Limity kasina

před měsícem od sylviabezerradacruz
|
984 zobrazení 8 odpovědí |
|
před měsícem

Dobrý večer. V ice casinu jsem si před 4 dny uvědomil, že už neexistuje odkaz „zodpovědné hraní", kde si obvykle nastavuji limity, protože jinak se neovládám. Řekl jsem kasinu, že svůj účet zavřu, protože už nemám limity, abych mohl přestat. Odpověděli, že existují. A poslal jsem jim důkaz, že žádné nebyly. Varoval jsem je, že účet zavřu, pokud nebudu moci stanovit limity a vyloučit se, jak to dělám vždy. Přestali odpovídat a nakonec jsem jen dnes hrál o absurdní částku více než 1400 / 1500 eur. Jak mi můžete pomoci? Pošlu vám snímek obrazovky kasino aplikace, kde již není možnost nastavit limity. A také rozhovory s kasinem. Díky file

Automaticky přeloženo:
před měsícem

file zde jsou 2 položky, které ukazují, že „zodpovědné hraní" již v aplikaci neexistuje

Automaticky přeloženo:
sylviabezerradacruz
před měsícem

Ahoj,

je to vážná věc a rád bych vám poděkoval za zveřejnění vašich obav. I když si nevážím odpovědí kasina, které jste popsal, myslím, že nejdůležitější je nastavit limity alternativně nebo uzavřít svůj účet, pokud limity již nejsou možné. Mohu tedy prosím vědět, zda byl váš účet uzavřen kvůli závislosti na hazardních hrách?

Pokud s tím bojujete, zeptejte se podpory, jak nejlépe zavřít svůj účet kvůli výše uvedeným problémům s hazardními hrami, a postupujte podle pokynů do puntíku. Je mi to opravdu líto, ale náš účet mohou uzavřít pouze zaměstnanci kasina. Jsme pouze fórum.

Určitě mi dejte vědět, jak se situace vyvíjela, a pokud budete čelit zpoždění s uzavřením, možná vám pomůže zvažování stížnosti. Znáte naše Reklamační centrum?

https://pt.casino.guru/instrucoes-sobre-resolucao-reclamacoes

Počkám na aktualizaci.




Automaticky přeloženo:
před měsícem

Dobré ráno, již jsem podal stížnost na váš web. Kasino můj účet neuzavřelo. Od pátku čekám a stále hraji. Už jsem utratil 1800 eur.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Účet je stále otevřený a nemohu ho zavřít ani nastavit limity. Říkají, že odpoví za několik dní poté, co jsem jim řekl, že pokud nemohu stanovit limity, zavřou můj účet

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Zde jsou některé z e-mailů, které jsem poslal, a odpovědi filefilefile

Automaticky přeloženo:
sylviabezerradacruz
před měsícem

Dobrý den.

Prošel jsem vaši stížnost , abych se s případem seznámil.

Je mi líto, že toto kasino nemá možnost nastavit si své limity, což je v každém případě jistě velmi užitečné.

Bohužel jste však neuvedli důvod uzavření svého účtu, například kvůli problému s hazardními hrami. Pouze v těchto případech, kdy hráč jasně napíše tento druh důvodu, musí kasino udělat vše pro to, aby účet okamžitě uzavřelo, a pokud tak není schopno, musí vrátit všechny vklady. Což se v mnoha případech stalo.

Nepředbíhejme však a počkejte, až se vaše stížnost posune vpřed a dosáhne svého vyřešení.

Pokud vám to nějakým způsobem pomůže, vězte, že v rámci naší iniciativy Global Self-Exclusion Initiative jsme se spojili s BetBlocker, charitativní organizací registrovanou ve Spojeném království, která poskytuje bezplatnou službu na podporu lidí po celém světě. Více informací o naší iniciativě naleznete zde ( https://casino.guru/global-self-exclusion-initiative ) a o BetBlockeru zde ( https://betblocker.org/ ).

BetBlocker, který podporuje sedm jazyků, se rychle a snadno instaluje na více zařízení, zabere jen 2 minuty. Po instalaci blokuje přístup k více než 84 230 webům s hazardními hrami a běží tiše na pozadí. Službu lze používat anonymně a pomáhá jednotlivcům řídit jejich přístup k hazardním hrám bezpečně a vhodně, ať už to znamená úplné omezení nebo omezení přístupu během zranitelných období.

BetBlocker navíc obsahuje seznam 824 informačních stránek o hazardních hrách. Tyto stránky primárně informují uživatele o službách hazardních her a inzerují je. Tyto stránky můžete zahrnout do omezení zaškrtnutím políčka. Pokud však máte probíhající stížnost na provozovatele hazardních her, nezaškrtávejte toto políčko, protože vám zabrání v přístupu také na web Casino.Guru.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Dobré ráno, napsal jsem jasný důvod, proč, kdyby nebyly stanoveny žádné limity, nehrál bych, protože by to bylo určitě proto, že mám závislost! Pokud požádám kasino o uzavření mého účtu z tohoto důvodu, musí jej okamžitě uzavřít, protože to byl můj požadavek. Děkuji za nic.

Vidím, že to k ničemu dobrému nebude.

Automaticky přeloženo:
sylviabezerradacruz
před měsícem

Vidím, že vaše stížnost byla zamítnuta, protože jsme vám bohužel nemohli více pomoci.

Petronela tam vysvětlila: „Jak jsem zmínila ve své předchozí odpovědi, protože jste nikdy formálně nepožádali o uzavření svého účtu, neexistuje bohužel žádný důvod pro vrácení vašich ztracených finančních prostředků. Ještě jednou vám důrazně doporučuji, abyste se obrátili přímo na kasino a informujte je o svém problému s hazardními hrami, abyste předešli dalším ztrátám v budoucnu."

Celá situace nás opravdu mrzí a věříme, že bude nejlepší jasně uvést důvod uzavření účtu, aby se kasino podle toho mohlo chovat a předešlo se případným budoucím nedorozuměním.

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky