DomůFórumKasinaWild Tokyo Casino - všeobecná diskuze

Wild Tokyo Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před 6 měsíci od k2j6gffmsw
|
1 609 zobrazení 27 odpovědí |
|
1 2
claudiotonti
před 4 dny

Každopádně dej vědět kdyby ti nezaplatili můžeme se ozvat... už jsem ty hyeny kontaktoval... příští týden s nimi mám schůzku osobně a předložím všechny údaje... doufám že alespoň tím, že budeme vysílat v hlavním vysílacím čase a na všech sociálních sítích, se alespoň můžeme vyhnout tomu, aby toto nechutné kasino hrál nějaký jiný hráč z Itálie, a nespoléhat se na tyto podvodné stránky

Automaticky přeloženo:
před 5 dny

Pozdravy z Divokého Tokia!

Rádi bychom Vám poděkovali za poskytnutí požadovaných informací a dokumentů.

S potěšením potvrzujeme, že váš účet byl úspěšně ověřen na základě poskytnutých dokumentů.

Děkujeme za spolupráci!

Pokud máte nějaké dotazy, rádi vám pomůžeme prostřednictvím živého chatu nebo e-mailu

___________________________________________

s pozdravem

Divoké finanční oddělení Tokia

Dobré ráno ROMI, v první řadě děkuji za rychlou odpověď a budu vás průběžně informovat. Nepoužil jsem žádný BONUS!!!!! Vzhledem k tomu, že můžete požadovat max. €. 500 Mám nevyřízených 500-500-278. Dnes jsem obdržel tento e-mail, ale vracím se, abych řekl, že můj herní účet byl ověřen již před měsíci a po dlouhém čekání, myslím, že díky vašemu zásahu, provedli moje bankovní převody každých 3-5 dní. Doufal jsem, že se to stane i tentokrát, ale nejpodivnější je, že nyní musíte otočit vklad 3x, abyste mohli požádat o výběr, pak se mi podařilo najít své 3 požadované bankovní převody až po dlouhé době a když požádám o doby plateb, které mi říkají, pracovní dobu příslušných úřadů. Jste technici, pracujete na online stránce, kterou si velmi vážím, a ptám se vás, jestli může zákazník vložit 800 eur, něco vyhrát a pak se zbláznit, aby měl jeho stažení? A bohužel já, s velkou důvěrou v GURU CASINO, které to zaručuje, zůstávám ve strachu, že prohraju, i když vyhrajem??? Časy od požadavku se liší kasino od kasina, ale je třeba poskytnout nápovědu. Vzhledem k předchozí velmi nepříjemné zkušenosti se možná obávám, že jsem do toho ze strachu znovu spadl, a proto jsem vás možná preventivně požádal o podporu, abych získal mé peníze. Hrajeme pro zábavu, vyhráváme i prohráváme a víme to. POKUD peníze prohrajeme, kasino je má právem okamžitě, ale pokud vyhrajeme, rádi bychom byli spravedliví a aby nám bylo vyplaceno. Budu vás informovat každý den, protože teď bude víkend, a proto budu mít novinky až v pondělí nebo úterý. Zatím děkuji za vaši podporu a ptám se, jestli jste optimista. Díky

PŘELOŽIT

Buongiorno ROMI, come prima cosa ringrazio per la veloce risposta e ti terrò aggiornata. Non ho utilizzato alcun BONUS!!!!! Siccome si possono fare richieste max €. 500 io ho v attesa 500-500-278. Oggi ho ricevuto questa mail ma torno a dire che il mio Conto Gioco era già stato validato mesi addietro a dopo una lunga attesa, credo grazie al vostro intervento, hanno fatto ogni 3-5 giorni i miei Bonifici. Speravo succedesse anche stavolta ma quello che più fa strano è che adesso bisogna girare 3 volte il deposito per poter chiedere il prelievo poi che sono riuscito a trovare i miei 3 bonifici richiesti solo dopoe un saccondo i tempo di tempo Dicono gli orari di lavoro degli Ufficikompeteni.. Pro sítě technických pracovníků, lavorate in sito online che stimo molto a nebo chiedo se un Cliente può versare 800 euro , vincere qualcosa e poi impazzire per avere il suo E purtroppo io, avendo molta fiducia in GURU CASINO che lo garantisce, rimango con la paura di aver perso anche avendo vinto??? I tempi dalla richiesta sonno vari da Casino and Casino a un Cenno di risposta deve essere data. Vista la precedente esperienza molto spiacevole forse temo di esserci ricaduto per paura e quindi, forse in prevenzione, ho chiesto il vostro supporto per avere il mio denaro.Giochiamo per divertirci, si vince e si perde e.lo sappiamo SE perdiamo i soldi il Casino giustamente li ha okamžitá ma se vinciamo vorremmo correttezza ed essere pagati. Vi tengo aggiornati ogni giorno perchè adesso ci sarà il fine settimana e quindi non avrò novità fino a lunedi o martedi. Grazie per ora del vostro supporto e chiedo se sítí ottimisti. Grazie

CLAUDIO


Automaticky přeloženo:
před 2 dny

Hej. Děkujeme, že jste nám vysvětlil situaci.

Vidím, že jste již dříve měli stížnost na toto kasino a náš tým to naštěstí dokázal vyřešit. Proto také nyní, kdykoli uvidíte, že se situace nikam neposouvá, neváhejte znovu podat stížnost a my se vám samozřejmě budeme snažit pomoci.

Mohu se zeptat, jestli se vám podařilo vsadit vklad? A také si od vás tentokrát vyžádali nějakou další dokumentaci?

Určitě počkáme na vaše aktualizace a doufejme, že to nebude trvat dlouho, než dostanete svou výplatu.

Upraveno autorem před 2 dny
Automaticky přeloženo:
před 4 dny

Ano, kasino guru s tímto kasinem nic nepomáhá… jsou to přidružené společnosti a jsou to stejné… pokud se podíváte pozorně, kasino má na svých webových stránkách jasně zobrazené logo guru kasina…

kupodivu kasino má od kasinového guru hodnocení 8,8 z 10... když se podíváte kolem sebe a hráč zhodnotí, nezaslouží si ani 2 z 10.


jsou stejná mafie

Automaticky přeloženo:
před 2 dny

Je mi opravdu líto vaší situace a toho, že to k nám také cítíte.

Když procházím vaši stížnost zde , bohužel vidím, že je to obtížný případ a máme trochu svázané ruce, kdykoli hráč nepožádá o sebevyloučení z konkrétního kasina, ve kterém hrál.

Zejména v tomto případě, kdy mají dokonce ve svých podmínkách napsáno, že:

"7.4 Pokud hráč uzavře svůj kasino účet z důvodu "problémů s hazardními hrami" / "ztráta sebekontroly nad hrou" / "závislost na hazardních hrách", v tomto případě má hráč zakázáno hrát na stránkách partnerů kasina , které jsou uvedeny v licenci tohoto kasina.

7.5 Hráč se zavazuje, že si nezaloží nový účet. Kasino není odpovědné za otevření nového účtu a jakékoli ztráty, které vám mohou vzniknout po otevření nového účtu. Vyhrazujeme si právo kdykoli uzavřít účet, který byl vytvořen v rozporu s těmito pravidly."

V tomto případě je pro nás opravdu těžké jakkoli inervenovat; pouze pokud jste požádali o sebevyloučení z Wild Tokyo, mohli bychom tak učinit.

Vězte prosím, že v rámci naší iniciativy Global Self-Exclusion Initiative jsme se spojili s BetBlocker, charitativní organizací registrovanou ve Spojeném království, která poskytuje bezplatnou službu na podporu lidí po celém světě. Více informací o naší iniciativě naleznete zde ( https://casino.guru/global-self-exclusion-initiative ) a o BetBlockeru zde ( https://betblocker.org/ ).

BetBlocker, který podporuje sedm jazyků, se rychle a snadno instaluje na více zařízení, zabere jen 2 minuty. Po instalaci blokuje přístup k více než 84 230 webům s hazardními hrami a běží tiše na pozadí. Službu lze používat anonymně a pomáhá jednotlivcům řídit jejich přístup k hazardním hrám bezpečně a vhodně, ať už to znamená úplné omezení nebo omezení přístupu během zranitelných období.

BetBlocker navíc obsahuje seznam 824 informačních stránek o hazardních hrách. Tyto stránky primárně informují uživatele o službách hazardních her a inzerují je. Tyto stránky můžete zahrnout do omezení zaškrtnutím políčka. Pokud však máte probíhající stížnost na provozovatele hazardních her, nezaškrtávejte toto políčko, protože vám zabrání v přístupu také na web Casino.Guru.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 2 dny

Milá Romi,


"7.4 Pokud hráč uzavře svůj kasino účet z důvodu "problémů s hazardními hrami" / "ztráta sebekontroly nad hrou" / "závislost na hazardních hrách", v tomto případě má hráč zakázáno hrát na stránkách partnerů kasina , které jsou uvedeny v licenci tohoto kasina."


Nejsem právník, ale jednoduše z tohoto bodu je jasné, že mám naprostou pravdu, pokud by byli skutečně upřímní, protože mají stejný systém řízení, měli mi umožnit se přihlásit.


podmínka hráčské závislosti sama o sobě vylučuje, že se člověk nedokáže ovládat, u žádného soudního soudu není pochyb o tom, že vězení je neplatné.

takže je zbytečné se podvodníkům bránit, zkuste si s námi promluvit se svými kanály a vysvětlit jim situaci, pokud chcete..

Automaticky přeloženo:
Romi
před 2 dny

Milá Romi,

v první řadě potvrzuji, že se mi podařilo 3x otočit vklad (myslím, že by to mělo být jasně uvedeno, aby hráč věděl. To je zásadní!), protože jinak bych nemohl vybrat ani 1 euro. Dále CO JE MNOHEM DŮLEŽITĚJŠÍ: 1 BANKOVNÍ PŘEVOD 500 JIŽ PŘIŠEL DO BANKY, DALŠÍCH Z 500 SE PROVÁDĚJÍ A TŘETINA 278,5 ČEKÁ.

Pokud dostanu druhý, dám vám vědět .........při čekání na příchod třetího.

Děkuji, byli jste velmi milí a ohleduplní.

CLAUDIO

Automaticky přeloženo:
9dr2k6jfcq
před 2 dny

Díky. Právě jsem dostal jeden za 500.

Laskavost

Automaticky přeloženo:
před 2 dny

Milá Romi,


"7.4 Pokud hráč uzavře svůj kasino účet z důvodu "problémů s hazardními hrami" / "ztráta sebekontroly nad hrou" / "závislost na hazardních hrách", v tomto případě má hráč zakázáno hrát na stránkách partnerů kasina , které jsou uvedeny v licenci tohoto kasina."


Nejsem právník, ale jednoduše z tohoto bodu je jasné, že mám naprostou pravdu, pokud by byli skutečně upřímní, protože mají stejný systém řízení, měli mi umožnit se přihlásit.


podmínka hráčské závislosti sama o sobě vylučuje, že se člověk nedokáže ovládat, u žádného soudního soudu není pochyb o tom, že vězení je neplatné.

takže je zbytečné se podvodníkům bránit, zkuste si s námi promluvit se svými kanály a vysvětlit jim situaci, pokud chcete..

Automaticky přeloženo:
před 23 hodinami

Jsem si jist, že náš tým pro stížnosti udělá vše, co je v jeho silách, aby vám pomohl. Není pochyb.

Přeji vám samozřejmě ten nejlepší konec celého případu.

Automaticky přeloženo:
před 2 dny

Milá Romi,

v první řadě potvrzuji, že se mi podařilo 3x otočit vklad (myslím, že by to mělo být jasně uvedeno, aby hráč věděl. To je zásadní!), protože jinak bych nemohl vybrat ani 1 euro. Dále CO JE MNOHEM DŮLEŽITĚJŠÍ: 1 BANKOVNÍ PŘEVOD 500 JIŽ PŘIŠEL DO BANKY, DALŠÍCH Z 500 SE PROVÁDĚJÍ A TŘETINA 278,5 ČEKÁ.

Pokud dostanu druhý, dám vám vědět .........při čekání na příchod třetího.

Děkuji, byli jste velmi milí a ohleduplní.

CLAUDIO

Automaticky přeloženo:
před 23 hodinami

Děkuji mnohokrát. Počkáme na celou aktualizaci ohledně všech vašich výběrů. Doufám, že to nebude dlouho trvat.

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky