DomůFórumKasinaVerde Casino - všeobecná diskuze

Verde Casino - všeobecná diskuze (strana 11)

před rokem od Sev01
|
30 701 zobrazení 227 odpovědí |
|
1...10 11 12
před 2 měsíci

Psal jsem do chatu a řekli mi, abych napsal na support@... pro odstranění omezení přístupu.. řekli vám to samé?

Automaticky přeloženo:
Sujatha
před 2 měsíci

Také vám píší do chatu, abyste si změnili heslo k e-mailu, sdělte jim nové heslo. pošlete e-mail, že nejste závislí na hazardních hrách... všechno bla bla bla, abyste mi zabránili v přístupu...


Teď ztrácím naději, peníze budou ztraceny



Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Verdecasino je kasino malé velikosti, pokud někdo vyhrál více než 4500 €, zablokuje účet,

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Koukám, že jsi měl také stejnou zkušenost, ale podle toho, co jsem viděl, jsi také dostal zaplaceno ano? Vysvětlilo vám kasino, proč vám zablokovalo účet? Je to jen nějaký druh vyšetřování? Mohl jsi později provést normální výběr a hrát dál? 🤔

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

To je pravda, také jsem se potýkal s tímto problémem 2. října, verdecasino zablokovalo můj účet, protože jsem právě vyhrál dobrou částku při hraní automatů a sportovních sázek,

Po 5 dnech mi automaticky vrátí celý zůstatek na můj bankovní účet, moje celkové prostředky jsou 18560 ,


Dobrá věc je, že automaticky vrátí hráčům zůstatek do 5 dnů

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Bylo by dobré psát z jednoho účtu a ne z více účtů a získat v hráčích pocit, že více hráčům se zde podařilo přejít to samé. Bylo by to možné udělat a nevytvářet tedy falešnou konverzaci? Pokud s tím nepřestanete, bude vám zakázán přístup do fóra.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Také vám píší do chatu, abyste si změnili heslo k e-mailu, sdělte jim nové heslo. pošlete e-mail, že nejste závislí na hazardních hrách... všechno bla bla bla, abyste mi zabránili v přístupu...


Teď ztrácím naději, peníze budou ztraceny



Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Změněné heslo bych určitě nikomu nedal, nemá právo se na něco takového ptát.

Každopádně, když mluvíte o závislosti, zmínil jste se někdy kasinu, že jste závislý? Viděl jsem to uvedeno ve vaší stížnosti. Pokud vás požádají, abyste jim poslali takový email, a vy jim musíte napsat, nevidím v tom problém, ale samozřejmě pouze v případě, že nejste opravdu závislí.

Neztrácejte naději, koukám, že i kasino odpovědělo ve stížnosti a je možné, že se to nějak vyřeší.

Jen buďte trpěliví. ☘️

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 2 měsíci

Samozřejmě jsem odpověděl, že nejsem závislý... ve skutečnosti jsem při čekání na platbu nehrál a zablokovali mě.


Teď jsem udělal, co žádali... uvidíme, jestli mi dají přístup k mému účtu bez ztráty peněz

Automaticky přeloženo:
marcozucc82
před 2 měsíci

Určitě jste udělali dobře, a proto je důležité s kasinem spolupracovat. Pokud si nebudete něčím jisti, klidně napište. Také je dobré se o nové věci nejprve podělit v reklamačním vláknu, protože tam situaci řeší odborník.

Doufám, že případ dobře dopadne.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 2 měsíci

Nyní je problém, že jakmile otevřu chat, někdo hackne účet a žádá o změnu e-mailu pro přístup k mému účtu.


Velmi se obávám ztráty záhadných 5195 eur

Automaticky přeloženo:
marcozucc82
před 2 měsíci

Takže kdyby to hackli, asi by si ten email změnili sami, ne? Proč si myslíte, že se vám někdo naboural do účtu, pokud vás pouze žádá o změnu e-mailu. Neměňte to.

Každopádně vás o to žádá kasino, nebo je to živý chat?

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Přijaté platby...

Automaticky přeloženo:
marcozucc82
před 2 měsíci

Tak to je perfektní zpráva, po tom, co jsi napsal, jsem si myslel, že už se to nestane.

Můžete prosím aktualizovat svou stížnost, že jste obdrželi peníze.

Těším se na to a doufám, že se s něčím podobným v budoucnu již nesetkáte. ☘️🤞

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Ověření nyní trvá déle než týden. Výplata je odpovídajícím způsobem zamítnuta. Nikdy předtím jsem neměl tak dlouhé zpoždění výplaty.

Kdy mám podat stížnost?

Automaticky přeloženo:
denni7
před měsícem

@denni7 brother ověření je dokončeno do 48 hodin ve verdecasinu,




jaký je váš registrovaný email v casi

žádný,


Automaticky přeloženo:
před měsícem

Ověření nyní trvá déle než týden. Výplata je odpovídajícím způsobem zamítnuta. Nikdy předtím jsem neměl tak dlouhé zpoždění výplaty.

Kdy mám podat stížnost?

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Obvykle dáváme kasinům celých 14 dní na to, aby výběr provedli, než budeme moci zasáhnout. Je tedy na vás, kdy a zda reklamaci podáte, určitě se pokusíme pomoci.

Mohu se zeptat, zda je to vaše první žádost o výběr v tomto kasinu?

Automaticky přeloženo:
před měsícem

@denni7 brother ověření je dokončeno do 48 hodin ve verdecasinu,




jaký je váš registrovaný email v casi

žádný,


Automaticky přeloženo:
před měsícem

Jak byste prosím pomohli tomuto hráči, když znáte jeho e-mail?

Možná pracujete v tomto kasinu?

Není bezpečné sdílet tento druh informací a našim uživatelům vždy doporučujeme, aby to nedělali, víte.

Automaticky přeloženo:
Romi
před měsícem

Ano, moje první žádost o výběr. Kasino nyní schválilo mé ověření. Pozdě jsem si všiml, že jsem měl e-mail z kasina, který mě požádal o selfie s obrázkem. Na webových stránkách kasina o tom nebyla žádná zmínka, jen se „zpracovává". Takže poznámka pro ostatní, pokud to trvá nezvykle dlouho: zkontrolujte si také svou e-mailovou schránku.

Výplata tu zatím není, ale určitě brzy přijde, každopádně to není velká částka 🙂

Automaticky přeloženo:
denni7
před měsícem

bratře, jaká je tvoje e-mailová adresa,

výběr obdržíte do 2 hodin

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Ano, moje první žádost o výběr. Kasino nyní schválilo mé ověření. Pozdě jsem si všiml, že jsem měl e-mail z kasina, který mě požádal o selfie s obrázkem. Na webových stránkách kasina o tom nebyla žádná zmínka, jen se „zpracovává". Takže poznámka pro ostatní, pokud to trvá nezvykle dlouho: zkontrolujte si také svou e-mailovou schránku.

Výplata tu zatím není, ale určitě brzy přijde, každopádně to není velká částka 🙂

Automaticky přeloženo:
před měsícem

To je důležitá věc, určitě zkontrolovat e-maily. Někdy tento druh e-mailů může dokonce skončit ve složce spamu, jak se to stalo mnohokrát mnoha uživatelům.

Jsem rád, že to nyní jde dobře, a prosím, informujte nás, kdykoli obdržíte své peníze.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

bratře, jaká je tvoje e-mailová adresa,

výběr obdržíte do 2 hodin

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Domnívám se, že jsem se Vás již ptal, jaký je prosím důvod dotazování na emailovou adresu tohoto uživatele?

Toto je důvěrná informace a nikdy není dobré je sdílet na fóru.

Vysvětlete nám prosím, jak byste tomuto hráči mohli pomoci získat jeho peníze, jak říkáte.

Nebudeme rádi, když vám omezíme přístup na toto fórum kvůli podezřelé aktivitě, kterou skutečně děláte s tímto druhem nabídky.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 3 týdny

Bohužel jsem ti zapomněl odpovědět,

ano, již jsem obdržel své peníze!

Automaticky přeloženo:
1...10 11 12
Jít na stránkuz 12 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky