FórumKasinaVerde Casino - všeobecná diskuze

Verde Casino - všeobecná diskuze (strana 4)

před rokem od Sev01
|
25943 zobrazení 218 odpovědí |
|
1...3 4 5...11
Přidat příspěvek
cristianbellafiore
před 10 měsíci

Chápu, ale nejrozumnější v tomto případě bylo vybrat peníze a informovat kasino o dalším postupu, aby k takové situaci nedošlo. Založit si druhý účet nebyl nejlepší nápad.

Jak však již bylo zmíněno, pokud si myslíte, že kasino udělalo chybu, pak máte možnostotevřít stížnost na tomto odkazu . Náš tým prošetří váš případ a uvidíme, co se stane.

Jsi v ?

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Chápu, ale nejrozumnější v tomto případě bylo vybrat peníze a informovat kasino o dalším postupu, aby k takové situaci nedošlo. Založit si druhý účet nebyl nejlepší nápad.

Jak však již bylo zmíněno, pokud si myslíte, že kasino udělalo chybu, pak máte možnostotevřít stížnost na tomto odkazu . Náš tým prošetří váš případ a uvidíme, co se stane.

Jsi v ?

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Ahoj, sekundární účet a s mými jmény (bez dokladů) s jiným emailem ale nezvládl jsem to, spravoval to můj bratr. Nicméně, myslíš, že dokážu něco vyřešit? Protože když už jsem ztracený od začátku, nemá smysl otevírat stížnost. Právě jsem řekl, jak to dopadlo, myslíte si, že je to správné? Kdybych věděl, že se něco takového může stát, nehrál bych se svými penězi, snažil bych se problém vyřešit dříve. Protože, jak již bylo zmíněno dříve, mohl jsem hrát a vyhrát 80 €, vybrat si je bez problémů, byl jsem si jistý, že se nic neděje. Pozor, kdybych nevyhrál a správně mě neblokovali, klidně bych sázel dál, varovali by mě, že porušuji jejich pravidla? Teprve když jsem vyhrál a zkusil odstoupit, všimli si toho?!

Automaticky přeloženo:
cristianbellafiore
před 10 měsíci

Ahoj.

Tohle je opravdu velmi smutný příběh.

Upřímně řečeno, jak to vidím, udělal jsi několik chyb. Vezměte prosím na vědomí, že si nemůžete vytvořit druhý účet a nechat jej spravovat svého bratra nebo kohokoli jiného. To je přísně v rozporu s nejběžnějšími podmínkami.

Z mého pohledu se jako nejdůležitější jeví časová osa.

Představte si toto:

Jednoho dne byl založen váš první účet v kasinu – vše v pořádku. Bez problémů se vám podařilo vybrat 80 €.

Z jakého účtu se vám prosím podařilo vybrat? V mých očích je to velmi důležitá otázka a cítím, že si musíme nejprve ujasnit.

Pokud se chcete dozvědět více o tomto konkrétním problému obecněji, přečtěte si prosím článek s názvem „ Ověření hráče a duplicitní účty "

Dejte mi vědět, co si o tom myslíte, pokud vám to nevadí.


Kromě toho je řada na vás, abyste aktualizovali stížnost, tento zelený odkaz vás zavede do správné sekce.


Upraveno autorem před 10 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Nechápu, jak je možné otevřít si druhý účet. Nemá kasino zabezpečení pro tyto přestupky? Je upozornění pouze v případě, že si chce zákazník vybrat svou výhru? Proč ne dříve? Vkládat můžete libovolně, bez problémů a v tomto případě můžete mít i 10 účtů...

Je to přinejmenším pochybná politika.

Proto tu nehraju.

Hugo



Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Ahoj.

Tohle je opravdu velmi smutný příběh.

Upřímně řečeno, jak to vidím, udělal jsi několik chyb. Vezměte prosím na vědomí, že si nemůžete vytvořit druhý účet a nechat jej spravovat svého bratra nebo kohokoli jiného. To je přísně v rozporu s nejběžnějšími podmínkami.

Z mého pohledu se jako nejdůležitější jeví časová osa.

Představte si toto:

Jednoho dne byl založen váš první účet v kasinu – vše v pořádku. Bez problémů se vám podařilo vybrat 80 €.

Z jakého účtu se vám prosím podařilo vybrat? V mých očích je to velmi důležitá otázka a cítím, že si musíme nejprve ujasnit.

Pokud se chcete dozvědět více o tomto konkrétním problému obecněji, přečtěte si prosím článek s názvem „ Ověření hráče a duplicitní účty "

Dejte mi vědět, co si o tom myslíte, pokud vám to nevadí.


Kromě toho je řada na vás, abyste aktualizovali stížnost, tento zelený odkaz vás zavede do správné sekce.


Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Vybral jsem 80 EUR z účtu, který zablokovali a druhý účet již existoval, mohli mě hned informovat

Automaticky přeloženo:
hugosousa091974
před 10 měsíci

Co mohu říci, kdybych věděl, že existuje tento problém, nevyhazoval bych své peníze takto a pak bych byl zablokován absurdně

Automaticky přeloženo:
Radka
před 10 měsíci

Vybral jsem 80 € ze stejného účtu, který mi zablokovali a druhý už byl zaregistrovaný

Mohli mě hned teď zablokovat, ale místo toho mě nechali hrát a klidně vkládat, dokud nevyhraju tu částku

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Nechápu, jak je možné otevřít si druhý účet. Nemá kasino zabezpečení pro tyto přestupky? Je upozornění pouze v případě, že si chce zákazník vybrat svou výhru? Proč ne dříve? Vkládat můžete libovolně, bez problémů a v tomto případě můžete mít i 10 účtů...

Je to přinejmenším pochybná politika.

Proto tu nehraju.

Hugo



Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Víte, že není moudré porovnávat výběry a vklady, protože obě transakce jsou velmi odlišné, zejména pokud jde o šeky.

Při vkladu v online kasinu neprobíhají na straně kasina žádné skutečné kontroly. Je to jen jednoduchá peněžní transakce. Stejné jako při nákupu benzínu na čerpací stanici a platbě kartou.

Na druhou stranu, když odešlete žádost o výběr, je třeba provést celý proces kontroly, protože kasino si musí být naprosto jisto, že jste nikdy neporušili žádné podmínky kasina, používali pouze platební metody, které jste zaregistrovali, a dodržovali další zásady.

Takže pokud nepožádáte caisno o provedení KYC (poznejte svého zákazníka) hned po registraci, je dost velká šance, že druhý účet zůstane bez povšimnutí.

Chápu, že to připadá jako mezera při chytání hráčů, ale myslím, že je docela dobře známo, že vytvoření druhého účtu je zakázáno v každém kasinu provádějícím ověření KYC.

Četl jsi prosím článek, který jsem ti poslal? Říká:

"Přijímáme, že je odpovědností hráčů zajistit, aby si nevytvářeli více účtů ve stejném kasinu. Ne proto, že si myslíme, že je to správný způsob, ale protože je to průmyslový standard a nemůžeme penalizovat všechny." kasina, která neuplatňují pravidlo 'jeden účet na hráče' způsobem, který považujeme za nejlepší. Nicméně věříme a doufáme, že kontrola duplicitních účtů během vytváření účtu se v budoucnu stane průmyslovým standardem a hráči budou lépe chráněni."

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Vybral jsem 80 € ze stejného účtu, který mi zablokovali a druhý už byl zaregistrovaný

Mohli mě hned teď zablokovat, ale místo toho mě nechali hrát a klidně vkládat, dokud nevyhraju tu částku

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Zdravím a děkuji za informaci. Takže jste vybrali počátečních 80 EUR prostřednictvím prvního účtu. Teď přijde ta důležitá část, řekl bych. Nebyl tehdy žádný z těchto účtů ověřen? Někdy kasina umožňují výběr nižších částek bez úplného ověření, což může vést k vaší situaci, když je po cestě zaregistrován druhý účet.

Ale jak věříme:

"Aby se předešlo duplicitním účtům, je možné a efektivní kontrolovat duplicitní účty během procesu vytváření účtu. Nemyslíme tím proceduru úplného poznání svého zákazníka (KYC), která by zahrnovala ověření ID, ale rychlou kontrolu kombinací osobních údajů. které by sdílely pouze dvě různé osoby ve velmi vzácných výjimkách, jako je jméno, příjmení a datum narození. Pokud kasino tyto informace během procesu registrace nevyžaduje, mělo by s tím začít.

Ve většině případů nedojde k zápasu a kasino může nechat hráče hrát, pouze když hráč odešle žádost o výběr, spustí plnou proceduru KYC. Pokud však kasino získá zápas, je pravděpodobné, že hráč již má účet. V těchto případech upozorněte hráče a/nebo jej požádejte o dokončení postupu KYC, abyste se ujistili, že ještě nemá účet.

Pokud to není technologicky proveditelné, kasino by nemělo trestat hráče, kteří si nevědomky vytvořili druhý účet a neměli v úmyslu zneužít uvítací bonus. Pokud vám hráč nezpůsobil žádnou újmu, je nejlepší je kontaktovat a najít přijatelné řešení pro obě zúčastněné strany, jako je ponechání jednoho účtu otevřeného a uzavření druhého (účtů).

Doufám, že existuje způsob, jak vám pomoci.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 10 měsíci

Doufám, že mi pomůžete, udělal jsem všechno nevědomky

Automaticky přeloženo:
cristianbellafiore
před 10 měsíci

Ahoj. Nemám důvod ti nevěřit. Jen jsem se snažil vysvětlit, že v kasinu to nějak funguje a v určitých případech i sebemenší chyba znamená nepříjemné komplikace.

Je mi líto, ale toto pravidlo je běžný standard. 🙏


Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Dobré ráno, dnes mi opět přišel email, že musím znovu nahrát dokumenty z verde casina, ale dnes ráno jsem nahrál vše, co mají toto, ale dělají, že se nic nestalo, ale je to možné?? Od té doby, co s nimi bojuji, spím 2 týdny

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

file tady to je, tohle dělají každý den

Automaticky přeloženo:
Ionelanela25
před 10 měsíci

Ahoj, podle e-mailu, který kasino poslalo, to jsou standardní věci KYC, které potřebují. Na vyřešení ověření dáváme kasinům 14 dní, ale říkáte, že to trvá 2 týdny, což je přesně časový rámec.

Každopádně, zkusil jsi napsat do živého chatu, že jsi poslal dokumenty a že tě žádají, abys udělal to samé znovu? Chápu to správně, že jste již jednou úspěšně ověřeni a nyní po vás chtějí stejné dokumenty znovu?

Také jsem viděl, že již máte stížnost a kasino na ni odpovědělo dvakrát a řeklo vám, abyste dokončili ověření podle pokynů v e-mailu. Pokud to tedy ještě nemáte úspěšně za sebou, zkuste spolupracovat a nahrát vše podle pokynů. Pokud problémy přetrvávají, pak máte otevřenou stížnost a pokusíme se vám pomoci.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Dobré ráno, nahrál jsem všechny doklady, dnes mi poslali email, že mám poslat fotku občanského průkazu, kterou jsem nahrál i první, ale dnes jsem doklad nahrál znovu, pokaždé jsem s nimi spolupracoval , ale kazdy den stejne maily, stejne veci, ted cekam, co po mne budou poprosit o overeni obcanskeho prukazu, protoze jsem byl hodny a cekal skoro 3 tydny, coz mi neprijde normalni vzhledem k tomu, že ke hře potřebuji také výběry, ano, stále říkají stejné věci i nyní a Fanny mi to neověřuje a pak, abych mohl provést výběr, dělám si všude spravedlivě, protože to, co Fanny, není správné vůbec... doufejme, že kdo se udržuje v pořádku a dělá správné věci a dělá správné věci, tak jsme všichni v pořádku... děkuji

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

file Tady je e-mail, poslední, který mi dnes poslali

Automaticky přeloženo:
Ionelanela25
před 10 měsíci

Dobře, takže si myslím, že děláte správnou věc, když se snažíte spolupracovat, takže pokud váš účet stále není ověřený, můžete to uvést ve své stížnosti. Náš tým se vám pokusí s celou situací pomoci.

Pevně však doufám, že ověření bude úspěšné a nebudete mít další potíže.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Ne, můj účet ještě není ověřený, protože každý den posílají e-mail a žádají o stejné věci, ale vždy pošlu to, co mě požádali, nevím, jestli chtějí víc, nepřipadá mi to správné na adrese všichni... díky

Automaticky přeloženo:
Ionelanela25
před 10 měsíci

Věřím, že při přečtení stížnosti již mohu toto tvrzení vyvrátit a v ní jsem se dozvěděl, že jste si již stihli ověřit a nyní budete čekat na odstoupení.

Pevně věřím, že už to bude bezproblémové a vše půjde hladce.

Určitě mi dejte vědět, jestli máte peníze. 😊☘️

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Ano, moc děkuji, přeji hezký den

Automaticky přeloženo:
1...3 4 5...11
Jít na stránkuz 11 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky