Ahoj Radko
Začíná to tím, že během procesu ověřování mého účtu a žádosti o výběr finančních prostředků z mé strany začíná obchod, který celý proces ztěžuje a vleče.
Během tohoto procesu jsem obdržel jeden e-mail od firmy, kde byla zveřejněna 2 jednotlivá jména třetích stran. Tyto informace byly převzaty z mého bankovního výpisu (poskytujte pouze za účelem ověření adresy). Tyto informace byly získány a zveřejněny společností bez mého souhlasu nebo autorizace a bez souhlasu nebo autorizace stejných 2 fyzických osob, třetích stran.
Jedná se o velmi závažné porušení ochrany údajů a nedodržování předpisů a právních postupů podle zákona GDPR 2018 ze strany firmy.
Zeptal jsem se a sdělil podniku své obavy ohledně tohoto problému a nejsem spokojen s odpovědí, rozhodl jsem se požádat o žádost o přístup subjektu (SAR). Že jsou to všechna data/informace, které má firma a která drží od jednoho jednotlivce.
Nevyřídili moji žádost v řádné zákonné lhůtě. Z tohoto důvodu žádám znovu o 2. SAR, ale neposkytli moji žádost včas. Aby se situace zhoršila, v mé žádosti o SAR vynechali a zamlčeli jméno 2 jednotlivých třetích stran, které sdělili, jak je popsáno výše. V této situaci byla má práva jako osoby a spotřebitele odepřena, pokud firma nedodržuje předpisy a právní postupy podle zákona GDPR z roku 2018.
Rozhoduji se vystavit situaci UKGC, která mi doporučí podat stížnost u úřadu Information Commissioner Office (ICO).
Vznáším stížnost na ICO na jejich webových stránkách. Tímto zasílám všechny e-maily, které si vyměníme mezi mnou a firmou, jako důkaz a důkaz k opětovnému uplatnění mé stížnosti.
ICO kontaktuje firmu s pokyny, jak problém vyřešit a objasnit mé obavy.
ICO nedostalo od podniku žádnou odpověď ve dvou případech, kdy byli požádáni.
ICO přezkoumalo můj případ a dospělo k závěru, že firma porušila ochranu údajů a nedodržela předpisy a právní postupy podle zákona GDPR z roku 2018.
Tento obchod nejenže selhal se svými zákonnými povinnostmi, ale také vykazuje enormní nedostatek zákaznických služeb a péče o zákazníky při řešení této situace.
Tato situace mi způsobuje finanční ztráty a nejhorší je, že poškozuji mé zdraví duševním stresem a úzkostnou poruchou.
Podle mých zkušeností mi v této situaci pomohlo seznámení se s našimi právy jako osoby a spotřebitele, pokud jde o naše údaje/informace uchovávané firmou.
Také jakýkoli e-mail/komunikace mezi jednotlivcem a firmou je životně důležitý, takže mějte v bezpečí.
Bylo mi sděleno, že když firma žádá o herní licenci, není třeba prokazovat, že je připravena, a výbor pro dodržování nařízení GDPR nebo dohled nad nimi. Licence je udělena UKGC. Podle mého názoru s tímto nesouhlasím.
S individuálními osobními a finančními informacemi by se mělo zacházet s maximální bezpečností a důvěrou, nikoli jako další zaškrtávací políčko.
Jorge
Hi Radka
This begin when during the verification process of my account and a request of funds withdraw by me the business start to make all the process difficult and dragging in time.
During this process I received one email from the business where 2 individual names of Third Parties was disclose. This Information was taken from my bank statement ( provide for the purpose of address verification only). This information was taken and disclose by the business without my consent or authorization and without consent or authorization of the same 2 individuals Third Parties.
This is a very serious breach of data protection and no compliance of regulations and legal procedures under GDPR Act 2018 by the business.
I did question and raise my concerns to the business regarding the issue and not happy with the response I decide to request a Subject Access Request ( SAR). That it's all the data/information the business have and hold from one individual.
They failed to provide with my request in due legal time. For that reason I request 2nd SAR again they failed to provide my request in time. To aggravate the situation they omitted and withheld in my SAR request the name of the 2 individual Third Parties disclose as described above. In this situation my rights as person and consumer it's been denied where the business don't comply with regulations and legal procedures under GDPR Act 2018 .
I decide to expose the situation to the UKGC that advice me to log a complaint with the Information Commissioner Office (ICO).
I raise the complaint with ICO on they website. With this I send all the emails exchange between me and the business as evidence and proof to re enforce my complaint.
The ICO contact the business with instructions for them to address the issue and clarify my concerns raise.
The ICO didn't have any response back from the business in the 2 occasions they been ask to.
The ICO review my case and concluded the business had breach data protection and failed to comply with regulations and legal procedures under GDPR Act 2018.
This business not only failed with they legal obligations but and also show enormous lack of customer service and customer care when dealing with this situation.
This situation cause me financial losses and more worst then that damage my health with mental stress and anxiety disorder.
In my experience getting familiar with our rights as person and consumer regarding our data/information hold by business did help me in this situation.
Also any email/communication between the individual and the business it's vital so keep safe.
I was made aware when a business apply for a gaming licence there's no requirement to show evidence they are ready and committee to comply with GDPR regulations or supervision of the same. The licence it's award by the UKGC. In my opinion I don't agree with this.
Individual personal and financial information should be deal with maximum security safety and trust not as another tick box.
Jorge
Automaticky přeloženo: