před 6 měsíci
Promiňte, možná mluvíte o tom, že nevyhrajete v kasinu? Chápu to správně?
Sorry, are you talking about not winning at a casino, perhaps? Do I understand it correctly?
0
Promiňte, možná mluvíte o tom, že nevyhrajete v kasinu? Chápu to správně?
Sorry, are you talking about not winning at a casino, perhaps? Do I understand it correctly?
Ne, vyhrál jsem, ale nevyplácí týdny pokaždé, když to pošlou zpět, ale v Nizozemsku jsou také nelegální
No i had won but they do not pay out for weeks everytime they send it back but they are also ilegal in the netherlands
Mohl byste mi prosím připomenout, které kasino máte na mysli?
Could you remind me please which casino are you referring to?
Vidím vaši stížnost , která byla uzavřena jako „neoprávněná" a Tomáš vám také vysvětlil, jak je to s licencí kasina: „Pokud kasino umožňuje hráčům z určité země vkládat a hrát, měli by vyplatit své legitimní výhry. Podle stejného principu, pokud hráč vloží peníze do kasina a prohraje, hráč nemá nárok na vrácení peněz, nemůžeme kasina penalizovat, pokud nemají žádnou konkrétní licenci."
Je mi tedy líto, že ve skutečnosti máte pocit, že toto kasino je podvod, ale každý se na to může podívat a určit si svůj vlastní názor.
I can see your complaint which was closed as "unjustified" and Tomas has explained to you how it is with a casino license as well: "If a casino allows players from a certain country to deposit and play, they should pay their legitimate winnings. By the same principle, if a player deposits in a casino and loses, the player is not eligible for a refund. We can't penalize casinos if they lack any particular license."
So I am sorry that you actually feel that this casino is a scam, but everyone can see and determine their own opinion about that.
Omlouváme se, ale Tomáš již vysvětlil náš postoj ve vaší stížnosti.
Sorry, but Tomas has already explained our position in your complaint.
Ahoj, o jakém kasinu mluvíš? Chtěl bych vidět, jestli máš nějaký důkaz. Neváhejte napsat a náš datový tým se na to podívá.
Hi, what casino are you talking about ? I'd like to see if you have any proof. Feel free to write and our data team will take a look.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.