DomůFórumObecná diskuze o gamblinguNelegální operace kasin v Nizozemsku

Nelegální operace kasin v Nizozemsku

před rokem od Youssf
|
5 715 zobrazení 28 odpovědí |
|
1 2
před rokem

Dne 5. prosince 2022 nizozemská advokátní kancelář oznámila, že předvolala 4 provozovatele kasin za jejich nelegální provozování v Nizozemsku.


Mnoho hráčů nevědělo, že až do října 2021 byly online hazardní hry v Nizozemsku zakázány, pokud provozovatel kasina neměl vydanou licenci na hazardní hry od KSA (Nizozemský úřad pro hazardní hry). To znamená, že mnoho velkých provozovatelů kasin (ať už na Curacau nebo na Maltě) nabízelo své služby nelegálně v Nizozemsku.


Od října 2021 začala KSA vydávat licence na hazardní hry a několik kasin získalo licenci a mohou zde legálně působit.


Co bylo neznámé (dokud to nizozemská právnická firma neotřásla s předvoláním), je to, že pokud nizozemský hráč někdy před tímto datem hrál hazardní hru (nebo poté, pokud provozovatel nemá licenci KSA), jeho dohoda je neplatná, protože provozovatel kasina nesměl nabízet jeho služby zde, z tohoto důvodu má hráč plné právo podat žalobu, aby získal plnou náhradu své čisté ztráty od kasina. To vše je samozřejmě v souladu s nizozemskou legislativou. Dalším argumentem je, že „nelegální" kasina pravděpodobně selžou ve své povinnosti péče, což by mohlo vést k tomu, že hráči byli podvedeni za příliš mnoho hazardních her nebo prohráli více peněz, než chtěli. Zejména některé značky kasin se sídlem v Curacau jsou známé například nedostatkem zásad odpovědného hraní.


Jediným problémem je, že k podání takového nároku musí hráč získat svá osobní data a seznam transakcí, aby prokázal, že existuje platný nárok, a informovat kasino o této záležitosti nebo předložit případ soudu.



Využijme toto vlákno k diskusi o problémech, kterým hráči čelí, a aktualizacích od advokátní kanceláře, která je v současné době u soudu s nejméně 4 případy.

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

Kasina, která nespolupracují (bez náhrady, nereagují atd.)

- Westcasino

- Brunocasino

- Playboom24

- Kasino Rouge

Automaticky přeloženo:
Sabine1984
před rokem

Už jste podal stížnost na KSA?


To nezmění jejich chování, ale alespoň to povede k pokutám, pokud zde stále působí.


U prvních 2 kasin by mohlo stát za to kontaktovat právnickou firmu (v závislosti na částkách, které chcete požadovat zpět), poslední 2 pouze v případě, že se jedná o vážnou částku peněz, která stojí za to bojovat, a počkat, až právní postupy nějakou dobu zaberou.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Budu se jen opakovat, protože jste vytvořili toto speciální vlákno na toto téma:

Na základě toho, co jsem zde četl, se domnívám, že pohled Casino Guru je jednoduše odlišný od vašeho a některých dalších hráčů, kteří se připojili k diskuzi. V Casino Guru máme hlavní cíl a tím je „doporučovat kasina, která jsou férová vůči hráčům".

Hlavní otázkou je, zda kasino zaplatilo nizozemským hráčům, kteří tam vyhráli, aniž by jim psalo výmluvy o chybějících licencích a omezených zemích. Pokud se kasino rozhodlo přijmout nizozemské hráče s vědomím, že by neměli, ale rozhodli se také zaplatit v případě výhry, pak kasino jednalo spravedlivě.

Rád bych viděl jediného nizozemského hráče, který vyhrál v těchto kasinech, aby vrátil výhry do kasina a tvrdil, že výhry nebyly zasloužené, protože hráč by tam neměl hrát.

Kasina nikdy nikoho nenutila, aby tam hrál. Pokud jste se rozhodli přidat se k nim, byla to jednoznačně volba, kterou jste udělali sami.

Automaticky přeloženo:
Daniel
před rokem

Četl jste vůbec články o tom, jak KSA pokutuje všechna kasina, která fungují bez holandské licence!?

A důvod, proč dostávají pokuty!?

Mnoho značek kasin vrátilo hráčům všechny vklady.

Kasina bez licence se zaměřují na nizozemské hráče.. posílají propagační e-maily, zaměřují se na ně prostřednictvím webových stránek nizozemských přidružených společností atd., i když vědí, že to není povoleno.

Holandští hráči, kteří hrají v zahraničních kasinech, jsou obvykle nizozemští hráči, kteří tam sami zakázali vstup do holandského kasina kvůli problémům s hazardem. Pak se dostanou do terče cizích kasin a tam se závislost na hazardu vrátí... a vloží všechny své peníze. Kasino bez licence to vědí! A stále se na ně stále zaměřují.

Co je na tom fér!?


Automaticky přeloženo:
Sabine1984
před rokem

Samozřejmě není nic fér na zneužívání zranitelných hráčů, kteří bojují se svou závislostí na hazardních hrách a rozhodli se sami vyloučit ze všech dostupných kasin v Nizozemsku.

Nemyslím si, že licencovaná kasina Curacao vědí o konkrétních hráčích, kteří mají problémy s hazardem, a záměrně se je snaží nalákat na své webové stránky, ale je jasné, že některé % hráčů, kteří tam hrají z Nizozemska, bude součástí zranitelné skupiny.

Pak se domnívám, že by bylo spravedlivé vrátit těmto hráčům peníze, když budou schopni prokázat, že se sami vyloučili z kasin v Nizozemsku.

Automaticky přeloženo:
Daniel
před rokem

Ano... a pokud jsem četl stížnosti na fórech a kontakt s některými hráči... jsou závislí na hazardu.

Jsem rád, že chápete, co tím myslím... a proč je tak důležité varovat holandské hráče. Aby ochránili sebe i ostatní. A doufám, že se kasina změní... zablokujte holandskou IP atd., pokud nemají licenci.

Protože kasino je teď... ví, že je nezákonné jednat bez licence. Ale pokračuj v tom... protože to samozřejmě vydělává spoustu peněz... peníze závislých na hazardních hrách.

A proč, když víte, že je to nezákonné... pokračujte v tom!?. To je důvod, proč je důležité tyto kasina nahlásit.

Automaticky přeloženo:
Daniel
před rokem

Rozumím názoru Casino Guru a dokážu si představit, že kvůli tomu nebudete brát v úvahu stížnosti týkající se této záležitosti.


Jak všichni víme, kasino vždy vyhraje na konci dne, pro hráče je důležité vědět, kdy přestat a vzít si výhru.


Hlavní otázkou je, zda kasino zaplatilo nizozemským hráčům, kteří tam vyhráli, aniž by jim psalo výmluvy o chybějících licencích a omezených zemích. Pokud se kasino rozhodlo přijmout nizozemské hráče s vědomím, že by neměli, ale rozhodli se také zaplatit v případě výhry, pak kasino jednalo spravedlivě.

Souhlasím, ale také nesouhlasím, protože otázkou také je, kolik kasino vydělalo na holandském trhu a co vyplatilo hráčům.


Pokud byste na internetu hledali výši pokut, které KSA udělila několika provozovatelům kasin, můžete konstatovat, že provozovatelé vydělali na trhu při nelegální činnosti.


Rád bych viděl jediného nizozemského hráče, který vyhrál v těchto kasinech, aby vrátil výhry do kasina a tvrdil, že výhry nebyly zasloužené, protože hráč by tam neměl hrát.

Je pravděpodobné, že to hráči neudělali, ale podle nizozemské legislativy, pokud to kasinu vyhovuje, by si teoreticky mohli nárokovat všechny tyto výhry, které vyplatili nizozemskému hráči zpět, pokud by kasino vyhrálo, je pochybné, protože podle legislativy je přímá výsledkem by bylo především to, že každý hráč, který kdy prohrál peníze, by měl dostat náhradu. A za druhé, hráči si této záležitosti nebyli vědomi, dokud se nizozemský zákon o hazardních hrách nestal „aktivním" v říjnu 2021. Od tohoto okamžiku Nizozemský úřad pro hazardní hry povolil provozování online kasin zde v Nizozemsku a dbá na to, aby kasina, která by neměla sloužit nizozemským občanům to nedělají (skoro pak dělají to nejlepší, co mohou).


Kasina nikdy nikoho nenutila, aby tam hrál. Pokud jste se rozhodli přidat se k nim, byla to jednoznačně volba, kterou jste udělali sami.

S tím souhlasím, ale mnoho hráčů (včetně mě pro záznam) hrálo v několika online kasinech, protože se zaměřovali na nizozemské občany, nabízeli iDeal, což je platební metoda pouze pro Nizozemsko, a v mnoha případech nabízeli službu holandské podpory. A kvůli tomu nyní advokátní kancelář obhajuje několik hráčů, protože to tak být nemělo.


Nejen nelegální operace jsou důvodem jejich žaloby, ale také povinnost péče o kasino v mnoha kasinech chybí a kvůli nelegálnímu provozu mohli být hráči vystaveni újmě kvůli nelegálnímu provozu kasina.

A také souhlasím s příspěvkem @sabine1984, protože několik kasin dělá vše, co je v jejich silách, aby vás nalákalo do kasina, přestože jsou vyloučeni, protože vidí trh pro sebe, kde mohou profitovat.

Automaticky přeloženo:
Youssf
před rokem

Jo, nebudu zpochybňovat to, co jsi zde popsal, protože to dává smysl mně a rozhodně dává smysl nizozemským úřadům. Věc se má tak, že to ani pro kasina není tak jednoduché, protože stále více zemí má v současnosti vlastní legislativu a zákony týkající se hazardních her a zákony jsou velmi odlišné.

Před pár lety vám stačila dejme tomu licence MGA a bylo to v pořádku. Konkrétní národnost vašich zákazníků vás nemusela zajímat. V dnešní době musíte mít speciální přístup k Němcům, Britům, Rakušanům, Italům, Nizozemcům, Čechům a mnoha dalším hráčům.

Velká kasina si s tím umějí poradit, protože na to mají speciální oddělení pro dodržování předpisů, ale těm malým to většinou tolik nevadí.

Věřím, že my v Casino Guru jsme v pozici, kdy respektujeme skutečnost, že některá kasina podstoupila riziko, na druhou stranu, když se hráči budou snažit domáhat se svých práv, nebudeme proti tomu, protože je to pochopitelné.

Prostě nemám rád hráče, kteří se toho snaží zneužít. Vědí přesně, co dělají, ukládají spoustu peněz, pokud vyhrají, nechají si je, pokud prohrají, okamžitě se snaží získat peníze zpět prostřednictvím vlády a provozovatelů licencí. V takovém případě to znamená, že se hráč snaží hrát bez rizika, a to je to, s čím nesouhlasím.

Vím o hráčích, kteří neustále hledají kasina, která nemají v jejich zemi licenci, ale snaží se tam hrát záměrně, aby se mohli pokusit získat zpět své prohry.

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

No, Westcasino konečně dostává pokutu. To je jeden ze seznamu 🙂 doufám, že bruno casino bude další.


https://www.vegasslotsonline.com/news/2023/05/30/dutch-gambling-regulator-orders-unlicensed-maltese-operator-to-leave-market/

Automaticky přeloženo:
Daniel
před rokem

Nemají někteří to již udělali

Automaticky přeloženo:
před rokem

Wow, právě jsem si uvědomil, že Nizozemsko má skvělou regulaci online kasin... na rozdíl od Malajsie to naše vláda zakázala LOL ⛔️⛔️⛔️

Automaticky přeloženo:
sladki03
před rokem

špatná situace správně

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Aktualizujte tyto žádosti o vrácení peněz.

Playboom24 a Brunocasino mi vrátily vklady. Po měsících e-mailu.


Automaticky přeloženo:
Sabine1984
před 10 měsíci

Můžete mě kontaktovat emailem? collyn-daamen@hotmail.com

Automaticky přeloženo:
C078
před 10 měsíci

Hotovo

Automaticky přeloženo:
Sabine1984
před 8 měsíci

Playboom24 nereaguje na e-maily, stejně jako Winstler Casino, je směšné, že se to všechno může takto stát. Snaží se nalákat hráče, když vědí, že nesmějí tyto hráče registrovat nebo od nich brát peníze, protože nemají licenci a mnoho hráčů má problém s hazardem.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Jsou to skutečně špinaví podvodníci

Automaticky přeloženo:
C078
před 7 měsíci

Máte nějaký problém, se kterým bychom se vám mohli pokusit pomoci?

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

je jeden velký podvodný vklad několikrát, který ani nevyberou

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky