Provozovatele třetích stran na této stránce uvádíme bez provizních ujednání. Jste starší 21 let a máte problémy s hraním? Volejte 1-800-GAMBLER.

DomůFórumKasinaWonaco Casino - všeobecná diskuze

Wonaco Casino - všeobecná diskuze (strana 3)

 od Hannahskeen578
|
3 624 zobrazení 48 odpovědí |
|
12 3
hanzlaus

Co tím myslíš, že přestali komunikovat? Už vám v živém chatu neodpovídají?

Automaticky přeloženo:
Crusader2000

Hej, posunuli jste se někam dál nebo ne? Máte aktualizaci? 🙂

Automaticky přeloženo:
Jaro

Žádné aktualizace bohužel. Platby se stále zpracovávají.

I tak jsem u vás otevřel stížnost...doufejme v nejlepší🤞🏼

Automaticky přeloženo:
Crusader2000

Myslím, že reklamací nic neztratíte, tak doufám, že příští týden se nebude nést v pozitivnějším duchu.

Budu čekat na další zprávy a držím palce.🤞

Automaticky přeloženo:

Jak dlouho trvá kasinu vyplacení?

Automaticky přeloženo:
olischoltner

Ahoj, myslím, že v tomto vlákně si můžete přečíst, jaké zkušenosti mají hráči. Není vždy konzistentní a může záviset na různých věcech.

Ale předpokládám, že i zde máte odstoupení od smlouvy. Jak dlouho jste čekali, pokud ano?

Automaticky přeloženo:

Od nedělního večera v pondělí ráno


Četl jsem, že čísla vycházejí velmi, velmi pomalu. je to pravda?



Automaticky přeloženo:
olischoltner

Věřím, že záleží na každém případu.

Je například váš účet již plně ověřen, nebo jej musíte nejprve projít? Jakou platební metodu jste zvolili?


Automaticky přeloženo:

Jsem v den 10 nevyřízených výběrů Mám 3 nevyřízené výběry 750 $ (maximální částka, která může čekat na zpracování) a stále 4 000 $ do výběru. Bylo mi řečeno, že to bude trvat 3 dny, pak to může trvat 3-5 dní a stále nic, poslal jsem nespočet e-mailů a nedostal jsem žádnou odpověď, když jsem poslal zprávu zákaznickému servisu, řekli, že můj požadavek byl eskalován. Jsem tak daleko víc než frustrovaný.

Automaticky přeloženo:
bayleehappy1

Ahoj, není hezké, když vám kasino dá termín a nedodrží ho. Hráči pak samozřejmě očekávají, že to bude tak, jak řekli, a nejsou spokojeni s tím, že dostali nepravdivé informace.

Řekli vám však jen to, že eskalují? Jsou to vaše první výběry? Bylo to nutné ověřit nebo ne?

Automaticky přeloženo:

Toto je poprvé, co žádám o výběr a ve skutečnosti to říká, že ověření účtu není potřeba, což je zvláštní.



Automaticky přeloženo:
12 3

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky