FórumKasinaZetCasino - všeobecná diskuze

ZetCasino - všeobecná diskuze

před 2 roky od gocedelcev00000
|
11285 zobrazení 45 odpovědí |
|
1 23
před 2 roky
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s ZetCasino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 2 roky

Dobrý den, vybírám ze zetcasina mám 3 výběry 250 eur, 500 eur a 40 eur 7 dní čekám na výběr co mám dělat můžete mi pomoci?

Automaticky přeloženo:
gocedelcev00000
před 2 roky

Dobrý den, už jste absolvovali KYC? Jaké informace jste z kasina získali? Doporučuji požádat živou podporu.

Vezměte prosím na vědomí, že i 14 dní je v pořádku, v závislosti na tom, jak rychle kasino ověří a zpracuje platbu.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ano, posílám všechny informace o své osobnosti a říkám, že počkám 3 dny, počkám 5 a nemám žádnou odpověď. V pátek mi posílají jen 40 euro. na další výběr čekám 10 dní a nemám žádnou odpověď, vyber to na čekání, které jsem provedl a další výběr s 1000 euro a zůstatek 6000 euro a bojím se o své peníze, možná je to podvod???

Automaticky přeloženo:
gocedelcev00000
před 2 roky

Ahoj. Musí to být velmi nepohodlné, i tak se často ptejte na živém chatu. Buďte vytrvalí, ale zdvořilí. Máte první platbu - to je dobře.

Sdílejte všechny novinky.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ano, dostávám 4 výběry Provádím nyní nové 3 výběry uvidíme, co se stane

Automaticky přeloženo:
gocedelcev00000
před 2 roky

Je skvělé vidět, že jste již obdrželi část své výhry. To zní slibně.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ano, dostávám 4 výběry Provádím nyní nové 3 výběry uvidíme, co se stane

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj.

Obdrželi jste zatím nějaké další výběry, prosím?

Je všechno v pořádku?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Jsou to zloději, kteří mi již odmítli platbu, předělal jsem to, ale požadují po mně spoustu dokumentů, které jsem již poslal.

Jen doufám, že podruhé provedený výběr bude úspěšný s čekacími dobami 10 dnů

Automaticky přeloženo:
chefmaxf10
před 2 roky

Ahoj,

určitě musí existovat nějaký důvod, proč potřebují další dokumenty, tím jsem si jistý.

Řekli ti něco?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Pravda, píšu si s nimi od roku 2020, požádali mě, že dokumenty na začátku odeslané byly v pořádku

Poté mě při výběru požádali o ověření odeslaného účtu a vše bylo v pořádku

Nyní mě žádají o dokumenty, stornují mé výhry, aniž by mi udali pádný důvod, nakonec jsem byl naštvaný Chci prohrát své peníze, ale už s nimi nikdy nebudu hrát jsou to podvodníci, neustále mi posílají e-maily, ale já ne už odpovídat

Jakmile fungoval živý chat, kde vám poskytli všechna vysvětlení, nyní to také nefunguje

Rozhodli se, že začnou podvádět ty bastardy

Automaticky přeloženo:
chefmaxf10
před 2 roky

Ahoj,

Musím říct, že jsem docela zmatený. Toto kasino získalo velmi dobrou pověst, takže bych předpokládal, že k tomu musí být nějaký důvod.

Pokud to chápu, byli jste úspěšně ověřeni dvakrát a nyní to již nefunguje.

Pokud jste byli ověřeni před několika lety, může to být nyní celý problém. Musíte jen dokázat, že jste to stále vy a bez vaší spolupráce to nepůjde.

Doporučil bych vám kontaktovat kasino.

Vaše výhry jsou nyní v sázce, tak to pojďme zkusit.


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Omlouvám se, pokud jsem dokonce poslal výplatu, abych si ověřil, že musím udělat víc

Když se pak někdo znovu nabije a vyteče, nejsou žádné problémy.

Pojď, zapomeňme, že jsou zloději nebo dělají vše pro to, abys přehrál výhru, možná až do několikanásobného výběru, možná zaplatí, ale tak je to podvádět lidi

Určitě přišli o dobrého zákazníka

Ať jdou do f.......

Automaticky přeloženo:
chefmaxf10
před 2 roky

No, je rozhodně na vás, abyste se takto rozhodli.

Doufám, že najdete kasino, které vám bude vyhovovat lépe, možná byste měli místo toho zkusit používat kryptoměny. Přinejmenším byste se mohli vyhnout ověření platební metody.



Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Necítím nic, že jsou vážnější platformy, kde hrát, kde se platí a nerozbíjejí bedny

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Kromě toho, že zetcasino hlásím na všech stránkách, kde to mohu udělat, jde nyní o princip

Automaticky přeloženo:
chefmaxf10
před 2 roky

Měli byste podat stížnost . Stačí kliknout tam.

Pokud Casion udělal něco špatně, objasníme to.

Klidně dokaž svou zásadu 🙂.

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ale myslel jsem přímo ty, kteří udělují licence na curacoa, že to bude chvíli trvat, ale najdu způsob

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Po tolika žádostech konečně zpracovali můj výběr, ale dokumenty stále nejsou dobré

Alespoň toto

Automaticky přeloženo:
chefmaxf10
před 2 roky

Děkuji za aktualizaci. Zní mi to docela divně. Dokumenty by měly být dostatečně dobré, aby vám mohly poslat výběr a ověřit váš účet, nebo nejsou dost dobré, takže si je kasino bude muset vyžádat znovu.

Pokud obdržíte všechny peníze, které jste se pokusili vybrat, kdo vás bude nutit poslat požadovaný dokument?

Automaticky přeloženo:
1 23

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky