před 11 měsíci
Můžete mi o tom říct více? Předem děkuji!
Could you tell me more about this? Many thanks in advance!
0
Můžete mi o tom říct více? Předem děkuji!
Could you tell me more about this? Many thanks in advance!
Řekl jste "a jsou zálohovány regulátorem", takže jsem přesvědčen, že jste tímto kruhem již prošli. Mám pravdu?
Pro jistotu, jaký regulátor máte prosím na mysli?
Každopádně tato příručka byla vytvořena speciálně pro hráče, kteří chtějí být lépe informováni o těchto postupech:
https://casino.guru/licensing-authorities
Obvykle je plomba pouze validátorem a proces podání stížnosti samotnou plombu neobsahuje.
Prosím, přizpůsobte se průvodci. 🙏
You said "and they are backed up by the regulator", so I'm convinced you already passed this circle. Am I correct?
Just to be sure, which regulator do you have in mind, please?
Anyway, this guide was specifically created for players who want to be better informed about these procedures:
https://casino.guru/licensing-authorities
Usually, the seal is just a validator, and the process of submitting the complaint does not contain the seal itself.
Please suit yourself with the guide. 🙏
Pokud má operátor platnou licenci Curacao, jediný způsob, jak přijmou stížnost, je projít pečeť a posouvat se dolů na Podat stížnost. Vím, že protože jsem to musel udělat, moji stížnost nepřijmou, dokud neodejdu. přes to. @Inrel19
V případě neexistence platné licence můžete podat stížnost podle jejich pokynů.
Where an operator has a valid Curacao license, the only way they will accept a complaint is by going through the seal and scrolling down to Make a Complaint, I know because I had to do that, they would not accept my complaint until I had gone through it. @Inrel19
In the absence of a valid license you can file a complaint by following their instructions.
Konkrétně jsem se na to ptal a dostal jsem jinou odpověď. 🤷♀️
Naši průvodci tedy obsahují informace, které jsme získali.
O kterém ze čtyř poskytovatelů licencí Curacao mluvíte, prosím? Protože tam jsou velké rozdíly.
Když mluvíme o Antillephone, znamená to, že tato informace již není platná?
„Podání stížnosti
Antillephone NV má webové stránky, ale nejsou zde žádné informace týkající se stížností hráčů. Na stránce validátoru Antillephone NV je však následující odstavec:
"Antillephone by měli hráči kontaktovat pouze v případě, že se domnívají, že operátor porušuje jejich licenci. Veškeré spory s operátorem ohledně výplaty, zablokovaného účtu, zpoždění, nefunkčních funkcí atd. by měly být nejprve řešeny přímo s Operátor. Pokud nebude nalezeno žádné řešení, existuje řada nezávislých orgánů, na které se můžete obrátit a které by měly být uvedeny na webu Provozovatele."
Hráči, kteří chtějí podat stížnost, mohou Antillephone kontaktovat pouze prostřednictvím e-mailu zde: complaints@gaminglicences.com .
"
I was specifically asking about this and was given a different response. 🤷♀️
Thus, our guides contain the information we got.
Which one of the four Curacao license providers are you talking about, please? Because there are major differences.
Speaking about Antillephone, does it mean this info is no longer valid, please?
"Submitting a Complaint
Antillephone N.V. does have a website, but there is no information to be found regarding player complaints. However, on the Antillephone N.V. validator page, there is the following paragraph:
"Antillephone should only be contacted by players when they believe an Operator is in breach of their license. All disputes with an Operator about a payout, a blocked account, a delay, broken features and so on, should first be taken up directly with the Operator. If no resolution is found there are number of independent bodies you can contact, which should be listed on the Operator website."
Players that wish to submit a complaint can only contact Antillephone via email here: complaints@gaminglicences.com.
"
Ano, kontaktoval jsem regulátora a řekli, že vyšetřování a odůvodnění kasina je správné.
Problém byl v tom, že jejich uvažování bylo někde v duchu „my máme pravdu a vy se mýlíte". Mnohokrát jsem se ptal, proč některé Podmínky byly dodržovány (k jejich prospěchu) a jiné zcela ignorovány.
Trvá to měsíce a už jsem mluvil s právníkem, měli stejný názor, že finanční prostředky propadají nezákonně, bez jakéhokoli solidního zdůvodnění. Tak mě teď jen zajímalo, jsou nějaké úřady, kterým bych to mohl nahlásit?
Jsem nemocný a unavený z kasin podvádějících lidi bez jakýchkoli následků, je čas to zastavit a nepřestanu, dokud nebudou věci v pořádku.
Yes, I have contacted the regulator and they said that the investigation and reasoning of the casino is right.
The problem was, that their reasoning was somewhere along the lines of 'we are right and you are wrong'. I have asked many times why some Terms and Conditions were followed (to their benefit) and others completely ignored.
This has been going for months and I have already talked with a legal counsel, they were the same opinion that funds are forfeited illegally, without any solid reasoning. So now I was just wondering, are there any authorities that I could report this to?
I am sick an tired of casinos scamming people without any consequences, it is time to stop that and I will not stop until things are right.
V takovém případě, pokud úřad rozhodne i ve prospěch kasina, si myslím, že další instancí by mohl být právník. Nejsem si ale jistý, jak by to celé dopadlo.
Zkoušel jste se zeptat právního poradce, kde můžete nahlásit takový případ?
In such a case, if the authority also decides in favour of the casino, I think that the next instance could be a lawyer. But I'm not sure how it would all turn out.
Have you tried asking the legal consuel where you can report such a case ?
Ano mám. První návrh od mého právního konzula byl zkusit to vyřešit s kasinem a regulátorem položením dalších otázek, které je vedou k pochopení, že skutečně udělali chybu. Bohužel ani kasino, ani regulátor nyní vůbec nereagují. Zcela ignorují doplňující otázky a ignorují mé e-maily obecně. To mi jasně ukazuje, že tyto otázky jsou platné a vedly by k nepříznivým odpovědím na ně.
Další návrh od konzula byl obrátit se na orgán nad regulátorem, ale nejsem si jistý, kdo to je. Z vyhledávání Google se zdá, že je to The Government of Curacoa, ale nejsem si tím jistý.
Také mi navrhli, že bych se mohl obrátit na Ombudsmana pro finanční kriminalitu, protože to by již mohlo být považováno za finanční trestný čin nezákonným získáním mých finančních prostředků.
Yes, I have. The first suggestion from my legal consuel was to still try and to solve this with the casino and regulator by asking additional questions that lead to them understanding that they actually made a mistake. Unfortunately, nor the casino, nor the regulator is responding at all now. They completely ignore the follow-up questions and ignore my emails in general. This clearly shows to me that those questions are valid and would lead to unfavorable answers to them.
The other suggestion from the consuel was to contact the authority above the regulator, but I am not sure who it is. From the Google search is seems that it is The Government of Curacoa, but I am not sure about it.
Also, they suggested that I could contact Financial Crime Ombudsman, because this could already be considered as a financial crime by illegally obtaining my funds.
Samozřejmě chápu. Myslím, že to jsou docela dobré návrhy a jsem zvědavý, jestli se k některému z nich pustíte. Je škoda, že kasino nereaguje a nesnaží se problém vyřešit, protože si myslím, že by to byla nejlepší cesta. Další doporučení by byla jistě zdlouhavější.
Ještě však nemusí být nic ztraceno a můžete dostat odpověď od úřadu. Pokud ne, můžete nás informovat o dalším postupu. Budu držet palce 🤞
Of course I understand. I think these are pretty good suggestions and I'm curious to see if you're going to go with any of them. It's a shame that the casino is not responding and trying to solve the problem because I think that would be the best way to go. Other recommendations would certainly be more lengthy.
However, nothing may be lost yet and you may get a response from the authority. If not, you can keep us informed about the next steps. I'll keep my fingers crossed 🤞
Děkuji Jaro. Neplánuji to vzdát.
Kasino nahlásím všem možným úřadům, protože to, co dělají, je nechutné a mnoho kasin dělá totéž. Je čas je jednoho po druhém zastavit.
Na tomto fóru vás budeme informovat o tom, jak věci eskalují.
Thank you Jaro. I am not planning to give up on this.
I will report the casino to every authority possible, because what they are doing is disgusting and many casinos are doing the same. It is time to stop them one by one.
Will keep you updated in this forum how things escalate.
Pokud máte pocit, že kasino k vám nebylo fér, rozhodně stojí za to za něj bojovat.
Budu rád, když nás aktualizujete a zajímá mě, zda se vám podaří situaci vyřešit. Budu ti držet palce. 🤞
Certainly if you feel that the casino hasn't been fair to you, it's definitely worth fighting for.
I'll be glad if you update us and I'm interested to see if you manage to resolve the situation. I will keep my fingers crossed for you. 🤞
Mám nějaké informace od Antillephone NV
Tito lidé mi pomohou získat zpět mé peníze:
Vaši poštu jsme přeposlali do centra řešení pro další podrobnosti!
S pozdravem
ANTILLEPHONE NV
Licence a řešení sporů
I got some information from Antillephone N.V.
This people will help me to get back my money:
We have forwarded your mail to the resolution center for further details!
Sincerely
ANTILLEPHONE N.V.
License & Dispute Resolution
Ahoj.
Ve skutečnosti to říká, že e-mail byl přeposlán. Nebo máte ještě nějaké? To by bylo něco!
Hello.
Actually, it says the email was forwarded. Or do you have some more? That would be something!
Ahoj! To je úžasná zpráva! Jsem za tebe tak rád! 🙌 Mění to nějak váš názor na kasino?
Chci říct, je skvělé, že jsi dostal peníze, ale stejně to nebyla hračka...
Hi! That is amazing news! I'm so glad for you! 🙌 Does this somehow change your opinion of the casino?
I mean, it's cool you got the money, but still, it was not a piece of cake...
Antilefon skutečně pomáhá. Po mé žádosti a jejich zásahu byly peníze z kasina Bet1000 okamžitě převedeny na můj bankovní účet. Antilephone všem doporučuji!!!
Antillephone actually helps. After my request and their intervention, the money from Bet1000 Casino was immediately transferred to my bank account. Recommend Antillephone to everyone!!!
Ahoj Radko
Bet1000 Casino je již uzavřeno
Hi Radka
Bet1000 Casino is already clossed
Jo, to vím. To je docela dobrý příklad toho, jak riskantní mohou být nově založená kasina. 🤷♂️
Yep, I know that. This is a pretty good example of how risky the newly established casinos might be. 🤷♂️
Antilefon skutečně pomáhá. Po mé žádosti a jejich zásahu byly peníze z kasina Bet1000 okamžitě převedeny na můj bankovní účet. Antilephone všem doporučuji!!!
Antillephone actually helps. After my request and their intervention, the money from Bet1000 Casino was immediately transferred to my bank account. Recommend Antillephone to everyone!!!
Poslal jsem stížnost do Antillephone a oni na ni neodpověděli a dokonce ani nepotvrdili její přijetí. Nevím, jestli se moje stížnost vůbec prověřuje...
Opravdu frustrující, protože ostatní poskytovatelé licencí (např. Curacao Egaming) jsou ve svém přístupu mnohem profesionálnější
I sent a complaint to Antillephone and they haven't replied to it or even acknowledged receiving it. I have no idea if my complaint is being reviewed at all...
Really frustrating as other license providers (ie. Curacao Egaming) are much more professional in their approach
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.