FórumKasinaZetCasino - všeobecná diskuze

ZetCasino - všeobecná diskuze (strana 2)

před 2 roky od gocedelcev00000
|
6582 zobrazení 43 odpovědí |
|
1 2 3
Přidat příspěvek
před rokem

Jsem registrován u Zetcasinio 3 měsíce, poctivě jsem musel bojovat, abych nepřeháněl, rozhodně 15x za mé vyhrané peníze, které mi nebyly dobře napsány několikrát 100 eur v eurech, toto kasino je v systému přehnaně špatné , ať už kasino nebo sportovní sázení, mám k dnešnímu dni více než 10 000 EUR, jakmile vložíte malé částky, podpora vip již není aktivní, zákaznický servis je nepřátelský, bez respektu a vždy připraven odpovědět s naučenými omluvami. Vždy jsem vkládal přes giropay a to z jiného účtu který mi nepatří takže moje otázka je co můžu dělat byl to online účet mého otce a jsem registrován na své jméno mám s něčím takovým zkušenost, podle podle zákona není žádný vklad od společnosti přijímat jiné jméno správný a co mohu udělat, abych dostal peníze zpět?

Automaticky přeloženo:
Cordon27
před rokem

Ahoj,

pochopil jsem správně, že jsi používal účet, který patří tvému otci? Nebo jste použili způsob platby svého otce? Obávám se, že obojí by bylo proti smluvním podmínkám.

Byl váš účet plně ověřen? Myslím, že kasino by si uvědomilo, že něco není v pořádku. 🤔

Dejte mi laskavě vědět.


Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

NEHRAJTE V TOMTO DOMĚ!!!!!! Od chvíle, kdy je váš účet ověřen, vás již nenechají vyhrát, zablokují všechny výhry a vy pouze prohráváte.

NEHRAJTE V TOMTO DOMĚ!!!!!!!!

NEHRAJTE V TOMTO DOMĚ!!!!!

NEHRAJTE V TOMTO DOMĚ!!!!

Automaticky přeloženo:
Jamesbizne18989999
před 8 měsíci

Ahoj, na základě čeho kasino zablokovalo vaše výhry, uvedlo nějaký důvod?

Můžete popsat situaci trochu podrobněji, aby mi bylo jasnější, co se stalo?

Automaticky přeloženo:
Jamesbizne18989999
před 8 měsíci

Na základě toho, co jste zatím napsali zde na tomto fóru, se zdá, že vás zablokovali v různých kasinech. To nemůže být náhoda. Tak o co jde? Určitě ti k tomu dali nějaký důvod.

Upraveno autorem před 8 měsíci
Automaticky přeloženo:
Daniel
před 8 měsíci

Jsou podvodníci!!!!

Jsou to podvodníci!!! Naprosto směšný kyc proces, nenechají tě kontrolovat ať posíláš sebevíc dat... Dokonce jsem poslal řidičák který má celou adresu a jméno!!!! Jen proto, že jsem vydělával pár haléřů...velmi špatné...DRŽTE SE OD TĚCHTO ZLODĚJŮ, prosím!!!!!

Automaticky přeloženo:
Jamesbizne18989999
před 8 měsíci

Pokud kasino potřebuje ověřit vaši adresu, pak adresa na vašem řidičském průkazu není dostačující, pokud je váš průkaz starší 2-3 měsíců. Musí mít jistotu, že adresa je vaše aktuální adresa a nepřestěhovali jste se jinam. Proto obvykle požadují poslední účty za elektřinu, jiné účty za energie, bankovní výpisy atd.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Na výběr 1036 BRL jsem čekal téměř 10 dní a žádné novinky mi nesdělili, zdají se mi lajdácké a bezvýznamné. Zet je určitě zpackaný.

Automaticky přeloženo:
Rafaeliton
před 5 měsíci

Dobrý den, znamená to, že vám kasino ani jednou neřeklo důvod, proč váš výběr chyběl, a ani jednou jste je za těch 10 dní nekontaktovali? Máte ověřený účet u kasina?

Kasinům dáváme 14 dní na vyřešení výběrů, takže se tomuto časovému limitu blížíte a pokud se do té doby nic nezmění a kasino neodpoví nebo nedostanete své peníze, pokusíme se vám pomoci.

Bude tedy možné aktualizovat, jak se věci mají?

Upraveno autorem před 5 měsíci
Automaticky přeloženo:
Jaro
před 5 měsíci

Ne, mluvím s živou podporou každý den a oni vždy odpovídají jako roboti se stejnými odpověďmi po celou dobu.

Požádali o nějaké dokumenty, aby prokázali moji platbu elektronickou peněženkou, a já jsem dvakrát nebo třikrát poslal vše, co chtěli.

Otevírám stížnost!!!

Automaticky přeloženo:
Rafaeliton
před 5 měsíci

Pokud se vám kasino nesnaží pomoci a stále dokola opakuje to samé, pravděpodobně bych udělal totéž a otevřel stížnost. Uvidíme, co náš tým vymyslí a pokusíme se pomoci.

Přál bych si, aby otevření stížnosti nebylo nutné, ale obávám se, že to tak nebude.

Každopádně pokud máte nějaké nové informace, určitě nám je dejte vědět.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Vážený Casino Guru,


. Obracím se na vás, abych se podělil o své nedávné zkušenosti se Zetcasino a vyjádřil své obavy ohledně jejich politiky, zejména ve vztahu k streamerům a běžným hráčům, jako jsem já.


Nedávno jsem prozkoumával svět online kasin a Zetcasino mě zaujalo. Na doporučení mého bratrance, který měl s platformou pozitivní zkušenosti, jsem se rozhodl ji vyzkoušet. Nicméně to, co jsem zjistil, bylo docela skličující.


Všiml jsem si, že Zetcasino propaguje svou platformu prostřednictvím různých streamerů (Slotshub-Řečtí kluci na Kypr). I když s touto marketingovou strategií nemám žádný problém, znepokojuje mě, že se zdá, že streameři mají ve srovnání s běžnými hráči přednostní zacházení. Podle konverzace, kterou jsem vedl s podporou live chatu Zetcasino (v příloze je snímek konverzace), streamery údajně podléhají stejným pravidlům jako běžní hráči. Je mi to však těžko uvěřitelné vzhledem k rozdílům v léčbě.


Například jsem byl informován, že mi není dovoleno hrát po boku přítele v jeho domě, ale streameři si údajně mohou vyměňovat účty a mít několik jednotlivců, kteří hrají společně na stejné obrazovce. Tento do očí bijící dvojí metr vyvolává otázky spravedlnosti a integrity v rámci platformy.


Píši, abych hledal objasnění těchto záležitostí a vyjádřil své zklamání nad zjevnou nekonzistencí v politice společnosti Zetcasino. Doufám, že tento e-mail vyzve k přezkoumání postupů společnosti, aby bylo zajištěno rovné zacházení se všemi hráči.


Děkuji, že jste si našli čas na přečtení mých obav. Těším se na vaši odpověď a na další diskusi o této záležitosti. filefilefile

Také mám videa



Automaticky přeloženo:
miltoskaz
před 2 měsíci

nejsem přesvědčen Ahoj!

Dovolte mi začít tou nejzřejmější částí, alespoň pro mě: My v Casino Guru považujeme podmínky za spravedlivé nebo nespravedlivé na základě jejich praktického výkladu vůči hráčům. V souladu s tím cítím, že je naprosto nezbytné při uplatňování pravidel rozlišovat mezi příležitostným hráčem a streamerem.

Věřím, že se oba shodneme, že streameři jsou profesionálové, kteří míří za jinými cíli než běžní hráči.

Přístup kasina bude tedy s největší pravděpodobností také odlišný.

Tím se podle mě dostáváme k tomu, že používat např. fotku více streamerů v jedné místnosti jako argument pro posouzení férovosti podmínek je vyloženě nesmysl. Protože tohle průměrný hráč jen stěží dělá.

Nesouhlasili byste?

Abyste plně porozuměli přístupu kasina k těm streamerům, které jste zachytili, důrazně doporučuji zeptat se kasina. Musím však dodat, že nejsem přesvědčen, že takové vyšetřování vám osobně pomůže, protože jak to vidím já, kasina s vámi nikdy nebudou sdílet údaje o svém účtu, takže neexistuje žádný skutečný argument kromě toho, že nemáte povoleno hrát ve stejné místnosti jako váš přítel. Jak například víte, zda tito lidé používají VPN nebo jsou při streamování skutečně na stejném místě nebo v kasinu? Kromě toho, řekl bych, že první většinou jen udržuje náladu, zatímco druhý vlastně hraje. 🤷‍♀️

Jistotu byste si byli pouze tehdy, kdybyste takový přístup měli.

Jak již bylo zmíněno:

"...kasino nám poskytlo komplexní důkazy o podvodné činnosti, které nás vedou k přesvědčení, že kroky, které kasino v tomto případě podniklo, jsou oprávněné. Z tohoto důvodu bude nyní tato stížnost zamítnuta. Děkujeme za pochopení , Je mi líto, že jsme vám při této příležitosti nemohli více pomoci."

( stížnost 👈)

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 měsíci

Milá Radko,


Doufám, že vás tato zpráva najde dobře. Obracím se na vás, abych vyřešil některé obavy, které mám ohledně praktik Zetcasina.


Po pečlivém prozkoumání jsem objevil nesrovnalosti, které vyvolávají otázky ohledně poctivosti a integrity platformy. Za prvé, vlastní podmínky kasina uvádějí, že všichni hráči podléhají stejným pravidlům. Nedávné důkazy však naznačují opak.


Navíc mám k dispozici video důkazy, které ukazují, jak prominentní streameři střídají hru, což naznačuje koordinované úsilí. Tito jednotlivci se otevřeně přiznali k používání VPN během živého vysílání. Na podporu těchto tvrzení jsem shromáždil veškerou relevantní dokumentaci.


Jsem zmatený z toho, jak ospravedlňujete stranu kasina, když i samotné zařízení uznává paritu v podmínkách. Vyzývám vás, abyste přehodnotili svůj postoj a tyto problémy neprodleně řešili.


Netrpělivě očekávám vaši odpověď a řešení této záležitosti.


Automaticky přeloženo:
miltoskaz
před 2 měsíci

Ahoj,

Mohl byste si prosím přečíst moji předchozí odpověď?

Zkusím se znovu zamyslet:

Rád bych začal tím, že nebudu řešit žádné problémy, o kterých si myslíte, že s kasinem máte. Toto je fórum. Už jste reklamaci zkusili, ale byla zamítnuta.

Už jsem se zmínil o vaší šanci to znovu otevřít.

Jsem také docela přesvědčen, že kasino vám zde neodpoví, takže upřímně řečeno, neustálé zveřejňování takových otevřených „e-mailů" nikam nevede, pokud mohu říci.

Pošlete to do kasina, řekl bych, že to v tuto chvíli zní vhodněji.

Děkuji.



Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Milá Radko,


Děkuji vám za vaši zprávu. Pozorně jsem si to přečetl, proto reaguji. Řeším to veřejně, protože nemám co skrývat a je důležité, aby každý věděl, co se děje.


Už několik dní se snažím znovu otevřít svůj případ, ale nebylo to vyřešeno. Váš postoj k této záležitosti mě překvapuje, zvláště když jsem ukázal, že kasino samo uznává, že fungujeme podle stejných pravidel, ale zdá se, že prosazujete něco jiného.


Navíc již více než rok nepřišla žádná odpověď ohledně toho, zda je „rabidi" držitelem platné licence. Je důležité, aby všichni hráči věděli, zda je kasino podvodné a zda jeho propagátoři nesou odpovědnost.

Automaticky přeloženo:
miltoskaz
před 2 měsíci

Ahoj,

Zcela otevřeně jsem vysvětloval celý úhel pohledu. Cítím, že musíte pochopit, že zde stížnosti nevyřizujeme. Proto se v současné situaci nevyznám.

Pokud bude stížnost znovu otevřena, budete informováni, nebojte se.

Upřímně řečeno, nechápu, co je tady tak překvapivého. Na základě množství dodatečných připomínek či dotazů, které jste dosud od komunity obdrželi, se nám to podle mého názoru daří.

"Ukázal jsem, že kasino samo uznává, že fungujeme podle stejných pravidel, ale zdá se, že prosazujete něco jiného."

Omlouvám se nerozumím. Co to znamená? Co jsi prosim dokazal?

Stále mám pocit, že streamer není rekreační hráč.

"Navíc již více než rok nepřišla žádná odpověď ohledně toho, zda je "rabidi" držitelem platné licence. Pro všechny hráče je zásadní vědět, zda kasino není podvodné a zda jeho propagátoři nesou nějakou odpovědnost."

Podle našich informací je toto kasino (nemluvě o celé skupině, protože licence se mohou lišit) plně licencované. Takže pokud můžete dokázat opak, udělejte to prosím. Vždy hledáme ověřené informace od hráčů.


Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Dobré odpoledne. Stavím se, abych nahlásil kasino Zet. Dnes se v mé zemi zavírá, ale pár hodin předtím mi umožnilo vložit 100 eur a vyhrát 320, z nichž už nic neuvidím. Cítím se podveden. Může mi někdo pomoci?

Automaticky přeloženo:
rllabla
před 2 měsíci

Dobrý den vám přeji!

Ptali jste se kasina na peníze? Myslím, že to může jednoduše znamenat, že hráči z vaší země již nebudou přijímáni. Snažím se zjistit, proč se cítíš podveden, víš?

Jakou poslední informaci jste dostal?

Prosím, odpovězte mi a uvidíme, co se děje. 🙏

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Dobré odpoledne,

Psal jsem na email asi 10x, ale nikdo mi neodpovídá ani nedává zpětnou vazbu. Na druhou stranu jsem normálně hrál. Mám doklad o vkladech, emaily na můj email doklad o výběru vkladu. Hned druhý den, když jsem se pokusil vstoupit do kasina, mi řekli, že v mé zemi není hazard v tomto kasinu povolen (jen pár hodin poté, co jsem vyhrál 320 eur). Proto zvažuji možnost, že jsem byl podveden. Nestihl jsem ověřit účet s údaji o mém vkladu a myslím, že mě ani nebudou kontaktovat. Proč mě potom nechali hrát pár hodin předtím a pak zablokovali přístup?

Automaticky přeloženo:
1 2 3

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
CandyBlitzBombs_flash_alt
Bezplatný automatový turnaj s výherním fondem ve výši 1000 € právě probíhá!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky