FórumKasinaZetCasino - všeobecná diskuze

ZetCasino - všeobecná diskuze (strana 3)

před 2 roky od gocedelcev00000
|
10481 zobrazení 45 odpovědí |
|
12 3
Přidat příspěvek
před 8 měsíci

Milá Radko,


Ukázal jsem vám, že kasino samo uvádí, že streameři i běžní hráči mají stejná pravidla. Streameři jsou hráči zábavy, protože mohou a dělají výběry.

Pokud jde o licenci kasina, kterou jste zmínil, vyžádal jsem si ji přímo od kasina a oni ji neposkytují.

Navíc na jejich stránkách není žádné logo licence. Pokud máte licenční číslo, bylo by hezké ho uvést.

Už nějakou dobu žádám o znovuotevření mého případu a otevřeně vyzývám Zetcasino, aby přede všemi zaujalo postoj.


Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Dobré odpoledne. K dnešnímu dni mě Zetcasino stále nekontaktovalo.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Dobré odpoledne,

Psal jsem na email asi 10x, ale nikdo mi neodpovídá ani nedává zpětnou vazbu. Na druhou stranu jsem normálně hrál. Mám doklad o vkladech, emaily na můj email doklad o výběru vkladu. Hned druhý den, když jsem se pokusil vstoupit do kasina, mi řekli, že v mé zemi není hazard v tomto kasinu povolen (jen pár hodin poté, co jsem vyhrál 320 eur). Proto zvažuji možnost, že jsem byl podveden. Nestihl jsem ověřit účet s údaji o mém vkladu a myslím, že mě ani nebudou kontaktovat. Proč mě potom nechali hrát pár hodin předtím a pak zablokovali přístup?

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Zdravím a děkuji za tuto informaci.

Kasino samozřejmě může omezit jakoukoli zemi, aby se předešlo právním problémům, ale váš aktivní zůstatek vám musí být normálně vyplacen a teprve poté vám slušné kasino uzavře účet kvůli výše zmíněnému omezení.

Na druhou stranu jsem ve stížnosti našel trochu jinou aktualizaci:

"Den po zpřístupnění jsem zjistil, že ve Španělsku byla tato webová stránka uzavřena z důvodu nelegálního kasina. Nemohu na ně proto přistupovat pomocí žádného prohlížeče, a proto nemohu nic nárokovat."

Takže se mi zdá, že vás kasino na svém konci nezablokovalo. S největší pravděpodobností to byl váš poskytovatel internetu.

Bohužel, abychom to nastavili správně a myslím tím, abychom vám dali šanci vybrat si peníze, potřebovali bychom, aby někdo z kasina odpověděl. 🤔


Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Milá Radko,


Ukázal jsem vám, že kasino samo uvádí, že streameři i běžní hráči mají stejná pravidla. Streameři jsou hráči zábavy, protože mohou a dělají výběry.

Pokud jde o licenci kasina, kterou jste zmínil, vyžádal jsem si ji přímo od kasina a oni ji neposkytují.

Navíc na jejich stránkách není žádné logo licence. Pokud máte licenční číslo, bylo by hezké ho uvést.

Už nějakou dobu žádám o znovuotevření mého případu a otevřeně vyzývám Zetcasino, aby přede všemi zaujalo postoj.


Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Vážený hráč,

"Ukázal jsem vám, že kasino samo uvádí, že streameři i běžní hráči mají stejná pravidla. Streameři jsou hráči zábavy, protože mohou a dělají výběry."

Ano, podmínky jsou stejné, ale stále nerozumíte tomu, že stejná pravidla mohou být aplikována odlišně na základě konkrétních situací.

Příležitostní hráči neodkládají bonusová kola, nepropagují své sezení a nehrají s velkým množstvím „peněz". To jsou mimochodem velmi běžné praktiky streamerů.

Řekl bych, že pokud nehrajete jako obyčejný hráč, musíte být připraveni být uznáni za jiný druh hráče, což může vést k porušení stejných pravidel.

"Pokud jde o licenci kasina, kterou jste zmínil, vyžádal jsem si ji přímo od kasina a oni ji neposkytují."

Licence Antilephone takto nefunguje. I když podpora poskytla URL validátoru, nebude to fungovat. (https://validator.antillephone.com/validate?domain=casinowebsite.com&seal_id=cf98db6c7173....)

Další vysvětlení je zde 👈

"Navíc na jejich stránkách není žádné logo licence. Pokud máte licenční číslo, bylo by hezké ho uvést."

Jak bylo vysvětleno, validace funguje jinak.

"Už nějakou dobu žádám o znovuotevření mého případu a otevřeně vyzývám Zetcasino, aby přede všemi zaujalo stanovisko."

Upřímně řečeno, tým pro stížnosti je velmi zaneprázdněn, ale jsem si jistý, že se vám nakonec ozvou.

Pokud jde o kasino, pochybuji, že budou veřejně prezentovány nějaké důkazy. To by bylo velmi neobvyklé, protože vysvětlení procesu znamená, že ostatní mohou využít těchto znalostí, což by omezilo schopnost kasina odhalit podvodné aktivity. Uvidíme, co bude dál.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Ahoj všichni, vyhrál jsem přes 14 000 eur v kasinu Rabidi NV, konkrétně Zetcasino.


Jako vždy jsem po provedení vkladu hrál bonusovou hru, se kterou jsem vyhrál bonusový kredit 30 eur.

Vyhrál jsem s ním již několik tisíc eur, které mi vždy byly vyplaceny. (Bohužel jen maximálně 500 € za den.) Bonusové podmínky jsem vždy splnil, částku vsadil minimálně 50x a vždy vše k spokojenosti.


V neděli jsem vyhrál přes €14,000 s bonusovým zůstatkem €30. Poté jsem splnil bonusové podmínky a peníze byly připsány na můj skutečný peněžní zůstatek.


Poté jsem požádal o výběr 500 EUR a další den jsem chtěl vybrat dalších 500 EUR. Když jsem viděl, že z mého účtu bylo odečteno 14 122,50 EUR.

pro výběr a chtěl vybrat 500 EUR následující den. Když jsem viděl, že z mého účtu bylo odečteno 14 122,50 EUR.

Pak jsem napsal na podporu a odpověď byla, že mi byly strženy peníze, protože jsem zrušil vklad. Což prostě není pravda.

Pak jsem napsal na podporu a odpověď byla, že mi byly strženy peníze, protože jsem zrušil vklad. Což prostě není pravda.

Poté jsem zahájil nový chat a zeptal se jiného zaměstnance. Poté mi řekl, že můžete vyhrát maximálně pětinásobek bonusové částky. Takže za 30 €, 150 €.

Byl jsem požádán, abych se podíval na smluvní podmínky. A najednou ve skutečnosti obchodní podmínky obsahovaly přesně toto prohlášení.

Ale vím, že to nemůže být pravda, protože, jak jsem řekl, s tímto bonusovým kreditem 30 EUR jsem již několikrát vyhrál částky přes 1000 EUR, které mi byly také vyplaceny.


Když jsem se pokusil znovu přihlásit, můj účet byl zmrazen nebo uzavřen. A už nedostávám žádné zprávy od týmu podpory, ať už prostřednictvím e-mailu nebo živého chatu.


Víte, co zde můžete dělat? Hraji v kasinu pět let a nikdy jsem neměl žádné problémy. Jak jsem řekl, i když jsem vyhrál spoustu peněz s bonusem, byly vyplaceny. Nyní vyhrávám velmi vysokou částku a kasino je obtížné a tvrdí, že jsem porušil podmínky.


co můžeš dělat?

Automaticky přeloženo:
Snippah
před 2 měsíci

Ahoj,

Nejprve musím zmínit, že by bylo nejlepší znát přesné podmínky spojené s bonusem.

Z mých zkušeností považuji za velmi zajímavé umožnit tak vysokou částku výběru na takovém bonusu, ale jak jsem řekl, na čem záleží, jsou podmínky.

Na druhou stranu nemám důvod vám nevěřit, když říkáte, že jste ze stejného bonusu dříve vybírali vyšší částky. O změně pravidel ani nemluvě. Myslím, že by se tato situace měla dále prošetřit. Pokud souhlasíte, důrazně doporučuji postupovat podle těchto pokynů 👈 s vysvětlením, jak proces funguje.

Shromážděte a vložte tam veškerou komunikaci, snímky obrazovky a informace, které máte k dispozici, a naši specialisté se tomu pokusí přijít na kloub.

Máte zájem vyzkoušet?


Automaticky přeloženo:
12 3

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky