FórumKasinaVerde Casino - všeobecná diskuze

Verde Casino - všeobecná diskuze (strana 9)

před rokem od Sev01
|
26929 zobrazení 218 odpovědí |
|
1...8 9 1011
před 2 měsíci

Zkoušel jsem, ale nic, jen jsem mu poslal e-mail, jak jste požadoval

Automaticky přeloženo:
garofalogiuly
před 2 měsíci

Dejte tomu prosím více času a náš tým pro stížnosti se do toho brzy pustí.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

dobře děkuji moc


Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Dobré ráno všem, druhý den jsem ve Verde Casinu vyhrál asi 5860, požádal jsem o výběr ve výši 5650 EUR, uplynuly 2 dny a nic

Dnes ráno, abych byl přesný, jsem vstoupil a viděl jsem, že součet už tam není a v herních transakcích byly sázky po 400/500 EUR. Kontaktoval jsem asistenci s tím, že jsem tyto sázky neudělal a asistent mi řekl, že neexistuje žádné potvrzení o hackování.

Nevím, jestli někdo znal moje heslo a dostal se do mého účtu, ale je to opravdu absurdní

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Řekni mi, co bych mohl udělat, abych dostal své peníze zpět

Automaticky přeloženo:
campardodaniel
před 2 měsíci

To mi přijde opravdu divné, zvlášť když nic nevíte jistě.🤔

Pokud mohu, navrhoval bych, abyste podali stížnost zde s naším týmem a doufejme, že se jim podaří přijít na kloub.

Co říkáte, jde vám to?

Zde je odkaz, kde tak můžete učinit. Dejte nám prosím vědět, jak to jde.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

U verde jsem vložil několik tisíc eur, vždy okamžitým převodem. Doposud jsem nikdy nežádal o výběr navzdory vysokým výhrám. Nyní jsem poprvé požádal o výběr 2000 EUR, byl zpracován a schválen k výběru, ale nic se nestalo, vždy mi bylo řečeno, že mám být trpělivý

Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
elektroschnapp
před měsícem

Ahoj, pokud byl váš výběr schválen, vypadá to, že je to na správné cestě. Jak dlouho čekáte, až přijdou peníze? Použili jste stejnou metodu pro výběr?

Myslím, že nejrozumnější věc, kterou teď udělat, je být opravdu trpělivý a chvíli počkat a uvidíme, co bude dál.

Kasinům dáváme 14 dní na to, aby vyřešili vše potřebné a poslali hráči peníze, ale doufejme, že nebudete muset čekat tak dlouho a přijde to dříve.

Pokud máte aktualizaci, neváhejte ji sdílet.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před měsícem

Nyní byla platba z technických důvodů zrušena, neuvěřitelné. Podal jsem novou žádost. Opravdu špatná služba🤮

Automaticky přeloženo:
elektroschnapp
před měsícem

Ach, to bolí!

Doufejme, že budou schopni rychlého vyřešení a problém je v přímé správě kasina. Stalo se velmi populární najmout si platební společnost třetí strany pro správu finančních transakcí. Hlavní nevýhody takové spolupráce vznikají, když platby nefungují.

Normálně, když k něčemu takovému dojde, má smysl zkoušet různé možnosti platby. Přesto by se kasino mělo nejprve cítit dostatečně sebevědomě, aby navrhlo skutečně fungující možnost.

Budeme tady - čekáme na další pozitivní aktualizaci 🤞🤞

Automaticky přeloženo:
Radka
před měsícem

Nyní čekám 14 dní od žádosti o první výplatu, která byla po 5 dnech z technických důvodů zrušena. Když vznáším své požadavky, vždy jsem požádán, abych byl trpělivý. Už mě to fakt zlobí, asi mi brzy přijde další email, že výplata byla zrušena. Nemohu pochopit, co se děje.

Automaticky přeloženo:
elektroschnapp
před měsícem

V tomto případě bych asi podal reklamaci u nás na našem webu. Kasinům dáváme přesně dva týdny na vyplacení hráče a vidím, že se ve vašem případě nic nepohnulo. Použili jste při druhém výběru jinou platební metodu? Asi bych se už nespokojil jen s trpělivostí.

Co říkáš, budeš si stěžovat?

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Dobrý den, už to šlo, platba mi byla dnes ráno připsána na účet. Minimálně po 14 dnech.

lg😎

Automaticky přeloženo:
elektroschnapp
před měsícem

těším se s vámi. Bylo potřeba jen vydržet i když 2 týdny nejsou málo a byla bych nervózní.

Myslíte si, že dáte tomuto kasinu další šanci, když budete znát proces výběru peněz? 🙂

Automaticky přeloženo:
před měsícem

I já mám problémy, vyhrál jsem skoro 12 000 eur, vybírám je 1 týden, některé byly úspěšné. Nyní, když musí zaplatit výběry 10 450 eur, nejprve některé potvrzené, odečtené z účtu a probíhají, pak jsou zrušeny. Nedostávám emaily, píšu a říkají mi, že jsem je zrušil.. velmi nekorektní jako chování. Teď se bojím, že své výhry už nikdy neuvidím.


Již jsem zde otevřel stížnost, prosím pomozte mi to vyřešit.


Automaticky přeloženo:
campardodaniel
před měsícem

Ahoj, vyřešil jsi to?

Automaticky přeloženo:
marcozucc82
před měsícem

Ano, vidím, že jste odeslali svou stížnost a že zástupce kasina je aktivní ve vláknu. Je to dobré znamení, že kasino je ochotno problém vyřešit, víte.

Takže doufejme, že brzy budete moci získat svůj výběr bez dalších problémů.

Jak se věci mají v současnosti? Nějaké aktualizace?

Automaticky přeloženo:
Romi
před měsícem

Dva ze tří vzorků byly vzaty v úvahu a třetí ještě nebyl zohledněn.

Doufám, že nebudou v nejbližších dnech zrušeny, ale budou mi správně připsány na účet

Automaticky přeloženo:
marcozucc82
před měsícem

Vypadá to velmi slibně, tak doufám, že i poslední platba bude brzy připsána.

Dejte nám prosím vědět, kdykoli jej obdržíte.

Automaticky přeloženo:
Romi
před měsícem

první dvě platby mi byly připsány na účet dnes ráno. nyní čeká na zpracování posledního čekajícího výběru. počkejme si

Automaticky přeloženo:
1...8 9 1011
Jít na stránkuz 11 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky