Z toho, co jsem viděl ve stížnosti, je zřejmé, proč si kasino myslí, že oba účty jsou propojeny.
Příliš mnoho stejných funkcí. Navíc mnoho kasin stále uplatňuje pravidla, která říkají něco jako pouze jeden účet na domácnost/IP, jinak je to považováno za vytváření více účtů nebo zneužívání bonusů. Mnoho bonusů bez vkladu je dostupných pouze jednou za IP/domácnost – legrační, že?
Když už jsme u toho, vzal si někdo z vás nějaký bonus bez vkladu?
Pokud mohu poskytnout radu, kdykoli budete mít oba v úmyslu hrát ve stejném kasinu, informujte nejprve kasino a poté proveďte ověření, abyste si ušetřili takové problémy.
Taková pravidla nejsou přísně spravedlivá, ale kasina je stále upřednostňují.
Well, from what I saw in the complaint it's obvious why the casino thinks both accounts are connected.
Too many same features. Furthermore, many casinos still apply rules saying something like only one account per household/IP, otherwise is considered as creating multiple accounts or abusing bonuses. Many no-deposit bonuses are only available once per IP/household - funny right?
Speaking of which, has any of you taken any no-deposit bonus?
If I may provide advice, whenever you both intend to play in the same casino, inform the casino first then undergo the verification to save you such troubles.
Such rules are not strictly fair but are still favored by casinos.