odmítá poslat moji herní historii, protože ví, že je v ní mnoho chyb.
No they can only contacted via livechat 🙁 i only have screenshots from livechat. The casino refuses to send me my gaming history because they know there are many mistakes in it .
Pokud máte alespoň screenshoty, je to dobré a věřím, že jste je již poslali na Veroničin email. Je škoda, že nemáte herní historii, ale uvidíme, kam se náš tým dostane a jsem si jistý, že se pokusí udělat vše, aby vám pomohl. Když se obrátí na kasino, uvidíme, co zjistí.
Pokud jde o evoluci, poslali jste jim e-mail nebo jste s nimi komunikovali prostřednictvím živého chatu?
If you at least have screenshots, that's good and I believe you've already sent them to Veronika's email. It's a shame you don't have a gaming history, but we'll see where our team gets to and I'm sure they'll try to do everything they can to help you. When they contact the casino, we'll see what they find out.
As for evolution, did you send them an email or did you communicate with them via live chat ?
Nechápu způsob, jakým musím mluvit s evolucí. Omlouvám se, ale moc nehraju a mnoha věcem nerozumím
I dont understand way I have to speak with evolution. Sorry but I don't play so much and I don't understand many things
Otázka pro mě zní, proč byste chtěli psát poskytovateli her? Samozřejmě, pokud si myslíte, že je to nutné, zkusil bych najít jejich e-mailovou adresu na internetu a kontaktovat je, ale nejsem si jistý, proč byste to ve vašem případě dělali.
The question for me is, why would you want to write to a game provider ? Of course, if you think it's necessary, I would try to find their email address on the internet and contact them, but I'm not sure why you would do that in your case.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.