Ahoj,
V rámci Casino Group systematicky existuje následující problém.
1. Neexistuje možnost samozamykání přes účet
2. Neexistuje žádný mechanismus, který by vylučoval hráče z Evropy, kteří mají skutečně zakázán vstup do licencovaných kasin kvůli závislosti na hazardních hrách.
3. Neexistuje způsob, jak se zablokovat prostřednictvím podpory chatu.
4. Jste odkázáni na e-mailovou adresu. Několik dní nedostanete odpověď.
5. Není jasné, na jakou e-mailovou adresu má být žádost zaslána. V určitém okamžiku po několika dnech vám bude zakázán přístup na maximálně 30 dní. To platí i v případě, že žádáte o trvalý zákaz. Je jasné, proč musí existovat zákazové funkce. Právě tato fáze, ve které hráči bojují a hoří, je zneužívána.
6. Výše uvedené body naznačují spíše systematický přístup k vykořisťování závislých než k jejich ochraně.
7. Výše uvedené body mě vedou k závěru, že neexistuje žádná ochrana hráče a „licence" je špatný vtip.
Hello,
The following problem exists systematically within the Casino Group.
1. There is no option to self-lock via the account
2. There is no mechanism that excludes players from Europe who are actually banned from licensed casinos due to gambling addiction.
3. There is no way to block yourself via chat support.
4. You are referred to the email address. You don't receive a response for days.
5. It is not clear to which email address the request should be sent. At some point after several days, you will be banned for a maximum of 30 days. This is also the case if you request a permanent ban. It is clear why there have to be ban functions. It is precisely this phase in which players are struggling and on fire that is being exploited.
6. The above points indicate a systematic approach to exploiting addicts rather than protecting them.
7. The above points lead me to conclude that there is no player protection and the "license" is a bad joke.
Hallo,
folgende Problematik gibt es bei der Casino Gruppe systematisch.
1. Es gibt keine Option zur Selbstsperre über den Account
2. Es gibt keinen Mechanismus, der Spieler aus Europa ausschließt, die eigentlich auf Grund von Spielsucht entsprechend gesperrt sind in lizenzierten Casinos.
3. Es gibt keine Möglichkeit sich über den Chat Support zu sperren.
4. Man wird an die Email Adresse verwiesen. Hier erhält man tagelang keine Antwort.
5. Es ist nicht klar, an welche Mail Adresse die Anfrage geschickt werden soll. Irgendwann nach mehreren Tagen wird man maximal für 30 Tage gesperrt. Auch dann wenn man eine dauerhafte Sperre anfordert. Man weiß genau warum es Sperrfunktionen geben muss. Genau diese Phase, in der Spieler angeschlagen sind und heiß laufen wird sich zu nutzen gemacht.
6. Obenstehende Punkte deuten auf eine Systematik hin Süchtige auszunutzen und nicht zu schützen.
7. Obenstehende Punkte veranlassen mich zu der Schlussfolgerung, dass es keinen Spielerschutz gibt und die "Lizenz" ein schlechter Witz ist.
Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo: