Změněné heslo bych určitě nikomu nedal, nemá právo se na něco takového ptát.
Každopádně, když mluvíte o závislosti, zmínil jste se někdy kasinu, že jste závislý? Viděl jsem to uvedeno ve vaší stížnosti. Pokud vás požádají, abyste jim poslali takový email, a vy jim musíte napsat, nevidím v tom problém, ale samozřejmě pouze v případě, že nejste opravdu závislí.
Neztrácejte naději, koukám, že i kasino odpovědělo ve stížnosti a je možné, že se to nějak vyřeší.
Jen buďte trpěliví. ☘️
I certainly wouldn't give a changed password to anyone, they don't have the right to ask anything like that.
Anyway, when you talk about addiction, have you ever mentioned to the casino that you're addicted? I saw that mentioned in your complaint. If they ask you to send them an email like that, and you have to write to them, I don't see the problem, but of course only if you are not really addicted.
Don't lose hope, I see that the casino also replied in the complaint and it is possible that it will be solved somehow.
Just be patient. ☘️
Automaticky přeloženo: