FórumKasinaWestCasino - všeobecná diskuze

WestCasino - všeobecná diskuze (strana 7)

před rokem od Thomas79
|
20153 zobrazení 183 odpovědí |
|
1...6 7 8...10
Přidat příspěvek
před 4 měsíci

ahoj,


West casino aktualizovalo své stránky a po 9 dnech čekání na můj výběr byl zrušen. Prý to bylo kvůli technickému problému... Zajímalo by mě, jestli teď musím čekat dalších 9 dní? Viděl jsem, že si ostatní hráči stěžují na problémy, protože před 4 dny aktualizovali stránku...


Ví někdo, jestli nejdou z podnikání?

Automaticky přeloženo:
blairjordan
před 4 měsíci

Zkoušel jste se zeptat podpory, jak dlouho byste čekali na výběr? Je váš účet v tomto kasinu plně ověřen?

Žádné takové informace o kasinu nemáme.🤷‍♀️

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

ei

Jen mi řekni, ať počkám. Myslí si, že je vhodné počkat 9 dní, výběr se nezdaří a pak čekat déle.

Účet je ověřen. Hráno téměř 1 rok a 5 měsíců, mnoho vkladů a výběrů.

Poprvé udělali podivné problémy.

Myslím, že chci hráče pro každý případ varovat

Automaticky přeloženo:
blairjordan
před 4 měsíci

Vždy je to trochu divné, když podpora kasina nebo provozovatel chatu nemůže říct nic, co by se blížilo zapojenému vysvětlení. Myslím, že chápu, jaký to je pocit.

Upřímně řečeno, není moc co myslet na to, že by chybělo něco pevného. Právě jsem zkontroloval jeho uživatelské hodnocení a je doslova hrozné.

Přesvědčte se sami 👈

Řekl bych, že je to také určité varování, ale rád budu sledovat vaše aktualizace.


Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Ahoj všichni,


Chci jen upozornit na nezákonné pokusy West Casinos tvrdit, že dokumenty nejsou čitelné a dochází k manipulaci s metadaty. ÚPLNÉ LŽI.


Zde je moje vlákno stížností a jsem rád, že to lidé sledují -


https://casino.guru/westcasino-player-s-withdrawal-delayed-due-to-verification


Měl někdo další zásadní problémy s tímto webem?

Automaticky přeloženo:
masonjones
před 3 měsíci

Dobrý den, přečetl jsem si a podíval se na vaši stížnost a nevím, co konkrétně kasino ve vašem pasu jasně nevidí. Možná bych zkusil vyfotit jednu stranu a pak vyfotit druhou stranu té, kterou jsi poslal do reklamace. Rozumíte, tedy nahoře a dole zvlášť.

Ale to je jediné, co mě napadá, protože nevím, v čem je problém nebo co jsi měl udělat jinak.

Samozřejmě Tomáš, který se snaží v této situaci pomoci, bude pravděpodobně vědět více a bude vás umět nasměrovat.

Kdyby se vám to náhodou povedlo, dejte vědět, protože mě docela zajímá, jakou fotku máte poslat. 🤔

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Ve své stížnosti jsem prokázal, že obrázky jsou jasné a EXIF/METADATA nebyla upravena.


Čekám na odpověď Tomáše.


Kontaktoval jsem ECOGRA a MGA.


Hrál jsem tam jen proto, že kasino má na této stránce hodnocení 8,5, jinak bych se jich nedotkl. Už kvůli tomu nemám důvěru ve vysoko hodnocené stránky.

Automaticky přeloženo:
masonjones
před 3 měsíci

Ano, viděl jsem všechny screenshoty a obrázky. Takže si budeme muset oba počkat a uvidíme, k čemu se Tomáš dostane. Nevím, kolik informací by mělo být vidět, protože pro mě osobně to také nevidím tak špatně. Ale nebudu předbíhat, protože takové věci nehodnotím a jsem jen admin na fóru. Nechám to tedy na specialistech a uvidíme, k čemu dospějeme.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

To byla jejich odpověď na to, že jsem nahrál všechny HD obrázky pořízené mým iPhonem a byly naprosto jasné. Stejně jako nahrání důkazu jsou všechna metadata a EXIF nedotčena a nejsou upravována ani měněna.


file

Také ignorovali mé požadavky, aby poskytli svůj „důkaz", že byla změněna jakákoli metadata nebo exif.


Abychom poskytli jakýkoli důkaz, obrázky jsou rozmazané.


Jsou prolhané pytle zmetek a prostě to dělají, protože jsem požádal o uzavření účtu. Kontaktoval jsem ECOGRA.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 3 měsíci

Ahoj Radko,


Viz moje stížnost na tyto podvodníky. Jak může být skóre uživatelů tak nízké a hodnocení casinoguru tak vysoké?

Automaticky přeloženo:
masonjones
před 3 měsíci

Ano, taky jsem viděl odpověď. Tomáš navrhl, co by ještě mohlo být řešením, a myslím, že ověřovací hovor by byl asi nejjednodušší, protože mám pocit, že tohle je nekonečný příběh.

Pokud jde o bezpečnostní index, téměř každou stížnost kasino vyřešilo a to je hlavní důvod, proč vidíte, proč mají bezpečnostní index, který mají.

Pokud byste se také chtěli podívat, jak hodnotíme kasina, můžete tak učinit kliknutím na tento odkaz , který zodpoví vaše dotazy.

Chápu, že je to složitá situace, ale pevně věřím, že se to dá vyřešit.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Pomáhá to Tomáš skutečně vyřešit?

Zde je jeho poslední odpověď a moje odpověď….


file


V současné době West Casino neposkytlo žádný důkaz, že obrázky jsou rozmazané a/nebo že metadata byla změněna. Vše jsem však uvedl naopak. Casinoguru ani jednou nepožádalo West Casino, aby dokázalo cokoli, co říkají.


Jak je to spravedlivé nebo efektivní?


Myslím, že toto hodnocení kasina je třeba okamžitě přezkoumat a podívat se na zpětnou vazbu uživatelů za posledních několik měsíců a na mé zkušenosti zde.

Automaticky přeloženo:
masonjones
před 3 měsíci

Pokud Tomáš něco z kasina potřebuje, určitě se jich zeptá, takže se nemusíte bát, že by nic nedělal.

I když chápu vaši frustraci, myslím, že přišel s nejlepším možným řešením. Proběhne pouze jeden ověřovací hovor a nebudete muset nahrávat stejné fotografie, nevím kolikrát, se stejným výsledkem.

nemyslíš? 🤔🤷‍♂️

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 3 měsíci

Tomáš neodpověděl na jeden z mých e-mailů a nebyl nucen odpovědět na žádnou z jednoduchých otázek, které jsem mu položil, abych dokázal jejich obvinění.


West také ignoroval pokaždé, když se Tomáš zeptal na video.

Nyní jsem vyfotil na svém telefonu a zvýraznil informace o metadatech a nahrál je do mé stížnosti. Také jsem udělal záznam živé obrazovky a poslal jsem to e-mailem Tomasovi, západu a ECOGRA, takže západ nemohl tvrdit, že byl obrázek změněn nebo změněna velikost.


Naprosto odporné chování.

Automaticky přeloženo:
masonjones
před 3 měsíci

Specialista na stížnosti obvykle není ten, komu jsou kladeny otázky, obvykle je to on, kdo klade otázky jak kasinům, tak hráčům a také obvykle kladou stejné otázky, jaké kladete kasinu.

Pokud potřebujete přidat fotografie, doporučuji vám je nahrát do stejné sekce stížností, kde odpovídáte na stížnost, tyto informace zůstanou soukromé a uvidí je pouze specialista na stížnosti a vy (a pravděpodobně i kasino), odesílání mailů předpokládám, že vše jen zpomaluje

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Tomáš neodpověděl na jeden z mých e-mailů a nebyl nucen odpovědět na žádnou z jednoduchých otázek, které jsem mu položil, abych dokázal jejich obvinění.


West také ignoroval pokaždé, když se Tomáš zeptal na video.

Nyní jsem vyfotil na svém telefonu a zvýraznil informace o metadatech a nahrál je do mé stížnosti. Také jsem udělal záznam živé obrazovky a poslal jsem to e-mailem Tomasovi, západu a ECOGRA, takže západ nemohl tvrdit, že byl obrázek změněn nebo změněna velikost.


Naprosto odporné chování.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Nemusíte se bát, jak jsem již zmínil. Tomáš nemá jen vaši reklamaci a nepracuje 24/7. Ke všemu se dostane a v případě potřeby se znovu zeptá kasina. Domnívám se, že už dlouho bylo těžké se s něčím takovým vypořádat, ale snažíme se pomáhat, jak nejlépe umíme. Nejlepší tedy bude obrnit se trpělivostí a uvidíme, zda tentokrát bude vše v pořádku. Casino ještě nekomentovalo nové fotky?

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Musím mít obavy.


Jdi a podívej se do vlákna stížností. S Tomášem se poserou a snaží se změnit realitu. Tvrdili, že všechny nové fotky a video (pořízené iPhonem 13) nejsou jasné!!! Nebudou upřesňovat, které části pasu nejsou jasné.


Podívejte se na přiložený zvětšený výřez pasu (vyjmuty čísla). I při přiblížení byste řekli, že je to jasné???

(celý pas je takový)


Upravil Jaro před 3 měsíci
Důvod: Osobní údaje smazány
Automaticky přeloženo:
masonjones
před 3 měsíci

Na fóru není potřeba takové údaje sdílet, viděl jsem v něm vaši stížnost i pas a už jsem řekl, že si nejsem jistý, co konkrétně kasinu vadí a co nevidí jasně. Nevím, jaké další fotky byste měli poslat a pokud by i video bylo odmítnuto, bylo by pravděpodobně nejlepší zavolat do kasina. To mi připadá jako jediné normální řešení situace, jinak se asi budete točit v kruzích.

Uvidíme, co navrhne Tomáš, ale já bych určitě nechtěl být ve vaší kůži. Vypadá to jako noční můra. 🙁

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Upravil jsem všechny soukromé informace. Jsem rád, že je tady, abych pojmenoval a zahanbil tento podvodný web.


JIŽ JSEM UDĚLALA VIDEO. Nebyli šťastní. Vše, co se děje, je, že posílám znovu a znovu dokonale dobré obrázky a oni říkají, že nejsou jasné, aniž by uvedli nějaké podrobnosti. Ty já, Tomáš a svět vidíš, že jsou jasné. To je osočování a diskriminace a teď to ovlivňuje mé duševní zdraví.

Automaticky přeloženo:
masonjones
před 3 měsíci

Přijde mi nesmyslné, že kasino vždy dá jen obecnou odpověď a pokud jim vadí něco, co nevidí nebo není jasné, tak by to měli říct. Upřímně nechápu, jak by to mělo být vidět a co jiného byste měli dělat.

Nicméně nepracuji v kasinu a pokud mají postupy, musí je dodržovat. Jsem zvědavý, jaké řešení Tomáš vymyslí, nebo jestli s vámi bude kasino ochotné zavolat. Tím by se celý tento problém mohl jednou provždy vyřešit, protože být tebou by mě to štvalo.

Počkáme, až Tomáš napíše stížnost.

Automaticky přeloženo:
1...6 7 8...10
Jít na stránkuz 10 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky