Vážený hráč,
Protože jsme se rozhodli omezit vám přístup na fórum, protože jsme si jisti, že tato konverzace nikam nevede, dokonce ani v mnoha jiných vláknech, a také se zdáte, že se bráníte starostlivým vysvětlením, je toto pro vás jeden z posledních příspěvků, kde dbejte na to, abyste ostatním vysvětlili zakázané země.
Počínaje tímto:
Všechna kasina přijímají hráče pouze z určitých zemí, zatímco ve zbývajících zemích jsou „omezeni". To znamená, že hráči z těchto omezených zemí si nemohou otevřít účet a hrát v kasinu. To je stejné pro všechny weby s hazardními hrami, ale liší se tím, jak kasina jednají s hráči ze zemí s omezeným přístupem.
Pohled kasina
Mnoho kasin uvádí ve svých podmínkách pouze omezené země, takže je odpovědností hráčů zkontrolovat, zda v nich mohou hrát nebo ne.
Kdykoli se někdo ze země s omezeným přístupem zaregistruje, tato kasina mu umožní vytvořit si účet, ale o omezení mu dají vědět pouze tehdy, když chce provést výběr. Dokud hráč prohrává, kasino je s tím v pořádku, ale jakmile hráč vyhraje a chce vybrat peníze, použije pravidlo „země s omezeným přístupem" k odmítnutí výběru a zablokování účtu hráče.
To je samozřejmě krajně nespravedlivé, protože hráči se mohou zaregistrovat, aniž by o omezeních věděli, a kasina jejich chyby využívají, často vědomě a úmyslně.
Pohled hráče
Pokud má hráč možnost vstoupit na webovou stránku kasina, otevřít registrační formulář, vytvořit si účet, vložit a hrát, je pochopitelné, že předpokládá, že v tomto kasinu smí hrát.
Někteří zkušení nebo opatrní hráči si mohou přečíst podmínky a zjistit, že jejich země je omezena, ale tito hráči jsou rozhodně v menšině.
Naše pozice
Není přijatelné nechat hráče hrát hazardní hry, pokud kasino ví, že jsou ze země s omezeným přístupem a pokud kasino plánuje použít pravidlo o omezených zemích, kdykoli hráč požádá o svůj první výběr. To je zcela proti pravidlům fair play, protože kasino vědomě nechává hráče vsadit peníze bez šance na oplátku skutečně něco vyhrát.
Mnoho kasin tvrdí, že je to obtížné nebo nemožné implementovat do jejich systémů, ale jde pouze o srovnání země pobytu hráče se seznamem omezených nebo povolených zemí; nepovažujeme to tedy za tak náročné na technologické úrovni.
Naše doporučení pro kasina
Správná věc, kterou musíte udělat, je zkontrolovat omezené země během procesu vytváření účtu a nedovolit hráčům z omezených zemí registrovat se a hrát. Pokud kasino ví o omezených zemích a také zná zemi pobytu hráče, není velký problém toto pravidlo prosadit.
Pokud kasino povolí hrát hráči ze země s omezeným přístupem, protože nezavedlo tuto kontrolu, mělo by uznat, že to byla chyba kasina, a vyplatit všechny výhry hráči navzdory skutečnosti, že jim to nemělo být povoleno. hrát na prvním místě za předpokladu, že hráč neudělal nic jiného, co je v rozporu s pravidly.
Požadavky na „férová kasina" a „férová a bezpečná kasina"
Aby bylo kasino naším kontrolním týmem klasifikováno jako „férové kasino" nebo „férové a bezpečné kasino", nesmí hráčům z omezených zemí umožnit vytvoření účtu a hraní. Kontrola omezených zemí musí být provedena během procesu vytváření účtu.
( Zdroj – Casino Guru Fair Gambling Codex )
Doufám, že je docela jasné, že celá situace je složitější a že na informace, které poskytujeme v recenzi, mohou hráči pohlížet jinak.
Nejen, že konzultujeme podmínky, ale bereme v úvahu i způsob registrace. Pokud jde o stížnosti, tým se tedy drží výše zmíněného kodexu Fair Gambling Codex a zvažuje každý případ zvlášť.
Doufejme, že daný návrh ušetří ostatním možné problémy při žádosti o sebevyloučení:
"Při žádosti o sebevyloučení jasně uveďte důvod, proč chcete, aby byl váš účet deaktivován, a uveďte časové období. Také e-mail "Předmět" by měl být jasně označen a snadno rozpoznatelný, protože podpora kasina dostává mnoho žádostí denně, pokud je viditelně označena, máte větší šanci, že bude vaší žádosti co nejdříve vyhověno. Také bych důrazně doporučil, abyste si svou žádost o sebevyloučení vždy uložili, abyste měli platný důkaz o takovém jednání."
Uvědomte si prosím, že vypořádat se s množstvím obvinění, které jste na nás vznesl, není v našich každodenních možnostech. Dobrým příkladem jsou stížnosti, když už jsme u toho - poslední 👈
Předpokládám, že se cítíte špatně, takže si prosím najděte jiné fórum, které lépe odpovídá vašim zájmům.
Dear player,
Since we have decided to restrict you from the forum since we are confident this conversation is going nowhere, even in many other threads, and you also appear to be resistant to caring explanations, this is one of the last posts for you, where I mainly care to explain the restricted countries to others.
Starting with this:
All casinos accept players from certain countries only, with the rest of the countries being 'restricted'. This means that players from these restricted countries are not allowed to open an account and play in the casino. This is the same for all gambling sites, but what differs is how casinos deal with players from restricted countries.
The casino's point of view
Many casinos only state the restricted countries in their T&Cs, so it's the responsibility of players to check whether they are allowed to play at them or not.
Whenever someone from a restricted country registers, these casinos allow them to create an account, but only let them know about the restriction when they want to make a withdrawal. As long as a player is losing, the casino is OK with it, but as soon as the player wins and wants to withdraw money, they use the 'restricted countries' rule to decline the withdrawal and block the player's account.
This is, of course, extremely unfair, as players might register without knowing about the restrictions, and casinos are taking advantage of their mistake, often knowingly and intentionally.
The player's point of view
If a player is able to access the casino's website, open the registration form, create an account, deposit and play, it's understandable that they assume that they are allowed to play at this casino.
Some experienced or careful players might read the T&Cs and find out that their country is restricted, but these players are definitely in the minority.
Our position
It is not acceptable to let players gamble if a casino knows that they are from a restricted country and if the casino plans to refer to the rule about restricted countries whenever a player requests their first withdrawal. This is completely against the rules of fair play, as the casino is knowingly letting a player wager money without a chance to actually win something in return.
Many casinos claim that this is difficult or impossible to implement into their systems, but it is simply about comparing the player's country of residence with the list of restricted or allowed countries; therefore, we do not consider it to be that difficult on a technological level.
Our recommendations for casinos
The right thing to do is to check for restricted countries during the account creation process, and to not allow players from restricted countries to register and play. If the casino knows about restricted countries and also knows the player's country of residence, it's not a big issue to enforce this rule.
If the casino allows a player from a restricted country to play because it hasn't implemented this check, it should accept that it was the casino's mistake and pay out all winnings to the player despite the fact that they shouldn't have been allowed to play in the first place, provided that the player hasn't done anything else that's against the rules.
Requirements for both 'fair casinos' and 'fair and safe casinos'
For a casino to be classified as a 'fair casino' or a 'fair and safe casino' by our review team, it must not allow players from restricted countries to create an account and play. The check for restricted countries must be done during the account-creation process.
(Source - Casino Guru Fair Gambling Codex)
I hope it is pretty straight-forward to recognize that the whole situation is more complex, and that the information we provide in the review may be viewed differently by players.
Not only do we consult terms and conditions, but we also consider the way registration is held. Thus, when it comes to complaints, the Team sticks to the aforementioned Fair Gambling Codex, considering each case at a time.
Hopefully, the given suggestion will spare others possible issues when asking for self-exclusion:
"When applying for the self-exclusion, state the reason why you want your account to be deactivated clearly and specify the time period. Also, email "Subject" should be clearly marked and easily recognizable as casino support receives many requests per day hence, if it’s visibly marked you stand a better chance to have your request granted as soon as possible. I would also strongly recommend that you always save your self-exclusion request so that you have valid proof of such action."
Please understand that dealing with the numerous charges you have leveled at us is not within our daily capabilities. Complaints are good example, speaking of which - the last one 👈
I imagine you feel mistreated, so please, find another forum that better suits your interests.
Automaticky přeloženo: