Ahoj všichni!
Jak si někteří z vás mohli všimnout, právě se vylučuji ze všech kasin! Kromě toho, že všechna kasina, ve kterých jsem registrován, působí na rakouském trhu nelegálně, je mým velkým problémem moje herní chování! Věřím, že většina uživatelů, kteří čtou fórum "Responsible Gaming", velmi dobře chápe, co tím myslím!
Už jsem zde podal několik stížností! Hodně jsem tu pomohl! Někdy mám ale pocit, že platforma opravdu nepřenáší neutrálně! Mám několik otázek a někteří z vás mi možná budou moci poskytnout cenné a užitečné tipy na základě svých zkušeností:
1.) Dozorčí orgán Curaçao: po internetu koluje nespočet e-mailů, na které lze adresovat stížnosti! Od žádného z nich jsem nedostal odpověď! Buď e-mailové adresy již nejsou aktuální, nebo je dozorčí orgán stejně zkorumpovaný jako mnoho kasin s licencí na Curacao! Několikrát jsem Casinoguru požádal o poskytnutí platné e-mailové adresy! Pokaždé byl ignorován! Platforma tak zabraňuje stížnostem na Curacao! Má někdo platnou e-mailovou adresu nebo tipy?
2.) bez licence v Rakousku: neví někdo, co se stane, když nahlásím kasino za nelegální hazard v Rakousku! Budou úřady vyšetřovat? Je kasino právně odpovědné úřady?
3.) Dostávám 2-3 zprávy denně od kasin, které mě spamují reklamami! Blokování nefunguje! Bohužel není možné změnit Vaši emailovou adresu! Vzhledem k evropskému nařízení o ochraně údajů zde kasino podléhá trestnímu stíhání a sankce za zneužití údajů vedou k velmi vysokým pokutám! Nevíte někdo, kde bych zde mohl podat stížnost?
Předem děkuji za tipy a pomoc
lg
Hello everybody!
As some of you may have noticed, I'm in the process of excluding myself from all casinos! Apart from the fact that all casinos in which I am registered operate illegally on the Austrian market, my big problem is my gaming behavior! I believe that the majority of users who read the "Responsible Gaming" forum can understand very well what I mean by that!
I've already filed a few complaints here! I've had a lot of help here! But sometimes I have the feeling that the platform is not really conveying neutrally! I have a few questions and some of you may be able to give me valuable and useful tips based on your experience:
1.) Curaçao supervisory authority: there are countless emails circulating on the internet to which complaints can be addressed! I didn't get a reply from any of them! Either the email addresses are no longer up to date or the supervisory authority is just as corrupt as many of the casinos licensed in Curacao! I have asked Casinoguru several times to provide a valid email address! Was ignored every time! The platform thereby prevents complaints in Curacao! Does anyone have a valid email address or tips?
2.) no license in Austria: does anyone know what happens if I report a casino for illegal gambling in Austria! Will the authorities investigate? Is the casino held legally responsible by the authorities?
3.) I get 2-3 messages a day from casinos spamming me with ads! Blocking doesn't work! Unfortunately it is not possible to change your email address! Due to the European data protection regulation, the casino is liable to prosecution here, and penalties for misuse of the data result in very high fines! Anyone know where I can file a complaint here?
Thanks in advance for the tips and help
lg
Hallo allerseits!
Wie einige sicher schon mitbekommen haben, bin ich gerade dabei mich aus sämtlichen Casinos auszuschließen! Mal davon abgesehen, dass alle Casinos in denen ich registriert bin illegal am Österreichischen Markt ihr Geschäft betreiben, ist mein großes Problem mein Spielverhalten! Ich glaube dass der Großteil der User die das Forum „verantwortungsvolles Spielen" lesen, sehr gut nachvollziehen kann, was ich damit meine!
Ich habe hier bereits einige Beschwerden eingebracht! Sehr oft wurde mir hier schon geholfen! Einige Male habe ich aber das Gefühl, dass die Plattform nicht wirklich neutral vermittelt! Ich habe einige Fragen und einige von euch können mir hier vielleicht, aufgrund ihrer Erfahrungen, wertvolle und nützliche Tipps geben:
1.) Aufsichtsbehörde Curacao: im Internet kursieren unzählige Emails, an welche man Beschwerden richten kann! Ich habe bei keiner einzigen eine Antwort erhalten! Entweder sind die Emailadressen nicht mehr aktuell oder die Aufsichtsbehörde ist genauso korrupt wie viele der in Curacao lizenzierten Casinos! Ich habe mehrmals bei Casinoguru gebeten, eine gültige Emailadresse bekannt zu geben! Wurde jedesmal ignoriert! Die Plattform verhindert dadurch Beschwerden in Curacao! Hat jemand eine gültige Emailadresse oder Tipps?
2.) keine Lizenz in Österreich: weiß jemand was passiert wenn ich ein Casino wegen illegalem Glücksspiel in Österreich Anzeige! Werden die Behörden Ermittlungen aufnehmen? Wird das Casino von Seiten der Behörden rechtlich zur Verantwortung gezogen?
3.) Ich bekomme täglich 2-3 Nachrichten von Casinos die mich Werbung vollspamen! Blockieren funktioniert nicht! Emailadresse wechseln leider nicht möglich! Aufgrund der europäisch Datenschutzverordnung macht sich das Casino hier strafbar, und Strafen beim Missbrauch der Daten ziehen sehr hohe Geldstrafen nach sich! Weiß jemand wo ich hier eine Beschwerde einreichen kann?
Danke schon mal für die Tipps und Hilfe
lg