Vážený hráč,
"Ukázal jsem vám, že kasino samo uvádí, že streameři i běžní hráči mají stejná pravidla. Streameři jsou hráči zábavy, protože mohou a dělají výběry."
Ano, podmínky jsou stejné, ale stále nerozumíte tomu, že stejná pravidla mohou být aplikována odlišně na základě konkrétních situací.
Příležitostní hráči neodkládají bonusová kola, nepropagují své sezení a nehrají s velkým množstvím „peněz". To jsou mimochodem velmi běžné praktiky streamerů.
Řekl bych, že pokud nehrajete jako obyčejný hráč, musíte být připraveni být uznáni za jiný druh hráče, což může vést k porušení stejných pravidel.
"Pokud jde o licenci kasina, kterou jste zmínil, vyžádal jsem si ji přímo od kasina a oni ji neposkytují."
Licence Antilephone takto nefunguje. I když podpora poskytla URL validátoru, nebude to fungovat. (https://validator.antillephone.com/validate?domain=casinowebsite.com&seal_id=cf98db6c7173....)
Další vysvětlení je zde 👈
"Navíc na jejich stránkách není žádné logo licence. Pokud máte licenční číslo, bylo by hezké ho uvést."
Jak bylo vysvětleno, validace funguje jinak.
"Už nějakou dobu žádám o znovuotevření mého případu a otevřeně vyzývám Zetcasino, aby přede všemi zaujalo stanovisko."
Upřímně řečeno, tým pro stížnosti je velmi zaneprázdněn, ale jsem si jistý, že se vám nakonec ozvou.
Pokud jde o kasino, pochybuji, že budou veřejně prezentovány nějaké důkazy. To by bylo velmi neobvyklé, protože vysvětlení procesu znamená, že ostatní mohou využít těchto znalostí, což by omezilo schopnost kasina odhalit podvodné aktivity. Uvidíme, co bude dál.
Dear player,
"I have shown you that the casino itself states that both streamers and regular players have the same rules. Streamers are entertainment players as they can and do make withdrawals."
Yes, the terms are the very same, yet what you still fail to comprehend is that the very same rules may be applied differently based on concrete situations.
Casual players don't postpone bonus rounds, do not advertise their sessions, and do not play with a huge amount of "money." Those are, by the way, very common streamers' practices.
I'd say, if you don't play like an ordinary player, you must be ready to be recognized as a different kind of player, which may result in violating the very same rules.
"As for the casino license you mentioned, I have requested it directly from the casino itself, and they do not provide it."
The Antilephone license does not work like this. Even if the support provided the validator's URL, it won't work. (https://validator.antillephone.com/validate?domain=casinowebsite.com&seal_id=cf98db6c7173....)
Further explanation is here 👈
"Additionally, there is no logo of the license on their site. If you have the license number, it would be nice to mention it."
As explained the validation works differently.
"I have been asking for my case to be reopened for a while now, and I openly call on Zetcasino to take a stance in front of everyone."
Frankly, the Complaint Team is very busy, but I'm sure they will get back to you eventually.
As for the casino, I doubt any evidence will be publicly presented. That would be very unusual because explaining the process means others may take advantage of this knowledge, which would limit the casino's ability to detect fraudulent activities. Let's see what happens next.
Automaticky přeloženo: