DomůFórumKasinaWestCasino - všeobecná diskuze

WestCasino - všeobecná diskuze (strana 10)

před 2 roky od Thomas79
|
27 592 zobrazení 198 odpovědí |
|
1...9 10
před 3 měsíci

Kontaktoval jsem úřad mga, který jim udělil licenci a oni to vzali na vědomí, vše jsem vysvětlil a stejně tak odmítli odpovědět, požádali mě, abych si našel právníka.

Držitel licence tedy přijímá hráče ze zemí na černé listině.

Online hazardní hry jsou obrovský podvod až do konce, můj názor je takový, že nikdo by už neměl hrát ani 10 euro za měsíc, rok!

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Oh, opravdu ti to řekla nějaká autorita? Řekl bych, že ti řekli, proč jsou na straně kasina.

Každopádně, neuvažoval jsi o právníkovi, když sporná částka je téměř 15 tisíc? V tom případě bych to asi přehodnotil, jestli věříte, že jste v právu. No, alespoň si nechte poradit, co si o tom myslet a postupujte odtamtud. Myslím, že nemáte nic jiného na práci, pokud má autorita takový postoj.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 3 měsíci

V případě potřeby zde mohu poslat odpověď autority mga.

Vždy jsem odkazoval na skutečnost, že registrace zemí na černé listině je povolena a úřad mga se odsoudil k tomu, že nemohou získat zpět peníze, takže když jsem se jich na něco zeptal, odpověděli mi na úplně jiné téma a tak dále, stane se to 1 rok a 8 měsíců a nula jasných odpovědí.


Upraveno autorem před 3 měsíci
Automaticky přeloženo:
nm86nlplay
před 3 měsíci

Pokud s tím nemáš problém, klidně, rád bych viděl, co napsali.

Také předpokládám, že když to takto uzavřeli, tak už se té kauze věnovat nebudou.

Automaticky přeloženo:
nm86nlplay
před 3 měsíci

Naprostý souhlas s vámi, držte se dál od podvodných stránek!! 👌👍

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Je toto kasino zavřené nebo otevřené? Protože web funguje a podpora v chatu informuje, že právě probíhá změna operátora.

Bohužel se již přes týden pokouším přihlásit ke svému účtu a stále se mi zobrazuje zpráva „Účet je zablokován". Ale stále tam mám prostředky, ne moc, pravděpodobně 100 zł.

Poslal jsem e-mail na adresu support@WestCasino.com s dotazem, proč došlo k zablokování a jak je to s prostředky na účtu. Dostal jsem zprávu, že kasino přestalo poskytovat služby od září, ale žádná odpověď ohledně prostředků. Tak jak tomu mám rozumět? byly prostředky z účtu odcizeny nebo budou převedeny do jiného kasina?

Automaticky přeloženo:
Damio
před 2 měsíci

Dobrý den, koukal jsem do našeho systému a viděl jsem, že kasino by mělo být dočasně uzavřeno přesně z toho důvodu, co jste psal.

Také by mě zajímalo, co by se mělo stát s penězi, které máte na tom účtu.

Pokud bych to udělal, tak bych se znovu zeptal podpory, co s těmi penězi, co tam máš, když ti to nedají vědět a budou tě ignorovat, tak bych to asi reklamoval u nás.

Myslíte, že se můžete zeptat a zkusit to?

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Společnost Upscale Entertainment Limited přejmenovala na MrWest.win.


Navíc mohu potvrdit, že stávající přihlašovací údaje do West Casino již fungují.

file

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Konečně zavřete tento odpad 🗑️ kasino, doufám, že všechna špatná kasina budou uzavřena

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 2 měsíci

Ano, dnes pošlu e-mail znovu a počkám do pátku na odpověď. Pokud to budou ignorovat, můžu podat reklamaci, pokud to má smysl, protože částka je malá.

Pokusil jsem se přihlásit na tento web MrWest.win a dostal jsem stejnou zablokovanou zprávu.

Automaticky přeloženo:
Damio
před 2 měsíci

zní to, jako by váš účet trochu kurva, nebo s ním byl problém před migrací, zablokovali vás kvůli něčemu při ověřování?

Automaticky přeloženo:
mulven
před 2 měsíci

Z toho, co jsem našel v e-mailu, odeslali 27. 9. zprávu o převodu k jinému operátorovi a době do 30. 9. na souhlas s převodem účtu.

Nyní se nemohu přihlásit a jen doufám, že se podpora ozve. Na webu westcasina by mi mohla pomoci chatová podpora, pokud jsem se přihlásil ke svému účtu, ale nemohu, protože je blokován.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Ano, dnes pošlu e-mail znovu a počkám do pátku na odpověď. Pokud to budou ignorovat, můžu podat reklamaci, pokud to má smysl, protože částka je malá.

Pokusil jsem se přihlásit na tento web MrWest.win a dostal jsem stejnou zablokovanou zprávu.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Určitě bych tomu dal šanci a napsal jim a pokud se nic nezmění, tak bych sáhl po reklamaci. Asi je úplně jedno, o jakou částku jde, ale předpokládám, že tam ty peníze nechcete jen tak nechat.

Uvidíme, jestli něco uslyšíte, a pokud ano, klidně to sdílejte.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 2 měsíci

Případ vyřešen. Převedli finanční prostředky do partnerského kasina BetMaximus.

Automaticky přeloženo:
Damio
před 2 měsíci

Dobře, toto je sesterská stránka kasina? Pokud jste s tím v pohodě, tak si myslím, že to není problém.

Jsem rád, že se to vyřešilo bez dalších problémů. ☘️

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 2 měsíci

Ano, BetMaximus je sesterské kasino. I když jsem tuto informaci získal v chatu ve West Casino. E-mailem jsem však obdržel pouze informaci, že finanční prostředky byly převedeny, ale nebyla informace kam. Podpora je tedy trochu šílená.

Automaticky přeloženo:
Damio
před 2 měsíci

Opravdu podivné chování, pokud by byly prostředky převedeny na jinou stránku související s uzavřenou stránkou, bylo by snazší okamžitě vyplatit uživatele. Předpokládám, že si můžete otevřít účet na druhé stránce se stejným e-mailem, který jste zaregistrovali na předchozí stránce, a požádat je, aby zpřístupnili vaše prostředky k použití (sázka/výběr), zkusili jste to?

Automaticky přeloženo:
Damio
před 2 měsíci

Souhlasím také s jiným hráčem, že je to poněkud neobvyklý a zvláštní přístup kasina a zvláště když vám o něm v podstatě říkají velmi málo. Také bych rád věděl, zda vám příští kasino umožní tyto peníze vybrat.

Pokud to zkusíte, dejte mi prosím předem vědět, jaký byl proces.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Podobnou situaci jsem měl třikrát v jiných kasinech s prostředky na účtech. Kasino se stahovalo z trhu a poslali e-mail s žádostí o číslo bankovního účtu pro převod mých prostředků.

Už jsem měl účet u Betmaximusu, takže tam peníze jednoduše převedli.

Nemohu vybrat prostředky, protože minimální výběr je 100 €. Mám 25 €, takže je buď prohraju, nebo vyhraju dost na to, abych si je vybral.


Automaticky přeloženo:
Damio
před 2 měsíci

Jistě, ale jak jsem řekl, pokud je to pro vás v pořádku, pak dobře. Ale s podobnými převody bych byl opatrný.

Klidně mi dejte vědět, jestli se vám podařilo vyhrát a něco vybrat nebo ne.

Budu držet palce. 🤞

Automaticky přeloženo:
1...9 10
Jít na stránkuz 10 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky