FórumKasinaWestCasino - všeobecná diskuze

WestCasino - všeobecná diskuze (strana 9)

před 2 roky od Thomas79
|
24752 zobrazení 198 odpovědí |
|
1...8 9 10
nm86nlplay
před 2 měsíci

no, ne jinak, můj účet byl ověřen a vše bylo v pořádku. Ale když došlo na výplatu, najednou řekli, že moje doklady jsou po týdnech a měsících nejasné a zaostřené, řídil jsem se svými pokyny a předevčírem jsem udělal 3, 4, 5 fotek a nové, kyselé a jasné. Potom pokaždé, když řekli, že jsou nejasní a rohy byly odříznuty? Promiňte, co?? Jaká sranda, napsal jsem jim přes email dohodu, jinak vědí, jak to chodí k soudu, žalují o pár milimetrů, myslím 6M, no dost jsem četl, že je u soudu skoro její druhý domov. Jen jsem chtěl navrhnout svých 2000 EUR, které jsou ve výplatě. A malá část z 61 000 EUR, která byla rozdána, když jsme dosáhli dohody. Dal bych jim zbytek, byl bych tak hloupý. Jen na uzavření kapitoly. No, čeká se na stížnost a pokud z toho nic nebude, tak je to. Pak to musím dát k soudu s pár dobrými právníky, protože s tím množstvím peněz na to spousta lidí má, můj právník každopádně. 🤭

Automaticky přeloženo:
nm86nlplay
před 2 měsíci

Člověk se učí ze svých chyb, jsou i takové, které jsou spravedlivé. Ale zatím podle mých zkušeností existují dvě kasina, kde mohu vždy říci plné 100% rychlé ověření a výplatu, sám jsem měl skvělou zkušenost. 🤭👍😉

Automaticky přeloženo:
nm86nlplay
před 2 měsíci

Vím, že jsem vždy dostal stejné odpovědi s kasinem betmaximus jako rekord 😁 Westcasino betmaximus Goldwin všichni jedno a stejní, ti, kteří táhnou podvodníky.....😉👍

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Naprosto vykuchaný pro toho, kdo je tady z 62k. Navrhoval bych soud. Momentálně musím platit vymáhání, ale bylo mi řečeno, že nemám žádnou fyzickou adresu.

Casinoguru nepomůže. Jsou to pobočky. S mojí reklamací naprosto k ničemu. Ale doufejme, že toto vlákno zůstane naživu a dožene západ a jejich skupinu. Možná by to tam mohl vidět hacker a způsobit jim potíže.

Automaticky přeloženo:
masonjones
před 2 měsíci

Uvidíme, co se stane... budu vděčný za každou pomoc.

Pěkné na pohled, ale stále v dálce 😞


file

Automaticky přeloženo:
barkowrene59
před 2 měsíci

Musím opravit 61 252,95 € 🥴

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Legrační je, že neodpověděli na žádný z mých e-mailů, žádosti z ledna 2023.

Tak si představte, jak jsou záludní.

Na chatu podporu chodím a vždy řekli, že vám nemůžeme pomoci, protože nejste přihlášeni, a řekl jsem, jak se mohu přihlásit, když je můj účet zablokován? A oni mi vždy řekli, pošlete e-mail, a já jim vysvětlím, že jsem poslal mnoho e-mailů a nedostávám odpovědi, a opakuji, že Příběh je jako smyčka a oni prostě odmítají jakékoli odpovědi.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Jo, bohužel, live chat si ne vždy uvědomuje takové věci, jako jsou stížnosti a tak dále. Je zcela pochopitelné, že by vám řekli, abyste kasino kontaktovali e-mailem.🤷‍♀️

Automaticky přeloženo:
Romi
před 2 měsíci

Je neobvyklé, že kasino vůbec neodpoví déle než 1 rok a půl.

Poslal jsem jim také dopisy do poštovní schránky.

Vyzkoušel jsem všechny možné způsoby, jak někoho z westcasina kontaktovat a oni prostě jakoukoliv komunikaci odmítají

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Reklamace podána, ověření je k dispozici... Krátce poté jsem to zkoušel znovu emailem, ale marně. Jsou bezcitní a vůbec je to nezajímá. Protože se jedná o značnou částku, můj účet byl zablokován. Pak mi přišel e-mail se stejnou žádostí o dokumenty... na který jsem jen řekl, že na to nemám sílu, už se mi nechce dál zdržovat, i když už bylo několikrát vyžádáno a předloženo dost dokumentů, jasně a úhledně. E-mailem jsem pak navrhl kompromis, že dostanu alespoň těch 2000 EUR, o které už bylo požádáno, malou část z 61 000 EUR, a budu tak velkorysý a rozdám zbytek, ale pak by se kapitola uzavřela. Tak jsem jim řekl, ať mi dají vědět, jinak už o soudním systému se žalobami a náhradou škody vědí a pak budu muset jít k soudu se svým právníkem a dvěma dalšími. No a teď je otázka, jestli to vy nebo vaši lidé zvládnete vyřešit bez problémů nebo to skončí u soudu?

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Je nám líto, ale v našem systému jsem nenašel žádnou vámi podanou stížnost na toto kasino. 🤷‍♀️

Pokud se domníváte, že máte dobré důvody k podání žádosti, udělejte to. Jen mějte na paměti, že výsledek jakékoli stížnosti opravdu nemůžeme znát předem. Náš tým tedy určitě udělá vše pro to, aby se to vyřešilo co nejlépe.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Naprosto vykuchaný pro toho, kdo je tady z 62k. Navrhoval bych soud. Momentálně musím platit vymáhání, ale bylo mi řečeno, že nemám žádnou fyzickou adresu.

Casinoguru nepomůže. Jsou to pobočky. S mojí reklamací naprosto k ničemu. Ale doufejme, že toto vlákno zůstane naživu a dožene západ a jejich skupinu. Možná by to tam mohl vidět hacker a způsobit jim potíže.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Vaše zkušenost mě mrzí, ale jak vidím, náš reklamační tým na vašem případu opravdu tvrdě pracoval, ale bohužel jste se rozhodli přestat reagovat, takže musí být nakonec zamítnut.

Pro získání výběru je velmi důležité plně spolupracovat s kasinem. Jinak nelze doručit.🤷‍♀️

Automaticky přeloženo:
Romi
před 2 měsíci

Stížnosti jsou aktuální 😡

filefile

Automaticky přeloženo:
barkowrene59
před 2 měsíci

Napsal Nick!!!!


file

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Je neobvyklé, že kasino vůbec neodpoví déle než 1 rok a půl.

Poslal jsem jim také dopisy do poštovní schránky.

Vyzkoušel jsem všechny možné způsoby, jak někoho z westcasina kontaktovat a oni prostě jakoukoliv komunikaci odmítají

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Záleží na tématu, podle mě. Pokud kasino považuje záležitost již za vyřízenou (bez ohledu na váš úhel pohledu), nikdo s největší pravděpodobností nebude reagovat. Samozřejmě neříkám, že to je váš případ. Romi navíc dobře poznamenala, že operátor chatu obvykle nezpracovává více než triviální otázky týkající se bonusů nebo podrobností o účtu. Není jejich úkolem ztrácet čas řešením složitých situací, takže ve většině případů skončíte s e-mailovou adresou.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Napsal Nick!!!!


file

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Mohl byste laskavě použít vlastní slova k vysvětlení toho, co bychom měli vidět? O co jde, prosím?

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 měsíci

Nereagují na žádné žádosti, které jsem vznesl, zeptal jsem se na historii hazardu, neobdržel jsem, požádal jsem o promluvu o legislativních tématech, o tom, že přijali mou registraci s identifikačním číslem země na černé listině a plně ověřili moji účet a zařazen do vip gold 🪙 . po 6 měsících mi zablokovali účet bez jasného vysvětlení a odmítli jakoukoliv další komunikaci

Automaticky přeloženo:
nm86nlplay
před 2 měsíci

Myslím, že jak bylo řečeno a může to být skutečně pravda, pokud mají pocit, že je to z jejich strany uzavřeno a řešili to např. ve stížnosti před rokem, tak k tomu evidentně nemají co psát . Pokud jste jim psali nedávno a pokud je to rok staré, pravděpodobně se k tomu nechtějí vracet. Samozřejmě chápu, že by bylo vhodné dát hráči alespoň nějakou odpověď a nenechat to jen tak. Ale očividně každý řeší situaci jinak. 😕

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 2 měsíci

Prakticky odmítají odpovědět na něco, co může změnit celý příběh, přijali mě jako klienta, i když moje země byla na černé listině z jejich smluvních podmínek!

Finanční tým mě tedy požádal o několik dokumentů k ověření mého zdroje příjmu, ID, bankovního účtu atd.

Po úplném ověření mého účtu bylo vše v pořádku až do okamžiku, kdy jsem zjistil, že kasino funguje nelegálně v jurisdikci a přesně ve stejnou dobu mi zablokovali účet, ale obvinili mě z porušení podmínek.

Od té chvíle už nikdo na emaily neodpovídá. Jejich poslední odpověď byla, že jsem porušil smluvní podmínky, ale oni neporušili své vlastní smluvní podmínky? Protože mi umožnili hrát 8 měsíců ze země na černé listině.

Automaticky přeloženo:
nm86nlplay
před 2 měsíci

Rozhodně by se to nemělo stávat, ale myslím, že už jsem se k tomu před pár dny vyjádřil, že Branislav vyhodnotil vše potřebné pro případ.

Obávám se, že kasino se asi ani neozve, když se takto chovají už delší dobu, tak nevím, jestli to na jejich rozhodnutí něco změní. Zkusili jste kontaktovat úřad pro hazardní hry?

Automaticky přeloženo:
nm86nlplay
před 2 měsíci

Ano, takové je kasino. Nahrávají všechno, dokud je nikdo nechytne, pak vás zablokují a pak jste ten boooodně. Všude je to stejné. Když dojde na výplatu, najdou ty nejsměšnější důvody a výmluvy, proč neprovést VÝPLATU. A Guru s tím nemůže nic dělat, kromě pokračování ve stejném starém příběhu jako kasino. Jako v jednom případě, kdy jsem měl značnou částku 61 000 EUR, jsem pouze četl dokumenty, ačkoli můj účet byl ověřen. A najednou, když šlo o částky peněz, už se to neověřovalo. Super, že?? Už jsem řekl Guruovi, že navzdory mému ověření jsem byl během dvou dnů 10krát ošizen. Vlak vyjel ze stanice, kompromisy, protože jsem nepřijal promíjenou částku, chtěl jsem část nebo zálohu zpět a snažil jsem se získat svou výhru. Protože dokumenty z účtu vysvětlovaly, že můj účet může provádět pouze platby, ať už online nebo u pokladny, poslal jsem odkaz na podmínky, že na MasterCard od gutKarte musí být vždy zůstatek, protože se jedná o předplacenou kartu. Takže nemá smysl, abych to vyžadoval. Pokud chcete, můžete to mít písemně. Jste na špatném místě, jediné, co pomůže, je pár screenshotů všech důkazů, které můžete, a právník nebo právníci.


S pozdravem René

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Rozhodně by se to nemělo stávat, ale myslím, že už jsem se k tomu před pár dny vyjádřil, že Branislav vyhodnotil vše potřebné pro případ.

Obávám se, že kasino se asi ani neozve, když se takto chovají už delší dobu, tak nevím, jestli to na jejich rozhodnutí něco změní. Zkusili jste kontaktovat úřad pro hazardní hry?

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Kontaktoval jsem úřad mga, který jim udělil licenci a oni to vzali na vědomí, vše jsem vysvětlil a stejně tak odmítli odpovědět, požádali mě, abych si našel právníka.

Držitel licence tedy přijímá hráče ze zemí na černé listině.

Online hazardní hry jsou obrovský podvod až do konce, můj názor je takový, že nikdo by už neměl hrát ani 10 euro za měsíc, rok!

Automaticky přeloženo:
1...8 9 10
Jít na stránkuz 10 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky