FórumKasinaVerde Casino - všeobecná diskuze

Verde Casino - všeobecná diskuze (strana 3)

před rokem od Sev01
|
18746 zobrazení 165 odpovědí |
|
12 3 4...9
Přidat příspěvek
hugosousa091974
před 10 měsíci

Dobrý den, všiml jsem si, že jste měli stížnost , která byla také poměrně rychle vyřešena a kasino vám vrátilo vklad ve výši 10 EUR a vy můžete nadále používat svůj účet. Jsem rád, že se vše tak rychle vyřešilo a netáhlo se to dlouho s dalšími problémy.

Zůstanete však v tomto kasinu, i když k takové situaci dojde? Ptám se jen proto, že si myslím, že vám rychle pomohli vyřešit problém a vy můžete pokračovat ve hře v tomto kasinu.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Nebyli rychlí. Až s pomocí Casino Guru to vyřešili. Rychlost přišla odtud.

Ještě mi nezkontrolovali doklady. Obrovská čekací doba, než budete moci vstát.

Není to nic příjemného a z recenzí, které jsem četl, nevidím žádnou výhodu v pokračování.

Automaticky přeloženo:
hugosousa091974
před 10 měsíci

Jasně, v tom případě chápu, co bylo příčinou toho "zrychlení". Každopádně i špatná zkušenost je zkušenost a pevně věřím, že už se do podobné situace nedostanete.

Ale také chválím, že si prohlížíte recenze, protože je vždy dobré získat přehled.

Přeji ti hodně štěstí.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Ano...už nikdy neprovedu vklad bez kontroly.

Co se týče kasin Verde...má kyc, který vypadá jako imigrační služby...😁😜🤪😜😁😜🤪

Automaticky přeloženo:
hugosousa091974
před 10 měsíci

Hehe i když vím, jak důležitý je tento proces pro kasina, docela mě to rozesmálo. 😁😁

Doporučuji však samozřejmě uživatelské recenze nebostížnosti , kde se můžete podívat, jaké nejčastější problémy se v kasinu vyskytují a podle toho vyhodnotit, zda se vám vyplatí vkládat.

Věřím, že váš další výběr kasina bude mnohem lepší. ☘️

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Dobré ráno, od včerejška mám problémy se svým účtem v zeleném kasinu

Je zablokován a již nemám k ničemu přístup.

byl po výhře zablokován a především vše proběhlo bez vysvětlování nebo čehokoli jiného, co mohu dělat?


text, který vyjde, je:

Omlouváme se, byli jste zablokováni



Automaticky přeloženo:
nicomozzato
před 10 měsíci

Podal jsem stížnost zde v Casino Guru a byli schopni ji vyřešit velmi rychle.

Přejděte na Reklamace a zkuste..

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Dobré ráno, od včerejška mám problémy se svým účtem v zeleném kasinu

Je zablokován a již nemám k ničemu přístup.

byl po výhře zablokován a především vše proběhlo bez vysvětlování nebo čehokoli jiného, co mohu dělat?


text, který vyjde, je:

Omlouváme se, byli jste zablokováni



Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Ahoj.

Zelený účet by jistě mohl využít zelené řešení. Žertovat.

Jste si jisti, že jste neobdrželi žádné e-maily týkající se vašeho účtu? Řekl jste, že jste vyhráli hodně, a v některých případech musí kasina prozkoumat herní historii, aby potvrdila žádost o výběr. Mezitím může být účet zablokován. 🤔

Mohl byste možná sdílet printscreen neúspěšného pokusu o přihlášení?

Mimochodem, funkci stížnosti najdete zde .

Dejte mi prosím vědět, jak to jde.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

lidi prosím, jděte si zahrát fairspin nebo luckyblock nebo starcasino nebo cirkus. Těmto můžete věřit. Tady ne. Ztratíte spoustu peněz... zítra se o tomto kasinu objeví další zprávy na X, facebooku, telegramu, instagramu. To vám dá pozor, abyste nechodili hrát do verde kasina. Podvod, falešné nabídky, dokonce i pěkná výhra 20 € z bezplatných zatočení, které musíte zaplatit, abyste je dostali, a nakonec přijdete o všechno v celé jeho zbytečné situaci .. prostě jim nedávejte ani desetník. Bude to dost brzy pryč.. (nebo možná tam budou hrát a ukládat vlastní zaměstnanci, aby zachránili den)🤣😅😆😆😆

Automaticky přeloženo:
TheFlash0610
před 10 měsíci

Ahoj, z toho, co jsi napsal, předpokládám, že jsi tu neměl dobrou zkušenost. Mohu vědět více o tom, co se stalo? Myslím, že by to mohlo být užitečné i pro ostatní hráče.

Pokud jde o nějaké informace, co konkrétně by mělo vyjít na vámi zmíněných platformách? 🤔

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Proč je tak obtížné odstoupit z kasina Verde? Nikdy jsem neslyšela o jejich požadavku schválit stažení. Zde je zpráva z poslední doby, kdy jsem se pokusil odvolat


"Pro dokončení procesu ověření laskavě nahrajte následující informace: - Bankovní výpisy, karty a výplatní pásky k ověření původu finančních prostředků nebo majetku. Poskytnutý výpis by neměl přesáhnout 12 měsíců a musí obsahovat celé jméno uživatele." "

Automaticky přeloženo:
Taiway
před 9 měsíci

Zdá se, že budete muset projít ověřením účtu nebo vyplnit dokumenty, o které vás požádají. V kasinech je to docela běžné, když vybíráte peníze. Je to vaše první výhra a výběr v tomto kasinu? Myslím, že na této situaci není nic divného a pokud úspěšně dokončíte ověření, budete moci vybrat peníze.

Proto bych vám doporučil na procesu spolupracovat a dát nám vědět, zda byl úspěšný či nikoli. Bude to možné? 🙂

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Ahoj, chvíli jsem hrál ve Verde Casino. poté jsem se kvůli hazardu sám vyloučil, po několika měsících sebevyloučení stahuji a začnu znovu hrát. Podařilo se mi vyhrát 27 000 € na automatech. Normálně to zkouším stáhnout a žádají mě o doklady. Po 3 dnech čekání se zkouším přihlásit a zablokovali mi herní účet. Tvrdí, že mám 2 účty a že jsem závislý na hazardních hrách, žádají mě o aktivaci účtu, budu muset vyrovnat zůstatek. Stalo se to už někomu? Může mi někdo pomoci?

Automaticky přeloženo:
cristianbellafiore
před 9 měsíci

Ahoj, požádali jste v minulosti o sebevyloučení v kasinu nebo jen o uzavření účtu? Když jste mohli znovu hrát v kasinu, jak jste znovu otevřeli svůj účet? Psal jsi někam do kasina?

Každopádně pokud máte pocit, že nedošlo k chybě a nemáte dva účty a na vině je kasino, doporučujiotevřít stížnost zde na tomto odkazu a náš tým se na situaci podívá a uvidí, co se dá dělat .

Myslíte, že by to mohlo stát za to?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 9 měsíci

Takže ohledně sebevyloučení jsem e-mailem prohlásil, že nejsem závislý na hazardních hrách a aktivovali mi účet a začal jsem v klidu hrát. problémy přišly, jakmile jsem vyhrál. Pak u druhého účtu byl již zablokován jiným emailem, ale bez dokladů. Pak si myslím, že když jsem udělal chybu v tom, že jsem měl 2 účty, udělali chybu, že mě nejdřív nezablokovali. Ale protože jsem vyhrál, našli pomluvu, že nezaplatili. A k čemu je pak ztráta zůstatku, aby byl účet znovu aktivován

Automaticky přeloženo:
cristianbellafiore
před 9 měsíci

Omlouvám se, že to říkám, ale vytvoření druhého účtu je chyba. Navíc a s největší pravděpodobností kasino neví o obou účtech, dokud není spuštěno ověření na obou účtech. Na druhou stranu je třeba každý případ posuzovat samostatně, aby nedošlo k nespravedlivému rozsudku.

To je to, v co věříme.

Pokud si tedy myslíte, že kasino udělalo chybu, existuje jeden snadný způsob, jak to zjistit. Už jste slyšeli o našem Centru řešení ? Dejte mi vědět, zda se vám nápad líbí.


Automaticky přeloženo:
Radka
před 8 měsíci

Pozdravy. A protože se mě ptají, že pokud chci účet znovu aktivovat, musím zůstatek vymazat. To znamená, že mi to nedává smysl. Nicméně, máte pro mě nějaké řešení?

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Omlouvám se, že to říkám, ale vytvoření druhého účtu je chyba. Navíc a s největší pravděpodobností kasino neví o obou účtech, dokud není spuštěno ověření na obou účtech. Na druhou stranu je třeba každý případ posuzovat samostatně, aby nedošlo k nespravedlivému rozsudku.

To je to, v co věříme.

Pokud si tedy myslíte, že kasino udělalo chybu, existuje jeden snadný způsob, jak to zjistit. Už jste slyšeli o našem Centru řešení ? Dejte mi vědět, zda se vám nápad líbí.


Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Podaří se mi to s vámi vyřešit? Pro mě je nespravedlivé, že vložím a hraji klidně, a jakmile jsem vyhrál, zablokovali mě, což znamená, že jsem se cítil podveden

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Pozdravy. A protože se mě ptají, že pokud chci účet znovu aktivovat, musím zůstatek vymazat. To znamená, že mi to nedává smysl. Nicméně, máte pro mě nějaké řešení?

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Znamená to, že musíte vybrat svůj zůstatek? To by dávalo smysl. Váš aktivní účet je tedy pouze jeden.

Co chcete vyřešit, prosím? Pravděpodobně úplně nerozumím skutečnému problému.

Neváhejte sem vložit návrh kasina, jen abyste se ujistili, že jsou věci tak, jak mají být.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Podaří se mi to s vámi vyřešit? Pro mě je nespravedlivé, že vložím a hraji klidně, a jakmile jsem vyhrál, zablokovali mě, což znamená, že jsem se cítil podveden

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Jak to vidím já, zablokovali vás, protože jste si vytvořili druhý účet, což je v rozporu s podmínkami kasina.

Kasino se také může cítit podvedeno, co říkáte?

Automaticky přeloženo:
12 3 4...9
Jít na stránkuz 9 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky