před rokem
Prosím, kde najdu validátor licence kasina?
Můžete mi dát odkaz na validátor licencí kasina?
Please, where can I find a casino license validator?
Can you give me the link to the casino license validator?
0
Prosím, kde najdu validátor licence kasina?
Můžete mi dát odkaz na validátor licencí kasina?
Please, where can I find a casino license validator?
Can you give me the link to the casino license validator?
Najdete ho, když přejdete na stránku kasina, posunete se úplně dolů a našel jsem to vlevo dole. Obsahuje tuto oranžovou kuličku, která je podle mě nepřehlédnutelná. Když na něj kliknete, uvidíte validátor.
Každopádně, plánujete hrát v tomto kasinu, pokud byste chtěli znát tyto informace nebo vás to jen zajímá? 🙂
You can find it when you go to the casino page, scroll all the way to the bottom and I found it on the bottom left. It contains this orange ball, which I think is unmissable. When you click on it, you see the validator.
Anyway, are you planning to play in this casino if you would like to know this information or are you just interested ? 🙂
Dobré ráno,
Bohužel už asi dva měsíce mám problémy s ověřením. Neustále jsem dostával e-maily o tom, že chybí dokument. Toto bylo nahráno několikrát, ale vždy bylo zamítnuto. Vložil jsem tisíce eur, ale s výběrem se nic neděje!!!
Bylo by skvělé, kdyby mi s tím někdo pomohl.
Děkuji
Good morning,
Unfortunately, I have been having problems with my verification for about two months. I kept receiving emails about this that a document was missing. This has been uploaded several times, but it has always been rejected. I have deposited thousands of euros, but nothing is happening with the withdrawal!!!
It would be great if someone could help me with this.
Thank you
Guten Morgen,
leider habe ich seit etwa zwei Monaten das Problem mit meiner Verifizierung. Hierzu hatte ich immer wieder eine Email erhalten, dass ein Dokument fehlt. Dies wurde mehrfach hochgeladen, jedoch wurde es immer wieder abgelehnt. Habe tausende von Euro eingezahlt, jedoch passiert gerade mit der Auszahlung nichts!!!
Wäre super, wenn mir hierzu jemand helfen könnte.
Vielen Dank
Ahoj, všiml jsem si, že jsi již podal reklamaci, což je podle mě správný krok, jelikož ověřování probíhá již 2 měsíce. Myslím, že to je dost dlouho na to, aby kasino uspělo.
Pokud jde o odmítnutý dokument, řeklo vám kasino, proč se to děje a jaký je důvod zamítnutí? Předpokládám, že dokud nebudete mít ověřený účet, s výběrem se nic nestane.
Dejte mi vědět, pokud máte nějaké nové aktualizace nebo informace.
Hey, I noticed that you have already filed a complaint, which is the right step according to me, since the verification has been going on for 2 months. I think that's long enough for the casino to succeed.
As for the rejected document, did the casino tell you why this is happening and what is the reason for the rejection ? I assume that until you have a verified account, nothing will happen with the withdrawal.
Let me know if you have any new updates or information.
Podvod. Tak jednoduché. Jsem uživatelem 3+ let a mám za sebou stovky výběrů a vkladů. Sázím na sporty a kasina. Minulý měsíc jsem poprvé v životě vyhrál v kasinu poměrně vysokou částku (1200 USD) a po pokusu o výběr mi zablokovali účet a zabavili celý zůstatek. Jsou to krysy. Zloději.
Drž se dál od této šílené sázkové kanceláře.
Scam. That simple. I have been a user for 3+ years and have had hundreds of withdrawals and deposits. I bet on sports and casinos. Last month, for the first time in my life, I won a relatively large amount at a casino (1,200 USD) and, after trying to request a withdrawal, they banned my account and confiscated my entire balance. They're rats. Thieves.
Stay away from this freak betting house.
S-c-a-m. Simples assim. Fui usuário há 3 anos+ e tive centenas de saques e depósitos. Apostava em esportes e cassino. Mês passado, pela primeira vez na vida, ganhei um valor relativamente alto em cassino (1.200 usd) e, após tentar solicitar um saque, baniram minha conta e confiscaram todo meu saldo. São ratos. Ladrões.
Fiquem longe dessa aberração de casa de aposta.
To zní docela frustrující, zvláště po tolika letech hraní v kasinu. Měli jste již nějaké úspěšné stažení, nebo je to váš první pokus? Také vám kasino vysvětlilo, jaký k tomu byl možná důvod? 🤔 Pokud máte pocit, že bychom vám v souvislosti s kasinovými hrami mohli pomoci, dejte nám prosím vědět. Náš reklamační tým se na tento případ určitě podívá.
That sounds pretty frustrating, especially after that many years playing at the casino. Have you had any successful withdrawal before, or is this your first attempt? Also did the casino explain to you, what was the reason of doing so, perhaps? 🤔 If you feel, that it is something we could help you with, related to the casinos games, please let us know. Our complaint team will surely have a look at this case.
Získal někdo z Chile certifikát od Státní banky Chile s kódem IBAN, který požaduje u Vulkanbet?
Zavolám do banky a oni mi sdělí, že uvedený dokument neexistuje, zatímco ve vulkanbet mi řekli, že mi nezaplatí, dokud tento dokument nepošlu
Has anyone from Chile obtained a certificate from the State Bank of Chile with the IBAN code they request at Vulkanbet?
I call the bank and they tell me that said document does not exist, while at vulkanbet they tell me that they will not pay me until I send that document
Alguien de chile que haya obtenido un certificado del banco estado de chile con el codigo IBAN que solicitan en vulkanbet?
Llamo al banco y me dicen que dicho documento no existe, mientras en vulkanbet me dicen que no me pagaran hasta que envie ese documento
3) Úplný snímek obrazovky vašeho osobního účtu online bankovnictví. (okamžitě)
4) Celostránkový snímek obrazovky vkladových transakcí z osobního účtu vašeho online bankovnictví. Tento snímek obrazovky by měl obsahovat datum transakce, částku převodu a IBAN.
5) Snímek celé stránky vašeho online bankovního účtu použitého pro vklad. Tento snímek obrazovky by měl obsahovat jméno majitele účtu a IBAN.
3) Full screenshot of your personal online banking account.(instantly)
4) Full-page screenshot of deposit transactions from personal account of your online banking. This screenshot should include the transaction date, transfer amount, and IBAN.
5) Full page screenshot of your online banking account used for deposit. This screenshot should include the account holder's name and IBAN.
3) Vollständiger Screenshot Ihres persönlichen Online-Banking-Kontos.(sofort)
4) Ganzseitiger Screenshot von Einzahlungstransaktionen aus dem persönlichen Konto Ihres Online-Bankings. Dieser Screenshot sollte das Transaktionsdatum, den Überweisungsbetrag und die IBAN enthalten.
5) Ganzseitiger Screenshot Ihres Online-Banking-Kontos, das für die Einzahlung verwendet wird. Dieser Screenshot sollte den Namen des Kontoinhabers und die IBAN enthalten.
Přesně tak, dokonce mě požádali o selfie s papírem, na kterém je můj napsaný email, nyní požadují od banky doklad s číslem mého účtu s IBAN kódem, což mi banka sdělí, že žádný takový doklad neexistuje a vše realizovat mě Platba společnosti Astropay, a to ani bance, od které mě žádají o doklad, je již příliš absurdní, zjevně platit nechtějí. Jaký stres. Doufám, že tam nikdo jiný nehraje
Exactly, they even asked me for a selfie with a piece of paper showing my written email, now they are demanding a document from the bank showing my account number with the IBAN code, which the bank tells me that there is no such document and everything to realize me A payment to Astropay, not even to the bank from which they ask me for the document, is already too absurd, they clearly do not want to pay. What a stress. I hope no one else plays there
Exacto, a mi me pidieron hasta un selfie con un papel que salga mi correo escrito, ahora me exigen un documento del banco donde salga mi numero de cuenta con el codigo IBAN el cual el banco me dice que no existe tal documento y todo para realizarme un pago a Astropay, no siquiera al banco del cual me piden el documento, ya es demaciado absurdo, claramente no quieren pagar. Que estres. Ojalá nadie mas juegue ahi
Získal někdo z Chile certifikát od Státní banky Chile s kódem IBAN, který požaduje u Vulkanbet?
Zavolám do banky a oni mi sdělí, že uvedený dokument neexistuje, zatímco ve vulkanbet mi řekli, že mi nezaplatí, dokud tento dokument nepošlu
Has anyone from Chile obtained a certificate from the State Bank of Chile with the IBAN code they request at Vulkanbet?
I call the bank and they tell me that said document does not exist, while at vulkanbet they tell me that they will not pay me until I send that document
Alguien de chile que haya obtenido un certificado del banco estado de chile con el codigo IBAN que solicitan en vulkanbet?
Llamo al banco y me dicen que dicho documento no existe, mientras en vulkanbet me dicen que no me pagaran hasta que envie ese documento
Předpokládám, že jste kasinu řekl, že něco takového nemůžete získat, protože vaše banka to nemůže poskytnout, že? Zkusili jste zjistit, zda existuje alternativa, kterou byste mohli použít místo takového dokumentu?
Také jsem viděl, že již máte stížnost , takže pokud problém přetrvává, náš tým se vám pokusí pomoci.
Mohl byste mě také informovat, jak to jde a jestli se něco změnilo? Byl bych vděčný.
Doufám, že to bude za vámi co nejdříve a peníze dostanete.
Oh, I suppose you told the casino that you can't get something like that since your bank can't provide it, right ? Did you try to see if there was an alternative that you could use instead of such a document ?
I also saw that you already have a complaint, so if there is still a problem, our team will try to help you.
Could you also update me on how it's going and if anything has changed ? I would be grateful.
I hope it will be behind you as soon as possible and you will get your money.
Jen mi odpověděli, že se spletli a že potřebovali screenshot karty, který jsem již poslal v pdf, ale poslal jsem ho jako screenshot až teď, doufám, že jste s tím spokojeni
Mnohokrát jsem řekl několika agentům, že dokument neexistuje, a kvůli nim jsem promarnil více než týden, jen aby mi řekli, že to byla jejich chyba.
They just answered me that they were wrong and that what they needed was a screenshot of the card, which I had already sent in pdf, but I sent it as a screenshot now, I hope you are satisfied with that
I had told several agents many times that the document did not exist and they made me waste more than a week just to tell me that it was their mistake.
Me acaban de responder que se equivicaron y que lo que necesitaban era captura de la cartola, lo cual ya habia mandado en pdf, pero lo envie como captura de pantalla ahora, espero que ya queden conforme con eso
Les habia dicho muchas veces que el documento no existia a varios agentes y me hicieron perder mas de una semana con lo mimo para decirme que fue un error de ellos
To není to nejpříjemnější, ale důležité je, že kasino si svou chybu uvědomilo a snad to bude od nynějška jen lepší a své peníze uvidíte co nejdříve.
Dejte mi vědět, až budou všechny dokumenty v pořádku, budete ověřeni a budete moci odstoupit.
Zkřížené prsty. 🤞
This is not the most enjoyable thing, but the important part is that the casino has realized its mistake and hopefully it will only get better from now on and you will see your money as soon as possible.
Let me know when all the documents are in order, you'll be verified and will be able to withdraw.
Fingers crossed. 🤞
Pravda je, že to moc zábavné nebylo, od 30. března jsem se snažil dostat výplatu, byl to můj druhý výběr a ten první byl stejný, odesílání a odesílání dokumentů, nakonec jsem jen dostal peníze, ale zjevně ne hrajte tam dál a doporučuji, ať to nikdo nedělá
The truth is that it wasn't very fun, since March 30 I was trying to get paid, it was my second withdrawal and the first was the same, sending and sending documents, I finally just received my money but clearly I don't play there anymore and I recommend let no one do it
La verdas que no fue muy divertido, desde el 30 de marzo estaba intentando que me pagaran, era mi segundo retiro y el primero fue lo mismo, enviando y enviando documentos, por fin acabo de recibir mi dinero pero claramente no juego mas ahi y recomiento que nadie lo haga
Možná byste chtěli napsat recenzi na toto kasino o svých zkušenostech v tomto kasinu? Mohlo by to být opravdu užitečné pro ostatní hráče, aby si o tom přečetli. Pokud se tak rozhodnete, stačí kliknout na tento odkaz.😉
Would you like to write a review for this casino about your experience at this casino, perhaps? It could really be helpful to other players to read about it. If you decide to do so, just follow this link, please.😉
Ukradli mi 30€ a po chybě ve vkladu mi je nevrátili a s zablokovaným účtem si moje peníze bezdůvodně nechali!
They stole €30 from me and didn't give it back after making a mistake in the deposit and with the account blocked they kept my money without justification!
Roubaram me 30€ e não devolvem após erro em depósito e com a conta bloqueada ficam com o meu dinheiro sem justificação!
Chápu to správně, že váš účet byl zablokován s penězi uvnitř? Jaký byl důvod zablokování vašeho účtu, mohu-li se zeptat? Dostali jste od kasina nějaké vysvětlení?
Do I understand correctly that your account was blocked with the money inside? What was the reason for blocking your account, if I may ask? Did you get any explanation from the casino?
Ano, mnoho provedených vkladů a výběrů, spousta bonusové účasti - jak v kasinu, tak ve sportu - nikdy jsem neměl žádné problémy. Ale poprvé v životě jsem vyhrál velkou částku na automatech a samozřejmě, jak by to udělala špinavá a podvodná sázková kancelář, mi v tu chvíli zablokovali účet s tvrzením, že jsem porušil pravidla hraním automatů s aktivním sportem. bonus (detail, hrál jsem automaty se svým skutečným zůstatkem, bonusový zůstatek na to ani nelze použít.
Upřímně, od té doby trpím záchvaty úzkosti a i když jsem více než 6 let gamblerem a uživatelem více než 30 různých sázkových kanceláří, po okradení už nemám chuť a radost hrát téměř 2000 USD tímto způsobem. .
Tyto krysy mi ani nejsou ochotny vrátit zálohu.
Zatímco jsem jen prohrával a měl malé výběry, vyplatili bez sebemenších problémů. Bohužel, z jakéhokoli důvodu se moje největší výhra v automatech stala v této nešťastné sázkaře a evidentně využili toho, že jsem na svém účtu nashromáždil velkou částku, abych vše uklidil. Nehrajte v této sázkové kanceláři. Vezměte si můj případ jako příklad, poučte se z mého utrpení. Nehraj si tady.
Yes, many deposits and withdrawals made, lots of bonus participation - both in casino and sports - I never had any problems. But for the first time in my life, I won a large amount on slots and obviously, as a dirty and scam betting house would do, they banned my account at that moment, claiming that I broke the rules by playing slots with an active sports bonus (detail, I played slots with my real balance, it is not even possible to use the bonus balance for this.
Honestly, since then I have been suffering from anxiety attacks and even though I have been a gambler for more than 6 years and have been a user of more than 30 different betting houses, I no longer have the desire and joy to gamble after being robbed of almost 2000 USD in this way. .
These rats are not even willing to return my deposit.
While I only lost and had small withdrawals, they paid out without the slightest problem. Unfortunately, for whatever reason my biggest win in slots happened at this unfortunate betting house and they obviously took advantage of the fact that I had accumulated a large amount in my account to clean everything up. Don't play at this betting house. Take my case as an example, learn from my suffering. Don't play here.
Sim, muitos depósitos e saques realizados, muita participação em bônus - tanto em cassino e esportes - nunca tive nenhum problema. Só que pela primeira vez em minha vida, ganhei um valor alto nos slots e obviamente como uma casa de aposta suja e scam faria, baniram minha conta nesse momento, alegando que eu infringi as regras jogando slots tendo um bônus de esportes ativo (detalhe, joguei em slots com meu saldo real, não é nem possível utilizar o saldo bônus para tal.
Sinceramente, deste então venho sofrendo crises de ansiedade e mesmo sendo um apostador por mais de 6 anos e sendo usuário de mais de 30 casas de apostas diferentes, eu não tenho mais disposição e alegria em jogar depois de ser roubado em quase 2000 USD dessa forma.
Nem meu depósito esses ratos estão dispostos a devolver.
Enquanto eu só perdia e tinha saques pequenos, pagavam sem o mínimo problema. Infelizmente, por raio que seja o motivo minha maior vitória em slots aconteceu nessa desgraça de casa de aposta e obviamente aproveitaram o fato de eu ter acumulado um alto valor na conta para limparem tudo. Não joguem nesta casa de aposta. Tomem meu caso como exemplo, aprendam com meu sofrimento. Não joguem aqui.
A detail, už jsem tady zkoušel vytvořit stížnost a oni to zamítli s tím, že můj případ se týká sportu a ne slotů, což je opravdu absurdní. Zablokovali mi účet pouze proto, že jsem v kasinu vyhrál velkou částku. Jediným spojením se sportem v akci byl fakt, že jsem sice měl aktivní bonus, ale tuto částku jsem nepoužil na hraní automatů, protože to neumím.
Tvrdí, že jsem hrál vysoké částky na automatech, zatímco jsem měl aktivní bonus (???, v čem je problém? Byl to můj zůstatek, nehrál jsem s bonusem, byl to skutečný zůstatek) a jednoduše mi vzali všechny moje peníze a moje touha pokračovat v sázení.
And detail, I already tried to create a complaint here and they denied it, claiming that my case was related to sports and not slots, which is truly absurd. They only banned my account because I won a large amount at the casino. The only connection with sports in the event was the fact that I did have an active bonus, but I didn't use that amount to play slots, because I can't do that.
They claim that I played high amounts on slots while I had an active bonus (???, what's the problem? It was my balance, I didn't play with a bonus, it was a real balance) and they simply took all my money and my desire to continue betting.
E detalhe, já tentei criar uma reclamação aqui e negaram alegando que meu caso era referente a esportes e não slots, o que é um verdadeiro absurdo. Só baniram minha conta porque ganhei um valor alto em cassino. A única relação com esportes no acontecimento foi o fato de eu ter sim um bônus ativo, mas eu não usei tal valor para jogar em slots, até porque não dá pra fazer isso.
Alegam que eu joguei valores altos em slots enquanto tinha um bônus ativo (???, qual o problema? O saldo era meu, não joguei com bônus, era saldo real) e simplesmente tomaram todo meu dinheiro e minha vontade de continuar apostando.
A při zkoumání jsem si všiml této stížnosti, která je doslova stejná jako ta, kterou jsem podal, ve které byl uživatel zakázán ze stejného důvodu jako já (sázení na automaty a sporty). Casino Guru nejprve odmítlo s tím, že nemůže vyřešit sportovní problémy, ale později případ znovu otevřelo a stížnost byla vyřešena: https://casino.guru/vulkan-bet-casino-player-s-account-was-closed - a
Je to doslova STEJNÝ případ jako to, co se stalo mně, ale stále nemám přístup ke svému účtu Vulkanbet a jsem stále bez pomoci, protože jste odmítli s tím, že jde o sportovní záležitost, ale ve skutečnosti je to stejné jako ten, který jsem odesláno výše.
Prosím, pomozte mi získat peníze zpět. V horším případě alespoň můj vklad.
And researching, I noticed this complaint that is literally the same as the one I made, in which the user was banned for the same reason as me (betting on slots and sports). At first, Casino Guru refused, claiming it could not resolve sports issues, but it later reopened the case and the complaint was resolved: https://casino.guru/vulkan-bet-casino-player-s-account-was-closed- and
It's literally the SAME case as what happened to me, but I still have no access to my Vulkanbet account and I'm still without help, because you refused, claiming it was a sports matter, but in fact it's the same as the one I sent above.
Please help me get my money back. In the worst case, at least my deposit.
E pesquisando, notei esta reclamação que é literalmente igual a que fiz, em que o usuário foi banido pelo mesmo motivo que eu (apostar em slots e esportes). No primeiro momento, o Casino Guru recusou alegando não resolver assuntos de esportes, mas posteriormente reabriu o caso e a reclamação foi resolvida: https://casino.guru/vulkan-bet-casino-player-s-account-was-closed-and
É literalmente o MESMO caso que o que ocorreu comigo, só que eu sigo sem acesso a minha conta na Vulkanbet e sigo sem ajuda, pois vocês se recusaram alegando ser assunto de esportes, mas na verdade é igual a este que enviei acima.
Por favor, me ajudem a recuperar meu dinheiro. No pior dos casos, pelo menos meu depósito.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.