FórumKasinaVulkan.bet Casino - všeobecná diskuze

Vulkan.bet Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před 3 roky od mg2019
|
16090 zobrazení 88 odpovědí |
|
1 2 3...5
nicooretamozoo2017
před rokem

Ahoj,

pokud se podíváte na stránky kasina, najdete validátor licencí - výsledek ukazuje toto:

file

GCB je pouze obecný poskytovatel licencí. Toto kasino je licencováno pod Antilephone.

Pokud však narazíte na jiné informace, dejte mi prosím vědět. Alternativně můžete kontaktovat osobu z našeho datového týmu, medailonek najdete pod přehledem. 😉

file

Automaticky přeloženo:
před rokem

V současné době toto kasino funguje?

Své peníze jsem neviděl déle než 2 týdny.

žádná odpověď z jejich financí.

file

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
ryosyou
před rokem

Ahoj.

Zdá se, že kasino funguje. Být tebou, zvážil bych podání stížnosti . Dva týdny jsou víc než dost na to, abyste mohli čekat.

Už jste někdy úspěšně odstoupili z tohoto kasina?

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

několikrát.

poslední byla dokončena 9. února.

Automaticky přeloženo:
ryosyou
před rokem

Vzhledem k tomu, že čekáte tak dlouho, doporučuji podat stížnost. Obávám se, že v tuto chvíli nemůžete moc dělat.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den, nedostávám žádnou odpověď a časovač již vypršel. Co ještě mohu udělat? Proč je to?


https://casinoguru-de.com/vulkan-bet-casino-der-player-beanstandet-die-auszahlsgebuhr

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
TheCooN82
před rokem

Ahoj, přesunul jsem tvůj příspěvek pod toto konkrétní kasino.

Nicméně také vidím, že už je to v pořádku a Nick odpověděl na vaši stížnost a vy jste mu odpověděli také. Stížností je poměrně hodně a náš tým se snaží dělat, co může, aby se k vám nebo jiným dostal co nejdříve.

Každopádně jsem si všiml, že podle stížností máš problém s poplatky za výběr a podpora moc nepomáhá. Je to správně?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ano, bohužel je to tak.


dík

Automaticky přeloženo:
TheCooN82
před rokem

Jak Jaro vysvětlil, musíme být zatím všichni trpěliví. Kvůli nadměrnému počtu stížností potřebují naši specializovaní specialisté každou sekundu, kterou jim časovač poskytne.

Pokud pro vás mezitím mohu něco udělat, dejte mi prosím vědět.🙏

Automaticky přeloženo:
před rokem

Trvá to velmi dlouho, než se mi dostane pomoci. S mými předchozími stížnostmi jsem měl pocit, že jsem dostal velmi dobré rady a byl jsem také velmi respektován. ale v tuto chvíli to tak bohužel není.

Všem hezký víkend

Automaticky přeloženo:
TheCooN82
před rokem

Vím, že to není moc příjemná situace a musíte si počkat, ale jak jsme již zmínili, naši odborníci dělají maximum, aby se dostali ke každému hráči. To, že vám Nick hned neodpoví, neznamená, že je váš případ méně důležitý nebo že si vás neváží. Poprosím vás o trochu trpělivosti a snad se věci co nejdříve pohnou.

Každopádně už jste se naučili něco nového?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Moc děkuji a přeji hezký týden.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

Shrnutí mé stížnosti je vždy zpracováno beze změn a má vypadat jako aktualizované. Časovač je resetován. Je možné, aby se o mě postaral jiný reklamační specialista? Čekám tu s reklamací už skoro 3 týdny a žádný pokrok. Co se děje?



S pozdravem TheCooN82

Automaticky přeloženo:
TheCooN82
před rokem

Ahoj TheCooN82!

Omlouvám se, že to trvá tak dlouho, no, máme dost obsazeno, to je pravda. Samozřejmě se pokusím získat nějaké poznatky o vašem případu. Už jsem poslal upomínku. Snad to trochu pomůže.

Vidím, že je to týden, co Nick dostal požadovanou aktualizaci, pokud bych měl spekulovat, řekl bych, že na to má. 🤔

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý večer, je snad šance, že se někdo z těchto 2 kolegů opět postará o můj problém? Čekám na pomoc více než 3 týdny. 😢😩

Ještě jednou velká pochvala a díky těmto 2 pánům.


Pozdrav

TheCooN82


Automaticky přeloženo:
TheCooN82
před rokem

Nazdárek.

Pokud mohu říci, zbývají méně než dva dny do další fáze stížnosti, kterou máte s Nickem. Takže, o co jde, prosím? Chtěli byste vyměnit Nicka za Nicka? 🙂

Nenašel jsem žádné další vaše otevřené nebo nedávno odeslané stížnosti.


Automaticky přeloženo:
před rokem

Nick z doby před 10 měsíci by byl skvělý. Nechci se vůbec stresovat, ale čekat pokaždé týden, než dostanu odpověď, je trochu otravné. Nechápejte mě prosím špatně, jsem velmi vděčný za podporu týmu casinoguru🤭

Krásný začátek týdne.

Automaticky přeloženo:
TheCooN82
před rokem

Teď už chápu. Je to jakési přirovnání - měl jsem to vědět 🙂

Nechci, abyste si mysleli, že se hloupě vymlouvám, přesto musím říct, že počet stížností, které tým řešil před 10 měsíci, byl mnohem nižší než v současné situaci.

Souhlasím s tím, že to musí být docela utrpení, přesto alespoň jednou týdně vidím vedoucího týmu, jak žádá všechny členy, aby zvýšili své maximální kapacity. Jsem přesvědčený a mohu upřímně říci, že už nějakou dobu posouvají limity. Vlastně vím, že někteří z nich se snaží zaškolit nové kolegy, ale bohužel trvá hodně času, než se tímto procesem projdou.

Jsem vděčný za pochopení. Prosím, buďte trochu trpělivější. 🙏



Automaticky přeloženo:
před rokem

Děkujeme za vaše milé řádky 👍🏼🌷

Automaticky přeloženo:
TheCooN82
před rokem

Mějte velmi dobrý víkend! 😉💚

Automaticky přeloženo:
1 2 3...5

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky