před 3 týdny
Takže ty z Grottobooku jste v pořádku? Kde je každého hodně?
Myslím, že z mých jen 1 je mydates
So the Grottobook ones you are fine? Where there a lot of each?
Out of mine only 1 is mydates I think
Takže ty z Grottobooku jste v pořádku? Kde je každého hodně?
Myslím, že z mých jen 1 je mydates
So the Grottobook ones you are fine? Where there a lot of each?
Out of mine only 1 is mydates I think
Jo, ještě jsem neměl spor o grotobook.. kdo ví, může přijít. Zítra si promluvím s bankou
Yeah, I havent had a dispute about grotobook yet.. who knows it may come. I'll speak to the bank tomorrow
Všechny Grottobook a Mydates jsem naposledy vyhrál pod nesprávným MCC
I won all Grottobook and Mydates last time loads of them under incorrect MCC
Blázen není. Musí být moudří. Banka zadala můj jako nesprávný MCC, jsem si tím docela jistý. Ale prý mi dali knihy tak 🤷♂️
Crazy isn't it. They must be wise. The bank have put mine through as incorrect MCC I am pretty sure of it. But they say they have gave me books so 🤷♂️
Ví někdo, jakého poskytovatele plateb grottobook a mydates používá?
Do anyone know what paymentprovider grottobook and mydates is using ?
Ahoj lidi, už nějakou dobu čtu tento příspěvek. Momentálně mám spory s několika různými obchodníky. Jeden zpochybnil zaslání potvrzení o finančních prostředcích a řekl, že služba byla poskytnuta, ačkoli neexistuje žádné potvrzení o tom, jaká služba byla poskytnuta, protože by to zjevně znamenalo přiznání toho, co dělali. Společnost nemá žádné kontaktní údaje a netuší, co tvrdí, že jsem od nich měl. Teď musím poslat zpět další důkazy. Byl jsem pro ně v kontaktu s poskytovatelem plateb, odmítli mi poskytnout jakékoli podrobnosti o nich a řekli mi, abych kontaktoval svou banku. To vše pošlu a doufám, že to bude stačit k práci. Další spory, které mám, běží, obchodník má nyní 30 dní na odpověď, ale volám své bance, ale říkají mi, že je to stále v šetření. Měl to někdo s Barclays? Nevím, jak dlouho bude trvat, než zjistím, co se stalo. Měl jsem opravdu špatný rok. Byl jsem na GAMSTOP 2 roky a poslední 2 roky mám na své bance bloky hazardu, ale jak všichni víte, tyto to obcházejí. Nebudu zabíhat do přílišných podrobností, ale měl jsem hrozný rok. Jsem svobodná matka 2 dětí a nikdo si není vědom situace, ve které jsem. Dlužím rodině spoustu peněz, ale věčně jsem se vymlouval, k čemu to bylo. Mám platby ve výši téměř 5 000 liber na zaplacení operace. Vím, že to znovu neuvidím, mám také ty s bity odeslanými a vloženými kryptoměnami, ale ani jsem se nepokusil o to se svou bankou zpochybnit, protože si nejsem jistý, že dostanu něco zpět. Před měsícem jsem také měl nějaké s lunu. Ignorují mě. Měl jsem jeden, o který jsem se na začátku roku pohádal, a oni vyhráli tvrzením, že jsem si koupil herní kódy. 1600 £ herních kódů během několika dní. Jakákoli pomoc by byla opravdu oceněna. Před pár měsíci jsem přestal a snažil jsem se vrátit svůj život zpět. To hlavní, po čem bych byl zoufalý, je zaplatit operaci. Ale jak jsem četl, s nimi to nejde, že? Děkuji za jakoukoli pomoc. A pokud někdo z vás může pomoci s obvyklým procesem pro Barclays, pokud obchodníci nereagují, opravdu bych to ocenil. Děkuju. Doufám, že budete mít všichni štěstí a dáte to za hlavu x
Hi guys, i have been reading this post for a while now. I currently have disputes going for a couple of different merchants. One has disputed it sending confirmation of the funds & saying service was provided although there is no confirmation of what service was provided as obviously this would be admitting what they were doing. The company has no contact details whatsoever & no idea what they are claiming I had from them. Now I have to send back more evidence. I was in contact with the payment provider for them, they refused to give me any details of them & told me to contact my bank. I will send all this off & hoping it's enough to work. The other disputes I have going, the 30 days is now up for merchant to respond but I am ringing my bank but they are telling me it is still under investigation. Has anyone had this with Barclays? I don't know how long it will take to find out what has gone on. I have had a really bad year. I have been on GAMSTOP for 2 years & have gambling blocks on my bank for the past 2 years but as You all know these bypass this. I won't go into too much detail but I have had an awful year. I am a single mum to 2 children & no one is aware of the situation I am in. I owe family a lot of money but forever made excuses what it's been for. I have payments of nearly £5000 to pay op. I know I won't see this again, I also have ones with bit sent & deposit by crypto but haven't even tried with my bank to dispute these as I am not sure I will get anything back. I also had some with lunu from months ago. They are ignoring me. I had one I disputed at the beginning of the year & they won by claiming I bought game codes. £1600s of game codes over a few days. Any help would be really appreciated. I stopped a few months back & trying to my life back. The main one I would of been desperate for is pay op. But as I have read, there's no way with them is there? Thank you for any help. And if any of you can help with the usual process for Barclays if merchants doesn't respond, I would really appreciate it. Thank you. Hope you all have some luck & put this all behind you x
Ví někdo, kdy začíná 45 dní, jak mi bylo řečeno dvě věci. Jeden řekl, že je to v době, kdy jsem podal spor, a druhý řekl, že je to od doby, kdy kredit MasterCard připadá na účet.
Does anyone know when the 45 days starts as I have been told two things. One said it's when I submitted the dispute and the other said it's from when the MasterCard credit goes onto the account.
Mám pixtub a brivory na Revolutu, koupili krypto pomocí karty Revolut odmítl moje zpětné zúčtování, existuje e-mail pro pixtub, ale neodpovídají
I have pixtub and brivory on Revolut they have bought crypto using the card Revolut declined my chargebacks there is an email for pixtub but they do not reply
Věřím, že to bohužel není to pravé místo, kde to hledat.🤷♀️
Ale nevadí, je to v pořádku. Jen se zde nezabýváme sportovním sázením ale kasinovými hrami.
Přesto děkuji, že jste přišli.
I believe that this is not the right place to look for it, unfortunately.🤷♀️
But never mind, it's ok. It's just that we don't deal with sports betting here but with casino games.
Thank you for coming anyway, though.
Zkoušel jsem to s Revolutem, za 30 minut je zamítli, takže jsem vznesl dvě stížnosti, protože zmínili pouze jednu transakci na první, která je vznesena na FOS, a na druhou bez odpovědi na stížnost asi 2 měsíce a pronásledování bez odpovědi
I tried with Revolut they rejected them in 30 mins so I raised two complaints as they only mentioned one transaction on the 1st one it is raised to FOS and the other no reply to the complaint been about 2 months and been chasing with no reply
Takže spíše přes chargeback než přes elegro?
So through chargeback rather than through elegro?
Budete muset počkat alespoň 45 dní, pokud vám obchodník vrátí peníze přímo, když je zpětné zúčtování zvýšeno, stane se to rychle. Dostal jsem 2000 GBP následující den poté, co byly vybrány z jednoho, takže to musí zdržovat
You will need to wait at least 45 days if the merchant refunds direct when chargeback is raised it happens quick I got £2000 next day after they were raised from one so they must be holding it out
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Currently, you are browsing the responsible gambling section of our website, which contains information related to problem gambling and responsible gambling practices. You clicked a link that leads outside of this section.
If you feel like you struggle to keep your gambling habits under control, we strongly recommend staying in the responsible gambling section and seeking help.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.