Ahoj,
Děkuji za váš postřeh. Chápu, že z vašeho pohledu to vypadá křišťálově jasně a je to jasné každému.
Z našeho pohledu to ale tak jednoduché není... 🙁
Jak byste reagovali na odmítnutí recenze slovy: „Je nám líto, že vaši recenzi odmítáme, protože Tillykke tvrdí, že je falešná kvůli detailům bonusu?" Neměli bychom začínat s konkrétní bonusovou nabídkou, která je omezena na konkrétní země nebo má širokou škálu podmínek.
Být objektivní vyžaduje více než jen povrchní zkoumání, takže pokud se vám podaří shromáždit další informace, bude to velmi oceněno.
Na druhou stranu ale asi oceníte informaci, že hodnocení uživatelů nikdy nebylo součástí Indexu bezpečnosti; je oddělené.
Pokud se domníváte, že jsme bonusy uvedli špatně, použijte prosím funkci „aktualizujte nás", která je k dispozici v každém přehledu kasina. 🙏 Velice si toho vážíme.
Hello,
Thank you for your observation. I understand that from your perspective, it looks crystal clear, and it is obvious to anyone.
However, from our perspective, it is not that simple... 🙁
How would you respond to a review rejection by saying, "We are sorry to reject your review because Tillykke says it's fake due to the bonus details?" We shouldn't begin with a specific bonus offer that's restricted to specific countries or comes with a wide range of conditions.
Being objective requires more than just a superficial examination, so if you can gather additional information, it would be greatly appreciated.
However, I guess you will, on the other hand, appreciate the information that user rating has never been part of the Safety Index; it is separate.
If you believe we have listed bonuses wrongly, kindly use the "update us" feature available in every casino overview. 🙏 Much appreciated.
Automaticky přeloženo: