FórumDiskuze stížnostíJak kontaktovat licenční úřad Antillephone NV (Curaçao).

Jak kontaktovat licenční úřad Antillephone NV (Curaçao). (strana 5)

před rokem od Daniel
|
30585 zobrazení 108 odpovědí |
|
1...4 5 6
Přidat příspěvek
před 2 měsíci

Dobrý den, zapomněli jste heslo

Automaticky přeloženo:
robertkuczera4859
před 2 měsíci

Ahoj.

Vsadím se, že byste měli zkusit položit své otázky v tomto vláknu zaměřeném na právní aspekty hazardních her v Německu a Rakousku 👈

Co myslíš? 🙂

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Dobrý den, zapomněli jste heslo

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Dobrý den, jaké heslo? 🤷‍♀️

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

OK

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Úplný nesmysl. Tento "licenční úřad" na nic a nikomu neodpovídá. Každý, kdo od nich někdy dostal e-mail, by jej měl zveřejnit zde a ode mě dostane 100 EUR

😅😂✊

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

To není správně. Jednou mi pomohli a díky úřadům jsem tehdy dostal peníze zpět.

Automaticky přeloženo:
abelingleakamp
před 2 měsíci

Stopy lže. Taky mi nikdy neodpověděli. Poslal jim několik e-mailů. Měly by být uzavřeny jako kasina, pro která vydali licenci.

Automaticky přeloženo:
tomoloko
před 2 měsíci

Můžu ti poslat screenshoty.

Bylo to před pár lety a taky mě to nesmírně překvapilo. Možná to byl ojedinělý incident

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Bylo to od Curacao e-gaming

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Ahoj. Hrál jsem v gangsta kasinu, live hold em poker podle evolučních her. Vyhrál jsem několik hand, ale výhry nebyly sečteny. Kontaktoval jsem podporu evoluce a potvrdili několik technických problémů a poslali e-mail do kasina, aby mi vrátili chybějících 240 £. Po 2 týdnech mi gangsta casino poslalo e-mail, že nejsou žádné problémy ani nechybí peníze! Také mi bezdůvodně uzavřeli účet a zablokovali mi livechat a e-mail! Zajímalo by mě, jestli někdo ví, jak kontaktovat evoluční management? Nebo znám nějakou jinou možnost, jak dostat své ukradené peníze

Automaticky přeloženo:
7anoosh
před měsícem

Omlouváme se za problémy, které máte v tomto kasinu. Viděl jsem vaši stížnost a náš tým se jistě spojí se zástupcem kasina, aby ji vyřešil. Může se stát, že kdykoli je účet v kasinu "ve vyšetřování", jak bych to mohl nazvat, kasino účet zablokuje. Nejlepší bude samozřejmě o tom hráče informovat, ale bohužel se to v mnoha případech nestane. Zkontrolovali jste svůj e-mail, zda vám v této věci něco neposlali? Doufám, že náš tým pro stížnosti vám bude schopen pomoci, takže pokud máte nějaké aktualizace, dejte nám vědět.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Kasino již mnohokrát potvrdilo, že nebyly nalezeny žádné technické problémy, ačkoli vývoj hraní potvrdil, že došlo k mnoha problémům a kasino mi musí vrátit peníze. Kasino můj účet trvale uzavřelo bez jakéhokoli důvodu, takže nebylo uzavřeno kvůli vyšetřování

Automaticky přeloženo:
pozndarya
před měsícem

Můžu dostat ten email pls?

Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
před měsícem

Kasino již mnohokrát potvrdilo, že nebyly nalezeny žádné technické problémy, ačkoli vývoj hraní potvrdil, že došlo k mnoha problémům a kasino mi musí vrátit peníze. Kasino můj účet trvale uzavřelo bez jakéhokoli důvodu, takže nebylo uzavřeno kvůli vyšetřování

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Ano, jednou jsi to napsal. Máte také e-mail od evolučních her, že měli problém a že by vám kasino mělo vrátit peníze? Myslím, že to bude docela důležitý důkaz a náš tým, jak Romi zmínila, se vám ve vaší situaci určitě pokusí pomoci. Pokud máte nějaké novinky, určitě nám dejte vědět

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Ne, mohou se spojit pouze přes livechat 🙁 Mám pouze screenshoty z livechatu. Kasino mi odmítá poslat moji herní historii, protože ví, že je v ní mnoho chyb.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Můžu dostat ten email pls?

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Ahoj, pokud máte zájem o informace nebo email o licenci Curacao-Antillephone, najdete je zde v tomto průvodci: https://casino.guru/licensing-authorities/curacao-license-3

Doufám, že vám následující informace pomohou.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Ne, mohou se spojit pouze přes livechat 🙁 Mám pouze screenshoty z livechatu. Kasino mi odmítá poslat moji herní historii, protože ví, že je v ní mnoho chyb.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Pokud máte alespoň screenshoty, je to dobré a věřím, že jste je již poslali na Veroničin email. Je škoda, že nemáte herní historii, ale uvidíme, kam se náš tým dostane a jsem si jistý, že se pokusí udělat vše, aby vám pomohl. Když se obrátí na kasino, uvidíme, co zjistí.

Pokud jde o evoluci, poslali jste jim e-mail nebo jste s nimi komunikovali prostřednictvím živého chatu?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před měsícem

Ne, ale cesta k evoluci?

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Ne, ale cesta k evoluci?

Automaticky přeloženo:
před měsícem

To nebyla odpověď pro tebe, takže absolutně nevím, o čem teď mluvíš. Pokud mi to vysvětlíte, rád odpovím. 👍

Automaticky přeloženo:
Jaro
před měsícem

Nechápu způsob, jakým musím mluvit s evolucí. Omlouvám se, ale moc nehraju a mnoha věcem nerozumím

Automaticky přeloženo:
omamutza
před měsícem

Otázka pro mě zní, proč byste chtěli psát poskytovateli her? Samozřejmě, pokud si myslíte, že je to nutné, zkusil bych najít jejich e-mailovou adresu na internetu a kontaktovat je, ale nejsem si jistý, proč byste to ve vašem případě dělali.

Automaticky přeloženo:
1...4 5 6
Jít na stránkuz 6 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu