Provozovatele třetích stran na této stránce uvádíme bez provizních ujednání. Jste starší 21 let a máte problémy s hraním? Volejte 1-800-GAMBLER.

DomůFórumKasinaWonaco Casino - všeobecná diskuze

Wonaco Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

 od Hannahskeen578
|
3 243 zobrazení 48 odpovědí |
|
1 2 3

Dobré ráno, rád bych se zeptal, zda Vám peníze byli vyplaceny. Mám ten samý problém 28.ledna jsem žádal o výběr peněz a do dnešního dne 8.2 není platba zpracována.

Ahoj, hral si v kasíne s nejakým bonusom? Bolo potrebné sa overiť alebo nie? Povedalo kasíno aj niečo konkrétne prečo čakáš na svoje peniaze?

Každopádne, videl som, že ďalší hráč peniaze už dostale, takže možno je to otázkou času kedy ich dostaneš aj ty. Vidíš vo svojom profile aj to či je výber stále pending alebo nie?

Jaro

Ne, absolutně ne, protože jsem se bál o stažení a upřímně řečeno, 7 pracovních dnů je z mého pohledu opravdu příliš mnoho

Automaticky přeloženo:
Jaro

Ahoj, žádné bonusy jsem si neaktivoval a ani nebylo potřeba žádné ověření. Bohužel úplně první výběr mám z 20.1 údajně mají příliš mnoho žádostí o zpracování. Další věc je, že finanční oddělení funguje zvlášť o proti podpoře, tak že nemáš šanci dozvědět se proč peníze nemáš vyplacené. Podpora píše stále to samé dokola. Buď trpělivý své peníze dostaneš. Na svém profilu vidím, že platba je stále ve stavu ověřování.

Ne, absolutně ne, protože jsem se bál o stažení a upřímně řečeno, 7 pracovních dnů je z mého pohledu opravdu příliš mnoho

Automaticky přeloženo:

Dobře, byla to tedy jen otázka a neexistují žádné špatné odpovědi. Spíš mě jen zajímá, jestli hráči dokážou být někdy trpěliví a počkat, nebo jestli raději dostanou peníze hned. Je mi jasné, že každý by to chtěl co nejdříve, ale setkal jsem se s názorem, že někteří by neměli problém čekat i týden.

Tak přeju, ať je ti jinde lépe.🙂

Automaticky přeloženo:

Ahoj, žádné bonusy jsem si neaktivoval a ani nebylo potřeba žádné ověření. Bohužel úplně první výběr mám z 20.1 údajně mají příliš mnoho žádostí o zpracování. Další věc je, že finanční oddělení funguje zvlášť o proti podpoře, tak že nemáš šanci dozvědět se proč peníze nemáš vyplacené. Podpora píše stále to samé dokola. Buď trpělivý své peníze dostaneš. Na svém profilu vidím, že platba je stále ve stavu ověřování.

Jasné vďaka za odpoveď.

V takomto prípade by som ti odporučil aby si si založil sťažnosť u nás keď nemáš dôvod prečo to tak je a stále čakáš už viac ako dva týždne.

Nasleduj tento link a tu si ju môžeš otvoriť.

Náš tím sa pokúsi ti pomôcť.

Pôjdeš do toho?

Jaro

Ano jdu do toho jen úplně nechápu jak mi pomůžeš.

hanzlaus

Ahoj,

minimálně casinu nejspíš vysvětlíme, že pokud nemají kapacity na to aby platili v rozumném časovém horizontu a to vůbec nezmuňuji limity výběru, je potřeba s tím pracovat, protože to z dlouhodobého hlediska určitě není dobře.

Upřímně, dáš tím našim klegům možnost casino trochu prověřit a případně i varovat ostatní hráče, že třeba limity výběru evidence moc nefungují. Vzhledem k tomu, že je to služba zdarma, vidím tam jen benefity, ale samozřejmě je to na Tobě.

Dobrý den, doufám, že se uživateli "Hanzlaus" daří dobře. Bohužel mám také problémy s tímto kasinem. Hraju tam od prosince 2024, udělal jsem několik výběrů kolem 300-400 a šly dobře. Nedávno jsem udělal slušnou výhru a mám nevyřízené výběry od 14. února 2025 celkem 1500 eur (plus mám na účtu zmrazených dalších 5000 eur). Téhož dne jsem také poslal e-mail jejich podpoře. K dnešnímu dni stále žádná odpověď a platby jsou stále ve stavu "probíhá ověřování". Živý chat mi vždy říká stejné věci, čekat. Už je to 11 dní, z toho 7 pracovních dní. Můžete mi prosím pomoci?

Upraveno
Automaticky přeloženo:
Crusader2000

Opravdu doufám, že se vám podaří vybrat velké množství peněz na vašem herním účtu.

Psal jsem jim několikrát denně jak na chatu, tak na jejich emailovou adresu a naštěstí po 7 pracovních dnech výběr zpracovali.

Doufám, že dostanete stejnou léčbu!

Automaticky přeloženo:

Dobrý den, doufám, že se uživateli "Hanzlaus" daří dobře. Bohužel mám také problémy s tímto kasinem. Hraju tam od prosince 2024, udělal jsem několik výběrů kolem 300-400 a šly dobře. Nedávno jsem udělal slušnou výhru a mám nevyřízené výběry od 14. února 2025 celkem 1500 eur (plus mám na účtu zmrazených dalších 5000 eur). Téhož dne jsem také poslal e-mail jejich podpoře. K dnešnímu dni stále žádná odpověď a platby jsou stále ve stavu "probíhá ověřování". Živý chat mi vždy říká stejné věci, čekat. Už je to 11 dní, z toho 7 pracovních dní. Můžete mi prosím pomoci?

Automaticky přeloženo:

Chápu to tedy správně, že váš účet je tam již plně ověřen?

Neinformovali vás vůbec, jestli si potřebují ověřit vaši hru u poskytovatele hry?

To je jedna věc, která mě napadá, že zpoždění může být způsobeno.🤔

Zkusili jste se náhodou spojit s kasinem e-mailem? Živý chat ve skutečnosti většinou nemá mnoho informací o výběrech.

Automaticky přeloženo:
Romi

Jsem registrován několik měsíců a nikdy mě nepožádali o ověření účtu, řekli mi, že to není potřeba, ve skutečnosti jsem mezi prosincem a lednem provedl celkem 4 výběry a peníze jsem dostal za pár dní. Zdá se, že od posledního výběru ze 14. února se vše zastavilo. Napsal jsem jim e-mailem na přesně před 12 dny, bez odezvy. Kontaktoval jsem je na Live Chat, abych se zeptal na výběry, a řekli mi, že se nemusím bát, vše je v pořádku a je to jen otázka času. Mezitím uplynulo 12 dní.

Automaticky přeloženo:
Crusader2000

Dobře, rozuměj.

Zkusme tedy prosím počkat do pondělí, a pokud se situace nezmění, možná byste zde měli podat stížnost a náš tým pak záležitost prošetří.

co si o tom myslíš? Mohli byste to udělat?🤔

Automaticky přeloženo:
Romi

Ano jistě.

Automaticky přeloženo:
Crusader2000

Dobře. Tak doufejme v to nejlepší.🤞

Automaticky přeloženo:
Romi

Ahoj, dnes ještě nic. Je to 17 dní, z toho 11 pracovních. Několikrát jsem mluvil s "živým chatem", řekli mi, že mají zpoždění kvůli příliš mnoha žádostem (pokaždé stejná odpověď). Také mi odpověděli prostřednictvím e-mailu a sdělte mi to samé. Co můžeme dělat? Díky

Automaticky přeloženo:

Čekal jsme na vyplácení 7 týdnů ! Myslím, že je v tom zaměř ! Víc už zde hrát nebudu a ani to nikomu nedoporučuji. Mám na účtu hodně peněz a vím že je nikdy neuvidím.

Upraveno
hanzlaus

Promiň, nerozumím. Vyplatili vám po 7 týdnech? Dostal jsi peníze? Díky

Automaticky přeloženo:
Crusader2000

Ano 7 týdnů a dostal jsem ze 48 tis Eur pouze 1 tis . Víc už nikdy neuvidím přestali komunikovat a to úplně. Je to podvodné casino!

Ahoj, dnes ještě nic. Je to 17 dní, z toho 11 pracovních. Několikrát jsem mluvil s "živým chatem", řekli mi, že mají zpoždění kvůli příliš mnoha žádostem (pokaždé stejná odpověď). Také mi odpověděli prostřednictvím e-mailu a sdělte mi to samé. Co můžeme dělat? Díky

Automaticky přeloženo:

V tomto případě bych neváhal podat stížnost u nás na místě.

Stačí následovat tento odkaz . ⬅️👍

Myslím, že kasino mělo dost času na to, aby vám zaplatilo, a může mít hodně výběrů, ale rozhodně by to nemělo trvat tak dlouho.

Půjdeš do toho potom?

Automaticky přeloženo:

Čekal jsme na vyplácení 7 týdnů ! Myslím, že je v tom zaměř ! Víc už zde hrát nebudu a ani to nikomu nedoporučuji. Mám na účtu hodně peněz a vím že je nikdy neuvidím.

Keď tam máš toľko peňazí a u nás si mal otvorenú sťažnosť, prečo si prestal odpovedať? Nebolo by podľa teba dobré zažiadať o znovuotvorenie a snažiť sa to vyriešiť? Myslím, že to je dosť peňazí na to aby si to nechal len tak.

Čo myslíš?

1 2 3

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky