DomůFórumKasinaWild Tokyo Casino - všeobecná diskuze

Wild Tokyo Casino - všeobecná diskuze (strana 5)

18 541 zobrazení 131 odpovědí |
před rokem
|
1...4 5 67
Přidat příspěvek
Mogolor
před 8 měsíci

Zkuste se podívat, kolik z těchto stížností nebylo vyřešeno, to by vám mohlo říct, proč mají takový bezpečnostní index. Když se něco objeví, vždy se to snaží vyřešit a spolupracují s námi, takže to je docela základní, řekl bych.

A pak je tu tato tabulka, která vysvětluje další parametry.🙂

file

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Děkuji za info 👍🙂

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Co víš, divoké tokijské kasino, které se snaží vyhnout dalšímu výdělku...


8,8/10 ano


Tak trapný guru, že jste se vydali cestou schvalování kasin s nulovou integritou

Automaticky přeloženo:
Mogolor
před 8 měsíci

Pokud tato situace přetrvává, proč nezahájíte stížnost?

Nevidím smysl si zde stěžovat na bezpečnostní index a nic nedělat.

Pokud bude vaše stížnost oprávněná a my budeme na vaší straně a kasino s tím nic neudělá, bude to mít vliv i na hodnocení. Pokud tady jen mluvíte, moc toho nezmůžeme. 👍

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Napsal jsem tedy e-mail a zprávu WhatsApp této VIP manažerce Ann, aby můj účet trvale uzavřela. Ignorovala můj požadavek, neodpoví mi, i když jsem trval na chatu se zákaznickým servisem, abych věděl, že chci svůj účet trvale uzavřít. Zákaznický servis také ignoruje. Odpověď zní, že odpoví, až bude moci. Proč musím čekat dny na uzavření účtu??? Výběry jsou tak pomalé a největší částka, kterou můžete vybrat, je 500 eur. Nechápu, proč je toto kasino stále na trhu. To je nezákonné, neznalost, kterou získáte od zákaznického servisu a „ VIP manažera ", to není normální. Vkládáme velmi dobré peníze do našich vkladů, ale když potřebujete získat výběr, je to nemožné. Žádám vás, abyste toto kasino zavřeli, protože jsem to za celý svůj život v 17 letech hraní v kasinu viděl. Toto je nejnižší úroveň zákaznických služeb a částky výběru.

Chystám se podat obrovskou stížnost úřadu pro hazardní hry na způsob, jakým s námi zacházejí v tomto divokém tokijském kasinu. Nemělo by jim být umožněno fungovat na trhu. To je nezákonné. Můj právník se na tento případ podívá.

Automaticky přeloženo:
Moser55
před 8 měsíci

Drž se dál

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Napsal jsem tedy e-mail a zprávu WhatsApp této VIP manažerce Ann, aby můj účet trvale uzavřela. Ignorovala můj požadavek, neodpoví mi, i když jsem trval na chatu se zákaznickým servisem, abych věděl, že chci svůj účet trvale uzavřít. Zákaznický servis také ignoruje. Odpověď zní, že odpoví, až bude moci. Proč musím čekat dny na uzavření účtu??? Výběry jsou tak pomalé a největší částka, kterou můžete vybrat, je 500 eur. Nechápu, proč je toto kasino stále na trhu. To je nezákonné, neznalost, kterou získáte od zákaznického servisu a „ VIP manažera ", to není normální. Vkládáme velmi dobré peníze do našich vkladů, ale když potřebujete získat výběr, je to nemožné. Žádám vás, abyste toto kasino zavřeli, protože jsem to za celý svůj život v 17 letech hraní v kasinu viděl. Toto je nejnižší úroveň zákaznických služeb a částky výběru.

Chystám se podat obrovskou stížnost úřadu pro hazardní hry na způsob, jakým s námi zacházejí v tomto divokém tokijském kasinu. Nemělo by jim být umožněno fungovat na trhu. To je nezákonné. Můj právník se na tento případ podívá.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Mohu se prosím zeptat, jak dlouho jste museli čekat na výběr?

A také, jaký důvod pro uzavření účtu jste uvedli? Pouze pokud je to kvůli problémům s hazardními hrami, mělo by kasino jednat okamžitě, víte. Jinak je logické, že se budou snažit udržet zákazníka co nejdéle. Je to pro ně byznys, víte. 🤷‍♀️

Existují způsoby, jak se již ke svému kasinovému účtu nedostanete, pokud tam prostě nechcete hrát.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 8 měsíci

Tak daleko se nedostanete, pokud jste skutečný gambler (závislý), čekal jsem dva dny na zpracování výběru a stále jsem čekal. Nakonec jsem to zrušil a zahrál jsem fundy, abych mohl uzavřít účet a dostat se z toho kasina. Nemůžete vybrat více než 500 €, nedovolí vám to. A mimochodem výběr tak rychle nevyřídí. Nevím, kolik dní trvá zpracování výběru. Možná 3 dny, než zpracují tak malou částku a další 3 dny, než ji dostanete na svůj účet, protože mají tak nízký proces výběru pomocí IBAN.

Doufám, že se nepleteš do jejich podvodu

Automaticky přeloženo:
alinastuhrlarsen
před 7 měsíci

Je to opravdu nepříjemná situace, jak vidím z toho, jak ji popisujete, a pokud potřebujete jakoukoli pomoc, abyste vše dostali pod kontrolu, prohlédněte si prosím některé z našich průvodců zde a určitě nám dejte vědět, zda vám můžeme nějak pomoci.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Nejnovější uživatelské recenze jsou očividně falešné. Vklad 40 € a výběr 600 € při použití bonusu? To vůbec nesedí. 1. Limit výběru je 500 € na transakci a 2. podle obchodních podmínek jsou výběry při použití bonusu omezeny na 10x. Mimochodem, tato informace je v Casino Guru také nesprávná.


Každý, kdo potřebuje falešné recenze, by neměl dostat 8,8 z 10. Jinak tato platforma sama brzy ztratí svou důvěryhodnost.

Automaticky přeloženo:
Tillykke
před 5 měsíci

Ahoj,

Děkuji za váš postřeh. Chápu, že z vašeho pohledu to vypadá křišťálově jasně a je to jasné každému.

Z našeho pohledu to ale tak jednoduché není... 🙁

Jak byste reagovali na odmítnutí recenze slovy: „Je nám líto, že vaši recenzi odmítáme, protože Tillykke tvrdí, že je falešná kvůli detailům bonusu?" Neměli bychom začínat s konkrétní bonusovou nabídkou, která je omezena na konkrétní země nebo má širokou škálu podmínek.

Být objektivní vyžaduje více než jen povrchní zkoumání, takže pokud se vám podaří shromáždit další informace, bude to velmi oceněno.

Na druhou stranu ale asi oceníte informaci, že hodnocení uživatelů nikdy nebylo součástí Indexu bezpečnosti; je oddělené.

Pokud se domníváte, že jsme bonusy uvedli špatně, použijte prosím funkci „aktualizujte nás", která je k dispozici v každém přehledu kasina. 🙏 Velice si toho vážíme.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Dobrý den, informace v Casino Guru ohledně bonusu je třeba změnit! Výplata není neomezená! Je to 10násobek bonusové částky! Na to jsem se taky spoléhal! Děkuji a s pozdravem! file

Automaticky přeloženo:
ferenzano
před 5 měsíci

Ahoj. Děkuji za tuto informaci. Předám ji našemu datovému týmu, aby ji mohl aktualizovat.

Také mějte prosím na paměti, že kdykoli pro nás budete mít takové informace, můžete použít funkci, kterou máme ve spodní části každé recenze kasina:

file

Automaticky přeloženo:
9dr2k6jfcq
před 4 měsíci

Může se někdo stále připojit k žalobě?

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Má někdo problémy s WILD TOKYO CASINO? Čekám na kontrolu mého KYC... 48 hodin a nic...

Automaticky přeloženo:
Pausilva91
před 4 měsíci

Ahoj,

Asi se k tobě nakonec dostanou. Když už o tom mluvíme, máš představu, jestli toto kasino zpracovává žádosti o KYC i o víkendech? Pokud ne, doufám, že dnešek bude zlomový bod!

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Ahoj, vyhrál jsem 2600 australských dolarů z mého vloženého účtu, ne z bonusu. Registroval jsem se teprve asi 7-10 dní před výhrou. Když jsem se pokusil ověřit účet, abych si mohl vybrat své denní výhry, řekli mi, že můj účet byl vybrán bezpečnostním týmem k auditu. Myslel jsem si, že je to v pořádku, protože toto kasino má vysoké hodnocení důvěryhodnosti. Po delší době mi druhý den poslali e-mail s tvrzením, že mám více duplicitních účtů a že mi zabavují peníze. To byla pro mě naprostá urážka, protože jsem neměl důvod si vytvářet další účet a proč bych si ho vytvářel. Nedal jsem jim možnost se bránit proti těmto jasně vykonstruovaným obviněním a nebylo pro mě možné si vytvořit další účet, protože moje e-mailová adresa byla již registrována u mého jediného účtu, který jsem používal. Napsal jsem jim e-mail s požadavkem, aby to dále prošetřili, protože to museli udělat, jinak jejich systém udělal chybu. Požádal jsem je o předložení důkazů o tomto obvinění. Neměli tu zdvořilost mi odpovědět a deaktivovali mi účet. Nepřestanu, dokud mi nevrátí to, co jsem spravedlivě a poctivě vyhrál, a neomluvím se za tento hrozný čin.

Automaticky přeloženo:
kezza71
před 2 měsíci

V tomto případě jste udělali správně, když jste podali svou stížnost zde. Náš tým ji prošetří a doufejme, že kasino bude dobře spolupracovat a my budeme schopni zjistit, proč vznesli takové obvinění.

Nikdy jsi tam v minulosti nehrál, že?

Upraveno
Automaticky přeloženo:
Romi
před 2 měsíci

Ahoj, děkuji, ne, účet jsem si otevřela teprve poprvé, o tomto kasinu jsem nevěděla, manžel mi řekl, že je v pořádku, když si přečetl recenzi na vašem webu. Hraji na Slot Mafia už docela dlouho a nikdy nebyl problém, výhry respektovali a převáděli na můj účet. Už nějakou dobu jsem nevyhrála, tak jsem si říkala, že zkusím nové. Abych byla upřímná, neakceptuji bonusy, které nabízejí k vkladu. Jediný bonus, který bych si aktivovala, byly ty, které mi připsali na účet kvůli výběrům. Myslím, že nejsou moc milí za to, co mi udělali, je to hrozné, upřímně řečeno, nechutné. Děkuji a doufám, že se brzy ozvete.

Automaticky přeloženo:
kezza71
před 2 měsíci

Je smutné, co se s tím guru stalo. Dříve to byl důvěryhodný web s recenzemi. Teď jim všechna kasina jen platí za dobré recenze. Toto kasino má jen špatnou recenzi za špatnou a přesto nějakým způsobem dostává 9,4 z 10... hanba vám, kasinovému guru. Už nemůžeme věřit žádné z vašich zaplacených recenzí.

Automaticky přeloženo:
1...4 5 67
Jít na stránkuz 7 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.