DomůFórumKasinaWild Tokyo Casino - všeobecná diskuze

Wild Tokyo Casino - všeobecná diskuze

před 6 měsíci od k2j6gffmsw
|
1 650 zobrazení 27 odpovědí |
|
1 2
před 6 měsíci
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Wild Tokyo Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 6 měsíci

Hraji v kasinech roky.

divoké tokijské kasino je to nejhorší, co jsem za celý svůj život hrál. Zákaznický servis zřídkakdy online, reagujte automatickými odpověďmi. Řekněme, že nemají přístup k ověření nebo zrušení. Zkrátka je to skvělá banda neschopných! Co se týče výběrů... To je fakt vtip! Verifikace je skutečný vtip! Chcete-li to zkomplikovat, musíte jim poslat stejný e-mail alespoň 60krát se STEJNÝMI DOKUMENTY, aby se zeptali! Neuvěřitelné, to jsem ještě neviděl! Když nakonec schválí požadovaný dokument, který jste jim poslali 72 milionůkrát, říkáte si, konečně odemkněte tyto… HAHAHA! Zapomeň na to! Po 3 dnech se mi podařilo jen jeden odběr! Podařilo se mi dostat odpověď e-mailem a víte, co mi odpověděli…. Že neměli žádnou lhůtu k provedení výběrů, které provedli, kdykoli chtěli. Nemohl jsem tomu uvěřit! Stručně řečeno, stále čekám na výběr 500 USD, než natrvalo zavřu svůj účet s těmito podvodníky. NEHRAJTE TAM!! Tohle je pořádná parta klaunů!

Automaticky přeloženo:
k2j6gffmsw
před 6 měsíci

Tak jak dlouho, celkem, teď čekáte? Víte, jaký byl důvod opakovaného dotazování na dokumenty? Domnívám se, že by to mohlo být tím, že byly ve špatném formátu nebo ve špatné kvalitě. Ale to je jen můj odhad.🤷‍♀️

Automaticky přeloženo:
Romi
před 6 měsíci

Romi další neschopný v tomto kasinu! Vaše jméno je často napsáno v zákaznickém servisu. Vězte, že dokumenty byly schváleny stejným dokumentem, který jsem poslal 300krát! Neprovádíte výběry Ztratil jsem 500 $ ve výběrech, které jste neprovedli vy. Takže jste podvodníci.

V TOMTO KASINU NEHRAJTE!

Ujistěte se, že nehrajete ani na jejich jiných platformách. Kontaktoval jsem Curaçao ohledně jejich licence.

Automaticky přeloženo:
k2j6gffmsw
před 6 měsíci

Tady jste udělali nějakou chybu, ve skutečnosti pro toto kasino nepracuji.🤷‍♀️

Pokud potřebujete pomoc od našeho reklamačního týmu, podejte stížnost zde .

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Několikrát jsem si stěžoval, ale tady jsem o tom nevěděl. Pak budu! DÍK

Automaticky přeloženo:
k2j6gffmsw
před 6 měsíci

Pokud potřebujete pomoc, dejte nám vědět. Počkáme na aktualizace.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Vyhrál jsem velkou výhru, ale bojím se, že své peníze nikdy neuvidím.

účet je ověřen s připojeným e-mailem od bezpečnostního oddělení Wild Tokyo, ale přesto jsem požádal o výběr 1500 EUR ve 3 tranších po 500 EUR a po 7 dnech jsem stále neviděl kredit.

Napsal jsem i jejich financím, ale bez úspěchu, protože neodpovídají ani omylem.

Mám se uklidnit, že ty peníze nikdy neuvidím?

Automaticky přeloženo:
maxwin18
před 4 měsíci

Být tebou bych teď nebyl tak skeptický. 7 dní není tak dlouho na čekání na výplatu, zvlášť teď v období dovolených podle mě.

Už jste tam měli nějaké úspěšné výběry a jakou platební metodu jste použili?

Doufejme, že své peníze brzy obdržíte. Pokud ne, určitě se pokusíme pomoci.


Automaticky přeloženo:
Romi
před 4 měsíci

Nevím o jakých vánočních svátcích mluvíte, nicméně faktem zůstává, že 7 dní na akreditaci se mi nezdá příliš krátkých, ba naopak. Chápu, že jelikož se nejedná o kasino mimo AAMS, načasování je delší, ale stěží uvěřím, že musím na výběr čekat 10-15 dní.

Pokud jde o otázku, zda jsem již provedl výběr, ano, provedl jsem pouze jeden z 500 EUR bankovním převodem a stejnou metodu jsem použil i pro tyto nové výběry.

Automaticky přeloženo:
maxwin18
před 4 měsíci

Měl jsem na mysli období letních prázdnin. Věřím, že se to asi ztratilo v překladu.🤷‍♀️

Ve skutečnosti se mohou v kasinu dít různé věci, kdykoli dojde k nějakému zpoždění s výběry. Může to být způsobeno přetížením výběrů, nebo může být kasino skutečně poddimenzované.

Doufám, že peníze brzy obdržíte, zvláště pokud jste již předtím zažili úspěšný výběr odtud.

Prosím, informujte nás o všech novinkách.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Stejně jako mnoho dalších jsem také nemohl získat schválení své adresy na KYC wildtokyo a nyní jsem nahrál 4 dokumenty do K yc@wildtokyo.com teď jsem zvědavá, jestli si taky budu muset projít tím samým peklem, kterým si čtu, že prošli jiní

Automaticky přeloženo:
rmeelander
před 4 měsíci

Mohu se zeptat, kdy přesně jste zahájili proces ověřování a jaký byl důvod zamítnutí těchto dokumentů?

Vidím, že jste svou stížnost úspěšně odeslali a Veronika potřebuje další informace, proto je prosím aktualizujte, kdykoli to bude možné.

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Hrozné kasino, nedoporučuji tam hrát… nespoléhejte se na 8.8 kasinového guru, to absolutně není skutečné, žádná ochrana, když žádáte o výběr, zůstávají záměrně čekající na dlouhou dobu, abyste je ztratili…


Požádal jsem o vrácení svých vložených 15 000 EUR,

Vzhledem k tomu, že nemám povoleno hrát na jejich stránkách a jsem již automaticky blokován z jejich sesterské stránky, musím se točit!

kdybych vám tak mohl ukázat chaty, které zveřejním, jakmile najdu volné místo na tomto fóru, abyste pochopili, jací jsou to lidé…


VAROVÁNÍ Z JAKÉHOKOLI DŮVODU ZDE NEHRAJTE, PODVODNÉ STRÁNKY!



Již jsem kontaktoval několik italských novinářů, které toto téma velmi zajímá, a dostanu své peníze zpět…



Automaticky přeloženo:
před týdnem

Wild Tokyo Casino nabízí dynamický herní zážitek, přičemž výherní automat Big Bass Bonanza vyniká svým vzrušujícím rybářským tématem a štědrými odměnami. Vzrušující bonusové funkce a časté výplaty ve hře vytvářejí pohlcující a obohacující zážitek pro hráče. Jeho zábavná mechanika a vysoký výherní potenciál z něj činí povinnost pro každého, kdo se chce ponořit do dobrodružství.

Automaticky přeloženo:
9dr2k6jfcq
před týdnem

Ahoj, zkušenost, kterou vidím v kasinu, je negativní.

Dovolte mi, abych vám položil několik otázek.

Píšete, že kasino nemá skutečnou ochranu, když máte výběr, co to znamená a jak dlouho čekáte na své peníze?

Co znamená, že jste byli z jejich webu „automaticky zablokováni"? Myslíte tím, že jste sebevyloučeni nebo něco jiného? Také píšete "protože nemám povoleno hrát na jejich stránkách" je to tak, že vaše země je omezená? Zkontrolovali jste si také Podmínky, než jste tam hráli, abyste o něčem takovém věděli?

Také vidím, že jste otevřeli stížnost a jsem velmi zvědavý, co se dá vyřešit.

Budu tedy čekat na vaši odpověď.

Automaticky přeloženo:
před 5 dny

Potřeboval bych pomoc od GURU CASINO pro 3 bankovní převody, které jako obvykle vytváří výmluvy pro neplacení. Bankovní převody jsou €. 500 + €. 500 + €. 238. Již jsem od nich obdržel bankovní převody asi před 1 rokem, poslal jsem identifikační kartu (přední-zadní) kreditní kartu (přední-zadní), poté jsem mohl vybírat hotovost nikoli prostřednictvím kreditní karty, musel jsem posílat faktury s mou adresou a bankou Dokument s IBAN. Jak mi můžete pomoci?

Automaticky přeloženo:
claudiotonti
před 5 dny

Mohl byste prosím vysvětlit, co vám kasino říká ohledně výběrů a kdy přesně jste o ně požádali?

Pokuste se poskytnout co nejvíce podrobností, abychom viděli, jak bychom mohli být v této situaci nápomocni.

Automaticky přeloženo:
před 5 dny

Pozdravy z Divokého Tokia!

Rádi bychom Vám poděkovali za poskytnutí požadovaných informací a dokumentů.

S potěšením potvrzujeme, že váš účet byl úspěšně ověřen na základě poskytnutých dokumentů.

Děkujeme za spolupráci!

Pokud máte nějaké dotazy, rádi vám pomůžeme prostřednictvím živého chatu nebo e-mailu

___________________________________________

s pozdravem

Divoké finanční oddělení Tokia

Dobré ráno ROMI, v první řadě děkuji za rychlou odpověď a budu vás průběžně informovat. Nepoužil jsem žádný BONUS!!!!! Vzhledem k tomu, že můžete požadovat max. €. 500 Mám nevyřízených 500-500-278. Dnes jsem obdržel tento e-mail, ale vracím se, abych řekl, že můj herní účet byl ověřen již před měsíci a po dlouhém čekání, myslím, že díky vašemu zásahu, provedli moje bankovní převody každých 3-5 dní. Doufal jsem, že se to stane i tentokrát, ale nejpodivnější je, že nyní musíte otočit vklad 3x, abyste mohli požádat o výběr, pak se mi podařilo najít své 3 požadované bankovní převody až po dlouhé době a když požádám o doby plateb, které mi říkají, pracovní dobu příslušných úřadů. Jste technici, pracujete na online stránce, kterou si velmi vážím, a ptám se vás, jestli může zákazník vložit 800 eur, něco vyhrát a pak se zbláznit, aby měl jeho stažení? A bohužel já, s velkou důvěrou v GURU CASINO, které to zaručuje, zůstávám ve strachu, že prohraju, i když vyhrajem??? Časy od požadavku se liší kasino od kasina, ale je třeba poskytnout nápovědu. Vzhledem k předchozí velmi nepříjemné zkušenosti se možná obávám, že jsem do toho ze strachu znovu spadl, a proto jsem vás možná preventivně požádal o podporu, abych získal mé peníze. Hrajeme pro zábavu, vyhráváme i prohráváme a víme to. POKUD peníze prohrajeme, kasino je má právem okamžitě, ale pokud vyhrajeme, rádi bychom byli spravedliví a aby nám bylo vyplaceno. Budu vás informovat každý den, protože teď bude víkend, a proto budu mít novinky až v pondělí nebo úterý. Zatím děkuji za vaši podporu a ptám se, jestli jste optimista. Díky

PŘELOŽIT

Buongiorno ROMI, come prima cosa ringrazio per la veloce risposta e ti terrò aggiornata. Non ho utilizzato alcun BONUS!!!!! Siccome si possono fare richieste max €. 500 io ho v attesa 500-500-278. Oggi ho ricevuto questa mail ma torno a dire che il mio Conto Gioco era già stato validato mesi addietro a dopo una lunga attesa, credo grazie al vostro intervento, hanno fatto ogni 3-5 giorni i miei Bonifici. Speravo succedesse anche stavolta ma quello che più fa strano è che adesso bisogna girare 3 volte il deposito per poter chiedere il prelievo poi che sono riuscito a trovare i miei 3 bonifici richiesti solo dopoe un saccondo i tempo di tempo Dicono gli orari di lavoro degli Ufficikompeteni.. Pro sítě technických pracovníků, lavorate in sito online che stimo molto a nebo chiedo se un Cliente può versare 800 euro , vincere qualcosa e poi impazzire per avere il suo E purtroppo io, avendo molta fiducia in GURU CASINO che lo garantisce, rimango con la paura di aver perso anche avendo vinto??? I tempi dalla richiesta sonno vari da Casino and Casino a un Cenno di risposta deve essere data. Vista la precedente esperienza molto spiacevole forse temo di esserci ricaduto per paura e quindi, forse in prevenzione, ho chiesto il vostro supporto per avere il mio denaro.Giochiamo per divertirci, si vince e si perde e.lo sappiamo SE perdiamo i soldi il Casino giustamente li ha okamžitá ma se vinciamo vorremmo correttezza ed essere pagati. Vi tengo aggiornati ogni giorno perchè adesso ci sarà il fine settimana e quindi non avrò novità fino a lunedi o martedi. Grazie per ora del vostro supporto e chiedo se sítí ottimisti. Grazie

CLAUDIO


Automaticky přeloženo:
claudiotonti
před 4 dny

Ano, kasino guru s tímto kasinem nic nepomáhá… jsou to přidružené společnosti a jsou to stejné… pokud se podíváte pozorně, kasino má na svých webových stránkách jasně zobrazené logo guru kasina…

kupodivu kasino má od kasinového guru hodnocení 8,8 z 10... když se podíváte kolem sebe a hráč zhodnotí, nezaslouží si ani 2 z 10.


jsou stejná mafie

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky