FórumKasinaVulkan.bet Casino - všeobecná diskuze

Vulkan.bet Casino - všeobecná diskuze

před 3 roky od mg2019
|
16054 zobrazení 88 odpovědí |
|
1 2...5
před 3 roky
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Vulkan.bet Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 3 roky

Na výplatu čekají od 7. září 2021. Podpora žádá pouze trpělivost. Neexistují žádné informace o tom, kdy peníze dorazí na účet. Jsem zvědavý, jestli peníze vůbec dorazí.

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Ahoj! Zajímalo by mě, jestli se jim podařilo získat peníze a jak dlouho to trvalo. dík

Automaticky přeloženo:
mg2019
před 3 roky

Máte nějaké novinky týkající se vašeho výběru?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Dobrý den, s 35 eury jsem hrál až o 11 000 eur. Účet pozastaven z důvodu „praní špinavých peněz". V životě se mi nic podobného nestalo. Doufám, že mi někdo pomůže.

Automaticky přeloženo:
Lux388
před 2 roky

Příznaky praní špinavých peněz jsou v zásadě jednoduché. Pokud stále vkládáte hodně peněz, hrajete pár zatočení a poté požádáte o výběr, je to známka praní špinavých peněz.

Protože říkáte, že jste vložili pouze 35 eur, nemůže se jednat o praní špinavých peněz. Řekl bych, že to nemá smysl dále rozebírat, protože podle prvotních informací od vás se domnívám, že to, co vám bylo řečeno, je čirý nesmysl, takže prosím podejte stížnost zde: https://casino.guru/complaints

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Dobré odpoledne, hrál jsem na vulkan.bet v Portugalsku, mám řádně ověřený účet, požádal jsem o 3 výběry peněz v hodnotě 250,-, původně říkali, že vstup na můj účet bude trvat 5 dní, nyní po 5 dnech říkají, že 3 výběry byly zpracovány jimi a nyní to má co do činění s finančními institucemi, začalo to 22.07. a dodnes není po penězích ani stopy.

Automaticky přeloženo:
catiasmv87
před 2 roky

Ahoj,

kdy bylo ověření dokončeno, prosím?

Vezměte prosím na vědomí, že i když jste odeslali všechny výběry před provedením ověření, budou pokračovat po dokončení ověření.

Jste nyní v kontaktu s kasinem?

Zkontroloval jsem stížnost a zdá se, že 3 další hráči mají stejný problém, bohužel žádná ze stížností podaných v tomto roce nebyla uzavřena jako vyřešená. 🙁

Pokud chcete, podejte svou vlastní stížnost:

https://casino.guru/complaints


Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Účet byl správně ověřen 22. 7. a tentýž den byl proveden 1 výběr. Kasino mi říká, že peníze již byly zpracovány a že o zbytek se nyní postarají finanční instituce. Chcete-li počkat na trpělivost, zdá se, že heslem tohoto kasina je trpělivost. Toto kasino jsem objevil přes 1 portugalského influencera, také jsem ho kontaktoval a on sám by se pokusil kasino kontaktovat a pokud bych peníze nedostal, veřejně bych odhalil, co se stalo.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Účet byl správně ověřen 22. 7. a tentýž den byl proveden 1 výběr. Kasino mi říká, že peníze již byly zpracovány a že o zbytek se nyní postarají finanční instituce. Chcete-li počkat na trpělivost, zdá se, že heslem tohoto kasina je trpělivost. Toto kasino jsem objevil přes 1 portugalského influencera, také jsem ho kontaktoval a on sám by se pokusil kasino kontaktovat a pokud bych peníze nedostal, veřejně bych odhalil, co se stalo.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Studna,

Mohu jen doporučit, abyste byli příště opatrnější. Nejprve se podívejte do kasina , vyzkoušejte nějaký bonus bez vkladu, pokud je to možné, a získejte vlastní představu o tom, zda je toto kasino pro vás nejlepší. Neřekl bych, že byste se měli nechat slepě ovlivňovat influencery, ale je to samozřejmě na vás.

Pokud potřebujete pomoc, doporučuji odeslat stížnost, jak jsem již uvedl dříve.

Přeji hodně štěstí 🤞

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

hej tady nehraj, chteji velmi divne dokumenty a uz jsem hral ve vice nez 100 kasinech pozor tady je fake padesát 😉 Svou výhru jsem vsadil přímo a nechal to tak, jsou mnohem lepší kasina🙂

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
chiller19
před 2 roky

Ahoj,

s tak špatnou pověstí beru vaše varování jako velmi rozumné 🙂.

Můžete se prosím podělit o to, jaký dokument se vám zdá nejpodivnější?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Chtějí 3 podivné screenshoty mé banky Nikdy jsem nic takového nepotřeboval a snadno jsem provedl výběr ve 30 kasinech se 3 normálními dokumenty, pasem, účtem za elektřinu a Skrill nebo bankovními údaji, ale normální bankovní údaje, ne tak divné věci co chtějí, mám je tam 35 zaplaceno v 600 wonech a víc než 5 až 7 dokladů normálně nechtějí a live chat od nich je hloupý 😀

Automaticky přeloženo:
chiller19
před 2 roky

Ahoj,

Jsem docela překvapen, musím říct. Normálně nejsou snímky obrazovky preferovány, protože je lze oříznout. 🤔

Jaké divné věci chtějí, prosím?


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

3) Úplný snímek obrazovky vašeho osobního účtu online bankovnictví. (okamžitě)


4) Celostránkový snímek obrazovky vkladových transakcí z osobního účtu vašeho online bankovnictví. Tento snímek obrazovky by měl obsahovat datum transakce, částku převodu a IBAN.


5) Snímek celé stránky vašeho online bankovního účtu použitého pro vklad. Tento snímek obrazovky by měl obsahovat jméno majitele účtu a IBAN.

Automaticky přeloženo:
chiller19
před 2 roky

Chápu, takže jediný rozdíl je v tom, že navrhují formu neoříznutých snímků obrazovky, zatímco formát .pdf je obvykle preferován.

Jinak je to docela normální, řekl bych.

Musíte pouze prokázat, že způsob vkladu/výběru je s vámi spojen a že jméno a adresa souhlasí s těmi, které jste uvedli při registraci, a že máte přístup k bankovní historii a můžete vklad doložit.


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

pro mě to není normální už nikdy nenavštívím tak hloupá kasina znovu šel ráno do banky pro úplný idioty, aby dostal výpis z účtu, pak napsali, že potřebujeme další doklady foto s pasem, i když předtím řekli, že chybí pouze snímky obrazovky jsou idioti to, co chce stále více lidí, vždy je 100 000 lepších kasin, stačí si přečíst hodnocení od vulkan bet idiotů....

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Nejhorší je, že dokonce chtějí dokumenty, i když jim chci nechat uzavřít účet, byli extrémně uraženi a už tam nikdy nebudu hrát

Automaticky přeloženo:
chiller19
před 2 roky

Je mi tě moc líto. Nemyslím si, že je normální, že byste si tím vším měli projít jen proto, že se chcete ověřit v kasinu. Možná byste mohl podat stížnost?

Myslím, že standardní postup by měl být následující: Chcete se nechat ověřit, kasino vám řekne, co jim potřebujete poskytnout, vy to poskytnete a je to.

Ale kdykoli si myslíte, že máte vše, oč žádali, a pak žádají další a další, nemyslím si, že je to správné.

Automaticky přeloženo:
před rokem

V recenzi se píše

Regulátor

Curacao (GCB)


Ale podle (GCB) to neregulují..

Automaticky přeloženo:
1 2...5

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky