FórumKasinaVerde Casino - všeobecná diskuze

Verde Casino - všeobecná diskuze (strana 8)

před rokem od Sev01
|
26129 zobrazení 218 odpovědí |
|
1...7 8 9...11
Přidat příspěvek
kerjuxa85
před 2 měsíci

A používal jsi VPN? Je běžné, že to nelze použít v kasinech, proto se ptám.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Jde o to, že jsem to nepoužil, pracuji v Evropě, řekli, že jsem hrál z Německa, to vše se mohlo stát, ale neřekli kdy, abych si mohl alespoň zkontrolovat, kde jsem v tu dobu byl

Automaticky přeloženo:
kerjuxa85
před 2 měsíci

No, ale podle toho, co jsem viděl, by Německo nemělo být omezenou zemí.

Asi bych v tomto případě doporučil otevřít reklamaci a náš tým by se na situaci podíval a posoudil vše potřebné.

Myslíš, že do toho půjdeš?

Pokud ano, použijte tento odkaz . ⬅️

Neslibuji, že to pomůže, ale můžete to alespoň zkusit. Rozhodně bych doporučil ověřit si v kasinu, zda v takových případech můžete použít VPN, protože jak jsem zmínil, je to často zakázáno.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

To je věc, VPN, řekli to nejspíš jen proto, že jsem hrál z různých zemí, ale to neznamená, že používám VPN, moje práce je taková, že můžu změnit až 6 zemí za rok a oni to použili jako přestupek jelikož VPN není povoleno, no, neexistovalo a ani mi nedali informaci o jakém datu se bavili, kupuji si věci na kartu v každé zemi a tam, kromě tzv. název prodejen, tam je samozřejmě adresa, takže se to dá celkem snadno doložit, ať mi řeknou data a já ukážu výpis z bankovního účtu💳kde jsem v těch termínech byl a bude to jasné z nákupů , požádali o jízdenku, ale máme tým, jezdíme autem mezi zeměmi a přirozeně jakou jízdenku jim ukážu a reklamaci podám přes vás

Automaticky přeloženo:
kerjuxa85
před 2 měsíci

Tomu rozumím, ale pokud jste hráli z omezené země, může to být problém, když řeknete, že jich navštívíte několik za rok. Také většina kasin takové věci nezveřejňuje, aby se chránila, takže to chápu. Nedoporučuji ale používat VPN, dokud si neověříte, že je možné ji mít zapnutou. Hráčům to vždycky jen způsobí zbytečné problémy.

Tak uvidíme, co náš tým zjistí.

Pokud máte něco nového, dejte nám vědět.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Ahoj,

Vyhrál jsem ve Verde Casino s vkladem 20€ - 3000€.

Teď se trochu "bojím" zaplatit peníze na svůj bankovní účet (Volksbank), protože jsem slyšel, že byste se mohli dostat do právních problémů a čelit vysokým pokutám atd.

Nyní k mé otázce: Ví někdo o takových problémech, nebo jaké máte zkušenosti s Verde Casino?


Dokud si nebudu jist, peníze nevyplatím.


Děkuji a s pozdravem

Automaticky přeloženo:
cristiano77
před 2 měsíci

Dobrý den! Nejprve bych vám chtěl pogratulovat - pěkná výhra 🙂.

Pokud jsem pochopil, zdá se, že máte obavy, že se chystáte odstoupit z kasina bez licence GGL. Podle tohoto fóra, řekl bych, němečtí hráči hrají a odcházejí z takových kasin denně. Nepamatuji si, že by někdo z vaší země sdílel komplikace související s pokutami.

Možná byste se místo toho chtěli zeptat přímo spoluhráče. Existuje konkrétní vlákno, ve kterém mnoho hráčů diskutuje o právních záležitostech souvisejících s kasiny. Němci byli jedni z nejaktivnějších, pokud mě paměť neklame.

Použijte tento zelený odkaz pro přístup do vlákna 👈 a poté pomocí tlačítka odpovědět se zeptejte někoho konkrétního. Doufám, že vám tento nápad nějak pomůže.

Domnívám se, že jsem narazil pouze na jeden právní případ, který byl pravděpodobně zmíněn v některém německém online zpravodajském článku, kde byl hráč obviněn z porušení zákona a pokutován za používání online kasina bez platné místní licence. Neřekl bych, že se to stává často.

Upraveno autorem před 2 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Dobrý den. Může někdo navrhnout kasino se stejným vedením jako Verde Casino?

Automaticky přeloženo:
andrie72
před 2 měsíci

Ahoj, v našem systému jsem nenašel žádné, které by měly stejnou správu. Sister Casino žádné z toho, co jsem viděl, nemá, takže si nejsem jistý, jestli nějaké existuje.

Proč byste ho však chtěli najít, hrajete v něm dobře a chtěli byste hledat podobný? 🙂

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 2 měsíci

Chtěl bych najít podobné kasino!

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Dobrý den, Verde Casino bohužel dělá vše pro to, aby nezaplatilo s tím, že doklady nejsou platné. Stejné dokumenty, které jsem poslal na jiné stránky, které akceptovaly i kopii pracovní smlouvy s nadnárodní společností na globální úrovni, říkají, že to neplatí jako doklad o bydlišti, tak jsem poslal kopii smlouvy na pevnou linku Vodafone, poslouchejte, poslouchejte, to také neplatí pro pobyt. Takže jen výmluvy na nezaplacení. Pro doplnění, kdo ví, proč nepožádali o žádný typ dokumentu

Automaticky přeloženo:
garofalogiuly
před měsícem

Řekli ale, proč nejsou platné?

Může to být jednoduše proto, že dokument není ve správném formátu nebo v dobré kvalitě.

Zkuste to prosím ověřit u podpory a dejte nám vědět.

V případě, že se vám nepodaří ověřit, náš reklamační tým se jistě pokusí pomoci a vyřešit problém.

Automaticky přeloženo:
Romi
před měsícem

Ano, již jsem poslal všechny dokumenty jasně viditelné a ve skutečné velikosti, aby nedošlo k problémům.

Ale vždy mi říkají to samé, že nejsou platné a nejsou dobré, poslal jsem doklad vydaný obcí k pobytu, telefonní účet, smlouvu o dílo, ale nic, vždy mi je druhý den řečeno to samé. Prý je problém v jiném dokladu, no 😅 Všechny doklady posílám znovu a druhý den vždy to samé

Automaticky přeloženo:
garofalogiuly
před měsícem

Většina kasin obvykle žádá hráče o zaslání dokumentů ve formátu PDF. Takže tohle by mohl být ten případ, myslel jsem.

V jakém formátu jsi je poslal?

Automaticky přeloženo:
Romi
před měsícem

Ten k rezidenci a běžnému účtu v pdf..

dokumenty normálního formátu, ale problém je v tom, že mi říkají, že jako dokumenty ve skutečnosti nejsou platné.

Na jiných stránkách ihned převzaty a ověřeny zde ne vždy je problém i s listem zanechaným magistrátem mi to píše že neplatí ale jak nemůže být platný nerozumím poslal jsem nevím kolikrát bankomat je vepředu i vzadu, ale nic jim neplatí, pak jim zkusíš napsat a oni řeknou, že se neodesílají po odeslání, ale neplatí.

Omlouvám se ale to jsou dokumenty, nevím co dál poctivě poslat a takhle jedeme už měsíc

Automaticky přeloženo:
garofalogiuly
před měsícem

Pak bych byl opravdu rád, kdybyste zde s naším týmem podal stížnost a my záležitost prošetříme.

Stačí k tomu použít tento odkaz , prosím.

Jsem si jistý, že společně najdeme řešení problému.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Právě jsem to zkoušel, ale odkaz se neotevře

Automaticky přeloženo:
garofalogiuly
před měsícem

Hlásí vám to nějakou chybu nebo se odkaz vůbec neotevře?

V případě potřeby neváhejte použít VPN. Zkuste to, prosím, a dejte nám vědět, zda jste byli úspěšní.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Otevřu odkaz, ale nic se neotevře a jakoby tam nebyl.

Zkoušel jsem zkopírovat a přesunout na google, abych to otestoval, ale nic

Automaticky přeloženo:
garofalogiuly
před měsícem

Zkuste vymazat mezipaměť a soubory cookie. Poté otevřete odkaz. Pro jistotu to sem dám znovu.

Pokud jej nemůžete odeslat, napište e-mail našemu týmu pro stížnosti na adresu complaints@casino.guru .

Dejte nám prosím vědět, jak to jde.

Automaticky přeloženo:
1...7 8 9...11
Jít na stránkuz 11 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky