Ahoj.
Píši sem, abych podal stížnost společnosti Curacao Gaming.
Jedná se o problém s vkladem v k8casino.
Existují nějaká opatření nebo šablony pro zasílání e-mailů do Curacao Gaming?
Hello.
I am writing here to submit a complaint to Curacao Gaming.
This is about the deposit problem at k8casino.
Are there any precautions or templates for sending emails to Curacao Gaming?
こんにちは。
キュラソーゲーミングに苦情を送信したくここに書き込んでいます。
k8casinoの入金問題についてです。
キュラソーゲーミングにメールを送る際の注意点や雛形などはありますか?
Ano, oni dělají! Počkejte pár týdnů a přečtete si vše….
Yes they do! Wait few weeks and you will read all….
Všechna online kasina Curacao jsou počítačoví zločinci. Nikdy tam nesázejte.
All Curacao online casinos are cyber criminals. Never gamble over there.
Online hazardní hry hraji mnoho let. Bohužel, komunita hazardních her se změnila, když náš prezident Biden a jeho ministerstvo spravedlnosti dovolili zločincům dělat si, co chtějí. Můžete dostat zaplaceno, ale nemusíte. VĚŘ MI, KDYŽ VÁM ŘEKNU. Hrajete na vlastní nebezpečí. Pokud se skutečně podíváte na kasina, která mají podle Gurua nejvyšší hodnocení, podívejte se na celý web. Žádné nejsou licencovány. SKUTEČNOST. Navíc, pokud to není nikdo jiný než Caraco. Jsou pouze vládou země. Neexistuje žádná regulace. ŽÁDNÝ. Nedávno jsme přestali hrát online, protože jsme si uvědomili, že nedostaneme zaplaceno naše výhry. Trvalo to asi 3x, než jsme zastavili. Je to těžké. Ale probuď se. Podívejte se na Ameriku, ta by vám měla říct vše, co potřebujete vědět. Nejsem zaujatý, jen ti říkám pravdu. Život je teď na hovno. Když je příliš chladno na to, abychom šli ven atd., nudíme se. Je mi 63 let a bohužel rád hraji online. Ale dříve nebo později buď všechno ztratíte, nebo se probudíte a uvědomíte si, že tento svět se brzy neskončí. Bůh je skutečný a vy jste nejlepší pro sebe, přečtěte si prosím bibli a podívejte se na fakta. Je skutečný. Udělejte si pořádek ve svém domě a nezůstávejte pozadu. Peklo jsou skuteční lidé. Pro mě nechci sedět u počítačové hazardní hry, když se Ježíš vrátí. svět je horší než kdy předtím. Je to napsané. Čiňte pokání a věřte v Boha. NENÍ AUTOMAT. Pokerové stránky jsou na tom stejně špatně. Omlouvám se za překlepy, ale po chvíli mi omdlévají prsty. Být požehnán. Modlím se za nás všechny. Pokud musíte hrát, přejděte na stránky, které nevyžadují hotovost ani bitcoiny. Není to stejný svět. Je to svět bez zákona. ty to víš. Opatruj se. Buď chytrý.
ONLINE neexistují žádné předpisy. DOBA.
I've been gambling online for many years. Unfortunately, the gambling community has changed when our President, Biden and his Dept of Justice have allowed the criminals to do as they please. You may get paid, and you may not. TRUST ME WHEN I TELL YOU. YOURE playing at your own risk. If you actually look at the casinos even the Guru suggest are top rated, look at the complete site. None are licensed. FACT. Furthermore, if they are its none other than Caraco. They are just the Government of the country. There is no regulation. NONE. We just recently stopped gaming online due to the realization that we weren't going to get paid our winnings. It took about 3 times for us to stop. It's hard. But wake up. Look at America, that should tell you everything you need to know. I'm not being biased I'm just telling you the truth. Life sucks right now. When its too cold to do go outdoors etc. we get bored. Im 63 yrs old and unfortunately, I like to to play online. But sooner or later you will either lose everything or wake up and realize this world isn't coming to an end soon. God is real and you best for you own self just please read the bible and look at the facts. Hès real. Get your house in order and don't be left behind. Hell is real people. For me, I don't want to be sitting at a computer gambling when Jesus returns. the world is more evil than ever before. it is written. Repent and believe in God. Not A SLOT MACHINE. Poker sites are just as bad. Sorry for the typos but my fingers go numb after a while. Be blessed. I pray for all of us. If you have to play, go to the sites that don't require cash or bitcoin. It's not the same world. It's a Lawless world. you know this. Take care. Be smart.
There are no regulations ONLINE. PERIOD.
Chci říct, že není v podstatě špatné, když má kasino licenci na Curacau. Jen je potřeba být obezřetný a to je hlavní účel našeho webu – poskytovat základní informace o všech kasinech na světě. Samozřejmě, pokud vám hraní kasinových her nepřináší žádnou radost, pak jsou to jen vyhozené peníze a měli byste je vložit do něčeho, co vám udělá radost, ať už to je cokoliv.
I mean, it's not essentially bad when a casino is licensed in Curacao. You just need to be careful and that's the main purpose of our website - provide basic info about all the casino in the world. Of course, if playing casino games doesn't bring you any joy, then it's just a waste of money and you should put them into something that makes you happy no matter what it is.
Ahoj hoši,
Byl jsem podveden kasinem betswagger, podle mého nejlepšího vědomí byla licence vydána společností Antillephone BV, takže jsem poslal e-mail na adresu: complaints@gaminglicences.com
nikdo neodpověděl... regulují betswagger? Kam mám poslat stížnost? Může mi někdo pomoci?
Díky předem
Hello guys,
I have been scammed by betswagger casino, to the best of my knowledge the license was issued by Antillephone B.V., so I sent email to: complaints@gaminglicences.com
nobody has answered… do they regulate betswagger? Where should I send complaint? Can anyone help me?
thanks in advance
Ahoj, omlouvám se za situaci, ve které se nacházíte. Pokud jde o vaše informace, máte je dobře a jsou licencovány přesně pod touto licencí. Kdy jste psal úřadu? Někdy může nějakou dobu trvat odepsání, proto se ptám.
Kasino nám navíc sdělilo, že nebude reagovat na žádné stížnosti, a tak se domnívám, že jedinou možností je stěžovat si u regulátora, jak jste to již udělali.
Můžete však popsat, co se stalo, abychom měli lepší přehled?
Hi, I'm sorry for the situation you're in. As far as your information is concerned, you have it well and it is licensed under this exact license. When did you write to the authority ? Sometimes it can take some time to write back, that's why I'm asking.
Additionally, the casino has told us that it will not respond to any complaints and so I feel that the only option is to complain to the regulator as you have already done.
However, can you describe what happened so that we have a better overview ?
Ahoj Jaro,
Před 4 dny jsem podal stížnost, snažil jsem se je kontaktovat také přes Skype, ale zdá se, že nemají ponětí, jaké jsou jejich povinnosti.
Zaregistroval jsem se v kasinu betswagger s polskou IP, nepoužil jsem žádnou VPN ke změně IP. Web byl normálně dostupný, nikde žádná zpráva, že nepřijímají hráče z Polska. Provedl jsem vklad pomocí kryptoměny LTC, vložil jsem tam 18,17 LTC, což je přibližně 1250 €. Hrál jsem pár dní, vydělal nějaké peníze a požádal o výběr. Po pár hodinách mě požádali o zaslání dokladů pro ověření identity (výplatní páska, selfie, průkazová fotografie). Udělal jsem to. Po pár hodinách mi zablokovali účet a napsali, že nepřijímají hráče z Polska. Požádal jsem je tedy o vrácení pouze mého vkladu (už nechci žádné výhry). Požádali mě o adresu kryptoměny, kam mají poslat svůj vklad zpět.
Vše jsem jim poslal a několik týdnů se neozvali. Nedostal jsem svůj vklad zpět. Od 20. října 2023 s nimi nebyl žádný kontakt.
Hi Jaro,
I filed a complaint 4 days ago, I tried to reach them also via Skype but it seems that they have no idea what their responsibilities are.
I registered at betswagger casino with a Polish IP, I did not use any VPN to change my IP. The website was normally available, there was no message that they did not accept players from Poland. I made a deposit using the LTC cryptocurrency, I deposited 18.17 LTC there, which is approximately €1,250. I played for a few days, earned some money, and requested a withdrawal. After a few hours, they asked me to send documents to verify my identity (payslip, selfie, ID photo). I did it. After a few hours, they blocked my account and wrote that they did not accept players from Poland. So I asked them to refund only my deposit (I don't want any more winnings). They asked me for my cryptocurrency address where to send my deposit back.
I sent them everything and there has been no contact for several weeks. I didn't get my deposit back. There has been no contact with them since October 20, 2023.
Ahoj Jaro,
Před 4 dny jsem podal stížnost, snažil jsem se je kontaktovat také přes Skype, ale zdá se, že nemají ponětí, jaké jsou jejich povinnosti.
Zaregistroval jsem se v kasinu betswagger s polskou IP, nepoužil jsem žádnou VPN ke změně IP. Web byl normálně dostupný, nikde žádná zpráva, že nepřijímají hráče z Polska. Provedl jsem vklad pomocí kryptoměny LTC, vložil jsem tam 18,17 LTC, což je přibližně 1250 €. Hrál jsem pár dní, vydělal nějaké peníze a požádal o výběr. Po pár hodinách mě požádali o zaslání dokladů pro ověření identity (výplatní páska, selfie, průkazová fotografie). Udělal jsem to. Po pár hodinách mi zablokovali účet a napsali, že nepřijímají hráče z Polska. Požádal jsem je tedy o vrácení pouze mého vkladu (už nechci žádné výhry). Požádali mě o adresu kryptoměny, kam mají poslat svůj vklad zpět.
Vše jsem jim poslal a několik týdnů se neozvali. Nedostal jsem svůj vklad zpět. Od 20. října 2023 s nimi nebyl žádný kontakt.
Hi Jaro,
I filed a complaint 4 days ago, I tried to reach them also via Skype but it seems that they have no idea what their responsibilities are.
I registered at betswagger casino with a Polish IP, I did not use any VPN to change my IP. The website was normally available, there was no message that they did not accept players from Poland. I made a deposit using the LTC cryptocurrency, I deposited 18.17 LTC there, which is approximately €1,250. I played for a few days, earned some money, and requested a withdrawal. After a few hours, they asked me to send documents to verify my identity (payslip, selfie, ID photo). I did it. After a few hours, they blocked my account and wrote that they did not accept players from Poland. So I asked them to refund only my deposit (I don't want any more winnings). They asked me for my cryptocurrency address where to send my deposit back.
I sent them everything and there has been no contact for several weeks. I didn't get my deposit back. There has been no contact with them since October 20, 2023.
Nevím proč.. Proto jsem se vás ptal, možná měl někdo jiný stejný/podobný problém...
I don't know why.. That's why I asked you guys, maybe someone else had the same/similar problem...
Ahoj Jaro,
Před 4 dny jsem podal stížnost, snažil jsem se je kontaktovat také přes Skype, ale zdá se, že nemají ponětí, jaké jsou jejich povinnosti.
Zaregistroval jsem se v kasinu betswagger s polskou IP, nepoužil jsem žádnou VPN ke změně IP. Web byl normálně dostupný, nikde žádná zpráva, že nepřijímají hráče z Polska. Provedl jsem vklad pomocí kryptoměny LTC, vložil jsem tam 18,17 LTC, což je přibližně 1250 €. Hrál jsem pár dní, vydělal nějaké peníze a požádal o výběr. Po pár hodinách mě požádali o zaslání dokladů pro ověření identity (výplatní páska, selfie, průkazová fotografie). Udělal jsem to. Po pár hodinách mi zablokovali účet a napsali, že nepřijímají hráče z Polska. Požádal jsem je tedy o vrácení pouze mého vkladu (už nechci žádné výhry). Požádali mě o adresu kryptoměny, kam mají poslat svůj vklad zpět.
Vše jsem jim poslal a několik týdnů se neozvali. Nedostal jsem svůj vklad zpět. Od 20. října 2023 s nimi nebyl žádný kontakt.
Hi Jaro,
I filed a complaint 4 days ago, I tried to reach them also via Skype but it seems that they have no idea what their responsibilities are.
I registered at betswagger casino with a Polish IP, I did not use any VPN to change my IP. The website was normally available, there was no message that they did not accept players from Poland. I made a deposit using the LTC cryptocurrency, I deposited 18.17 LTC there, which is approximately €1,250. I played for a few days, earned some money, and requested a withdrawal. After a few hours, they asked me to send documents to verify my identity (payslip, selfie, ID photo). I did it. After a few hours, they blocked my account and wrote that they did not accept players from Poland. So I asked them to refund only my deposit (I don't want any more winnings). They asked me for my cryptocurrency address where to send my deposit back.
I sent them everything and there has been no contact for several weeks. I didn't get my deposit back. There has been no contact with them since October 20, 2023.
Takže to je nepříjemná situace, do které jste se dostal, a rozhodně chápu, pokud jste naštvaný, protože já bych byl taky. Pokud by mi kasino řeklo, že mi vrátí můj vklad a od té doby se nic nestalo a komunikace byla na mrtvém bodě, měl bych obavy.
Co se týče toho, že jste jim psal na skype, odpověď mi připadá, jako byste psal na oddělení, které nemá na starosti vyřizování reklamací a proto Vám doporučili vyhledat úřady, které se touto licencí zabývají. Přidám tedy návod, který máme a mohl by se hodit, kde najdete i odkaz na podání stížnosti, pokud ji potřebujete a již jste ji podali na nějaké jiné stránce. Přidávám to sem: https://casino.guru/licensing-authorities/curacao-license-3
Pevně však věřím, že se na Váš email někdo ozve a že se s touto situací dá něco dělat. Bylo by možné mi dát vědět, až uslyšíte něco nového? Budu čekat.
So that's an unpleasant situation you've gotten yourself into, and I definitely understand if you're upset because I would be too. If the casino told me they would give me a refund of my deposit and nothing has happened since and communication was at a standstill, I would be worried.
As far as the fact that you wrote to them on skype, the answer seems to me as if you wrote to a department that is not in charge of dealing with complaints and therefore they recommended that you find the authorities that deal with this license. So I'll add a guide that we have and might be useful, where you can also find a link to file a complaint if you need it and you've already filed one on some other site. I am adding it here: https://casino.guru/licensing-authorities/curacao-license-3
However, I strongly believe that someone will get back to your email and that something can be done about this situation. Would it be possible to let me know when you hear something new? I'll be waiting.
Nemyslím si, že to tak myslí, ale spíš že je potřeba napsat na oddělení, které se tím přímo zabývá a ne na nějaký obecný kontakt.
Kromě toho, máte nějaké problémy?
I don't think they mean it that way, but rather that it is necessary to write to the department that deals with it directly and not to some general contact.
Besides, do you have any problems ?
Právě jsem navštívil betswagger.com a ve spodní části stránky vidím, že mají licenci také od xnext. Může to být pravda?
možná bych je měl kontaktovat.
I’ve just visited betswagger.com and in the bottom of the page I can see that they have license also from xnext. Can it be true?
maybe I should contact them.
Takovou licenci jsem ještě neviděl a podle informací od kolegů bude nejlepší, když si napíšete licenci Curacao, jak jsem vám již řekl.
Tento, který jste poslal, se nezdá být legitimní, takže bych zůstal u původního, aby se předešlo problémům.
I haven't seen such a license yet and according to the information from my colleagues it will be best if you write a Curacao license as I have already told you.
This one you sent doesn't seem to be legit so I would stick with the original one to avoid any problems.
Ano. Psal jsem jim, ale žádná odpověď už 7 dní.
Yes. I wrote to them but no answer since 7 days.
No, nevím, jaký je přesný časový rámec, kdy má úřad odpovědět, takže v tom případě si nejsem jistý, co je nejlepší udělat. Musíte jen počkat, zda se vám ozvou nebo jak k vašemu případu přistoupí. To je to jediné, co můžeme udělat. 😥
Well, I don't know what the exact time frame is for the authority to respond, so in that case I'm not sure what the best thing to do is. You just have to wait and see if they get back to you or how they approach your case. That's the only thing we can do. 😥
Dobrý den, máte nějaké návrhy na další postup, když kasino své provinění nepřiznalo a má oporu v regulátoru? Ptal jsem se na mnoho různých názorů (zde také vyhrál stížnost) a všechny byly v můj prospěch.
Existují nějaké pořádné instituce, které by to mohly více prošetřit?
Hello, any suggestions on the next steps when casino did not admit their wrongdoings and they are backed up by the regulator? I have asked for many different opinions (also won a complaint here) and all of them were in my favor.
Are there any proper institutions that could investigate this more?
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.