FórumKasinaVulkan.bet Casino - všeobecná diskuze

Vulkan.bet Casino - všeobecná diskuze (strana 3)

před 3 roky od mg2019
|
16134 zobrazení 88 odpovědí |
|
12 3 45
Radka
před rokem


Prosím, kde najdu validátor licence kasina?

Můžete mi dát odkaz na validátor licencí kasina?


Automaticky přeloženo:
Telegram-dao998123
před rokem

Najdete ho, když přejdete na stránku kasina, posunete se úplně dolů a našel jsem to vlevo dole. Obsahuje tuto oranžovou kuličku, která je podle mě nepřehlédnutelná. Když na něj kliknete, uvidíte validátor.

Každopádně, plánujete hrát v tomto kasinu, pokud byste chtěli znát tyto informace nebo vás to jen zajímá? 🙂

Automaticky přeloženo:
před 12 měsíci

Dobré ráno,

Bohužel už asi dva měsíce mám problémy s ověřením. Neustále jsem dostával e-maily o tom, že chybí dokument. Toto bylo nahráno několikrát, ale vždy bylo zamítnuto. Vložil jsem tisíce eur, ale s výběrem se nic neděje!!!

Bylo by skvělé, kdyby mi s tím někdo pomohl.


Děkuji

Automaticky přeloženo:
chris2012
před 12 měsíci

Ahoj, všiml jsem si, že jsi již podal reklamaci, což je podle mě správný krok, jelikož ověřování probíhá již 2 měsíce. Myslím, že to je dost dlouho na to, aby kasino uspělo.

Pokud jde o odmítnutý dokument, řeklo vám kasino, proč se to děje a jaký je důvod zamítnutí? Předpokládám, že dokud nebudete mít ověřený účet, s výběrem se nic nestane.

Dejte mi vědět, pokud máte nějaké nové aktualizace nebo informace.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Podvod. Tak jednoduché. Jsem uživatelem 3+ let a mám za sebou stovky výběrů a vkladů. Sázím na sporty a kasina. Minulý měsíc jsem poprvé v životě vyhrál v kasinu poměrně vysokou částku (1200 USD) a po pokusu o výběr mi zablokovali účet a zabavili celý zůstatek. Jsou to krysy. Zloději.


Drž se dál od této šílené sázkové kanceláře.

Automaticky přeloženo:
hargyon
před 8 měsíci

To zní docela frustrující, zvláště po tolika letech hraní v kasinu. Měli jste již nějaké úspěšné stažení, nebo je to váš první pokus? Také vám kasino vysvětlilo, jaký k tomu byl možná důvod? 🤔 Pokud máte pocit, že bychom vám v souvislosti s kasinovými hrami mohli pomoci, dejte nám prosím vědět. Náš reklamační tým se na tento případ určitě podívá.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Získal někdo z Chile certifikát od Státní banky Chile s kódem IBAN, který požaduje u Vulkanbet?

Zavolám do banky a oni mi sdělí, že uvedený dokument neexistuje, zatímco ve vulkanbet mi řekli, že mi nezaplatí, dokud tento dokument nepošlu

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

3) Úplný snímek obrazovky vašeho osobního účtu online bankovnictví. (okamžitě)


4) Celostránkový snímek obrazovky vkladových transakcí z osobního účtu vašeho online bankovnictví. Tento snímek obrazovky by měl obsahovat datum transakce, částku převodu a IBAN.


5) Snímek celé stránky vašeho online bankovního účtu použitého pro vklad. Tento snímek obrazovky by měl obsahovat jméno majitele účtu a IBAN.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Přesně tak, dokonce mě požádali o selfie s papírem, na kterém je můj napsaný email, nyní požadují od banky doklad s číslem mého účtu s IBAN kódem, což mi banka sdělí, že žádný takový doklad neexistuje a vše realizovat mě Platba společnosti Astropay, a to ani bance, od které mě žádají o doklad, je již příliš absurdní, zjevně platit nechtějí. Jaký stres. Doufám, že tam nikdo jiný nehraje

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Získal někdo z Chile certifikát od Státní banky Chile s kódem IBAN, který požaduje u Vulkanbet?

Zavolám do banky a oni mi sdělí, že uvedený dokument neexistuje, zatímco ve vulkanbet mi řekli, že mi nezaplatí, dokud tento dokument nepošlu

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Předpokládám, že jste kasinu řekl, že něco takového nemůžete získat, protože vaše banka to nemůže poskytnout, že? Zkusili jste zjistit, zda existuje alternativa, kterou byste mohli použít místo takového dokumentu?

Také jsem viděl, že již máte stížnost , takže pokud problém přetrvává, náš tým se vám pokusí pomoci.

Mohl byste mě také informovat, jak to jde a jestli se něco změnilo? Byl bych vděčný.

Doufám, že to bude za vámi co nejdříve a peníze dostanete.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 7 měsíci

Jen mi odpověděli, že se spletli a že potřebovali screenshot karty, který jsem již poslal v pdf, ale poslal jsem ho jako screenshot až teď, doufám, že jste s tím spokojeni

Mnohokrát jsem řekl několika agentům, že dokument neexistuje, a kvůli nim jsem promarnil více než týden, jen aby mi řekli, že to byla jejich chyba.

Automaticky přeloženo:
wmaisterow
před 7 měsíci

To není to nejpříjemnější, ale důležité je, že kasino si svou chybu uvědomilo a snad to bude od nynějška jen lepší a své peníze uvidíte co nejdříve.

Dejte mi vědět, až budou všechny dokumenty v pořádku, budete ověřeni a budete moci odstoupit.

Zkřížené prsty. 🤞

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 7 měsíci

Pravda je, že to moc zábavné nebylo, od 30. března jsem se snažil dostat výplatu, byl to můj druhý výběr a ten první byl stejný, odesílání a odesílání dokumentů, nakonec jsem jen dostal peníze, ale zjevně ne hrajte tam dál a doporučuji, ať to nikdo nedělá

Automaticky přeloženo:
wmaisterow
před 7 měsíci

Možná byste chtěli napsat recenzi na toto kasino o svých zkušenostech v tomto kasinu? Mohlo by to být opravdu užitečné pro ostatní hráče, aby si o tom přečetli. Pokud se tak rozhodnete, stačí kliknout na tento odkaz.😉

Automaticky přeloženo:
Romi
před 7 měsíci

Ano, samozřejmě

Automaticky přeloženo:
wmaisterow
před 7 měsíci

Děkujeme za váš zájem. 👌

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Ukradli mi 30€ a po chybě ve vkladu mi je nevrátili a s zablokovaným účtem si moje peníze bezdůvodně nechali!


Automaticky přeloženo:
cristianapim
před 6 měsíci

Chápu to správně, že váš účet byl zablokován s penězi uvnitř? Jaký byl důvod zablokování vašeho účtu, mohu-li se zeptat? Dostali jste od kasina nějaké vysvětlení?

Automaticky přeloženo:
Romi
před 5 měsíci

Ano, mnoho provedených vkladů a výběrů, spousta bonusové účasti - jak v kasinu, tak ve sportu - nikdy jsem neměl žádné problémy. Ale poprvé v životě jsem vyhrál velkou částku na automatech a samozřejmě, jak by to udělala špinavá a podvodná sázková kancelář, mi v tu chvíli zablokovali účet s tvrzením, že jsem porušil pravidla hraním automatů s aktivním sportem. bonus (detail, hrál jsem automaty se svým skutečným zůstatkem, bonusový zůstatek na to ani nelze použít.


Upřímně, od té doby trpím záchvaty úzkosti a i když jsem více než 6 let gamblerem a uživatelem více než 30 různých sázkových kanceláří, po okradení už nemám chuť a radost hrát téměř 2000 USD tímto způsobem. .


Tyto krysy mi ani nejsou ochotny vrátit zálohu.


Zatímco jsem jen prohrával a měl malé výběry, vyplatili bez sebemenších problémů. Bohužel, z jakéhokoli důvodu se moje největší výhra v automatech stala v této nešťastné sázkaře a evidentně využili toho, že jsem na svém účtu nashromáždil velkou částku, abych vše uklidil. Nehrajte v této sázkové kanceláři. Vezměte si můj případ jako příklad, poučte se z mého utrpení. Nehraj si tady.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

A detail, už jsem tady zkoušel vytvořit stížnost a oni to zamítli s tím, že můj případ se týká sportu a ne slotů, což je opravdu absurdní. Zablokovali mi účet pouze proto, že jsem v kasinu vyhrál velkou částku. Jediným spojením se sportem v akci byl fakt, že jsem sice měl aktivní bonus, ale tuto částku jsem nepoužil na hraní automatů, protože to neumím.


Tvrdí, že jsem hrál vysoké částky na automatech, zatímco jsem měl aktivní bonus (???, v čem je problém? Byl to můj zůstatek, nehrál jsem s bonusem, byl to skutečný zůstatek) a jednoduše mi vzali všechny moje peníze a moje touha pokračovat v sázení.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

A při zkoumání jsem si všiml této stížnosti, která je doslova stejná jako ta, kterou jsem podal, ve které byl uživatel zakázán ze stejného důvodu jako já (sázení na automaty a sporty). Casino Guru nejprve odmítlo s tím, že nemůže vyřešit sportovní problémy, ale později případ znovu otevřelo a stížnost byla vyřešena: https://casino.guru/vulkan-bet-casino-player-s-account-was-closed - a


Je to doslova STEJNÝ případ jako to, co se stalo mně, ale stále nemám přístup ke svému účtu Vulkanbet a jsem stále bez pomoci, protože jste odmítli s tím, že jde o sportovní záležitost, ale ve skutečnosti je to stejné jako ten, který jsem odesláno výše.


Prosím, pomozte mi získat peníze zpět. V horším případě alespoň můj vklad.

Automaticky přeloženo:
12 3 45

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky