před 2 měsíci
Počkáme s vámi.😉
Oceňujeme vaši snahu nám dát vědět.
We will wait with you.😉
We appreciate your effort to let us know.
0
Počkáme s vámi.😉
Oceňujeme vaši snahu nám dát vědět.
We will wait with you.😉
We appreciate your effort to let us know.
Třetí ještě čeká... udělejte něco, aby bylo co nejdříve vyřízeno
Psal jsem do chatu a vždy říkají počkej...no, myslím, že to nebude trvat tak dlouho, než se o to postarám
The third one is still pending... do something so that it is taken care of as soon as possible
I wrote in chat and they always say to wait...well, I don't think it will take that long to take charge of it
Il terzo ancora pendente... fate qualcosa in modo che venga preso in carico al più presto
Ho scritto in chat e dicono sempre di attendere...mah, non credo ci voglia tanto a prenderlo in carico
jak se dalo čekat, ze soboty na dnešek zrušili výběr 3x a pokaždé, když jsem to znovu vytvořil... říkají, že jsem to zrušil já. ale zjevně jsou to všechno vynálezy. teď jsem to znovu vytvořil a doufám, že zítra dostanu peníze
as expected, from Saturday to today they have cancelled the withdrawal 3 times, and each time I recreated it... they say that I am the one who cancelled it. but obviously they are all inventions. now I have recreated it, and I hope to receive the money tomorrow
come volevasi dimostrare, da sabato a oggi hanno annullato il prelievo 3 volte, e tutte volte l'ho ricreato... dicono che sono io ad annullarlo. ma ovviamente sono tutte invenzioni. ora l'ho ricreato, e spero domani di ricevere i soldi
Dostal jsem e-mail, že jsem požádal o uzavření účtu. Což není pravda a nyní již nemám přístup k účtu a tudíž nemohu vybrat. Pomozte mi, ukradli mi peníze. Na totéž si již stěžovali další uživatelé. Bezdůvodně zablokován účet
I received an email saying that I asked to close the account. Which is not true and now I no longer have access to the account and therefore I cannot withdraw. Help me here they stole my money. Other users have already complained about the same thing. Blocked the account for no reason
Ho ricevuto una mail in cui dicono che ho chiesto io di chiudere il conto. Cosa non vera e ora non ho più accesso al conto e quindi non posso prelevare. Aiutatemi qui mi hanno rubato i soldi. Già altri utenti hanno lamentato la stessa cosa. Bloccato il conto senza motivo
Mimochodem, říkají, že je výběr přes litecoin. Nikdy jsem neměl účet, jak můžete vidět z fotografie, výběr probíhá bankovním převodem, takže je to celé absurdní. Důvody neplacení vymyšleny. Peníze jsou moje a teď už nic nevidím. Prý přeposlali na oddělení, ale mně to připadá jako vtip.
Okamžitě prosím zasahujte, abych měl přístup ke svému účtu, měl k dispozici zůstatek a obdržel výběr 5000 eur na svůj osobní účet.
Včera ve 20:30 jsem si také změnil heslo, abych se vyhnul případným problémům, takže pokud si, jak čtu, dokážou vymýšlet příběhy o hackování, je to skutečný podvod.
By the way they say there is a withdrawal via litecoin. Never had an account, as you can see from the photo the withdrawal is via bank transfer, so it's all absurd. Reasons for not paying invented. The money is mine, and here now I don't see anything anymore. They say they forwarded to the department, but it seems like a joke to me.
Please intervene immediately so that I can access my account, have my balance available and receive the withdrawal of 5000 euros to my personal account.
I also changed my password yesterday at 8.30pm just to avoid any problems, so if as I read they can invent stories of hacking, it's a real scam.
Tra l'altro dicono che c'è un prelievo tramite litecoin. Mai avuto un account, come vedi dalla foto il prelievo è tramite bonifico, quindi è tutto assurdo. Motivi per non pagare inventati. I soldi sono i miei, e qui ora non vedo più niente. Dicono che hanno inoltrato al dipartimento, ma mi sa di prese in giro.
Intervenite subito affinché possa accedere al mio account, avere a disposizione il mio saldo e ricevere il prelevo di 5000 euro sul mio conto personale.
Ho anche cambiato password ieri alle 20.30 appunto per non aver problemi, quindi se come leggo possono inventarsi storie di hacking, è proprio una truffa bella e buona
Ahoj @marcozucc82,
Nepropadejte panice mate verdecasino je důvěryhodná stránka, jedná se o malé kasino, takže pokud máme na účtu více než 4 500 €, obvykle zablokovali účet pomocí stejné zprávy,
A chci vám objasnit, že Litecoin je poskytovatel bankovních plateb pro zasílání částky prostřednictvím verdecasina,
• Když je náš účet zablokován, ručně převedou prostředky Litecoinem, aby vrátili celý zůstatek,
Hey @marcozucc82,
Don't panic mate verdecasino is a trusted sites this is small size casino so if we have more than 4500€ in account they usually blocked account via saying same message,
And I want to clarify you that Litecoin is a bank payment provider for sending the amount by verdecasino,
• When our account blocked they manually transfer the funds by Litecoin for return the full balance,
@marcozucc82 také čelím stejné věci, že jsem vyhrál částku a po nějaké době mi zablokovali účet bez jakéhokoli důvodu,
Také nevím, co je to Litecoin, ale po přečtení recenzí chápu, že když byl hráčský účet zablokován online kasina, odeslala zůstatek účtu jako ruční výběr pomocí procesu Litecoin,
Nemusíš se bát, kamaráde,
Obdržíte přesně stejnou částku, jako je váš celkový dostupný zůstatek.
Počkejte alespoň 2-5 dní, než obdržíte výherní prostředky.
@marcozucc82 i am also face same thing I'm won amount and after sometime they blocked my account without any reason,
I'm also not know what is Litecoin but after read reviews I understand that when player's account blocked online casinos sent account balance as manual withdrawal by Litecoin process,
No need to worry mate ,
You will receive exact same amount as your total balance available.
Just wait atleast 2-5 days for receive the winnings funds.
Tak jsem požádal v chatu... abych dostal všechno. Můj zůstatek byl 5195 eur a požádal jsem o výběr 5000 eur
Pokud je to tak, jak říkáš, mám si nechat udělat krevní test se vším všudy?
So I asked in chat... to receive everything. My balance was 5195 euros and I had requested a withdrawal of 5000 euros
If it's like you say, should I have a blood test with everything?
Così ho chiesto in chat... di ricevete tutto. Il mio saldo era 5195euro e avevo chiesto un prelievo di 5000euro
Se è come dici mi dovrebbero farmi un prelievo con tutto?
Ano, také jsem tomu čelil před 30 dny,
Verdecasino je malé kasino, pokud některý hráč vyhraje více než 4500 €, zablokuje účet a řekne stejnou zprávu,
Bratr můj veškerý zůstatek, který je k dispozici v kasinové peněžence verdecasino, zasílejte litecoinovým procesem na můj bankovní účet,
Do 5 dnů připsání prostředků na váš bankovní účet,
Hodně štěstí 😍😊 neboj 👍
Yes I am also face this in 30 day's ago,
Verdecasino is a small casino, if any player won more than 4500€ they will blocked account and said same message,
Brother my all balance that is available in casino wallet verdecasino send by Litecoin process to my bank account,
Within 5 days your fund's credit in your bank account,
Good luck 😍😊 don't worry 👍
Mimochodem, říkají, že je výběr přes litecoin. Nikdy jsem neměl účet, jak můžete vidět z fotografie, výběr probíhá bankovním převodem, takže je to celé absurdní. Důvody neplacení vymyšleny. Peníze jsou moje a teď už nic nevidím. Prý přeposlali na oddělení, ale mně to připadá jako vtip.
Okamžitě prosím zasahujte, abych měl přístup ke svému účtu, měl k dispozici zůstatek a obdržel výběr 5000 eur na svůj osobní účet.
Včera ve 20:30 jsem si také změnil heslo, abych se vyhnul případným problémům, takže pokud si, jak čtu, dokážou vymýšlet příběhy o hackování, je to skutečný podvod.
By the way they say there is a withdrawal via litecoin. Never had an account, as you can see from the photo the withdrawal is via bank transfer, so it's all absurd. Reasons for not paying invented. The money is mine, and here now I don't see anything anymore. They say they forwarded to the department, but it seems like a joke to me.
Please intervene immediately so that I can access my account, have my balance available and receive the withdrawal of 5000 euros to my personal account.
I also changed my password yesterday at 8.30pm just to avoid any problems, so if as I read they can invent stories of hacking, it's a real scam.
Tra l'altro dicono che c'è un prelievo tramite litecoin. Mai avuto un account, come vedi dalla foto il prelievo è tramite bonifico, quindi è tutto assurdo. Motivi per non pagare inventati. I soldi sono i miei, e qui ora non vedo più niente. Dicono che hanno inoltrato al dipartimento, ma mi sa di prese in giro.
Intervenite subito affinché possa accedere al mio account, avere a disposizione il mio saldo e ricevere il prelevo di 5000 euro sul mio conto personale.
Ho anche cambiato password ieri alle 20.30 appunto per non aver problemi, quindi se come leggo possono inventarsi storie di hacking, è proprio una truffa bella e buona
Dobrý den. Domnívám se, že vše ohledně odstoupení od smlouvy byste měli napsat do vlákna stížnosti . Jinak váš vyhovující resolver nebude informován o tom, co se tam děje, a nebude moci zasáhnout.
Proto prosím aktualizujte stížnost, kdykoli je to možné, a informujte nás všechny o jakémkoli pohybu.
Hello there. I believe that you should write everything regarding your withdrawal in your complaint thread. Otherwise, your compliant resolver won't be informed about what is happening there and won't be able to intervene.
So, please, update the complaint whenever possible and keep us all informed about any movements.
To je pravda, také jsem se potýkal s tímto problémem 2. října, verdecasino zablokovalo můj účet, protože jsem právě vyhrál dobrou částku při hraní automatů a sportovních sázek,
Po 5 dnech mi automaticky vrátí celý zůstatek na můj bankovní účet, moje celkové prostředky jsou 18560 ,
Dobrá věc je, že automaticky vrátí hráčům zůstatek do 5 dnů
That's right I'm also face this issue on 02/oct verdecasino blocked my account because I'm just win good amount in playing slots and sports betting,
After 5 days they automatically refund my all balance to my bank account, my total funds is 18560 ,
Good things is they will automatically refund players balance within 5 days
Napsal jsem do chatu a řekli, že musím poslat e-mail na support@... a požádat o zrušení přístupových limitů k mému účtu
I wrote in chat and they say that I have to send an email to support@... to ask that the access limits to my account be cancelled
Ho scritto in chat e dicono che devo mandare una mail a support@.... per chiedere che vengano cancellati i limiti di accesso al mio conto
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.