DomůFórumKasinaWonaco Casino - všeobecná diskuze

Wonaco Casino - všeobecná diskuze (strana 3)

9 787 zobrazení 75 odpovědí |
před rokem
|
12 3 4
Přidat příspěvek
hanzlaus
před 9 měsíci

Co tím myslíš, že přestali komunikovat? Už vám v živém chatu neodpovídají?

Automaticky přeloženo:
Crusader2000
před 9 měsíci

Hej, posunuli jste se někam dál nebo ne? Máte aktualizaci? 🙂

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 9 měsíci

Žádné aktualizace bohužel. Platby se stále zpracovávají.

I tak jsem u vás otevřel stížnost...doufejme v nejlepší🤞🏼

Automaticky přeloženo:
Crusader2000
před 9 měsíci

Myslím, že reklamací nic neztratíte, tak doufám, že příští týden se nebude nést v pozitivnějším duchu.

Budu čekat na další zprávy a držím palce.🤞

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Jak dlouho trvá kasinu vyplacení?

Automaticky přeloženo:
olischoltner
před 9 měsíci

Ahoj, myslím, že v tomto vlákně si můžete přečíst, jaké zkušenosti mají hráči. Není vždy konzistentní a může záviset na různých věcech.

Ale předpokládám, že i zde máte odstoupení od smlouvy. Jak dlouho jste čekali, pokud ano?

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Od nedělního večera v pondělí ráno


Četl jsem, že čísla vycházejí velmi, velmi pomalu. je to pravda?



Automaticky přeloženo:
olischoltner
před 9 měsíci

Věřím, že záleží na každém případu.

Je například váš účet již plně ověřen, nebo jej musíte nejprve projít? Jakou platební metodu jste zvolili?


Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Jsem v den 10 nevyřízených výběrů Mám 3 nevyřízené výběry 750 $ (maximální částka, která může čekat na zpracování) a stále 4 000 $ do výběru. Bylo mi řečeno, že to bude trvat 3 dny, pak to může trvat 3-5 dní a stále nic, poslal jsem nespočet e-mailů a nedostal jsem žádnou odpověď, když jsem poslal zprávu zákaznickému servisu, řekli, že můj požadavek byl eskalován. Jsem tak daleko víc než frustrovaný.

Automaticky přeloženo:
bayleehappy1
před 8 měsíci

Ahoj, není hezké, když vám kasino dá termín a nedodrží ho. Hráči pak samozřejmě očekávají, že to bude tak, jak řekli, a nejsou spokojeni s tím, že dostali nepravdivé informace.

Řekli vám však jen to, že eskalují? Jsou to vaše první výběry? Bylo to nutné ověřit nebo ne?

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Toto je poprvé, co žádám o výběr a ve skutečnosti to říká, že ověření účtu není potřeba, což je zvláštní.



Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Já taky, dokud jsem nic nevyhrál nebo jen velmi málo, jsem si vybral během 3 pracovních dnů, teď když jsem vyhrál 4000 €, je maximální výběr 500 € za den a už více než 5 pracovních dnů jsem ještě ani neměl první výběr.

Myslím, že je to kasino, které funguje takto: když vyhrajete, tak vám nevyplatí... je to možné? Jinak si kdokoli může otevřít online kasino i bez rozpočtu, protože když někdo vyhraje, tak mu nevyplatím... můžu ho nahlásit?

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Toto je poprvé, co žádám o výběr a ve skutečnosti to říká, že ověření účtu není potřeba, což je zvláštní.



Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Ahoj. Omlouvám se za pozdní odpověď.

Vidím, že vaše stížnost stále trvá. Už je to opravdu dlouho.

Kolik ti zbývá, jestli se nemůžu zeptat?

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Já taky, dokud jsem nic nevyhrál nebo jen velmi málo, jsem si vybral během 3 pracovních dnů, teď když jsem vyhrál 4000 €, je maximální výběr 500 € za den a už více než 5 pracovních dnů jsem ještě ani neměl první výběr.

Myslím, že je to kasino, které funguje takto: když vyhrajete, tak vám nevyplatí... je to možné? Jinak si kdokoli může otevřít online kasino i bez rozpočtu, protože když někdo vyhraje, tak mu nevyplatím... můžu ho nahlásit?

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Je váš účet plně ověřený, nebo ho prosím musíte nejdříve ověřit?

Zdá se, že jim opravdu trvá dlouho, než svým hráčům zaplatí, jak můžete vidět na případě druhého uživatele výše.

Vůbec to nezní správně.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 7 měsíci

Ne, není to nutné, už jsem v pondělí provedl nějaké výběry, jeden z 250 dorazil, o který jsem požádal ve čtvrtek, a předtím jeden z 500, ale před měsíci, pak v pátek, jsem požádal o prvních 500 a ještě nedorazily.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 7 měsíci

Vždycky odpovídají na totéž a my naléhavě žádáme o zpracování.

Automaticky přeloženo:
albertoscarta
před 7 měsíci

Haló, takže to není tak hrozné? 🙂 Jsem rád, že to funguje, a kdyby se v kasinu někdy něco pokazilo, dejte nám prosím vědět.

Prozatím budeme sledovat váš pokrok.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Ahoj,

Vložil jsem tolik peněz a po prvním výběru 800 jsem z Wonaca už téměř týden nic neviděl! Podpora říká, že s tím nemohou nic dělat a musí čekat na finanční oddělení.


Proč máme systém VIP úrovní, když není využíván ve prospěch hráče?


Ještě mi zbývá 8000 eur!


Pokud se nic nestane, bude od zítřka zapojen právník.


To si sám/sama nedělám



Automaticky přeloženo:
Denzel82
před 6 měsíci

Ahoj!

Položil jsi fantastickou otázku.

Nevěřím, že právník pomůže finančnímu oddělení zpracovat platbu dříve, ale naprosto chápu váš pohled na věc.

Dejte nám prosím vědět, jak kasino na váš hovor zareagovalo. Pokud se v příštím týdnu nic nestane, můžete si u nás zcela zdarma stěžovat.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Dobrý den, stejně jako mnoho dalších jsem se zamiloval do kasina Wonaco a od čtvrtka 17. 7. čekám na zpracování výběru. Jelikož se mi nic takového nikdy nestalo, rád bych vás požádal o pomoc.

Požádal jsem o výběr 500 eur, ale stále mi zbývá 1500 a pokud budu takto pokračovat, nikdy je neuvidím.

prosím, pomozte mi

Automaticky přeloženo:
12 3 4

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.