před 6 měsíci
Prosím, kde najdu validátor licence kasina?
Můžete mi dát odkaz na validátor licencí kasina?
Please, where can I find a casino license validator?
Can you give me the link to the casino license validator?
0
Prosím, kde najdu validátor licence kasina?
Můžete mi dát odkaz na validátor licencí kasina?
Please, where can I find a casino license validator?
Can you give me the link to the casino license validator?
Najdete ho, když přejdete na stránku kasina, posunete se úplně dolů a našel jsem to vlevo dole. Obsahuje tuto oranžovou kuličku, která je podle mě nepřehlédnutelná. Když na něj kliknete, uvidíte validátor.
Každopádně, plánujete hrát v tomto kasinu, pokud byste chtěli znát tyto informace nebo vás to jen zajímá? 🙂
You can find it when you go to the casino page, scroll all the way to the bottom and I found it on the bottom left. It contains this orange ball, which I think is unmissable. When you click on it, you see the validator.
Anyway, are you planning to play in this casino if you would like to know this information or are you just interested ? 🙂
Dobré ráno,
Bohužel už asi dva měsíce mám problémy s ověřením. Neustále jsem dostával e-maily o tom, že chybí dokument. Toto bylo nahráno několikrát, ale vždy bylo zamítnuto. Vložil jsem tisíce eur, ale s výběrem se nic neděje!!!
Bylo by skvělé, kdyby mi s tím někdo pomohl.
Děkuji
Good morning,
Unfortunately, I have been having problems with my verification for about two months. I kept receiving emails about this that a document was missing. This has been uploaded several times, but it has always been rejected. I have deposited thousands of euros, but nothing is happening with the withdrawal!!!
It would be great if someone could help me with this.
Thank you
Guten Morgen,
leider habe ich seit etwa zwei Monaten das Problem mit meiner Verifizierung. Hierzu hatte ich immer wieder eine Email erhalten, dass ein Dokument fehlt. Dies wurde mehrfach hochgeladen, jedoch wurde es immer wieder abgelehnt. Habe tausende von Euro eingezahlt, jedoch passiert gerade mit der Auszahlung nichts!!!
Wäre super, wenn mir hierzu jemand helfen könnte.
Vielen Dank
Ahoj, všiml jsem si, že jsi již podal reklamaci, což je podle mě správný krok, jelikož ověřování probíhá již 2 měsíce. Myslím, že to je dost dlouho na to, aby kasino uspělo.
Pokud jde o odmítnutý dokument, řeklo vám kasino, proč se to děje a jaký je důvod zamítnutí? Předpokládám, že dokud nebudete mít ověřený účet, s výběrem se nic nestane.
Dejte mi vědět, pokud máte nějaké nové aktualizace nebo informace.
Hey, I noticed that you have already filed a complaint, which is the right step according to me, since the verification has been going on for 2 months. I think that's long enough for the casino to succeed.
As for the rejected document, did the casino tell you why this is happening and what is the reason for the rejection ? I assume that until you have a verified account, nothing will happen with the withdrawal.
Let me know if you have any new updates or information.
Podvod. Tak jednoduché. Jsem uživatelem 3+ let a mám za sebou stovky výběrů a vkladů. Sázím na sporty a kasina. Minulý měsíc jsem poprvé v životě vyhrál v kasinu poměrně vysokou částku (1200 USD) a po pokusu o výběr mi zablokovali účet a zabavili celý zůstatek. Jsou to krysy. Zloději.
Drž se dál od této šílené sázkové kanceláře.
Scam. That simple. I have been a user for 3+ years and have had hundreds of withdrawals and deposits. I bet on sports and casinos. Last month, for the first time in my life, I won a relatively large amount at a casino (1,200 USD) and, after trying to request a withdrawal, they banned my account and confiscated my entire balance. They're rats. Thieves.
Stay away from this freak betting house.
S-c-a-m. Simples assim. Fui usuário há 3 anos+ e tive centenas de saques e depósitos. Apostava em esportes e cassino. Mês passado, pela primeira vez na vida, ganhei um valor relativamente alto em cassino (1.200 usd) e, após tentar solicitar um saque, baniram minha conta e confiscaram todo meu saldo. São ratos. Ladrões.
Fiquem longe dessa aberração de casa de aposta.
To zní docela frustrující, zvláště po tolika letech hraní v kasinu. Měli jste již nějaké úspěšné stažení, nebo je to váš první pokus? Také vám kasino vysvětlilo, jaký k tomu byl možná důvod? 🤔 Pokud máte pocit, že bychom vám v souvislosti s kasinovými hrami mohli pomoci, dejte nám prosím vědět. Náš reklamační tým se na tento případ určitě podívá.
That sounds pretty frustrating, especially after that many years playing at the casino. Have you had any successful withdrawal before, or is this your first attempt? Also did the casino explain to you, what was the reason of doing so, perhaps? 🤔 If you feel, that it is something we could help you with, related to the casinos games, please let us know. Our complaint team will surely have a look at this case.
Získal někdo z Chile certifikát od Státní banky Chile s kódem IBAN, který požaduje u Vulkanbet?
Zavolám do banky a oni mi sdělí, že uvedený dokument neexistuje, zatímco ve vulkanbet mi řekli, že mi nezaplatí, dokud tento dokument nepošlu
Has anyone from Chile obtained a certificate from the State Bank of Chile with the IBAN code they request at Vulkanbet?
I call the bank and they tell me that said document does not exist, while at vulkanbet they tell me that they will not pay me until I send that document
Alguien de chile que haya obtenido un certificado del banco estado de chile con el codigo IBAN que solicitan en vulkanbet?
Llamo al banco y me dicen que dicho documento no existe, mientras en vulkanbet me dicen que no me pagaran hasta que envie ese documento
3) Úplný snímek obrazovky vašeho osobního účtu online bankovnictví. (okamžitě)
4) Celostránkový snímek obrazovky vkladových transakcí z osobního účtu vašeho online bankovnictví. Tento snímek obrazovky by měl obsahovat datum transakce, částku převodu a IBAN.
5) Snímek celé stránky vašeho online bankovního účtu použitého pro vklad. Tento snímek obrazovky by měl obsahovat jméno majitele účtu a IBAN.
3) Full screenshot of your personal online banking account.(instantly)
4) Full-page screenshot of deposit transactions from personal account of your online banking. This screenshot should include the transaction date, transfer amount, and IBAN.
5) Full page screenshot of your online banking account used for deposit. This screenshot should include the account holder's name and IBAN.
3) Vollständiger Screenshot Ihres persönlichen Online-Banking-Kontos.(sofort)
4) Ganzseitiger Screenshot von Einzahlungstransaktionen aus dem persönlichen Konto Ihres Online-Bankings. Dieser Screenshot sollte das Transaktionsdatum, den Überweisungsbetrag und die IBAN enthalten.
5) Ganzseitiger Screenshot Ihres Online-Banking-Kontos, das für die Einzahlung verwendet wird. Dieser Screenshot sollte den Namen des Kontoinhabers und die IBAN enthalten.
Přesně tak, dokonce mě požádali o selfie s papírem, na kterém je můj napsaný email, nyní požadují od banky doklad s číslem mého účtu s IBAN kódem, což mi banka sdělí, že žádný takový doklad neexistuje a vše realizovat mě Platba společnosti Astropay, a to ani bance, od které mě žádají o doklad, je již příliš absurdní, zjevně platit nechtějí. Jaký stres. Doufám, že tam nikdo jiný nehraje
Exactly, they even asked me for a selfie with a piece of paper showing my written email, now they are demanding a document from the bank showing my account number with the IBAN code, which the bank tells me that there is no such document and everything to realize me A payment to Astropay, not even to the bank from which they ask me for the document, is already too absurd, they clearly do not want to pay. What a stress. I hope no one else plays there
Exacto, a mi me pidieron hasta un selfie con un papel que salga mi correo escrito, ahora me exigen un documento del banco donde salga mi numero de cuenta con el codigo IBAN el cual el banco me dice que no existe tal documento y todo para realizarme un pago a Astropay, no siquiera al banco del cual me piden el documento, ya es demaciado absurdo, claramente no quieren pagar. Que estres. Ojalá nadie mas juegue ahi
Získal někdo z Chile certifikát od Státní banky Chile s kódem IBAN, který požaduje u Vulkanbet?
Zavolám do banky a oni mi sdělí, že uvedený dokument neexistuje, zatímco ve vulkanbet mi řekli, že mi nezaplatí, dokud tento dokument nepošlu
Has anyone from Chile obtained a certificate from the State Bank of Chile with the IBAN code they request at Vulkanbet?
I call the bank and they tell me that said document does not exist, while at vulkanbet they tell me that they will not pay me until I send that document
Alguien de chile que haya obtenido un certificado del banco estado de chile con el codigo IBAN que solicitan en vulkanbet?
Llamo al banco y me dicen que dicho documento no existe, mientras en vulkanbet me dicen que no me pagaran hasta que envie ese documento
Předpokládám, že jste kasinu řekl, že něco takového nemůžete získat, protože vaše banka to nemůže poskytnout, že? Zkusili jste zjistit, zda existuje alternativa, kterou byste mohli použít místo takového dokumentu?
Také jsem viděl, že již máte stížnost , takže pokud problém přetrvává, náš tým se vám pokusí pomoci.
Mohl byste mě také informovat, jak to jde a jestli se něco změnilo? Byl bych vděčný.
Doufám, že to bude za vámi co nejdříve a peníze dostanete.
Oh, I suppose you told the casino that you can't get something like that since your bank can't provide it, right ? Did you try to see if there was an alternative that you could use instead of such a document ?
I also saw that you already have a complaint, so if there is still a problem, our team will try to help you.
Could you also update me on how it's going and if anything has changed ? I would be grateful.
I hope it will be behind you as soon as possible and you will get your money.
Jen mi odpověděli, že se spletli a že potřebovali screenshot karty, který jsem již poslal v pdf, ale poslal jsem ho jako screenshot až teď, doufám, že jste s tím spokojeni
Mnohokrát jsem řekl několika agentům, že dokument neexistuje, a kvůli nim jsem promarnil více než týden, jen aby mi řekli, že to byla jejich chyba.
They just answered me that they were wrong and that what they needed was a screenshot of the card, which I had already sent in pdf, but I sent it as a screenshot now, I hope you are satisfied with that
I had told several agents many times that the document did not exist and they made me waste more than a week just to tell me that it was their mistake.
Me acaban de responder que se equivicaron y que lo que necesitaban era captura de la cartola, lo cual ya habia mandado en pdf, pero lo envie como captura de pantalla ahora, espero que ya queden conforme con eso
Les habia dicho muchas veces que el documento no existia a varios agentes y me hicieron perder mas de una semana con lo mimo para decirme que fue un error de ellos
To není to nejpříjemnější, ale důležité je, že kasino si svou chybu uvědomilo a snad to bude od nynějška jen lepší a své peníze uvidíte co nejdříve.
Dejte mi vědět, až budou všechny dokumenty v pořádku, budete ověřeni a budete moci odstoupit.
Zkřížené prsty. 🤞
This is not the most enjoyable thing, but the important part is that the casino has realized its mistake and hopefully it will only get better from now on and you will see your money as soon as possible.
Let me know when all the documents are in order, you'll be verified and will be able to withdraw.
Fingers crossed. 🤞
Pravda je, že to moc zábavné nebylo, od 30. března jsem se snažil dostat výplatu, byl to můj druhý výběr a ten první byl stejný, odesílání a odesílání dokumentů, nakonec jsem jen dostal peníze, ale zjevně ne hrajte tam dál a doporučuji, ať to nikdo nedělá
The truth is that it wasn't very fun, since March 30 I was trying to get paid, it was my second withdrawal and the first was the same, sending and sending documents, I finally just received my money but clearly I don't play there anymore and I recommend let no one do it
La verdas que no fue muy divertido, desde el 30 de marzo estaba intentando que me pagaran, era mi segundo retiro y el primero fue lo mismo, enviando y enviando documentos, por fin acabo de recibir mi dinero pero claramente no juego mas ahi y recomiento que nadie lo haga
Možná byste chtěli napsat recenzi na toto kasino o svých zkušenostech v tomto kasinu? Mohlo by to být opravdu užitečné pro ostatní hráče, aby si o tom přečetli. Pokud se tak rozhodnete, stačí kliknout na tento odkaz.😉
Would you like to write a review for this casino about your experience at this casino, perhaps? It could really be helpful to other players to read about it. If you decide to do so, just follow this link, please.😉
Nedokázali jsme rozpoznat jazyk, ve kterém jste napsali odpověď. Vyberte váš jazyk z následujících možností
Váš příspěvek byl odeslán administrátorům fóra k přezkoumání, aby se ujistili, že splňuje pravidla této komunity. O výsledku tohoto procesu obdržíte e-mail do 48 hodin.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém samovyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Všimli jsme si, že používáte funkci AdBlock. Nezobrazujeme žádné reklamy, ale odkazy na některá kasina nemusí se zapnutým AdBlockem fungovat. Abyste mohli navštívit všechna uvedená kasina, vypněte prosím AdBlock nebo náš web zařaďte na bílou listinu.