Dnes je poslední den na spor, čekali až doteď. V e-mailu jsem jasně uvedl, že nebylo obdrženo žádné zboží, řekli, že poskytli účtenky prostřednictvím e-mailu, u kterých jsem ukázal, že žádné nejsou, také jsem je požádal, aby prokázali komunikační stopu, že mi byly zaslány ( což nebudou moci udělat, protože e-maily zjevně nebyly odeslány).
Jakékoli rady ohledně toho, co zahrnout do tohoto e-mailu, aby to bylo hloupé. Jasně jsem uvedl, že jsem občan Spojeného království, takže bych neměl irské telefonní číslo ani adresu, poskytl jsem důkaz o komunikaci s Grotobook, což je MYDATES, řekli, že jsem je ani nekontaktoval, protože mydates jsou duchové!!!
Opravdu nevím, co jiného bych tam řekl, ukázal jsem jejich webovou stránku (grotobook) s povolenými refundacemi a odmítají jakoukoli refundaci, protože jsem transakce autorizoval, takže doufám, že to bude stačit.
Today is the last day to Dispute, they have waited till now. I have clearly stated in the email that no goods were received, they have said they have provided receipts via email, to which I've shown proof of none, I have also asked them to prove a communication trail of these being sent to me (which they will not be able to do, because the emails were clearly not sent).
Any advice guys on what to include in this email to make it fool proof. I've clearly stated I'm a UK citizen so wouldn't have an Irish phone number or address, I've provided proof of communication with Grotobook, which is MYDATES, they said I had not even contacted them, that's because mydates are ghosts!!!
I don't know what else to put really, I have shown their website (grotobook) of refunds being allowed and them denying any refund because I authorised the transactions so I hope it will be enough.
Automaticky přeloženo: