Ahoj, jsou vaše dokumenty také zamítnuty nebo schváleny nebo s nimi není nic v nepořádku, ale kasino je po vás několikrát žádá? Přišlo by mi docela nelogické, pokud jste jim již poslali, co potřebovali a pokud je s nimi problém, nevysvětlili vám to.
Také jsem si všiml, že jste již podali stížnost a čekáme na odpověď kasina, takže jsem zvědavý, co dostaneme a jestli nám řeknou, co se děje, protože jste ještě neprošli ověřením.
Pokud máte aktualizaci, dejte mi prosím vědět.
Hi, are your documents also rejected or approved or is there nothing wrong with them but the casino asks for them from you several times ? I would find it quite illogical if you have already sent them what they needed and if there is a problem with them they have not explained it to you.
I also noticed that you have already lodged a complaint and we are waiting for the casino's response, so I wonder what we will get and if they will tell us what is going on, since you have not gone through verification yet.
If you have an update please let me know.
Automaticky přeloženo: