FórumZodpovědné hraníPrávní kroky v Rakousku

Právní kroky v Rakousku

před rokem od Ares1981
|
2335 zobrazení 8 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před rokem

Ahoj všichni!


Jak si někteří z vás mohli všimnout, právě se vylučuji ze všech kasin! Kromě toho, že všechna kasina, ve kterých jsem registrován, působí na rakouském trhu nelegálně, je mým velkým problémem moje herní chování! Věřím, že většina uživatelů, kteří čtou fórum "Responsible Gaming", velmi dobře chápe, co tím myslím!


Už jsem zde podal několik stížností! Hodně jsem tu pomohl! Někdy mám ale pocit, že platforma opravdu nepřenáší neutrálně! Mám několik otázek a někteří z vás mi možná budou moci poskytnout cenné a užitečné tipy na základě svých zkušeností:


1.) Dozorčí orgán Curaçao: po internetu koluje nespočet e-mailů, na které lze adresovat stížnosti! Od žádného z nich jsem nedostal odpověď! Buď e-mailové adresy již nejsou aktuální, nebo je dozorčí orgán stejně zkorumpovaný jako mnoho kasin s licencí na Curacao! Několikrát jsem Casinoguru požádal o poskytnutí platné e-mailové adresy! Pokaždé byl ignorován! Platforma tak zabraňuje stížnostem na Curacao! Má někdo platnou e-mailovou adresu nebo tipy?


2.) bez licence v Rakousku: neví někdo, co se stane, když nahlásím kasino za nelegální hazard v Rakousku! Budou úřady vyšetřovat? Je kasino právně odpovědné úřady?


3.) Dostávám 2-3 zprávy denně od kasin, které mě spamují reklamami! Blokování nefunguje! Bohužel není možné změnit Vaši emailovou adresu! Vzhledem k evropskému nařízení o ochraně údajů zde kasino podléhá trestnímu stíhání a sankce za zneužití údajů vedou k velmi vysokým pokutám! Nevíte někdo, kde bych zde mohl podat stížnost?


Předem děkuji za tipy a pomoc


lg

Automaticky přeloženo:
Ares1981
před rokem

Dostávám asi 15 kasinových spamových e-mailů denně a 3 textové zprávy, které jsem zablokoval, 50+ je to jedno, že se živí zranitelným hráčem, který hrál v online kasinu nebo 2!! Dokonce i můj přítel, který se nikdy nepřipojil k online kasinu, dostává texty a e-maily, kde získávají čísla a e-mailové adresy, je mimo mě. Pokud se chcete vzdát hazardu, musíte být silní, ale jako všechny závislosti musíte stále říkat ne a držet se stranou. Právě jsem měl 3měsíční pauzu a utratil peníze, které bych normálně vsadil, mnohem moudřeji, bohužel jsem znovu podlehl a prohrál 1000 €!!🤮

Automaticky přeloženo:
Ares1981
před rokem

Ahoj,

protože jste zmínil, že "Ale někdy mám pocit, že platforma ve skutečnosti nevyjadřuje neutrálně! Mám několik otázek a někteří z vás mi možná budou schopni poskytnout cenné a užitečné tipy na základě svých zkušeností:" Chci jen abych vám dal vědět, že doufám, že od hráčů dostanete lepší informace.

Můj osobní názor na bod číslo 2: Myslím, že byste se měli zeptat právníka se zkušenostmi s hazardním průmyslem. Protože mám pocit, že kasino, které nemá licenci v konkrétní zemi, by mělo být žalováno jinde.

mohu mít otázku? Vrátili byste své výhry do kasina bez řádné licence v případě, že byste vyhráli? Pokud máte stejné šance a výhry nebo prohry jsou spravedlivé, proč refundace?

Nejlepším způsobem by tedy bylo hrát pouze v kasinech s licencí AT .



Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj Radko!


Nejprve bych rád odpověděl na otázku, zda by vraceli výhry kasin (bez licence): Ano! Pokud na oplátku dostanu také náhradu ztrát!! Co je podle vás důležitější: výhry nebo prohry!? Všichni tady známe odpověď! Proč vrácení peněz: protože jsem si zamkl přístup do více než stovky kasin a některá z těchto kasin využívají slabosti hazardních her a zasílají mě e-maily, které mě vyzývají, abych hrál!

Automaticky přeloženo:
Ares1981
před rokem

Ahoj Ares191,

Nebojte se, chápu, že vaším hlavním zájmem je získat zpět vklady.

Proto jsem poskytl svůj pohled na vrstvu, kasina s licencí AT a férovost.

Zbytek je na tobě. Nemám vaše zkušenosti se všemi těmi kasiny, jen vidím, že jste již podali poměrně hodně stížností - do dnešního dne 15, a to je spravedlivé říci, že 5 bylo zamítnuto, 3 byla označena jako jiná nebo hráči přestali odpovídat, 2 jsou otevřeny a zbytek byl schválen. Takže naprosto chápu, že alespoň máme oba jinou optiku.

Přesto jsem schopen vás respektovat jako hráče a člověka s vašimi vlastními názory, takže jsem se pokusil poskytnout nějakou reakci.

Musím říct, že tuny hráčů denně trpí těmi spamovacími e-maily a neexistuje žádné konečné řešení, jak to všechno zastavit 🙁 - souhlasím.



Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den Radko

Rád bych se krátce vyjádřil ke svým stížnostem! Nejprve musím říct, že jsem opravdu velmi vděčný, že jste ve mě vždy doufali! DĚKUJU


Všechny mé stížnosti jsou nebo byly oprávněné! Část byla zamítnuta, protože jsem nemohl dokázat vše!

Zavřel jsem přes sto účtů a vlastně jsem se z této oblasti téměř úplně stáhl! Na rozdíl od mnoha jiných hráčů, kteří mají problém se svým herním chováním, jsou moje ztráty opravdu relativně malé! Nehazardoval jsem více, než jsem si mohl dovolit, a nikdy jsem neriskoval ani nehazardoval s žádnými úsporami nebo jinými aktivy! Ale opravdu jsem byl zaregistrován v mnoha kasinech! Nicméně jsem hrál pouze ve zlomku kasin, ve kterých jsem se zaregistroval! Ale přesto bylo nutné uzavřít všechny účty! Mnoho kasin zde způsobilo problémy a odmítlo uzavřít účty nebo vyplatit zbývající částky! Proto jsem podal stížnost! Některé byly odmítnuty pro nedostatek důkazů! Kvůli mnoha uzavírkám jsem někdy dostával až 15 e-mailů týdně! Pro zachování přehledu byla část smazána! Proto nebylo možné vše zdokumentovat!


Když si stěžuji, mým primárním zájmem není vyhrát, ale pohnat zkorumpovaná kasina k odpovědnosti a varovat ostatní hráče! Zvážím i právní kroky v Rakousku v některých kasinech! Kvůli malým ztrátám zde nedostanu nic zpět, ale kasino bude muset v případě odsouzení za trestný čin v Rakousku zaplatit poměrně vysokou částku peněz (soudní výlohy a pokutu)!

Automaticky přeloženo:
Ares1981
před rokem

Ahoj Ares1981,


děkuji za tento komentář, věřím, že mi pomohl vás trochu lépe pochopit. Buďte si jisti, že Casino Guru vynakládá značné úsilí na to, aby byl svět online hazardních her lépe přizpůsobitelný, pokud jde o ochranu hráčů. Jsem si jistý, že se shodneme na tom, že je to běh na dlouhou trať, skutečně složitý úkol, kterého je třeba dosáhnout, a zároveň se snažíme podporovat zranitelné hráče. Bohužel, stížnosti jsou založeny na dokazování problémů a navrhování nejlepšího - nejférovějšího řešení, máte pravdu, jeden chybějící důkaz je to, co může v očích hráče proměnit stížnost ve ztracený případ. Vážím si vašeho pochopení.🙏

Přeji vám hodně štěstí se vším, co před vámi stojí.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Souhlasím s Radkou. Navíc, pokud chcete s hazardem skončit, musíte se od něj držet dál. V této situaci je to těžké, ale musíte.

Automaticky přeloženo:
Leonmed
před rokem

tlačítko odpovědět 🙂

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky