Dejte tomu prosím více času a náš tým pro stížnosti se do toho brzy pustí.
Just give it some more time, please, and our complaint team will soon get into it.
Dobré ráno všem, druhý den jsem ve Verde Casinu vyhrál asi 5860, požádal jsem o výběr ve výši 5650 EUR, uplynuly 2 dny a nic
Dnes ráno, abych byl přesný, jsem vstoupil a viděl jsem, že součet už tam není a v herních transakcích byly sázky po 400/500 EUR. Kontaktoval jsem asistenci s tím, že jsem tyto sázky neudělal a asistent mi řekl, že neexistuje žádné potvrzení o hackování.
Nevím, jestli někdo znal moje heslo a dostal se do mého účtu, ale je to opravdu absurdní
Good morning everyone, the other day on Verde Casino I won about 5860, I made a withdrawal request of €5650, 2 days have passed and nothing
Today this morning to be precise I entered and I saw that the sum was no longer there and in the game transactions there were bets of €400/500 each. I contacted the assistance saying that I did not make those bets and the assistant told me that there was no confirmation of hacking.
I don't know if someone knew my password and got into my account but it's really absurd
Buongiorno a tutti l’altro giorno su verde casino avevo vinto sui 5860 io ho fatto la richiesta di prelievo di 5650€ sono passati 2 giorni e Niente
Oggi questa mattina di preciso entro e vedo che la somma non ce piu e nelle transazioni di gioco ci sono giocate da 400/500€ l’una io contatto l’assistenza dicendo che non le ho fatte io quelle giocate e l’assistente mi ha detto che non ce conferma di hacking
io non só se qualcuno sapeva la mia password ed entrato nel conto ma e veramente assurdo
To mi přijde opravdu divné, zvlášť když nic nevíte jistě.🤔
Pokud mohu, navrhoval bych, abyste podali stížnost zde s naším týmem a doufejme, že se jim podaří přijít na kloub.
Co říkáte, jde vám to?
Zde je odkaz, kde tak můžete učinit. Dejte nám prosím vědět, jak to jde.
This really sounds strange to me, especially if you don't know anything for sure.🤔
If I may, I would suggest you file a complaint here with our team and hopefully they will be able to get to the bottom of it.
What do you say, are you up to it?
Here is the link where you can do so. Please let us know how it goes.
U verde jsem vložil několik tisíc eur, vždy okamžitým převodem. Doposud jsem nikdy nežádal o výběr navzdory vysokým výhrám. Nyní jsem poprvé požádal o výběr 2000 EUR, byl zpracován a schválen k výběru, ale nic se nestalo, vždy mi bylo řečeno, že mám být trpělivý
I have deposited several thousand euros with verde, always via instant transfer. So far I have never requested a withdrawal despite high winnings. Now I have requested a withdrawal of €2000 for the first time, it has been processed and approved for withdrawal, but nothing has happened, I am always told that I should be patient
Habe mehrere Tausende an Euro bei verde eingezahlt,immer per Sofortüberweisung.Bisher niemals trotz hoher Gewinne eine Auszahlung beantragt.Jetzt erstmals eine Auszahlung von 2000€ beantragt,ist auch bearbeitet worden und für die Auszahlung freigegeben worden,es passiert aber nichts,werde immer drauf hingewiesen das ich Geduld haben soll
Ahoj, pokud byl váš výběr schválen, vypadá to, že je to na správné cestě. Jak dlouho čekáte, až přijdou peníze? Použili jste stejnou metodu pro výběr?
Myslím, že nejrozumnější věc, kterou teď udělat, je být opravdu trpělivý a chvíli počkat a uvidíme, co bude dál.
Kasinům dáváme 14 dní na to, aby vyřešili vše potřebné a poslali hráči peníze, ale doufejme, že nebudete muset čekat tak dlouho a přijde to dříve.
Pokud máte aktualizaci, neváhejte ji sdílet.
Hey, if your withdrawal was approved, it looks like it's on the right track. How long have you been waiting for the money to come in? Did you use the same method to withdraw?
I think the most sensible thing to do now is to be really patient and wait a bit and see what happens next.
We give casinos 14 days to sort out everything they need and send the player the money, but hopefully you won't have to wait that long and it will come sooner.
If you have an update, don't hesitate to share.
Nyní byla platba z technických důvodů zrušena, neuvěřitelné. Podal jsem novou žádost. Opravdu špatná služba🤮
Now the payment has been cancelled for technical reasons, unbelievable. I have made a new request. A really bad service🤮
Jetzt ist die Auszahlung aus technischenGründen abgebrochen worden,unfassbar.Habe eine neue Anfrage gestellt.Ein ganz mieser Service🤮
Ach, to bolí!
Doufejme, že budou schopni rychlého vyřešení a problém je v přímé správě kasina. Stalo se velmi populární najmout si platební společnost třetí strany pro správu finančních transakcí. Hlavní nevýhody takové spolupráce vznikají, když platby nefungují.
Normálně, když k něčemu takovému dojde, má smysl zkoušet různé možnosti platby. Přesto by se kasino mělo nejprve cítit dostatečně sebevědomě, aby navrhlo skutečně fungující možnost.
Budeme tady - čekáme na další pozitivní aktualizaci 🤞🤞
Oh, that hurts!
Let's just hope they will be capable of quick resolution and the issue is within the casino's direct management. It became very popular to hire a third-party payment company to manage the financial transactions. The main cons of such cooperation arise when payments are not working.
Normally, when something like this occurs, it makes sense to try different payment options. Yet the casino should first feel confident enough to suggest a truly working option.
We will be here - waiting for more positive update 🤞🤞
Nyní čekám 14 dní od žádosti o první výplatu, která byla po 5 dnech z technických důvodů zrušena. Když vznáším své požadavky, vždy jsem požádán, abych byl trpělivý. Už mě to fakt zlobí, asi mi brzy přijde další email, že výplata byla zrušena. Nemohu pochopit, co se děje.
Now I'm waiting 14 days after requesting the first payout, which was canceled after 5 days for technical reasons. When I make my requests, I'm always asked to be patient. I'm really angry about it now, I'll probably get another email soon saying the payout has been canceled. I can't understand what's happening.
Jetzt warte ich 14 Tage nach Beantragung der ersten Auszahlung,die ja nach 5 Tagen aus technischen Gründen abgebrochen wurde.Bei meinen Anfragen werde ich immer aufgefordert Geduld zu haben.Mittlerweile bin ich richtig sauer darüber,wahrscheinlich kommt bald wieder eine Mail mit einer Absage der Auszahlung.Unverständich was da passiert
V tomto případě bych asi podal reklamaci u nás na našem webu. Kasinům dáváme přesně dva týdny na vyplacení hráče a vidím, že se ve vašem případě nic nepohnulo. Použili jste při druhém výběru jinou platební metodu? Asi bych se už nespokojil jen s trpělivostí.
Co říkáš, budeš si stěžovat?
In this case, I would probably file a complaint with us on our website. We give casinos exactly two weeks to pay out a player and I see that nothing has moved forward in your case. Did you use some other payment method when you made the withdrawal for the second time? I guess I wouldn't be satisfied with just being patient anymore.
What do you say, are you going to complain?
Dobrý den, už to šlo, platba mi byla dnes ráno připsána na účet. Minimálně po 14 dnech.
lg😎
Hello, now it worked, the payment was posted to my account this morning. After 14 days at least.
lg😎
Hallo,jetzt hat es geklappt,die Auszahlung ist heute Morgen auf meinem Konto gebucht worden.Immerhin nach 14 Tagen.
lg😎
těším se s vámi. Bylo potřeba jen vydržet i když 2 týdny nejsou málo a byla bych nervózní.
Myslíte si, že dáte tomuto kasinu další šanci, když budete znát proces výběru peněz? 🙂
I look forward with you. It was only necessary to hold out even though 2 weeks are not a little and I would have been nervous.
Do you think you'll give this casino another chance knowing the process they have for withdrawing money? 🙂
I já mám problémy, vyhrál jsem skoro 12 000 eur, vybírám je 1 týden, některé byly úspěšné. Nyní, když musí zaplatit výběry 10 450 eur, nejprve některé potvrzené, odečtené z účtu a probíhají, pak jsou zrušeny. Nedostávám emaily, píšu a říkají mi, že jsem je zrušil.. velmi nekorektní jako chování. Teď se bojím, že své výhry už nikdy neuvidím.
Již jsem zde otevřel stížnost, prosím pomozte mi to vyřešit.
I am having problems too, I won almost 12,000 euros, I have been withdrawing them for 1 week, some have been successful. Now that they have to pay the withdrawals of 10,450 euros, first some confirmed, deducted from the account and are in progress, then they are canceled. I do not receive emails, I write and they tell me that I canceled them.. very incorrect as a behavior. Now I am afraid of never seeing my winnings again.
I have already opened a complaint here, please help me resolve this.
Sto avendo problemi anche io, vinto quasi 12.000 euro, li sto prelevando da 1 settimana, alcuni sono andati a buon fine. Ora che devono pagare i prelievi da 10.450 euro prima alcuni confermati, scalati dal conto e risultano in corso, poi vengono annullati. Non ricevo mail, scrivo e mi dicono che li ho annullati io.. molto scorretto come comportamento. Ora ho paura di non rivedere mai più le mie vincite.
Ho già aperto reclamo qui, aiutatemi a risolvere.
Ano, vidím, že jste odeslali svou stížnost a že zástupce kasina je aktivní ve vláknu. Je to dobré znamení, že kasino je ochotno problém vyřešit, víte.
Takže doufejme, že brzy budete moci získat svůj výběr bez dalších problémů.
Jak se věci mají v současnosti? Nějaké aktualizace?
Yes, I can see that you have submitted your complaint and that the casino representative is active in the thread. It is a good sign that the casino is willing to solve the issue, you know.
So hopefully soon you will be able to get your withdrawal without any further problems.
How are things at the moment? Any updates?
Dva ze tří vzorků byly vzaty v úvahu a třetí ještě nebyl zohledněn.
Doufám, že nebudou v nejbližších dnech zrušeny, ale budou mi správně připsány na účet
Two out of three samples have been taken into account and the third has not yet been taken into account.
I hope they don't get cancelled in the next few days, but get credited to my account correctly
Due prelievi su tre sono stati presi in carico e il terzo ancora no.
Spero non vengano annullati nei prossimi giorni, ma vengano correttamente accreditati al mio conto
Vypadá to velmi slibně, tak doufám, že i poslední platba bude brzy připsána.
Dejte nám prosím vědět, kdykoli jej obdržíte.
It looks very promising, so I hope that also the last payment will be credited soon.
Let us know whenever you receive it, please.
první dvě platby mi byly připsány na účet dnes ráno. nyní čeká na zpracování posledního čekajícího výběru. počkejme si
the first two payments were credited to my account this morning. now waiting for the last pending withdrawal to be processed. let's wait
i primi due pagamenti sono stati accreditati stamattina sul mio conto. ora attendo che l'ultimo prelievo da pendente venga preso in carico. attendiamo
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.