DomůFórumKasinaWild Tokyo Casino - všeobecná diskuze

Wild Tokyo Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

 od k2j6gffmsw
|
5 661 zobrazení 81 odpovědí |
|
1 2 3...5
claudiotonti

Každopádně dej vědět kdyby ti nezaplatili můžeme se ozvat... už jsem ty hyeny kontaktoval... příští týden s nimi mám schůzku osobně a předložím všechny údaje... doufám že alespoň tím, že budeme vysílat v hlavním vysílacím čase a na všech sociálních sítích, se alespoň můžeme vyhnout tomu, aby toto nechutné kasino hrál nějaký jiný hráč z Itálie, a nespoléhat se na tyto podvodné stránky

Automaticky přeloženo:

Pozdravy z Divokého Tokia!

Rádi bychom Vám poděkovali za poskytnutí požadovaných informací a dokumentů.

S potěšením potvrzujeme, že váš účet byl úspěšně ověřen na základě poskytnutých dokumentů.

Děkujeme za spolupráci!

Pokud máte nějaké dotazy, rádi vám pomůžeme prostřednictvím živého chatu nebo e-mailu

___________________________________________

s pozdravem

Divoké finanční oddělení Tokia

Dobré ráno ROMI, v první řadě děkuji za rychlou odpověď a budu vás průběžně informovat. Nepoužil jsem žádný BONUS!!!!! Vzhledem k tomu, že můžete požadovat max. €. 500 Mám nevyřízených 500-500-278. Dnes jsem obdržel tento e-mail, ale vracím se, abych řekl, že můj herní účet byl ověřen již před měsíci a po dlouhém čekání, myslím, že díky vašemu zásahu, provedli moje bankovní převody každých 3-5 dní. Doufal jsem, že se to stane i tentokrát, ale nejpodivnější je, že nyní musíte otočit vklad 3x, abyste mohli požádat o výběr, pak se mi podařilo najít své 3 požadované bankovní převody až po dlouhé době a když požádám o doby plateb, které mi říkají, pracovní dobu příslušných úřadů. Jste technici, pracujete na online stránce, kterou si velmi vážím, a ptám se vás, jestli může zákazník vložit 800 eur, něco vyhrát a pak se zbláznit, aby měl jeho stažení? A bohužel já, s velkou důvěrou v GURU CASINO, které to zaručuje, zůstávám ve strachu, že prohraju, i když vyhrajem??? Časy od požadavku se liší kasino od kasina, ale je třeba poskytnout nápovědu. Vzhledem k předchozí velmi nepříjemné zkušenosti se možná obávám, že jsem do toho ze strachu znovu spadl, a proto jsem vás možná preventivně požádal o podporu, abych získal mé peníze. Hrajeme pro zábavu, vyhráváme i prohráváme a víme to. POKUD peníze prohrajeme, kasino je má právem okamžitě, ale pokud vyhrajeme, rádi bychom byli spravedliví a aby nám bylo vyplaceno. Budu vás informovat každý den, protože teď bude víkend, a proto budu mít novinky až v pondělí nebo úterý. Zatím děkuji za vaši podporu a ptám se, jestli jste optimista. Díky

PŘELOŽIT

Buongiorno ROMI, come prima cosa ringrazio per la veloce risposta e ti terrò aggiornata. Non ho utilizzato alcun BONUS!!!!! Siccome si possono fare richieste max €. 500 io ho v attesa 500-500-278. Oggi ho ricevuto questa mail ma torno a dire che il mio Conto Gioco era già stato validato mesi addietro a dopo una lunga attesa, credo grazie al vostro intervento, hanno fatto ogni 3-5 giorni i miei Bonifici. Speravo succedesse anche stavolta ma quello che più fa strano è che adesso bisogna girare 3 volte il deposito per poter chiedere il prelievo poi che sono riuscito a trovare i miei 3 bonifici richiesti solo dopoe un saccondo i tempo di tempo Dicono gli orari di lavoro degli Ufficikompeteni.. Pro sítě technických pracovníků, lavorate in sito online che stimo molto a nebo chiedo se un Cliente può versare 800 euro , vincere qualcosa e poi impazzire per avere il suo E purtroppo io, avendo molta fiducia in GURU CASINO che lo garantisce, rimango con la paura di aver perso anche avendo vinto??? I tempi dalla richiesta sonno vari da Casino and Casino a un Cenno di risposta deve essere data. Vista la precedente esperienza molto spiacevole forse temo di esserci ricaduto per paura e quindi, forse in prevenzione, ho chiesto il vostro supporto per avere il mio denaro.Giochiamo per divertirci, si vince e si perde e.lo sappiamo SE perdiamo i soldi il Casino giustamente li ha okamžitá ma se vinciamo vorremmo correttezza ed essere pagati. Vi tengo aggiornati ogni giorno perchè adesso ci sarà il fine settimana e quindi non avrò novità fino a lunedi o martedi. Grazie per ora del vostro supporto e chiedo se sítí ottimisti. Grazie

CLAUDIO


Automaticky přeloženo:

Hej. Děkujeme, že jste nám vysvětlil situaci.

Vidím, že jste již dříve měli stížnost na toto kasino a náš tým to naštěstí dokázal vyřešit. Proto také nyní, kdykoli uvidíte, že se situace nikam neposouvá, neváhejte znovu podat stížnost a my se vám samozřejmě budeme snažit pomoci.

Mohu se zeptat, jestli se vám podařilo vsadit vklad? A také si od vás tentokrát vyžádali nějakou další dokumentaci?

Určitě počkáme na vaše aktualizace a doufejme, že to nebude trvat dlouho, než dostanete svou výplatu.

Upraveno
Automaticky přeloženo:

Ano, kasino guru s tímto kasinem nic nepomáhá… jsou to přidružené společnosti a jsou to stejné… pokud se podíváte pozorně, kasino má na svých webových stránkách jasně zobrazené logo guru kasina…

kupodivu kasino má od kasinového guru hodnocení 8,8 z 10... když se podíváte kolem sebe a hráč zhodnotí, nezaslouží si ani 2 z 10.


jsou stejná mafie

Automaticky přeloženo:

Je mi opravdu líto vaší situace a toho, že to k nám také cítíte.

Když procházím vaši stížnost zde , bohužel vidím, že je to obtížný případ a máme trochu svázané ruce, kdykoli hráč nepožádá o sebevyloučení z konkrétního kasina, ve kterém hrál.

Zejména v tomto případě, kdy mají dokonce ve svých podmínkách napsáno, že:

"7.4 Pokud hráč uzavře svůj kasino účet z důvodu "problémů s hazardními hrami" / "ztráta sebekontroly nad hrou" / "závislost na hazardních hrách", v tomto případě má hráč zakázáno hrát na stránkách partnerů kasina , které jsou uvedeny v licenci tohoto kasina.

7.5 Hráč se zavazuje, že si nezaloží nový účet. Kasino není odpovědné za otevření nového účtu a jakékoli ztráty, které vám mohou vzniknout po otevření nového účtu. Vyhrazujeme si právo kdykoli uzavřít účet, který byl vytvořen v rozporu s těmito pravidly."

V tomto případě je pro nás opravdu těžké jakkoli inervenovat; pouze pokud jste požádali o sebevyloučení z Wild Tokyo, mohli bychom tak učinit.

Vězte prosím, že v rámci naší iniciativy Global Self-Exclusion Initiative jsme se spojili s BetBlocker, charitativní organizací registrovanou ve Spojeném království, která poskytuje bezplatnou službu na podporu lidí po celém světě. Více informací o naší iniciativě naleznete zde ( https://casino.guru/global-self-exclusion-initiative ) a o BetBlockeru zde ( https://betblocker.org/ ).

BetBlocker, který podporuje sedm jazyků, se rychle a snadno instaluje na více zařízení, zabere jen 2 minuty. Po instalaci blokuje přístup k více než 84 230 webům s hazardními hrami a běží tiše na pozadí. Službu lze používat anonymně a pomáhá jednotlivcům řídit jejich přístup k hazardním hrám bezpečně a vhodně, ať už to znamená úplné omezení nebo omezení přístupu během zranitelných období.

BetBlocker navíc obsahuje seznam 824 informačních stránek o hazardních hrách. Tyto stránky primárně informují uživatele o službách hazardních her a inzerují je. Tyto stránky můžete zahrnout do omezení zaškrtnutím políčka. Pokud však máte probíhající stížnost na provozovatele hazardních her, nezaškrtávejte toto políčko, protože vám zabrání v přístupu také na web Casino.Guru.

Automaticky přeloženo:
Romi

Milá Romi,


"7.4 Pokud hráč uzavře svůj kasino účet z důvodu "problémů s hazardními hrami" / "ztráta sebekontroly nad hrou" / "závislost na hazardních hrách", v tomto případě má hráč zakázáno hrát na stránkách partnerů kasina , které jsou uvedeny v licenci tohoto kasina."


Nejsem právník, ale jednoduše z tohoto bodu je jasné, že mám naprostou pravdu, pokud by byli skutečně upřímní, protože mají stejný systém řízení, měli mi umožnit se přihlásit.


podmínka hráčské závislosti sama o sobě vylučuje, že se člověk nedokáže ovládat, u žádného soudního soudu není pochyb o tom, že vězení je neplatné.

takže je zbytečné se podvodníkům bránit, zkuste si s námi promluvit se svými kanály a vysvětlit jim situaci, pokud chcete..

Automaticky přeloženo:
Romi

Milá Romi,

v první řadě potvrzuji, že se mi podařilo 3x otočit vklad (myslím, že by to mělo být jasně uvedeno, aby hráč věděl. To je zásadní!), protože jinak bych nemohl vybrat ani 1 euro. Dále CO JE MNOHEM DŮLEŽITĚJŠÍ: 1 BANKOVNÍ PŘEVOD 500 JIŽ PŘIŠEL DO BANKY, DALŠÍCH Z 500 SE PROVÁDĚJÍ A TŘETINA 278,5 ČEKÁ.

Pokud dostanu druhý, dám vám vědět .........při čekání na příchod třetího.

Děkuji, byli jste velmi milí a ohleduplní.

CLAUDIO

Automaticky přeloženo:
9dr2k6jfcq

Díky. Právě jsem dostal jeden za 500.

Laskavost

Automaticky přeloženo:

Milá Romi,


"7.4 Pokud hráč uzavře svůj kasino účet z důvodu "problémů s hazardními hrami" / "ztráta sebekontroly nad hrou" / "závislost na hazardních hrách", v tomto případě má hráč zakázáno hrát na stránkách partnerů kasina , které jsou uvedeny v licenci tohoto kasina."


Nejsem právník, ale jednoduše z tohoto bodu je jasné, že mám naprostou pravdu, pokud by byli skutečně upřímní, protože mají stejný systém řízení, měli mi umožnit se přihlásit.


podmínka hráčské závislosti sama o sobě vylučuje, že se člověk nedokáže ovládat, u žádného soudního soudu není pochyb o tom, že vězení je neplatné.

takže je zbytečné se podvodníkům bránit, zkuste si s námi promluvit se svými kanály a vysvětlit jim situaci, pokud chcete..

Automaticky přeloženo:

Jsem si jist, že náš tým pro stížnosti udělá vše, co je v jeho silách, aby vám pomohl. Není pochyb.

Přeji vám samozřejmě ten nejlepší konec celého případu.

Automaticky přeloženo:

Milá Romi,

v první řadě potvrzuji, že se mi podařilo 3x otočit vklad (myslím, že by to mělo být jasně uvedeno, aby hráč věděl. To je zásadní!), protože jinak bych nemohl vybrat ani 1 euro. Dále CO JE MNOHEM DŮLEŽITĚJŠÍ: 1 BANKOVNÍ PŘEVOD 500 JIŽ PŘIŠEL DO BANKY, DALŠÍCH Z 500 SE PROVÁDĚJÍ A TŘETINA 278,5 ČEKÁ.

Pokud dostanu druhý, dám vám vědět .........při čekání na příchod třetího.

Děkuji, byli jste velmi milí a ohleduplní.

CLAUDIO

Automaticky přeloženo:

Děkuji mnohokrát. Počkáme na celou aktualizaci ohledně všech vašich výběrů. Doufám, že to nebude dlouho trvat.

Automaticky přeloženo:

Mám zájem vyzkoušet Wild Tokyo Casino a rád bych slyšel o zkušenostech ostatních. Pokud tam někdo hrál a vyhrál, rád bych věděl, jak to dopadlo! Podělte se o své recenze a případné rady.

Automaticky přeloženo:
Moser55

Nehrajte, vřele doporučuji, jsou ze stejné mafie jako kasino guru.. obvyklé kasino curacau, zkoušel jsem hledat, nemůžu ani najít jejich licenci na online hraní... Podvod kasina Wild Tokyo...DO NEHRÁT

Automaticky přeloženo:

Přemýšlím o kontrole Wild Tokyo Casino a rád bych slyšel, co si o tom myslí ostatní. Hrál tam někdo a měl nějaké velké vítězství? Opravdu bych ocenil vaše nápady a tipy!







Automaticky přeloženo:
Moser55

A zkontrolovali jste všechny informace o tomto kasinu uvedené na našem webu?

Stejně jako uživatelské recenze , které ve skutečnosti nejsou příliš pozitivní, jak vidím. Nebo dokonce zestížností na toto kasino můžete také získat mnoho informací.

Už jste se přihlásili, nebo si ještě nejste jisti?

Automaticky přeloženo:

Zaregistroval jsem se, potvrdil dokumenty, ale výhry jsou velmi pomalé, obdržel jsem pouze jeden ze tří převodů, o které jsem požádal, nikdo mi nemůže říci, kdy budou zpracovány ostatní, jsem opravdu velmi zklamán

Automaticky přeloženo:
ruggero220684

Ahoj, omlouvám se. Jak dlouho tedy trvá, než se odvoláte? Řeklo kasino také, proč jim to trvá tak dlouho? Vidím, že jsi ověřený, takže by to neměl být příliš velký problém.

Jakou platební metodu používáte?

Automaticky přeloženo:

Kasino neplatí, přinesete výběrové transakce, ale zůstávají pozastaveny na dny a dny, opravdu špatné

Automaticky přeloženo:
Rinowind84

Mohl byste nám prosím sdělit více podrobností o problému, který máte v tomto kasinu, a doufejme, že vám budeme moci pomoci?

Automaticky přeloženo:
Romi

Dobití proběhlo úspěšně, začalo hrát, vyhrálo.

Po správném ověření dokumentů, které provádím výběry, bych rád poukázal na to, že od úrovně 1 stránka dává možnost stáhnout až 6000 eur měsíčně, první výběr přijde po 1 dni, druhý a třetí jsou pozastaveny na týden, kontaktoval jsem asistenční centrum a tam mi řekli, že jsou chronologicky seřazení a nevědí, kdy budou platit.

Automaticky přeloženo:
Rinowind84

Děkuji za popis situace. Dáváme kasinům 14 dní na zaslání peněz hráčům.

Pokud tedy neuspějí, můžete u nás podat stížnost a my se pokusíme pomoci. Řekl bych ale, že pokud už vám nějaké peníze poslali, bude jen otázkou času, kdy dostanete zbytek.

Doufám, že to bude brzy.

Automaticky přeloženo:

Nejhorší kasino vůbec, prostě nemají ani 50% RTP

tam můžeš jen prohrát, bez ohledu na to, jak často vkládáš, nemáš šanci vyhrát, drž se dál od takových kasin, tam se k výhře opravdu ani nepřiblížíš, hrál jsem v mnoha kasinech, ale nic jako Wild jsem neviděl Tokio, udělal jsem přes 15 vkladů a vždy to jde zpětně, vím, že je normální prohrát peníze při hazardních hrách, ale existuje RTP a podobné věci, takže hráči mají šanci vstát a hrát o něco déle nebo vyhrát, ale Wild Tokio je naprogramováno úplně jinak 👎🏻👎🏻👎🏻 opravdu nedoporučujeme, RTP není vůbec skutečné

Upraveno
Automaticky přeloženo:
jadhero97

Zdravím, docela smutný zážitek bych řekl. Co vás tedy přesvědčilo, abyste pokračovali v ukládání, pokud jste tento pocit měli dříve? Máte také možnost vidět RTP her, které hrajete?

Jak jsi řekl, kasino má vždy výhodu nad hráčem, ale pokud máš takové pocity, tak si radši dám pauzu nebo v tom kasinu nehraju.😕

Automaticky přeloženo:
1 2 3...5

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky