FórumDiskuze stížnostíJak kontaktovat licenční úřad Antillephone NV (Curaçao).

Jak kontaktovat licenční úřad Antillephone NV (Curaçao). (strana 4)

před rokem od Daniel
|
30531 zobrazení 108 odpovědí |
|
1...3 4 56
Přidat příspěvek
Anonymized485
před 4 měsíci

Můžete mi o tom říct více? Předem děkuji!

Automaticky přeloženo:
Inrel19
před 4 měsíci

Řekl jste "a jsou zálohovány regulátorem", takže jsem přesvědčen, že jste tímto kruhem již prošli. Mám pravdu?

Pro jistotu, jaký regulátor máte prosím na mysli?

Každopádně tato příručka byla vytvořena speciálně pro hráče, kteří chtějí být lépe informováni o těchto postupech:

https://casino.guru/licensing-authorities

Obvykle je plomba pouze validátorem a proces podání stížnosti samotnou plombu neobsahuje.

Prosím, přizpůsobte se průvodci. 🙏

Automaticky přeloženo:
Radka
před 4 měsíci

Pokud má operátor platnou licenci Curacao, jediný způsob, jak přijmou stížnost, je projít pečeť a posouvat se dolů na Podat stížnost. Vím, že protože jsem to musel udělat, moji stížnost nepřijmou, dokud neodejdu. přes to. @Inrel19

V případě neexistence platné licence můžete podat stížnost podle jejich pokynů.

Upraveno autorem před 4 měsíci
Automaticky přeloženo:
Anonymized485
před 4 měsíci

Konkrétně jsem se na to ptal a dostal jsem jinou odpověď. 🤷‍♀️

Naši průvodci tedy obsahují informace, které jsme získali.

O kterém ze čtyř poskytovatelů licencí Curacao mluvíte, prosím? Protože tam jsou velké rozdíly.

Když mluvíme o Antillephone, znamená to, že tato informace již není platná?

„Podání stížnosti

Antillephone NV má webové stránky, ale nejsou zde žádné informace týkající se stížností hráčů. Na stránce validátoru Antillephone NV je však následující odstavec:

"Antillephone by měli hráči kontaktovat pouze v případě, že se domnívají, že operátor porušuje jejich licenci. Veškeré spory s operátorem ohledně výplaty, zablokovaného účtu, zpoždění, nefunkčních funkcí atd. by měly být nejprve řešeny přímo s Operátor. Pokud nebude nalezeno žádné řešení, existuje řada nezávislých orgánů, na které se můžete obrátit a které by měly být uvedeny na webu Provozovatele."

Hráči, kteří chtějí podat stížnost, mohou Antillephone kontaktovat pouze prostřednictvím e-mailu zde: complaints@gaminglicences.com .

"


Automaticky přeloženo:
Radka
před 4 měsíci

Ano, kontaktoval jsem regulátora a řekli, že vyšetřování a odůvodnění kasina je správné.

Problém byl v tom, že jejich uvažování bylo někde v duchu „my máme pravdu a vy se mýlíte". Mnohokrát jsem se ptal, proč některé Podmínky byly dodržovány (k jejich prospěchu) a jiné zcela ignorovány.

Trvá to měsíce a už jsem mluvil s právníkem, měli stejný názor, že finanční prostředky propadají nezákonně, bez jakéhokoli solidního zdůvodnění. Tak mě teď jen zajímalo, jsou nějaké úřady, kterým bych to mohl nahlásit?

Jsem nemocný a unavený z kasin podvádějících lidi bez jakýchkoli následků, je čas to zastavit a nepřestanu, dokud nebudou věci v pořádku.

Automaticky přeloženo:
Inrel19
před 4 měsíci

V takovém případě, pokud úřad rozhodne i ve prospěch kasina, si myslím, že další instancí by mohl být právník. Nejsem si ale jistý, jak by to celé dopadlo.

Zkoušel jste se zeptat právního poradce, kde můžete nahlásit takový případ?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 4 měsíci

Ano mám. První návrh od mého právního konzula byl zkusit to vyřešit s kasinem a regulátorem položením dalších otázek, které je vedou k pochopení, že skutečně udělali chybu. Bohužel ani kasino, ani regulátor nyní vůbec nereagují. Zcela ignorují doplňující otázky a ignorují mé e-maily obecně. To mi jasně ukazuje, že tyto otázky jsou platné a vedly by k nepříznivým odpovědím na ně.

Další návrh od konzula byl obrátit se na orgán nad regulátorem, ale nejsem si jistý, kdo to je. Z vyhledávání Google se zdá, že je to The Government of Curacoa, ale nejsem si tím jistý.

Také mi navrhli, že bych se mohl obrátit na Ombudsmana pro finanční kriminalitu, protože to by již mohlo být považováno za finanční trestný čin nezákonným získáním mých finančních prostředků.

Automaticky přeloženo:
Inrel19
před 3 měsíci

Samozřejmě chápu. Myslím, že to jsou docela dobré návrhy a jsem zvědavý, jestli se k některému z nich pustíte. Je škoda, že kasino nereaguje a nesnaží se problém vyřešit, protože si myslím, že by to byla nejlepší cesta. Další doporučení by byla jistě zdlouhavější.

Ještě však nemusí být nic ztraceno a můžete dostat odpověď od úřadu. Pokud ne, můžete nás informovat o dalším postupu. Budu držet palce 🤞

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 3 měsíci

Děkuji Jaro. Neplánuji to vzdát.


Kasino nahlásím všem možným úřadům, protože to, co dělají, je nechutné a mnoho kasin dělá totéž. Je čas je jednoho po druhém zastavit.


Na tomto fóru vás budeme informovat o tom, jak věci eskalují.

Automaticky přeloženo:
Inrel19
před 3 měsíci

Pokud máte pocit, že kasino k vám nebylo fér, rozhodně stojí za to za něj bojovat.

Budu rád, když nás aktualizujete a zajímá mě, zda se vám podaří situaci vyřešit. Budu ti držet palce. 🤞

Automaticky přeloženo:
Radka
před 3 měsíci

Mám nějaké informace od Antillephone NV

Tito lidé mi pomohou získat zpět mé peníze:


Vaši poštu jsme přeposlali do centra řešení pro další podrobnosti!


S pozdravem


ANTILLEPHONE NV

Licence a řešení sporů

Automaticky přeloženo:
leszko66
před 3 měsíci

Ahoj.

Ve skutečnosti to říká, že e-mail byl přeposlán. Nebo máte ještě nějaké? To by bylo něco!

Automaticky přeloženo:
Radka
před 3 měsíci

Ahoj Radko

Peníze už mám na svém bankovním účtu!!!!

Automaticky přeloženo:
leszko66
před 3 měsíci

Ahoj! To je úžasná zpráva! Jsem za tebe tak rád! 🙌 Mění to nějak váš názor na kasino?

Chci říct, je skvělé, že jsi dostal peníze, ale stejně to nebyla hračka...


Automaticky přeloženo:
Radka
před 3 měsíci

Antilefon skutečně pomáhá. Po mé žádosti a jejich zásahu byly peníze z kasina Bet1000 okamžitě převedeny na můj bankovní účet. Antilephone všem doporučuji!!!

Automaticky přeloženo:
Radka
před 3 měsíci

Ahoj Radko

Bet1000 Casino je již uzavřeno

Automaticky přeloženo:
leszko66
před 3 měsíci

Jo, to vím. To je docela dobrý příklad toho, jak riskantní mohou být nově založená kasina. 🤷‍♂️

( https://casino.guru/bet1000-casino-review )

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Antilefon skutečně pomáhá. Po mé žádosti a jejich zásahu byly peníze z kasina Bet1000 okamžitě převedeny na můj bankovní účet. Antilephone všem doporučuji!!!

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Ahoj! To je skvělé. Věřte mi, když říkám, že to není tak běžné, jak si možná myslíte. 🙂

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Poslal jsem stížnost do Antillephone a oni na ni neodpověděli a dokonce ani nepotvrdili její přijetí. Nevím, jestli se moje stížnost vůbec prověřuje...


Opravdu frustrující, protože ostatní poskytovatelé licencí (např. Curacao Egaming) jsou ve svém přístupu mnohem profesionálnější

Automaticky přeloženo:
basedschalke
před 2 měsíci

Bohužel neodpoví. Poslal jsem jim spoustu e-mailů, žádný kontakt už 4 měsíce.

Automaticky přeloženo:
1...3 4 56
Jít na stránkuz 6 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu