Vážený hráč,
I když chápu vaši frustraci a je mi také líto, že jste se ocitli v takové situaci, rád bych zmínil Nickovo shrnutí :
"Ahoj Hygeboyi,
Nikdy nebereme místo a pracujeme na základě faktů poskytnutých hráčem a kasinem. Žádost o sebevyloučení před registrací může a nemusí fungovat, ale kasino k tomu není povinno a nemůžeme za ně nést odpovědnost. Jakmile jste je v roce 2023 kontaktovali ohledně své závislosti, váš účet okamžitě uzavřeli, a protože to byla vaše první žádost vůči nim od doby, kdy máte účet, nejsou povinni vrátit žádnou zálohu.
Vzhledem k tomu, že problém byl vysvětlen dvakrát, stížnost nyní uzavřeme jako neoprávněnou."
Řekl bych, že toto vysvětlení je celkem jasné. Jak to vidím, prostě nemáte nárok na žádné vrácení peněz. Omlouvám se.
Pokuste se prosím získat nějaký přehled o svých budoucích činnostech.
Dear player,
Even though I understand your frustration and I'm also sorry you find yourself in such a position, I'd like to mention Nick's summary:
"Hello Hygeboy,
We never take sited and we work based on the facts provided by the player and the casino as well. Requesting a self-exclusion prior to registering may and may not work but the casino is not obligate to do it and we can't hold responsible for them. Once you contacted them in 2023 regarding your addiction, the closed your account instantly and as it was your first request towards them since you had an account, they are not obligate to refund any deposit.
As the issue has been explained twice, we will be now closing the complaint as unjustified."
I'd say this explanation is pretty clear. The way I see it you are simply not entitled to any refunds. I'm sorry.
Please try to gain some insight into your future actions.