FórumKasinaWestCasino - všeobecná diskuze

WestCasino - všeobecná diskuze (strana 8)

před 2 roky od Thomas79
|
24760 zobrazení 198 odpovědí |
|
1...7 8 910
Jaro
před 5 měsíci

Všechno je to svinstvo. Měli 9 pasových fotek a video. Vše vidíte jasně. Prostě chtějí spáchat krádež, protože jsem řekl, že zavírám svůj účet.

Uplynuly dva dny a žádná odpověď na stížnost.

Zdá se, že už nikdo nechce hráčům pomáhat a umožňují kasinům podvádět hráče.

Automaticky přeloženo:
masonjones
před 5 měsíci

V pravém horním rohu máte časovač, který ukazuje, jak dlouho musí každá strana odpovědět. Bohužel, Tomáš má nejen vaši stížnost, ale spoustu dalších, a proto není snadné hned odpovědět. Snaží se dělat, co může, aby každý hráč, u kterého má stížnost, nečekal příliš dlouho. Nemusíte se tedy bát, že by nechtěl pomoci, ale musíte být trpěliví. Jsem si jistý, že se k tobě brzy dostane.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Jen malá aktualizace -


Odpověď Tomáše -


Drazí,

Po interním projednání případu bychom očekávali, že kasino bude souhlasit s ověřovacím hovorem, protože s dosud předloženými dokumenty nevidíme žádný problém. Ověřovací hovor by měl kasinu umožnit rozptýlit jakékoli obavy týkající se již poskytnutých dokumentů.

Vážený WestCasino,

udělejte to prosím a dejte nám vědět o výsledku.


Odpověď West Casino -


Ahoj masonjonesi,


Děkujeme za vaši odpověď!


Nejsem si jistý, proč nejste ochotni spolupracovat na procesu ověření.


Snímek podle potřeby lze snadno pořídit jakýmkoli smartphonem nebo fotoaparátem při správném osvětlení. Pokud to odmítnete poskytnout, proces se pouze zdrží.


----


Jen se snaží ignorovat realitu. Poslal jsem přes 7 obrázků, udělal video, souhlasil s živým videem (řekli ne). Ignorovali obrázek, který jsem poslal před 6 dny. Casinoguru řekl, že obrázky jsou jasné, ECOGRA řekl, že jsou jasné. Všichni ostatní se mýlí kromě Westa. Jsou to pokusy o krádež a jsou to podvodníci.


V pátek jsem šel na radu občanů a řekli mi, abych poučil právníky. Tak jsem to udělal.



Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Další skvělá odpověď od těchto zločinců -


Ahoj masonjonesi,


Děkujeme za vaši odpověď!


Pokud si nepřejete vyhovět našim požadavkům, můžete počkat, až bude vaše stížnost eCogra vyřešena.


Poskytli jsme jim všechny relevantní informace týkající se vašeho případu.


Vše nejlepší,

Eduard


Jen připomenutí reality -


Realita


7 pasových fotografií odesláno.

Bylo odesláno 1 video.

Důkaz, že nebyla změněna žádná metadata.

Poslední obrázek odeslaný před 6 dny nebyl zkontrolován ani na něj neodpověděl.

Zaměstnanci Casino Guru (Multiple) a ECOGRA uvedli, že všechny obrázky jsou jasné.

Hráč nabídl provedení ověřovacího hovoru. West Casino odmítlo.

Náhodný cizinec ve West Casino tvrdí, že se všichni mýlí a mají pravdu, když říkají, že obrázky nejsou jasné.

Náhodný cizinec ve West Casino neuvádí, která oblast není jasná, a odmítá pokusy o vyřešení.

Spotřebitelské právo EU / Carribjustice soudy nařizují, pokud prodejce odmítne spotřebitelský zvyk, jsou ze zákona povinni vrátit zálohy. West Casino porušuje zákon.

Právníci jsou poučeni.

Automaticky přeloženo:
masonjones
před 5 měsíci

Podíval jsem se na vaši stížnost a také jsem konzultoval s Tomášem. Upřímně nedokážu říct, co víc od vás kasino chce. Když říkáte, že se eCorga rozhodla, že fotky jsou také dostatečně jasné, je to dobrá zpráva. Myslím, že volání by to dokázalo vyřešit a oni by všechno viděli, ale z jejich pohledu tento postoj nechápu.

A tak si myslím, že pokud nedojde k rozumné dohodě, asi to bude mít následky. Zvláště pokud je autorita na vaší straně.

Další vývoj mě bude zajímat, takže pokud byste náhodou měli nějaké další relevantní informace, určitě mi dejte vědět.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

file

Po měsíci se stalo jen to, že Tomáš uzavřel stížnost a řekl výše uvedené…

Reklamace je u ECOGRA. Ale z toho, co jsem zjistil, že je financují kasina, tak proč by stáli na mé straně?

Podal jsem stížnost na tomto veřejném fóru, aby ostatní hráči viděli chování Westa a Casino Guru mi mohlo pomoci získat odpovědi.

Jediné, co se v současnosti stalo, je, že West dokázal odmítnout vše s neplatnými důvody, odmítnout žádosti o natočení videa a pak ignorovat můj poslední obrázek, který jsem poslal?

Nic z toho vůbec nepomohlo.

Automaticky přeloženo:
masonjones
před 5 měsíci

Je to bohužel postup, který je stejný pro každého hráče. Pokud podáte stížnost na úřad, je to v podstatě v jejich rukou a jejich rozhodnutí je důležitější. Takže proto je to zatím takto uzavřeno. Hráčům většinou radíme, aby si stěžovali u úřadu, když nemůžeme pomoci, takže je to v tuto chvíli bohužel takto.

Ale znáte náš pohled na situaci a jsem zvědavý, co řeknou. Řekl jste, že eCorga vám řekl, že vaše fotografie jsou jasně viditelné, a to je celý případ, takže z toho, co jste uvedl, se mi nezdá, že by byly ve spojení s kasinem.

Jakmile budete mít konkrétní informace a výsledek, dejte vědět.

Budu držet palce. 🤞

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Druhý příspěvek by měl být propojen se stránkou West Casino na CG.


Jak může CG dát West a 8.5, ale uživatelé to hodnotí jako hrozné? Když jsem se podíval na stížnosti hráčů a na to, jak se West chová, myslím, že by to mělo být aktualizováno. Takové chování může způsobit, že lidé budou duševně nemocní.

Automaticky přeloženo:
tianaforde
před 4 měsíci

Promiň, ale nechápu, který příspěvek máš na mysli nebo co přesně myslíš.🤷‍♀️

Máte nějaký problém s tímto kasinem, se kterým bychom vám mohli pomoci?

Kdykoli se podíváte na recenze jakéhokoli online kasina na našem webu, najdete tam tuto záložku , kde je vždy vysvětlen bezpečnostní index, takže každý může lépe pochopit, za co jej dáváme. Někdy může být uživatelská zkušenost v lepším kasinu špatná a někdy to může být naopak. Index bezpečnosti bude ovlivněn pouze v případě, že hráči podají stížnost na toto kasino. Pokud chcete, zde si můžete přečíst něco více o tom, jak to vlastně funguje.

Dejte nám prosím vědět, zda vám můžeme nějak pomoci.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 4 měsíci
Automaticky přeloženo:
masonjones
před 4 měsíci

Ano, je dost možné, že to tak hráč myslel. Není to všechno dobré, jak se ukázalo, ale doufám, že ještě není všemu konec a férovost nakonec zvítězí. 🤞

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Myslím, že moje vlákno by mělo být propojené.


Budou další hráči, kteří procházejí tímto peklem!

Automaticky přeloženo:
masonjones
před 4 měsíci

Co tím myslíš, ten, který jsi zveřejnil předtím, je propojený. Myslíte vaši stížnost nebo něco jiného?

Automaticky přeloženo:
masonjones
před 2 měsíci

Pokud je zpoždění platby, pak mi bylo řečeno, že dokumenty jsou nečitelné...ořezané rohy? Huh!??

A chtěli víc a víc skutečných dokumentů, které jsou vyžadovány pro výplatu, abych tak řekl celý můj život.

Nyní čeká na stížnost ohledně výplaty atd...dnes jsem jako na obrázku pokračoval ve hře s vkladem 240 EUR za kolo otočení a pak jsem přišel na 61 252,95 EUR.

Napsal email a snažil se najít řešení, dohodu, kompromis ohledně částky, něco z toho bych vzdal. No, a dostat se do práce, řešení, kompromis nebo právník a soud? Samozřejmě jinak formulováno 😜 krátce nato jsem se chtěl přihlásit, ale byl jsem zablokován, což znamená, že je nám to jedno, ahoj 😏👎 😡 včera na chatu řekl, že jsem už dva dny klamán, a to i s ohledem na dokumenty a nebyly nahrány přes snímek obrazovky, ale přefotografovány, ale stále nečitelné a znovu ve zpracování nebo nebyly ani spuštěny 😡

Co jiného mohu dělat kromě právníka a soudního řízení? Nahlásit je? Pokud ano, kde?


S pozdravem René


filefile

Automaticky přeloženo:
barkowrene59
před 2 měsíci

Pokud máte podobný problém jako přehrávač před vámi, zkusil bych u nás podat reklamaci a uvidíme, co se dá dělat. Je tedy zřejmé, že jste neprošli ověřením, jak popisujete, a poslali jste dokument, o kterém kasino prohlásilo, že není čitelný, znovu? Ptali jste se, proč byl váš účet zablokován? Nebyl dohodnut žádný kompromis, jak říkáte?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 2 měsíci

Moje situace byla jiná, můj účet plně ověřili, i když jsem pocházel ze země na černé listině.

Takže moje ID, bankovní účet, potvrzení o příjmu atd. všechny tyto dokumenty. Umožnili mi vložit skutečné peníze poté, co zablokovali můj účet a řekli mi, že jsem porušil jejich smluvní podmínky!

Toto kasino šíleně podvádí lidi.


Automaticky přeloženo:
nm86nlplay
před 2 měsíci

No, četl jsem případ, který zde byl také uzavřen jako neoprávněný. Branislav několikrát podrobně vysvětlil, jak to funguje a proč k některým situacím došlo.

Myslím, že si také musíte být vědomi toho, že ne vše funguje tak, jak byste to mohli vidět, a tak i když je mi to líto, snažili jsme se to vyřešit co nejspravedlivě.

Přinejmenším pro vás byl zážitek dávat si na takové věci pozor.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 2 měsíci

Legrační je, že neodpověděli na žádný z mých e-mailů, žádosti z ledna 2023.

Tak si představte, jak jsou záludní.

Na chatu podporu chodím a vždy řekli, že vám nemůžeme pomoci, protože nejste přihlášeni, a řekl jsem, jak se mohu přihlásit, když je můj účet zablokován? A oni mi vždy řekli, pošlete e-mail, a já jim vysvětlím, že jsem poslal mnoho e-mailů a nedostávám odpovědi, a opakuji, že Příběh je jako smyčka a oni prostě odmítají jakékoli odpovědi.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Reklamace podána, ověření je k dispozici... Krátce poté jsem to zkoušel znovu emailem, ale marně. Jsou bezcitní a vůbec je to nezajímá. Protože se jedná o značnou částku, můj účet byl zablokován. Pak mi přišel e-mail se stejnou žádostí o dokumenty... na který jsem jen řekl, že na to nemám sílu, už se mi nechce dál zdržovat, i když už bylo několikrát vyžádáno a předloženo dost dokumentů, jasně a úhledně. E-mailem jsem pak navrhl kompromis, že dostanu alespoň těch 2000 EUR, o které už bylo požádáno, malou část z 61 000 EUR, a budu tak velkorysý a rozdám zbytek, ale pak by se kapitola uzavřela. Tak jsem jim řekl, ať mi dají vědět, jinak už o soudním systému se žalobami a náhradou škody vědí a pak budu muset jít k soudu se svým právníkem a dvěma dalšími. No a teď je otázka, jestli to vy nebo vaši lidé zvládnete vyřešit bez problémů nebo to skončí u soudu?

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Obrátit se na soud je řešením proti těmto podvodníkům, ale celý proces může trvat roky a může trvat tisíce eur pro společnosti, které soudí.

Toto kasino odmítá vstát a vypořádat se s problémy klientů, je pro ně snadné se schovat za své chaotické podmínky.

Ani oni jsou držitelé licence, autorita MGA proti nim nic nedělají, 1 rok jsem jim ukazoval nezákonnost a nikdo proti nim nic neudělal.

Můj názor je, že se držte dál od online kasin s tak špatnými recenzemi, jako je westcasino

Automaticky přeloženo:
1...7 8 910
Jít na stránkuz 10 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky