DomůFórumKasinaZetCasino - všeobecná diskuze

ZetCasino - všeobecná diskuze (strana 3)

22 314 zobrazení 60 odpovědí |
před 3 roky
|
12 3 4
Přidat příspěvek
před rokem

Milá Radko,


Ukázal jsem vám, že kasino samo uvádí, že streameři i běžní hráči mají stejná pravidla. Streameři jsou hráči zábavy, protože mohou a dělají výběry.

Pokud jde o licenci kasina, kterou jste zmínil, vyžádal jsem si ji přímo od kasina a oni ji neposkytují.

Navíc na jejich stránkách není žádné logo licence. Pokud máte licenční číslo, bylo by hezké ho uvést.

Už nějakou dobu žádám o znovuotevření mého případu a otevřeně vyzývám Zetcasino, aby přede všemi zaujalo postoj.


Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobré odpoledne. K dnešnímu dni mě Zetcasino stále nekontaktovalo.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobré odpoledne,

Psal jsem na email asi 10x, ale nikdo mi neodpovídá ani nedává zpětnou vazbu. Na druhou stranu jsem normálně hrál. Mám doklad o vkladech, emaily na můj email doklad o výběru vkladu. Hned druhý den, když jsem se pokusil vstoupit do kasina, mi řekli, že v mé zemi není hazard v tomto kasinu povolen (jen pár hodin poté, co jsem vyhrál 320 eur). Proto zvažuji možnost, že jsem byl podveden. Nestihl jsem ověřit účet s údaji o mém vkladu a myslím, že mě ani nebudou kontaktovat. Proč mě potom nechali hrát pár hodin předtím a pak zablokovali přístup?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Zdravím a děkuji za tuto informaci.

Kasino samozřejmě může omezit jakoukoli zemi, aby se předešlo právním problémům, ale váš aktivní zůstatek vám musí být normálně vyplacen a teprve poté vám slušné kasino uzavře účet kvůli výše zmíněnému omezení.

Na druhou stranu jsem ve stížnosti našel trochu jinou aktualizaci:

"Den po zpřístupnění jsem zjistil, že ve Španělsku byla tato webová stránka uzavřena z důvodu nelegálního kasina. Nemohu na ně proto přistupovat pomocí žádného prohlížeče, a proto nemohu nic nárokovat."

Takže se mi zdá, že vás kasino na svém konci nezablokovalo. S největší pravděpodobností to byl váš poskytovatel internetu.

Bohužel, abychom to nastavili správně a myslím tím, abychom vám dali šanci vybrat si peníze, potřebovali bychom, aby někdo z kasina odpověděl. 🤔


Automaticky přeloženo:
před rokem

Milá Radko,


Ukázal jsem vám, že kasino samo uvádí, že streameři i běžní hráči mají stejná pravidla. Streameři jsou hráči zábavy, protože mohou a dělají výběry.

Pokud jde o licenci kasina, kterou jste zmínil, vyžádal jsem si ji přímo od kasina a oni ji neposkytují.

Navíc na jejich stránkách není žádné logo licence. Pokud máte licenční číslo, bylo by hezké ho uvést.

Už nějakou dobu žádám o znovuotevření mého případu a otevřeně vyzývám Zetcasino, aby přede všemi zaujalo postoj.


Automaticky přeloženo:
před rokem

Vážený hráč,

"Ukázal jsem vám, že kasino samo uvádí, že streameři i běžní hráči mají stejná pravidla. Streameři jsou hráči zábavy, protože mohou a dělají výběry."

Ano, podmínky jsou stejné, ale stále nerozumíte tomu, že stejná pravidla mohou být aplikována odlišně na základě konkrétních situací.

Příležitostní hráči neodkládají bonusová kola, nepropagují své sezení a nehrají s velkým množstvím „peněz". To jsou mimochodem velmi běžné praktiky streamerů.

Řekl bych, že pokud nehrajete jako obyčejný hráč, musíte být připraveni být uznáni za jiný druh hráče, což může vést k porušení stejných pravidel.

"Pokud jde o licenci kasina, kterou jste zmínil, vyžádal jsem si ji přímo od kasina a oni ji neposkytují."

Licence Antilephone takto nefunguje. I když podpora poskytla URL validátoru, nebude to fungovat. (https://validator.antillephone.com/validate?domain=casinowebsite.com&seal_id=cf98db6c7173....)

Další vysvětlení je zde 👈

"Navíc na jejich stránkách není žádné logo licence. Pokud máte licenční číslo, bylo by hezké ho uvést."

Jak bylo vysvětleno, validace funguje jinak.

"Už nějakou dobu žádám o znovuotevření mého případu a otevřeně vyzývám Zetcasino, aby přede všemi zaujalo stanovisko."

Upřímně řečeno, tým pro stížnosti je velmi zaneprázdněn, ale jsem si jistý, že se vám nakonec ozvou.

Pokud jde o kasino, pochybuji, že budou veřejně prezentovány nějaké důkazy. To by bylo velmi neobvyklé, protože vysvětlení procesu znamená, že ostatní mohou využít těchto znalostí, což by omezilo schopnost kasina odhalit podvodné aktivity. Uvidíme, co bude dál.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj všichni, vyhrál jsem přes 14 000 eur v kasinu Rabidi NV, konkrétně Zetcasino.


Jako vždy jsem po provedení vkladu hrál bonusovou hru, se kterou jsem vyhrál bonusový kredit 30 eur.

Vyhrál jsem s ním již několik tisíc eur, které mi vždy byly vyplaceny. (Bohužel jen maximálně 500 € za den.) Bonusové podmínky jsem vždy splnil, částku vsadil minimálně 50x a vždy vše k spokojenosti.


V neděli jsem vyhrál přes €14,000 s bonusovým zůstatkem €30. Poté jsem splnil bonusové podmínky a peníze byly připsány na můj skutečný peněžní zůstatek.


Poté jsem požádal o výběr 500 EUR a další den jsem chtěl vybrat dalších 500 EUR. Když jsem viděl, že z mého účtu bylo odečteno 14 122,50 EUR.

pro výběr a chtěl vybrat 500 EUR následující den. Když jsem viděl, že z mého účtu bylo odečteno 14 122,50 EUR.

Pak jsem napsal na podporu a odpověď byla, že mi byly strženy peníze, protože jsem zrušil vklad. Což prostě není pravda.

Pak jsem napsal na podporu a odpověď byla, že mi byly strženy peníze, protože jsem zrušil vklad. Což prostě není pravda.

Poté jsem zahájil nový chat a zeptal se jiného zaměstnance. Poté mi řekl, že můžete vyhrát maximálně pětinásobek bonusové částky. Takže za 30 €, 150 €.

Byl jsem požádán, abych se podíval na smluvní podmínky. A najednou ve skutečnosti obchodní podmínky obsahovaly přesně toto prohlášení.

Ale vím, že to nemůže být pravda, protože, jak jsem řekl, s tímto bonusovým kreditem 30 EUR jsem již několikrát vyhrál částky přes 1000 EUR, které mi byly také vyplaceny.


Když jsem se pokusil znovu přihlásit, můj účet byl zmrazen nebo uzavřen. A už nedostávám žádné zprávy od týmu podpory, ať už prostřednictvím e-mailu nebo živého chatu.


Víte, co zde můžete dělat? Hraji v kasinu pět let a nikdy jsem neměl žádné problémy. Jak jsem řekl, i když jsem vyhrál spoustu peněz s bonusem, byly vyplaceny. Nyní vyhrávám velmi vysokou částku a kasino je obtížné a tvrdí, že jsem porušil podmínky.


co můžeš dělat?

Automaticky přeloženo:
Snippah
před rokem

Ahoj,

Nejprve musím zmínit, že by bylo nejlepší znát přesné podmínky spojené s bonusem.

Z mých zkušeností považuji za velmi zajímavé umožnit tak vysokou částku výběru na takovém bonusu, ale jak jsem řekl, na čem záleží, jsou podmínky.

Na druhou stranu nemám důvod vám nevěřit, když říkáte, že jste ze stejného bonusu dříve vybírali vyšší částky. O změně pravidel ani nemluvě. Myslím, že by se tato situace měla dále prošetřit. Pokud souhlasíte, důrazně doporučuji postupovat podle těchto pokynů 👈 s vysvětlením, jak proces funguje.

Shromážděte a vložte tam veškerou komunikaci, snímky obrazovky a informace, které máte k dispozici, a naši specialisté se tomu pokusí přijít na kloub.

Máte zájem vyzkoušet?


Automaticky přeloženo:
Snippah
před 8 měsíci

nějaké novinky?

Automaticky přeloženo:
miltoskaz
před 8 měsíci

Ahoj,

Tento hráč nebyl aktivní déle než 5 měsíců, takže existuje velká šance, že nedostanete žádnou odpověď. Mohu však poskytnout alespoň odkaz na jeho zamítnutou stížnost. Možná byste to chtěli vidět právě tady 👈

Omlouvám se, že jsem vstoupil. 🙏



Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Zetcasino je nejhorší. Od 10. dubna tohoto roku jsem požádal o výběr 350 dolarů, které mají problém vyplatit. Můj účet je ověřený, nepoužil jsem žádné bonusy, sázím pouze na sport a moje odpovědi v chatu se zdají být automatizované. filefilefilefilefile

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Zetcasino je nejhorší. Od 10. dubna tohoto roku jsem požádal o výběr 350 dolarů, které mají problém vyplatit. Můj účet je ověřený, nepoužil jsem žádné bonusy, sázím pouze na sport a moje odpovědi v chatu se zdají být automatizované. filefilefilefilefile

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Důkaz o mém výběru file

Automaticky přeloženo:
aledato7
před 7 měsíci

Právě jsem jim znovu napsal a odpovědi jsou jako roboti. Pokud nemůžou zaplatit 350 USD, jak to zaplatí, když si někdo vydělá víc?

file

Automaticky přeloženo:
aledato7
před 7 měsíci

Ahoj.

Možná, že finanční oddělení skutečně mešká, funguje pouze během běžné pracovní doby, je neaktivní během svátků a nedokáže kompenzovat zpoždění. Chápu vaši frustraci; je možné, že jsou prostě strašně pomalí. Nemyslím si, že takové kasino/sázková kancelář najednou vyčerpala peníze.

V tomto bodě se obávám, že jde o čekání.


Podívejte se, co jsem našel v recenzi jednoho hráče:

„Výběr peněz trvá věčnost. Webová stránka není nejlepší pro hraní na mobilních zařízeních. Podpora je průměrná."


Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

ZetCasino odkládá výběr 750 $


Upřímně ztrácím chuť s těmi lidmi žít 😄

Chatbot s umělou inteligencí doslova prošel všechny výmluvy ve svém kódu a vrátil se k té první.

Není pochyb o tom, že se jedná o úmyslnou taktiku zdržování. Což považuji za opravdu nechutné a za vážné porušení důvěry.

Nevadilo by mi, kdyby řekli, že to zaplatí příští týden, nebo dokonce příští měsíc, ale tahle vágní vyhýbavá strategie, která je jen do očí bijící nepoctivostí, mě prostě štve.

Moc se mi líbí tato stránka, děláte opravdu skvělou práci.

A tohle všechno je moje svobodná volba, ale ironicky jsem se po přečtení recenzí tady na ostatní kasina, která jsem používala, začala bát 😄, takže jsem si po tak vysokém hodnocení říkala, že přejdu k Zet. A teď toho opravdu lituji.

Došel jsem ke dvěma závěrům, buď mají problémy s cash flow, nebo to zdržují, aby zvýšili šanci, že si to z frustrace a závislosti prostě znovu zahraju. A to není zodpovědný poskytovatel.







Automaticky přeloženo:
Tricky
před 2 měsíci

Tak prosím, jak dlouho přesně čekáte?

To jsi vlastně zapomněl zmínit a jaký ti k tomu dali důvod, pokud nějaký?

Už jste někdy vybrali peníze z tohoto kasina?

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Hej, něco málo přes týden. A vím, že to není tak dávno očekávané vzhledem k jiným příběhům s jinými kasiny atd., ale myslím si, že pro to neexistuje žádná skutečná omluva a prostě nevěřím tomu, co mi říkají, protože se to mění.

A doslova odmítají uvést jakýkoli údaj o tom, kdy.

Nejdřív to byl poskytovatel platebních služeb, ale je to BTC. Pak to bylo kvůli neočekávanému přílivu výběrů a dlouhému nevyřízenému období, pak finanční tým nepracuje o víkendech. Teď je to zase problém poskytovatele platebních služeb.

Ano, první výběr už po registraci a relativně malý vklad, vyhýbám se bonusům. KYC zřejmě není vyžadován a ani se o něm nezmiňoval.

S poskytovatelem plateb pro vklady nejsou žádné problémy 😉

Kontaktoval jsem je každý den každých pár hodin, už je pozdě. Není to žádná velká částka.


Myslíš, že se chovám nerozumně?







Automaticky přeloženo:
Tricky
před 2 měsíci

Ne... jistě jsi rozumný, obzvlášť za všech okolností, které jsi tu popsal.

Doporučuji vám tedy, abyste se pokusili zjistit od týmu podpory, co se skutečně děje a kdy očekávají, že problém vyřeší. Pokud se vám nic nepodaří zjistit, dejte nám vědět a pravděpodobně bude možné podat stížnost.

Co říkáš?

Automaticky přeloženo:
Romi
před 2 měsíci

Ahoj Romi,

Vážím si vaší reakce.


Není tu žádný tým podpory! Jsou to jen boti, živý chat a e-mail. Je to na tom vidět.

Zkoušel jsem všechno. Je to pořád dokola to samé vyhýbavé, automatizované reakce.


Software ZenDesk, který používají, je založený na umělé inteligenci. Ani chatbot není upřímný – když se ho zeptáte, jestli je člověk.

Říká se tam - Jsem člověk, můžu ti ještě s něčím pomoct? Jako robot.


Kdybych se mohl dostat ke skutečnému člověku, bylo by to skvělé.


Podám stížnost, ale musím počkat do úterý, protože to budou dva týdny.


Vzhledem k tomu, kolikrát jsem s nimi mluvil, je to dnešní odpověď. Dnes jsme v sedmém pracovním dni.


>>>>>>>>>>>>>>>>

Richard Brady

1. října 2025, 09:22 EEST

Mohu prosím dostat aktualizaci ohledně mé platby?


To je nyní již dávno za danou dobu.


Bohatý



1. října 2025, 9:30 EEST

Milý Richarde,

Děkujeme, že jste kontaktovali náš tým zákaznické podpory. Doufáme, že vás tento e-mail zastihne v pořádku.

S potěšením potvrzujeme, že vaše žádost o výběr je momentálně zařazena do fronty ke zpracování naším finančním oddělením.

Naším cílem je zpracovat žádosti o výběr do tří pracovních dnů, počínaje pracovním dnem následujícím po podání žádosti nebo od data posledního zpracovaného výběru. Upozorňujeme, že tato lhůta nezahrnuje víkendy ani státní svátky.

Jakmile bude váš výběr zpracován, zobrazí se v historii zůstatku aktualizace, která tuto změnu odráží. Upozorňujeme, že pokud se rozhodnete zrušit stávající čekající výběr, časová osa zpracování se restartuje.


Pokud máte další otázky, neváhejte nás kontaktovat e-mailem. [email protected] nebo prostřednictvím živého chatu.

S pozdravem,

Zákaznická podpora.



Tento e-mail a veškeré soubory s ním přenášené jsou důvěrné a určené výhradně pro použití osobou nebo subjektem, kterému jsou adresovány. Pokud jste tento e-mail obdrželi omylem, odpovězte prosím odesílateli a okamžitě jej smažte ze svého systému. Za těchto okolností je použití, zveřejňování, distribuce nebo kopírování těchto informací přísně zakázáno. Omlouváme se za jakékoli nepříjemnosti, které vám mohly být způsobeny. Společnost nepřebírá žádnou odpovědnost za přesnost ani úplnost této zprávy, protože byla přenesena prostřednictvím veřejné sítě. Pokud máte podezření, že zpráva mohla být zachycena nebo opravena, kontaktujte prosím odesílatele.

Tento e-mail je službou od ZetCasina. Doručeno společností Zendesk.



Upraveno
Automaticky přeloženo:
Tricky
před 2 měsíci

Stížnost můžete samozřejmě kdykoli podat . Náš tým vás bude informovat o době, kterou musí čekat, než bude moci zasáhnout, a podle toho vám nastaví časovač.

Dejte nám samozřejmě vědět, pokud budete mít nějaké novinky.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 2 měsíci

Díky za radu, zítra to udělám.


Automaticky přeloženo:
Romi
před 2 měsíci

Ahoj Romi, promiň, měla jsem tě informovat dřív, peníze jsem dostala už začátkem týdne. Takže panikaření pryč 😄 Díky za tvou podporu!

Ohledně recenze, kterou jsem napsal, co je spravedlivé – smazat, nebo aktualizovat?

Automaticky přeloženo:
12 3 4

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.