DomůFórumZodpovědné hraníNové zkušenosti Era BV s ochranou hráčů

Nové zkušenosti Era BV s ochranou hráčů

před 6 měsíci od Anonymized689
|
3 684 zobrazení 9 odpovědí |
|
Příspěvek od Anonymized689 byl odstraněn
Anonymized689
před 6 měsíci

Ahoj!

Vsadím se, že další podrobnosti najdeme ve vaší stížnosti. Děkujeme za odeslání. Přesto, mohl byste sem uvést více podrobností o situaci? Sdílení může pomoci ostatním, myslím.

Když už mluvíme o stížnostech, nyní jste na řadě vy, laskavě odpovězte - můžete začít přímo pomocí tohoto odkazu 👈

Nebojte se, jsme tu pro vás.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

To mohu potvrdit. Winscore zisky z problémů hráčů! Už tři týdny se snažím zablokovat svůj účet.


Nedělá se to záměrně.


Ruce pryč! Už to nemůže být pochybnější!

Automaticky přeloženo:
Paulito81
před 4 měsíci

V takových případech bych řekl, že je opravdu důležité sdílet co nejvíce podrobností. Mohu mít pár otázek, pokud vám to nevadí?

Co způsobilo takové zpoždění? Znáte důvod? Také by mohlo být užitečné zmínit, zda toto kasino poskytuje úplné pokyny k uzavření účtu.

Pokud ano, řekl byste, že tyto byly dodržovány?

Nebojte se sdílet příběh, prosím. Nechci naléhat, pokud vám to nevyhovuje.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Podle mě je za tím systém. Neustále se poukazuje na to, že žádost nebyla podána „správně" atp.

Skupina patří na černou listinu.

Automaticky přeloženo:
Anonymized689
před 2 měsíci

Ahoj, mohl bys taky naznačit, o co v tomto případě jde, protože tomu moc nerozumím. Narážíš na předchozí příspěvek? Můžete prosím trochu popsat vaši situaci?

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od Anonymized689 byl odstraněn
Anonymized689
před 2 měsíci

Zní to vážně.

Nevadilo by vám poskytnout informace o povaze zpožděných požadavků a odpovědi kasina?

Bylo by také užitečné objasnit, zda diskutujeme o pravidelných žádostech o uzavření účtů nebo zda se jedná o trvalé sebevyloučení způsobené problémy s hazardními hrami. Neváhejte a poskytněte podrobné vysvětlení, jak byly takové žádosti podány. Porozumění skutečným událostem může zvýšit povědomí mezi ostatními nebo pomoci odvrátit potenciální problémy, řekl bych.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Ahoj,


V rámci Casino Group systematicky existuje následující problém.

1. Neexistuje možnost samozamykání přes účet

2. Neexistuje žádný mechanismus, který by vylučoval hráče z Evropy, kteří mají skutečně zakázán vstup do licencovaných kasin kvůli závislosti na hazardních hrách.

3. Neexistuje způsob, jak se zablokovat prostřednictvím podpory chatu.

4. Jste odkázáni na e-mailovou adresu. Několik dní nedostanete odpověď.

5. Není jasné, na jakou e-mailovou adresu má být žádost zaslána. V určitém okamžiku po několika dnech vám bude zakázán přístup na maximálně 30 dní. To platí i v případě, že žádáte o trvalý zákaz. Je jasné, proč musí existovat zákazové funkce. Právě tato fáze, ve které hráči bojují a hoří, je zneužívána.


6. Výše uvedené body naznačují spíše systematický přístup k vykořisťování závislých než k jejich ochraně.

7. Výše uvedené body mě vedou k závěru, že neexistuje žádná ochrana hráče a „licence" je špatný vtip.

Upraveno autorem před 2 měsíci
Automaticky přeloženo:
Anonymized689
před 2 měsíci

Vítejte zpět a děkujeme za tyto ochranné příspěvky.

Doufám, že bude v pořádku, když vás upozorním na velmi důležitý detail.

Zaprvé je důležité upřesnit, zda je touha hráče vyloučit se z kasina motivována rostoucí škodou způsobenou hazardními hrami nebo závislostí na hazardních hrách. Zdá se, že jste přehlédli požadavek, který jsem vám dříve podal, abyste byl konkrétnější.

Abych byl upřímný, je velmi obtížné odpovídat na vaše příspěvky bez těchto základních znalostí. Zkusím se ještě zeptat: Mohl byste prosím upřesnit, zda se bavíme o žádostech o uzavření účtů pravidelně, nebo jde o dlouhodobý sebeklam pramenící z problémů s hazardem?

Kromě toho, pokud hrajete v kasinech, která nespadají pod jurisdikci GGL, nepředpokládejte prosím, že tato kasina s vámi budou zacházet se stejnou mírou odpovědnosti; to je nebezpečný předpoklad. Pro návrat k původnímu tématu je jistější kontaktovat každé kasino a výslovně uvést, že si přejete uzavření účtu a z jakého důvodu.

Jako lidé jako vy a já se podpůrní pracovníci snaží reagovat na vaše prohlášení spíše než na vaše domněnky.

Abychom vám poskytli přibližný časový plán, pokaždé, když naši specialisté vyřizují stížnost týkající se opožděného uzavření účtu, má kasino 36 až 72 hodin na dokončení procesu a uzavření účtu.

Pevně doufám, že v příštím příspěvku poskytnete konkrétnější informace o věcech, kterými jste si prošli. Děkuju.



Automaticky přeloženo:
před měsícem

Následující bylo zodpovězeno kasinem Realspin, které je také nepřímo provozováno společností New Era, když bylo požadováno uzavření účtu kvůli problémům s hazardními hrami.

„Děkujeme, že jste se na nás obrátili se svou žádostí o uzavření!


Je politováníhodné, že slyšíme o vašem rozhodnutí, ale uděláme maximum, abychom vám pomohli!


Zveme vás k vyzkoušení sekce živé kasino, kde najdete hry, které vám zaručí ten nejlepší možný zážitek se skutečným krupiérem.


Každý den náš tým přebírá odpovědnost za nahrávání nových her a vylepšování těch starých. Našim zákazníkům nabízíme širokou škálu her, které si mohou vyzkoušet a kde najdou různé herní funkce, jako jsou bezplatná otočení, rozptyly atd. Navštívili jste již naši sekci JackPot? Zde si můžete vybrat hru a hrát o hlavní cenu.


Budeme čekat na vaši odpověď, abychom mohli postupovat podle vašich přání. Doufáme, že vám to pomůže při rozhodování, zda u nás chcete zůstat.


Pokud vám můžeme ještě s čímkoli pomoci – jsme vám k dispozici 24/7!


S pozdravem,..."

V případě zájmu Vám přepošlu původní email.

Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
Anonymized689
před měsícem

Oceňuji, že jste sdíleli odpověď kasina, ale myslím, že je stále důležité vzít na vědomí, jak jste oznámili svou žádost o sebevyloučení. Pamatujete si všechno, co jsem dosud řekl? Pokud ano, poskytněte prosím tuto informaci, aby si každý udělal úplný obrázek o událostech, které zde na fóru nadále sledujete.


Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
Příspěvek od Anonymized689 byl odstraněn

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky