DomůFórumKasinaVerde Casino - všeobecná diskuze

Verde Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před rokem od Sev01
|
30 272 zobrazení 223 odpovědí |
|
1 2 3...12
potulak123
před rokem

Z toho, co jsem viděl ve stížnosti, je zřejmé, proč si kasino myslí, že oba účty jsou propojeny.

Příliš mnoho stejných funkcí. Navíc mnoho kasin stále uplatňuje pravidla, která říkají něco jako pouze jeden účet na domácnost/IP, jinak je to považováno za vytváření více účtů nebo zneužívání bonusů. Mnoho bonusů bez vkladu je dostupných pouze jednou za IP/domácnost – legrační, že?

Když už jsme u toho, vzal si někdo z vás nějaký bonus bez vkladu?

Pokud mohu poskytnout radu, kdykoli budete mít oba v úmyslu hrát ve stejném kasinu, informujte nejprve kasino a poté proveďte ověření, abyste si ušetřili takové problémy.

Taková pravidla nejsou přísně spravedlivá, ale kasina je stále upřednostňují.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Kasino Verde naznačilo, že máme dokonce stejné datum narození, což je lež. Nikdy jsme neaktivovali bonus bez vkladu. Než jsem začal hrát, přečetl jsem si pravidla webu. Byl jsem si vědom, že nemohu aktivovat stejné bonusy jako bratr. Tak jsem to nikdy neudělal. Nejhorší je, že trvali na vynulování zůstatku na účtu a žádný argument se k nim nedostal.

Automaticky přeloženo:
potulak123
před rokem

Pokud kasino pochybuje o vaší totožnosti, mělo by nastavit ověřovací hovor. Mám pocit, že jde spíše o zneužívání bonusů. Pokud ano, kasino by mělo zvážit vaši historii hraní a bonusů. Nyní se dostáváme k rozdílu mezi dobře hodnoceným kasinem a špatným...

Doufám, že uvidí nějaký důvod.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj. Mám také zmatek ohledně výběru výher v kasinu Verde. Četl jsem ve vašem penforim, že někdo čekal 30 dní a slíbil pouze 1 700 EUR z 5 000 EUR. Mám také posledních 6 000 EUR na výběr. Před 2 dny jsem prošel kontrolou a dnes jsem se zeptal, jak dlouho to trvá a co se děje s mými výběry. Bylo mi řečeno, že to bude trvat až 20 pracovních dní. Myslím, že je to hodně! Bylo mi řečeno, že výpověď musí schválit oddělení. Existuje způsob, jak vzlétnout rychleji? Uvádím, že je to můj první výběr na tomto webu.

Automaticky přeloženo:
Andreas12
před rokem

Ahoj.

Je skvělé, že jste již prošli ověřením. 20 dní zní jako poměrně dlouhá doba na vyplacení, na druhou stranu je to lepší než nic – to znamená, že kasino je s vámi v kontaktu.

Umožňujeme kasinům 14 celých dní na ověření účtů a výplatu výher. Předpokládám tedy, že byste měli ještě chvíli počkat. Pro jistotu, kdy jste prosím odeslali první žádost o výběr?

V případě, že těchto 14 dní uplynulo, zvažte podání stížnosti.

Tento článek vysvětluje, jak to funguje + tento odkaz vám umožňuje vytvořit jeden .




Automaticky přeloženo:
před rokem

Potřebuji tvou pomoc.

hráli v kasinu Verde a vyhráli 2krát poprvé 500 eur a podruhé 650 eur.

Ověřování trvalo více než měsíc, pak jsem vyhrál peníze a dostal je během několika dní.

teď jsem vyhrál 14 000 eur bez bonusu nebo tak.

První výběr jsem provedl 24. května, ale kasino ho zrušilo, protože jsem se chystal poslat další dokumenty. udělal to a bylo to schváleno, takže jsem provedl další výběr a nic se neděje.

vše je schváleno, ale říkají jen, že musím počkat.

6 výběrů (každý 400 eur) je stále uvedeno jako probíhajících a se zbytkem se nic neděje, jen nedokončeno

Automaticky přeloženo:
ginanaginana8
před rokem

Zdravím a gratuluji!

Jsem rád, že jste si našli cestu! Skutečně poskytujeme bezplatnou podporu hráčům v různých situacích.

Na druhou stranu také poskytujeme kasinům 14 celých dní na ověření účtu, herní historie a souvisejících věcí, aby také provedly výplatu.

Pokud si však myslíte, že se něco nedaří, můžete odeslat stížnost:

https://casino.guru/complaints

Zkontroloval jsem také recenzi kasina - není to nejlepší 🙁 a podle ní neexistují žádné limity pro výběry €. Mohu prosím vědět, co vás přimělo vytvořit 6 žádostí o výběr?

file

Dejte mi laskavě vědět.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Vkládám 30 € a měl jsem štěstí, že jsem vyhrál 8 891 €.

Odtud začala výzva. Moje ověření KYC bylo úspěšně zpracováno za méně než 1 hodinu. Poté jsem si přečetl Smluvní podmínky, abych pochopil dobu zpracování výplaty a omezení.


Jsou zde kapitoly definující dobu zpracování a další kapitola uvádí:

8.17. V případech, kdy je částka vašeho požadavku (-ů) na výběr včetně zůstatku na běžném účtu a doživotních výběrů alespoň 20krát vyšší než celková částka vašich vkladů, můžete být omezeni na 5 000 EUR (nebo ekvivalent ve vaší měně) pro výběr. během 30 dnů.


Když jsem se kasina prostřednictvím chatu a e-mailu zeptal, jak dlouho bude trvat, než bude zpracováno mých prvních 5 000 EUR, a poté po 30 dnech zbývajících 3 891 EUR, řekli, že 30 dní na zpracování jakéhokoli výběru, který provedu. Což není definováno v podmínkách.


V této kapitole, o které se zmiňují, se pouze zmiňuje, že jsem omezen na částku 5 000 EUR během 30 dnů, ale tvrdí, že to znamená, že zpracování výplaty jim bude trvat 30 dnů a také, že kapitoly s dobou zpracování platby již nebudou platí pro mě.


Pro 5000 € podle podmínek by měla být maximální doba zpracování 14 dní, ale říkají, že to pro mě neplatí, protože můj zůstatek je 20krát větší než moje vklady. Je to opravdu jen ping pong s nejasně definovanými pojmy, jen výklady.



Automaticky přeloženo:
před rokem

Vkládám 30 € a měl jsem štěstí, že jsem vyhrál 8 891 €.

Odtud začala výzva. Moje ověření KYC bylo úspěšně zpracováno za méně než 1 hodinu. Poté jsem si přečetl Smluvní podmínky, abych pochopil dobu zpracování výplaty a omezení.


Jsou zde kapitoly definující dobu zpracování a další kapitola uvádí:

8.17. V případech, kdy je částka vašeho požadavku (-ů) na výběr včetně zůstatku na běžném účtu a doživotních výběrů alespoň 20krát vyšší než celková částka vašich vkladů, můžete být omezeni na 5 000 EUR (nebo ekvivalent ve vaší měně) pro výběr. během 30 dnů.


Když jsem se kasina prostřednictvím chatu a e-mailu zeptal, jak dlouho bude trvat, než bude zpracováno mých prvních 5 000 EUR, a poté po 30 dnech zbývajících 3 891 EUR, řekli, že 30 dní na zpracování jakéhokoli výběru, který provedu. Což není definováno v podmínkách.


V této kapitole, o které se zmiňují, se pouze zmiňuje, že jsem omezen na částku 5 000 EUR během 30 dnů, ale tvrdí, že to znamená, že zpracování výplaty jim bude trvat 30 dnů a také, že kapitoly s dobou zpracování platby již nebudou platí pro mě.


Pro 5000 € podle podmínek by měla být maximální doba zpracování 14 dní, ale říkají, že to pro mě neplatí, protože můj zůstatek je 20krát větší než moje vklady. Je to opravdu jen ping pong s nejasně definovanými pojmy, jen výklady.



Automaticky přeloženo:
před rokem

Ještě musím dodat, že výběr je rozdělen na více než 20 výběrů po 390 €. Když jsem se zeptal, proč řekli, že je systém automaticky rozdělí…



Automaticky přeloženo:
July9511
před rokem

Dobrý den, četl jsem vaši situaci a vidím, že je to docela žalostná situace. Na vyřešení žádosti o výběr dáváme kasinům 14 dní. 30 dní, řekl bych, je docela hodně. Nicméně, protože jste zmínil, že systém rozdělil váš výběr na 20 výběrů po 390 EUR, bylo by možné sledovat, zda to dostáváte po kouscích, nebo dostáváte všechny výběry najednou?

Každopádně jsem se podíval na bezpečnostní index kasina a je docela nízký. Na druhou stranu jsem viděl, že kasino se snaží své stížnosti řešit, takže pokud by došlo k tomu, že byste ho otevřeli i vy, byl bych po tomto zjištění pozitivnější.

Přesto bych byl rád, kdybyste nás informovali o tom, jak se daří a zda jste již dostali nějaké peníze. Pak se vám pokusíme odpovídajícím způsobem pomoci. Bylo by to možné?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

Ahoj,

Ptal jsem se jich na to a odpověď přiložím sem.

Jen říkají, že je vše v pořádku a nebojte se, ale zpracování bude trvat 30 dní bez jakékoli lhůty, která pokrývá toto prohlášení. Na mou situaci prostě aplikují nepsaná slova.

Pokud mi dáte kontaktní e-mail, mohu přeposlat všechny své diskuse s nimi.


file

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj,

Ptal jsem se jich na to a odpověď přiložím sem.

Jen říkají, že je vše v pořádku a nebojte se, ale zpracování bude trvat 30 dní bez jakékoli lhůty, která pokrývá toto prohlášení. Na mou situaci prostě aplikují nepsaná slova.

Pokud mi dáte kontaktní e-mail, mohu přeposlat všechny své diskuse s nimi.


file

Automaticky přeloženo:
před rokem

A tady je to, co jsem napsal, kde jsem obdržel dříve přiložené usnesení. filefilefile

Automaticky přeloženo:
July9511
před rokem

Takže mám 3 výběry:

2 ze 100 € – zpracováno dnes

1 z 8560 € – dnes jsem obdržel 372,52 €, zatímco já jsem měl obdržet 4800 €, protože jsem omezen na 5000 € celkem za 30 dní a zbytek příští měsíc.


Nedává vůbec smysl, co se s tímto kasinem děje.


Proč nerespektují podmínky pro definovanou dobu zpracování a proč si výplatu takto rozdělují.

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
July9511
před rokem

filefilefilefile

Automaticky přeloženo:
July9511
před rokem

Chápu, že je nepříjemné čekat tak dlouho. Zvlášť, když se tady nebavíme o milionech dolarů. Na druhou stranu jsem rád, že jste již obdrželi část výhry, což mi dává signál, že byste měli získat i zbytek. Jen to bude chvíli trvat.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Chápu, že je nepříjemné čekat tak dlouho. Zvlášť, když se tady nebavíme o milionech dolarů. Na druhou stranu jsem rád, že jste již obdrželi část výhry, což mi dává signál, že byste měli získat i zbytek. Jen to bude chvíli trvat.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj,


Alespoň se bude platit.

Děkuji

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
July9511
před rokem

Možná se můžete vrátit a potvrdit, že se to skutečně stalo, jakmile získáte celou částku. Co myslíš?

Samozřejmě, že tu budeme, pokud přesto budete potřebovat pomoc.

Automaticky přeloženo:
před rokem

10. dubna 2023 jsem si otevřel účet v kasinu Verde prostřednictvím promo akce. Nikdy jsem neprovedl vklad, jen jsem hrál promo akci.

1. listopadu, když jsem na tento účet již zapomněl, provedl jsem vklad ve výši 10 eur v kasinu Verde. Když jsem chtěl hrát a po kontrole profilu se mi nepodařilo zaregistrovat číslo mobilního telefonu.

Kontaktoval jsem podporu přes chat, informoval je o situaci a čekal.

Byl jsem informován e-mailem, že oba účty byly zablokovány, protože jsem porušil smluvní podmínky. Jedinou možností bylo ztratit vklad 10 EUR a to se také stalo, přičemž první účet byl zablokován a poslední účet zůstal v zajetí.

Rozumím pravidlům kasina, aby nedocházelo k duplicitě účtů, ale žádám:

V tomto kasinu jsem nikdy neměl žádné výhry a nikdy jsem nevsadil se skutečnými penězi.

Právě jsem provedl vklad 10 EUR, který jsem nikdy nevsadil.

S kasinem jsem byl upřímný.

Zúčastněné strany neměly žádnou ztrátu ani zisk kromě skutečnosti, že zabavily 10 EUR.

Co myslíš??

Automaticky přeloženo:
hugosousa091974
před rokem

Dobrý den, všiml jsem si, že jste měli stížnost , která byla také poměrně rychle vyřešena a kasino vám vrátilo vklad ve výši 10 EUR a vy můžete nadále používat svůj účet. Jsem rád, že se vše tak rychle vyřešilo a netáhlo se to dlouho s dalšími problémy.

Zůstanete však v tomto kasinu, i když k takové situaci dojde? Ptám se jen proto, že si myslím, že vám rychle pomohli vyřešit problém a vy můžete pokračovat ve hře v tomto kasinu.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Nebyli rychlí. Až s pomocí Casino Guru to vyřešili. Rychlost přišla odtud.

Ještě mi nezkontrolovali doklady. Obrovská čekací doba, než budete moci vstát.

Není to nic příjemného a z recenzí, které jsem četl, nevidím žádnou výhodu v pokračování.

Automaticky přeloženo:
1 2 3...12
Jít na stránkuz 12 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky