FórumKasinaVerde Casino - všeobecná diskuze

Verde Casino - všeobecná diskuze (strana 5)

před rokem od Sev01
|
26997 zobrazení 218 odpovědí |
|
1...4 5 6...11
před 9 měsíci

dámy a pánové

Pracuji v oblasti právního a daňového poradenství a mám klienta, který má velký problém s hazardní stránkou Verdecasino Peníze byly uloženy 4000 eur a vyhrál a z peněz se stalo téměř osm tisíc eur, ale bohužel, sport na stránka zablokovala jeho účet, aby ověřila platby, a to není spravedlivé ani nespravedlivé. Je pravda, že účet je zablokován poté, co se potvrdí, že má své peníze na účtu a neposlali mu je, a řeknou mu, ať počká, abychom mohli ověřit platby, které přišly na váš účet. Pro pořádek jim poslal všechny podklady, že peníze byly vyplaceny z jeho bankovního účtu. Je tu někdo, kdo mu může pomoci?

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Můžete mi prosím smazat účet?

Automaticky přeloženo:
f2oberhausen
před 9 měsíci

Zdravím a děkuji za příspěvek. Chápu, že to musí být pro vašeho klienta velmi nepříjemná situace. Pomoci vašemu klientovi však existuje pouze jedna cesta a v souladu s GDPR (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) jiná cesta neexistuje. Musí podat stížnost našemu týmu zde v Casino Guru. Reklamace je bezplatná a zde, v tomto průvodci 👈, najdete všechny užitečné informace o procesu, které mohou vašemu klientovi opravdu pomoci. Pro podání stížnosti stačí kliknout/klepnout na tento odkaz , prosím.

Doufám, že to zodpoví vaši otázku a pomůže vašemu klientovi.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Mám problém se zeleným nepořádkem, protože už jsem ztratil trpělivost chci o tom napsat příspěvek.

Snažím se o výběr měsíce a říkají mi, že je potřeba ověření KYC, pošlu dokumenty, řeknou mi, ať počkám na ověření, dny uběhnou a hraji výběr znovu a končí to takhle... ale dnes už nechci přijít o peníze tak udělám výběr 300 euro a znovu spadnu do ověření kyc že chci doklady atd.. Pošlu doklady znovu čekám a oni mi řeknou že ne t splňují požadavky. Posílám dokumenty zpět, jak mi řekli, a nechají mě čekat. Nyní jsem ztratil trpělivost a nechci déle čekat. Chci, aby můj výběr a dokumenty, které jsem poslal, byly osobní a jasně viditelné, takže už žádné výmluvy, že jsem nepokračoval v ověřování.

Automaticky přeloženo:
Dennis95
před 9 měsíci

Ahoj, podle toho, co jsem četl, je hlavní problém, proč nemůžete vybrat, ověření vašeho účtu. Byli jste informováni, co konkrétně se zdá být problémem při ověřování vašeho účtu? Nejprve jej budete muset úspěšně projít, abyste mohli vybrat peníze. Ale myslím, že když to trvá dva měsíce, tak je to dlouhá doba.

Také jsem si všiml, že jste podali stížnost , což si myslím, že bylo správné, takže se vám náš tým pokusí pomoci.

Doufám, že to bude úspěšné a budete moci ověřit a stáhnout. Pokud máte nějaké nové informace o svém případu, dejte mi prosím vědět.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 9 měsíci

Právě jsem napsal na zákaznickou podporu kasina a řekli mi, že právě zkontrolovali můj účet a uvidíme, jak bude výběr probíhat, budu vás informovat

Automaticky přeloženo:
Dennis95
před 9 měsíci

To znamená, že váš účet již byl úspěšně ověřen, ano? Nyní samozřejmě počkáme, zda bude výběr dokončen nebo ne. Doufám, že přijdete s pozitivní aktualizací.

Zkřížené prsty. 🤞

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Ano, poté, co jsem vám napsal, potvrdili a pokračovali v ověření účtu. Stále čekám, až proběhne výběr. Budu vás informovat.

Automaticky přeloženo:
Dennis95
před 9 měsíci

Perfektní a děkuji.

Tak budu čekat. 🙂

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Všechny položky dorazily v pořádku.

Děkuji ti

Automaticky přeloženo:
Dennis95
před 9 měsíci

Dobře, takže nakonec vše dobře dopadlo. Gratuluji a doufám, že si výhru užijete. 🎉😊

Mohl bych vás nicméně požádat, abyste tuto informaci uvedl ve své stížnosti a napsal Petronele, že jste již obdrželi peníze, aby to mohla uzavřít? To by bylo jistě vhodné.

Můžete to udělat zde . ⬅️

Každopádně, budete v tomto kasinu hrát i nadále, i když jste zde měli potíže, a dáte tomu ještě šanci, nebo si najdete jiné?

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Jsem velmi zklamaný z kasinového guru, který dává tomuto podvodnému kasinu tak vysoký stupeň. Spousta lidí má problém dostat své peníze. Já také. Ověření po týdnu stále neproběhlo a soudě podle TUNY a TUNY stížností nalezených na internetu už dlouho nebude.

Automaticky přeloženo:
bumslotman
před 9 měsíci

Ahoj.

Víte, že nesoudíme podle tuny a tuny stížností nalezených na internetu.

V dnešní době jsou lidé zvyklí na stížnosti, ale to neznamená, že jsou do posledního písmene správné, že?

Místo toho se řídíme svými vlastními zásadami.

Neváhejte a prohlédněte si Fair Gambling Codex 👈 Tato metodika je aplikována na vše, co děláme v Casino Guru.

Rozumným doplňkem by byl další transparentní průvodce „ Zjistěte více o procesu hodnocení a hodnocení našeho kasina "

file

Zbývá říci, že pokud máte nesporný problém s tímto kasinem, jsme připraveni vyřídit vaši konkrétní stížnost. Jakmile dojde k závěru, nevyřešená stížnost může ovlivnit aktuální index bezpečnosti.

Jak můžete vidět, i tato část je pokryta indexem bezpečnosti 👈

file

Nepředpokládejte prosím, že vám odporuji, mým cílem je pomoci vám pochopit, že máme svou cestu.


Automaticky přeloženo:
Anonymized495
před 8 měsíci

Dobrý den, také jsem několikrát provedl vklad ve Verde Casino. Nelíbí se mi tam. Chtěl jsem trvale zrušit svůj účet. Napsal jsem email. Odpověď byla, že bez ověření KYC není možné uzavřít můj účet. Nemyslím si, že je to v pořádku, co teď můžu dělat

Automaticky přeloženo:
Melocan
před 8 měsíci

Nazdárek!

Omlouvám se, že to říkám, ale od uživatele uzavřeného účtu nedostanete odpověď.

Naopak, slušná kasina vás raději ověří před zablokováním účtu, aby vám v budoucnu zabránila vytvořit si další účet, což může vést k porušení pravidel pro více účtů.

Dává vám to prosím smysl?

Pokud máte otázky, jsem tu.


Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Dobré odpoledne!

Vložil jsem 40 eur a dostal jsem 352 a požádal jsem o výběr, protože mi platforma přišla divná.

Nicméně říkají, že výběr přes Ethereum může trvat až 7 dní? Myslíte si, že je to normální? v mnoha jiných sázkových kancelářích, které využívám, vybírám za méně než 2 hodiny.. čekám na pomoc!

Automaticky přeloženo:
davelalala
před 7 měsíci

Ahoj. Chápu vaše obavy, ale jak vám Kristina vysvětlila ve vaší stížnosti , kasinům obvykle dáváme celých 14 dní na provedení platby. Zkuste tedy být trochu trpěliví a dejte nám vědět, zda došlo k nějaké aktualizaci ohledně vašeho odstoupení od smlouvy.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Buďte opatrní s tímto kasinem, své bonusy a promo akce náhle stáhne a od té doby budete moci hrát pouze se svým skutečným zůstatkem. Nepodporuji tento typ nečestné iniciativy, aniž bych uvedl další vysvětlení, přestože jsem povinen souhlasit s tím, že budu moci kasino používat.

Opatrně. Moje zkušenost s tímto kasinem byla nepříjemná a již jsem požádal o uzavření mého účtu.

Automaticky přeloženo:
rafaelsanchesdepieri
před 5 měsíci

Ahoj, i když to říkám nerad, bohužel kasina mají právo nabízet své bonusy pouze určitým hráčům. Samozřejmě naprosto chápu, že pokud si s nimi rádi hrajete a najednou vám je přestanou nabízet, protože jde o administrativní rozhodnutí, nemáte z toho radost.

A proto ti nic neřekli, proč je už nemůžeš brát? Je to pro vás dealbreaker a už v tomto kasinu hrát nebudete?

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Další podvodníci, se kterými jsem se setkal při svém dobrodružství v kasinu. Hra šla velmi dobře, dokud jsem nepožádal o stažení. Zablokovali mi účet, ukradli všechny peníze a řekli, že mi vrátí pouze zálohu.

Automaticky přeloženo:
1...4 5 6...11
Jít na stránkuz 11 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky