DomůFórumZodpovědné hraníOtázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka

Otázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka (strana 316)

před rokem od kirekin
|
820 251 zobrazení 7 034 odpovědí |
|
1...315 316 317...365
Příspěvek od Materialgirl84 byl odstraněn
Vkieranc
před 3 týdny

Právě jsem to stejně udělal, pokud se mi banky nebudou snažit pomoci získat peníze zpět od skutečných podvodníků, jaký to má smysl.



Automaticky přeloženo:
Materialgirl84
před 3 týdny

Můžete mi prosím poslat e-mail:

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Kashia nám všem nemůže vrátit peníze 😭😂 Už jsem jim párkrát poslal e-mail - žádná odpověď

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Nevíte někdo kde najít "mastertools"


Myslel jsem, že je to NL společnost, takže jsem sáhl ven, ale popírají, že jsou to oni?

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Ok, právě jsme dostali obrovskou aktualizaci týkající se hlavní platební brány, která to uvádí v jejich smlouvě s obchodníkem. Vsadím se, že všichni zde máte transakce. Nyní jsem jim poslal e-mail s uvedením jejich podmínek.


Podívejte se na toto:

file

Stejně jako weby 7/10 curacao používají tuto platební bránu, budete vás informovat. Ještě jsem na tomto fóru neviděl nikoho mluvit o této platební bráně, takže doufám, že některým z vás mohu pomoci!

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od Youssf byl odstraněn
winnerdude
před 3 týdny

O jakou platební bránu se jedná?

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Ok, právě jsme dostali obrovskou aktualizaci týkající se hlavní platební brány, která to uvádí v jejich smlouvě s obchodníkem. Vsadím se, že všichni zde máte transakce. Nyní jsem jim poslal e-mail s uvedením jejich podmínek.


Podívejte se na toto:

file

Stejně jako weby 7/10 curacao používají tuto platební bránu, budete vás informovat. Ještě jsem na tomto fóru neviděl nikoho mluvit o této platební bráně, takže doufám, že některým z vás mohu pomoci!

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

A o jakou platební bránu se jedná?

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Vrátí někdo peníze od skinczar / auri digital? Oslovil jsem je na WhatsApp, ale říká, že nemůže pomoci, protože tam nefunguje lol

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Mydates zpochybnil transakce! Udělali falešné účtenky, řekli, že jsem dostal e-knihy. Adresa, kterou na mě použili, je falešná, stejně jako telefonní číslo. Takové riskantní jednání!!!

Automaticky přeloženo:
Dt100
před 3 týdny

Postavila se tedy banka na jejich stranu?

Automaticky přeloženo:
Dt100
před 3 týdny

V žádném případě, když moje byly provedeny jako nesprávné MCC, nikdy neodpověděli, možná, že zboží nebylo přijato, je špatná cesta, protože našli způsob, jak to překonat

Automaticky přeloženo:
paulmcewan05
před 3 týdny

Nesprávné MCC je rozhodně správná cesta, ale Mastercard je takto nezvýší jako související s hazardem. Mám nějaké s Mastercard pod zbožím, které nebylo přijato, takže budu všechny aktualizovat, moje vízová nesprávná MCC se zdají být v pořádku

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Dnes je poslední den na spor, čekali až doteď. V e-mailu jsem jasně uvedl, že nebylo obdrženo žádné zboží, řekli, že poskytli účtenky prostřednictvím e-mailu, u kterých jsem ukázal, že žádné nejsou, také jsem je požádal, aby prokázali komunikační stopu, že mi byly zaslány ( což nebudou moci udělat, protože e-maily zjevně nebyly odeslány).

Jakékoli rady ohledně toho, co zahrnout do tohoto e-mailu, aby to bylo hloupé. Jasně jsem uvedl, že jsem občan Spojeného království, takže bych neměl irské telefonní číslo ani adresu, poskytl jsem důkaz o komunikaci s Grotobook, což je MYDATES, řekli, že jsem je ani nekontaktoval, protože mydates jsou duchové!!!

Opravdu nevím, co jiného bych tam řekl, ukázal jsem jejich webovou stránku (grotobook) s povolenými refundacemi a odmítají jakoukoli refundaci, protože jsem transakce autorizoval, takže doufám, že to bude stačit.

Automaticky přeloženo:
jbias18
před 3 týdny

Ano, je to hloupý způsob, jak jít, ale je obtížné jej zvýšit nebo přimět některé banky nebo kreditní karty, aby to splnily

Upraveno autorem před 3 týdny
Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Postavila se tedy banka na jejich stranu?

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Ještě ne, kamaráde, teď jsem ve sporu, takže to bude pravděpodobně na arbitráži. Banka je na mé straně, takže hádám, že udělají vše, co mohou.

Automaticky přeloženo:
Dt100
před 3 týdny

Kontaktujte web MyDates Udělal jsem, že předtím, než byla vznesena moje zpětná zúčtování, rychle odpověděli, že sídlí v Holandsku, nikoli ve Spojeném království, a platby s nimi nemají nic společného, ​​tento poslední den se jen snaží vyrvat vaši duši, zdá se

Automaticky přeloženo:
paulmcewan05
před 3 týdny

ahoj pavel,


vypadáte velmi dobře – máte nějaké kontaktní údaje na skincara nebo kashiu?


Díky!

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Zde je kopie jejich argumentu. Jak je to zlé, bando zlodějů.

file

file

file

Automaticky přeloženo:
1...315 316 317...365
Jít na stránkuz 365 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky