DomůFórumKasinaVerde Casino - všeobecná diskuze

Verde Casino - všeobecná diskuze (strana 7)

před rokem od Sev01
|
30 464 zobrazení 227 odpovědí |
|
1...6 7 8...12
před 3 měsíci

Vyhrál jsem 7800 DKK na verdecasino63.com, ale neschválí mé ověření KYC, a proto mi nevyplatí peníze. Zkoušel jsem všechno. Co dělám špatně nebo je to jen podvodný web?

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Znáte však důvod neschválení vašich dokumentů? Byly ve správném formátu a v dobré kvalitě?

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

V podmínkách na webu jsem se dočetl, že zpracování žádosti do 5 000 € trvá 5 dní. Netuším, kde se vzalo 14 dní.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Dáváme kasinům celých 14 dní na provedení výběru, než bude náš tým pro stížnosti schopen zasáhnout, protože věříme, že během tohoto procesu může nastat mnoho aspektů. Mnohokrát se stalo, že jsme chtěli zahájit vyšetřování dříve a hráč dostal zaplaceno, aniž bychom zasahovali. Proto máme nyní časové období implementováno.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 3 měsíci

To neřeknou. Pokaždé dostávám stejnou automatickou odpověď. Nezáleží na tom, jaké dokumenty nebo obrázky jim pošlu, oni mi to neschválí a nemůžu si nechat vyplatit peníze.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Snažil jsem se vás varovat, tato značka je podvod. a také stránky jako kasino guru atd....dostávají zaplaceno od stejných značek. tohle je jen písek v očích. vědí velmi dobře, co kasina dělají, ale nikdy ve skutečnosti nezasáhnou ani nezařadí kasino, ze kterého profitují, na černou listinu. u vyhledávání tohoto kasina na google, a ull získat skutečný obrázek. toto kasino používá mnoho nemorálních praktik a mělo by se co nejdříve dostat na černou listinu...ale stále tu jsou, propagované právě tou stránkou, která se vás snaží přesvědčit, že je tady, aby vás chránila. zatímco dávají tomuto kasinu masivních 9,2/10 (přesvědčí vás, abyste tam utráceli peníze), uživatelské hodnocení je ŠPATNÉ. jak to je?

Automaticky přeloženo:
bumslotman
před 3 měsíci

To je naprostá pravda a mnoho hráčů si to neuvědomuje. Pokud napíšete špatnou recenzi kasina, za jehož propagaci je Casino Guru placeno, často ji odmítnou. Chovají se, jako by jim na hráčích záleželo, ale opravdu jim záleží na jejich podílu na vkladech, stejně jako jakékoli jiné přidružené společnosti.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Nechal si někdo vyplatit peníze z verdecasino63.com Nebo si výhry nechávají???

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

To neřeknou. Pokaždé dostávám stejnou automatickou odpověď. Nezáleží na tom, jaké dokumenty nebo obrázky jim pošlu, oni mi to neschválí a nemůžu si nechat vyplatit peníze.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

V tomto případě vás žádám, abyste podali stížnost, jakmile vás casio neověří nebo nezaplatí v daném časovém rámci. Stížnost můžete samozřejmě podat ihned; buďte připraveni čekat na pokrok. Je mi líto, že musím říct, že existují pravidla, která nemůžeme ignorovat.

Vždy je škoda vidět jakéhokoli hráče, který se potýká s ověřováním; určitě bychom vás požádali, abyste uvedli příklad dokumentů nebo obrázků, které kasino odmítlo, ale tyto vždy obsahují osobní nebo bankovní údaje a nesmí být veřejně sdíleny.

Doufám, že kasino tuto záležitost brzy a jednou provždy vyřeší.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Snažil jsem se vás varovat, tato značka je podvod. a také stránky jako kasino guru atd....dostávají zaplaceno od stejných značek. tohle je jen písek v očích. vědí velmi dobře, co kasina dělají, ale nikdy ve skutečnosti nezasáhnou ani nezařadí kasino, ze kterého profitují, na černou listinu. u vyhledávání tohoto kasina na google, a ull získat skutečný obrázek. toto kasino používá mnoho nemorálních praktik a mělo by se co nejdříve dostat na černou listinu...ale stále tu jsou, propagované právě tou stránkou, která se vás snaží přesvědčit, že je tady, aby vás chránila. zatímco dávají tomuto kasinu masivních 9,2/10 (přesvědčí vás, abyste tam utráceli peníze), uživatelské hodnocení je ŠPATNÉ. jak to je?

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Ahoj,

Představuji si, že je to běžný přístup obviňovat web jako je ten náš, že je zodpovědný za to, co některá kasina dělají. Přesto to není tak, jak si myslíš.

Jistě, spíše informujeme než propagujeme; kasina nedáváme na černou listinu. Proto není v souladu s našimi základními hodnotami skrývat jakékoli kasino před související zpětnou vazbou, kterou jsme doposud obdrželi.

Navíc: Předpokládejme, že, jak navrhujete, by nám toto kasino zaplatilo. Ponechali bychom tento příspěvek podle vašeho názoru veřejnosti? O tom silně pochybuji. Myslíte si také, že bychom použili vaše prostředky k vyřízení stížností hráčů, aniž bychom plátcům něco účtovali? Jde například o pravidelné výdaje, které nám vznikají.

Uznávám tedy, že se cítíte podvedeni, ale poskytuji vám bezplatnou a bezpodmínečnou stížnost. Zkuste to, pokud potřebujete pomoc. Jen nás prosím nečiňte odpovědnými za něco, co jsme nezavinili.

Myslím, že byste měli vědět, že index bezpečnosti je pouze jedním aspektem celkového komplexního obrazu kasina. Další důležité aspekty jsou:

ures recenze

stížnosti

zpětná vazba na fóru

Protože každá z těchto tří kategorií pokrývá mezeru po něčem, nemusí index bezpečnosti vždy zahrnovat. Mohlo by být zavádějící zakládat rozhodnutí pouze na hodnotě bezpečnostního indexu. Přesněji, je to vypočítaný index než propagace. Význam: vaše šance na obdržení platby z kasina. Abych byl upřímný, měli byste se také informovat u ostatních sekcí, abyste zjistili, jak rychle kasino funguje a jaké druhy problémů se zde obvykle vyskytují. Nic o hazardu nelze shrnout do jediného čísla. Neváhejte se blíže seznámit s tím, jak hodnotíme kasina - přímo zde 👈👈

Jsme zde, abychom vám pomohli a poskytli vysvětlení; pokud to zůstanete relevantní, rádi to uděláme.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci
Příspěvek od carsix79 byl odstraněn
před 3 měsíci

Moc děkuji za půllitrový pohled. Jakmile kasino nebo kterýkoli jiný přestane vyplácet hráčům výhry, mohu vás ujistit, že index bezpečnosti klesne, pokud budou tito hráči tak laskaví a podají stížnosti.

Myslím, že to víte, přesto mi dovolte zopakovat to: SafetyIndex nezahrnuje neměřitelné funkce, jako je účinnost podpory, proces rychlosti výběru nebo složitost ověřování. Pro tento druh informací udržujeme uživatelské recenze co nejinformativnější a fórum tak otevřené, jak jen můžeme.

Prosím, neberte to jako opozici; je to pouze vysvětlení, proč je aktuální hodnocení takové, jaké je.

Toto kasino, pokud víme, vyplácí – zbytek je třeba najít mimo Safety Index.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

To je naprostá pravda a mnoho hráčů si to neuvědomuje. Pokud napíšete špatnou recenzi kasina, za jehož propagaci je Casino Guru placeno, často ji odmítnou. Chovají se, jako by jim na hráčích záleželo, ale opravdu jim záleží na jejich podílu na vkladech, stejně jako jakékoli jiné přidružené společnosti.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Dobrý den.

Zajímavý názor, přesto jen názor velmi vzdálený tomu, jak přistupujeme k hráčům, jejich zpětné vazbě nebo kasinu.

Opravdu chápu, že se tak můžete cítit, ale mohl byste se také podělit o vysvětlení, které získáte, když svou recenzi zamítnete? Z mého pohledu je to to, na čem záleží.

Když se rozhodneme odmítnout každou recenzi, hráč obdrží e-mail s vysvětlením, proč k tomuto rozhodnutí došlo a co lze udělat pro odeslání schválitelné recenze. Nemá to nic společného se skrýváním vašich zkušeností, jak je zde považujete. Jak jsem již vysvětlil v tomto vlákně, index bezpečnosti je pouze nezbytnou součástí dalších aspektů, z nichž jeden stojí na zpětné vazbě uživatelů. Této zpětné vazby si vážíme, ale ještě více nás nutí schvalovat pouze smysluplné a informativní uživatelské recenze. Není naším záměrem nepřipustit negativní zpětnou vazbu; naším cílem je zveřejňovat plně vysvětlenou a hodnotnou zpětnou vazbu.

Upřímně se mi nedaří zobrazit interní systém, kde byla vaše uživatelská recenze zamítnuta, a její důvod. V pondělí se k tomuto tématu vrátím. Myslím, že o tom můžeme na tomto fóru vést upřímnou konverzaci, aniž bychom dělali tak jednoduché předpoklady. Pokud se něco pokazilo, nepochybně by se to také dalo opravit.

Podrobnosti prověřím v pondělí.

Krásný víkend!


Automaticky přeloženo:
Radka
před 3 měsíci

každý hráč, který používá vaše odkazy k registraci, generuje 30 % až 60 % příjmů z toho, co utratí v daném kasinu. takže když utratí 100, dostanete mezi 30 a 60. tak mi prosím znovu vysvětlete, jak za své služby neplatíte? je pravda, že pomáháte řešit mnoho sporů s kasiny, ale nerozumím tomu, proč nepřestanete propagovat ty vadné? protože už z vašeho affiliate příjmu generujete pravděpodobně téměř miliony ročně, tak proč byste pro lásku boží propagovali tato kasina s nízkým životem jako verde? dobře vím proč a myslím si, že je to jedna z nejvíce nemorálních forem podnikání. všichni chápeme, že je docela těžké vyhrát v kasinech hodně, a všichni jistě známe bolest a boj, když konečně vyhrajete velké peníze a nedostanete zaplaceno. takže pokud jste opravdu tady, abyste chránili hráče, proč nezměnit označení pro toto kasino, když je na ně tolik stížností? umístěte štítek, vedle něj varování.....Momentálně nespolehlivé. nebo Under Investigation místo toho, aby jim dali 9,2/10. víš...něco na ochranu nevědomého hráče...jako ty předstíráš, že to děláš.

Automaticky přeloženo:
bumslotman
před 3 měsíci

Chápu, že si myslíte, že vidíte za oponu, ale ve skutečnosti nejste přesný. Netuším, odkud pocházejí vaše výpočty, tyto nesedí.

Pokud vím, každá dohoda mezi affiliate partnery je dost odlišná; takže takový obecný výpočet je dost zavádějící. Věřte mi, když říkám, že rozumím, pravděpodobně si myslíte, že každá přidružená stránka je stejně „nekvalitní", protože příjmy pocházejí z kasin.

Stejně jako v mnoha věcech života, vše má opačné místo. Zvažte toto:

Hráči jsou ti, kteří nás živí. Ne kasina. Pokud zklameme důvěru hráčů tím, že ukážeme nesprávná data nebo budeme podporovat nefér kasina, vrátí se nám to jako bumerang. Na druhou stranu to neznamená, že budeme vždy slepě rozhodovat ve prospěch hráče, kdykoli podá stížnost na kasino.

Zdroj našich příjmů je velmi jednoduchý. Vytvořili jsme největší seznam recenzí kasin na světě a tento seznam pravidelně aktualizujeme, abychom se ujistili, že hodnocení jsou stále platná.

Hráčům doporučujeme různá špičková kasina podle toho, odkud pocházejí, protože například kasino, které je skvělé pro německé hráče, nemusí být příliš dobré pro hráče v Argentině atd. Proto se snažíme vytvořit jedinečný seznam nejlepších kasin pro každá země. Když hráči jdou hrát do těchto kasin a nakonec prohrají, dostaneme z toho provizi.

Nikdy hráčům neříkáme, aby hráli v kasinu, protože zbohatnete, ve skutečnosti říkáme, že nakonec prohrajete , ale také víme, že existují lidé, kteří kasinové hry prostě milují. Věříme, že pro hráče je lepší hrát ve slušných kasinech, která budou platit výhry v případě, že má hráč prostě štěstí, místo aby se hloupě vymlouvali a rušili výhry. To je důvod, proč bylo vytvořeno CasinoGuru – poskytovat poctivé recenze online kasin.

Příjmy, které máme, nám také umožňují dělat spoustu činností, za které nedostáváme zaplaceno – například máme centrum pro řešení stížností, kde pomáháme hráčům získat jejich výhry z kasin. Nebereme za to žádnou provizi, takže když hráč dostane zaplaceno, dostane 100 % částky. Máme také akademii pro lidi, kteří by chtěli začít pracovat v online kasinech, a dokonce i pro pracovníky online kasin, kteří by se chtěli zlepšit ve své práci.

Investujeme také do iniciativy Global Self Exclusion . Cílem je vytvořit nástroj, který by hráčům umožnil sebevyloučení ve všech kasinech na světě (mohli bychom k tomu využít naši velkou databázi kasin).

Jak již bylo řečeno, jsem si vědom toho, že si nás hráči občas mylně pletou jen s jinou přidruženou webovou stránkou, která nabízí placené promo akce, které jsou skryty pod indexem bezpečnosti s ohledem na generování stálého příjmu. Tito hráči obvykle náš přístup pouze neznají, neznají naši rozsáhlou knihovnu bezplatných materiálů a návodů zaměřených na minimalizaci negativních účinků hazardních her a často nejsou spokojeni s některými kasiny. V důsledku toho nás lidé často vnímají ve stejném světle jako kasina.

Zajímalo by mě, kolik dalších webů věnuje značné částky peněz na podobné projekty:

Reklamace přijímány zdarma pro každého

Casino Guru News – zdarma pro každého, například v souladu s místními zákony

Casino Guru Academy – zdarma, pro ty, kteří chtějí vyzkoušet operátory související s hazardními hrami.

Casino Guru ZOOMin – zdarma, plné zajímavého obsahu souvisejícího s hazardními hrami

Komplexní sekce odpovědného hazardu – zdarma, pro hráče v nouzi, obsahující přímé kontakty na centra podpory

Global Self Exclusion Initiative a vývoj standardů Self Exclusion pro stanovení rozumného způsobu, jak definovat bezpečný a poskytnout vhodnější způsob sebevyloučení v jakémkoli online kasinu.

Kanál YouTube, kanály sociálních médií, bez jediné reklamy na hazard – žádná k nalezení.

Abych byl úplně upřímný, kasina se vůči nám velmi rozčilovala, protože jsme tak odhodláni držet hráče od nich dál.


Vraťme se do kasina Verde. Myslím, že mechanismus jsem v tomto vlákně již popsal. Ještě jednou upřesním: ani uživatelské recenze, ani neověřené informace zveřejněné na fóru neslouží k „posouzení" kvality kasina. který je určen pouze pro hráče. Související stížnost musí být uzavřena jako nevyřešená, než bude možné snížit Index v poměru k závažnosti problému. To znamená, že musí být předložen důkaz, že kasino není ochotno jednat spravedlivě v každé jedinečné situaci.

Dodnes není jediný nevyřešený problém:

file

Počkejme, až pět otevřených případů, které v současnosti máme, dospěje k závěru.

Upraveno autorem před 3 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

To je naprostá pravda a mnoho hráčů si to neuvědomuje. Pokud napíšete špatnou recenzi kasina, za jehož propagaci je Casino Guru placeno, často ji odmítnou. Chovají se, jako by jim na hráčích záleželo, ale opravdu jim záleží na jejich podílu na vkladech, stejně jako jakékoli jiné přidružené společnosti.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Dobrý den.

Abych byl upřímný, jsem teď trochu ztracený. Nikdy vám nebyla zamítnuta recenze. Mohl byste mi vysvětlit, jak určujete, které uživatelské recenze tak často odmítáme?

V současné době tým stále kontroluje jednu uživatelskou recenzi, kterou jste odeslali. Zkontrolujte prosím svou doručenou poštu. Měl by tu být e-mail, který vám to nastíní.

Kromě toho, mohl byste mi říci, kolik průvodců Casino Guru jste již přečetli? Podělte se prosím o své názory na filozofii obsaženou ve Fair Gambling Codexes.

Spravedlivý kodex hazardu pro kasina 👈

Spravedlivý kodex hazardu pro hráče 👈

Nechci, aby to znělo drsně, ale zdá se, že jste nespokojeni pouze proto, že jsme affiliate web. Je to sám o sobě dostatečný důvod, abyste si byli tak jisti tím, co je skutečně nesprávné?

Přečtěte si prosím moji odpověď druhému hráči, který vyjádřil podobný názor.

Děkuju.


Kromě toho jsem si přečetl vaši recenzi, dal jsem jí souhlas a důrazně vám doporučuji podat stížnost kasinu. Nemá žádné podmínky a je zdarma, takže se nemusíte bát. Nicméně si myslím, že by bylo užitečné přečíst si nejprve pokyny:

https://casinoguru-en.com/complaint-resolution-instructions 👈


I když si některá kasina vyhrazují 30 dní na prošetření hry související se značnými výhrami, chápu, že nedostatek komunikace je nepříjemný a rozhodně není na místě. Stěžujte si klidně zde:

https://casino.guru/complaints/create 👈


Postup by měl být poměrně jednoduchý, ale neváhejte požádat o pomoc, pokud ji potřebujete nebo máte nějaké dotazy. Uděláme maximum, abychom vám s tím pomohli.

Upraveno autorem před 3 měsíci
Automaticky přeloženo:
Radka
před 3 měsíci

Místo toho odmítáte recenze. Obzvláště když jsou určeny pro kasina, která jsou s vámi spojena.

file

Moje recenze byla užitečná pro upozornění hráčů, kteří chtějí hrát v tom odpadkovém kasinu jménem Smokace, že budou zablokováni, když vyhrají s nejrůznějšími záminkami a především vám nedovolí odpočinout si od hraní, když máte aktivní zůstatek . Což je naprosto vážné a děláte, že se nic neděje.

Odmítli jste mou recenzi, protože se týkala mé stížnosti, ale skutečnosti, které jsem popsal, jsou skutečné a kvalifikují kasino takové, jaké skutečně je.

Z tohoto důvodu, pokud odmítáte negativní stížnosti, má mnoho mizerných kasin stále dobrou pověst, zatímco jiné weby je na černé listině.

file

Automaticky přeloženo:
carsix79
před 3 měsíci

No, jste s námi velmi dlouho, abyste věděli, že toto je daleko od našeho přístupu.

Dovolte mi připomenout několik faktů o vašich uživatelských recenzích výhradně pro tento váš jediný účet:

odeslané uživatelské recenze: 24

velmi špatné odeslané uživatelské recenze: 23

velmi špatné uživatelské recenze schváleno: 20

Toto je však jen jeden z vašich účtů

Myslím, že je zřejmé, že toužíte využívat uživatelské recenze jako častého stěžovatele, přesto byly zamítnuty pouze čtyři vaše recenze. Je zřejmé, že toto shrnutí vyvrací vaši představu, že bychom odmítli uživatelské recenze „směrem ke kasinům, která jsou s vámi spojena"

Dále přidáme důvod zamítnutí uživatelských recenzí spojených se zamítnutými stížnostmi:

"Dobrý den a děkujeme za Vaši recenzi. Protože popisuje problém související s vaší stížností Casino Guru, která byla právě uzavřena, odmítám také tuto uživatelskou recenzi. Děkujeme za pochopení."

Také se velmi mýlíte, když říkáte: "Z tohoto důvodu, pokud odmítáte negativní stížnosti, má mnoho mizerných kasin stále dobrou pověst, zatímco jiné stránky je na černé listině."

Myslím, že neexistují žádné pozitivní stížnosti; důležitější je, že každá stížnost musí odpovídat určitým pokynům. Můžete je kdykoli procházet:

Všechny nové stížnosti zpracovává specialista na stížnosti z našeho týmu první reakce, který se věnuje posuzování nových stížností. Tento specialista rychle posoudí situaci a rozhodne, zda stížnost splňuje naše kritéria pro zveřejnění. Obecně zveřejňujeme všechny stížnosti obdržené hráči, pokud není jasné, že stížnost:

… souvisí se sportovním sázením.

… obsahuje urážlivé výrazy.

… diskutuje o problémech souvisejících s kamennými kasiny, společenskými kasiny a aplikacemi.

… je napsán z pohledu třetí osoby. Nezveřejňujeme stížnosti napsané jménem někoho jiného, protože každý hráč musí komunikovat sám za sebe.

… se zabývá kyberzločinem. V tomto případě odkážeme hráče na příslušné úřady, protože nemáme prostředky na další prošetření těchto typů problémů.

… je starší než jeden rok. Bohužel kasina nemají tendenci uchovávat data po delší dobu.

… je problém související s affiliate partnery, jako když hráči vytvoří affiliate partnerství s kasinem, které pak nedodrží jejich stranu dohody.

… se zabývá problematikou poskytovatelů plateb nebo her.

… se podává vícekrát, jako když stejný hráč podá stejný typ stížnosti týkající se stejného kasina a stejného problému jako v minulosti. V tomto případě je stará stížnost znovu otevřena a nová není zveřejněna.

… souvisí s Casino Guru. V tomto případě dbáme na co nejrychlejší vyřešení problému, ale stížnost nejde dále.

… je předložen zakázaným hráčem. Zabanovaný hráč je v tomto kontextu osoba, která aktivně požádala o zabanování na naší stránce, nebo osoba, která byla zakázána Casino Guru z důvodu urážlivého jazyka a jiných porušení pravidel naší komunity.

… není dostatečně vysvětleno. Abychom mohli reklamaci schválit, musíme vědět, s čím hráč potřebuje pomoci. Byli byste překvapeni, kolik dvouslovných stížností typu „Pomozte mi" dostáváme pravidelně.

Pokud stížnost splňuje jedno nebo více z těchto kritérií, nebudeme ji dále řešit. Jakmile však bude stížnost schválena, náš specializovaný specialista týmu první reakce se podívá na kasino a jeho podmínky a také na vše, co hráč nárokuje a poskytuje.

zdroj: Jak řešíme reklamace 👈

Upřímně řečeno, nemohl jsem najít zamítnutou stížnost podanou proti kasinu Verde pod tímto profilem, což znamená, že nemohu poskytnout konkrétní odpověď. Pokud máte na mysli konkrétní stížnost, můžeme v této diskusi správně pokračovat.

Pokud si vzpomínám na mnoho našich společných výměn příspěvků, rozumným způsobem je zaměřit se na konkrétní stížnost, recenzi nebo jakýkoli jiný konkrétní bod.

Krásný víkend, mám volno.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 3 měsíci

"Dobrý den a děkujeme za Vaši recenzi. Protože popisuje problém související s Vaší stížností na Casino Guru, které bylo právě uzavřeno, odmítám i tuto uživatelskou recenzi. Děkujeme za pochopení."


Jaký by to měl sakra důvod?

Proč tedy přijímáte kladné recenze související s již uzavřenými stížnostmi.

Samozřejmě vždy mluvím o přidružených kasinech s vaší značkou umístěnou na webu s definicí „Spravedlivé kasino"

Automaticky přeloženo:
carsix79
před 3 měsíci

Dobrý den.

Důvod, který považujete za tak těžko pochopitelný, je udržovat uživatelské hodnocení nezaujaté; dovolte mi to vysvětlit trochu blíže.

Představte si, že uživatel nejprve odešle uživatelské recenze a řekne, že kasino je podvodné, protože nevyplácí peníze. Podpora je hrozná a pomalá a tak dále. Taková recenze je vhodná ke schválení, takže ji schvalujeme. O několik dní později stejný hráč odešle stížnost proti stejnému kasinu, které zhodnotil ve své uživatelské recenzi. O několik týdnů později bude stížnost zamítnuta, protože:

hráč si otevřel více než jeden účet

hráč se bál čelit ověření, a tak předstíral, že ztratil všechny své dokumenty

Za takových okolností výše uvedená uživatelská recenze, která říká, že toto konkrétní kasino je podvod, protože se nevyplácí + informace o špatné nebo pomalé podpoře, zjevně nevychází ze skutečného stavu věcí.

Věříme, že ponechání takové recenze schválené by neprospělo ostatním, nemluvě o tom, že by to bylo fér vůči kasinu.

Jak jsem řekl, pokud máte na mysli konkrétní recenzi nebo stížnost, pokračujte – promluvme si o podrobnostech.

Navíc nejsme v přidružené spolupráci s každým kasinem uvedeným na burze a když schvalujeme recenze hráčů, opravdu nemáme čas zvažovat takový detail. Záleží nám pouze na tom, abychom poskytovali co nejvíce informativní a důvěryhodné recenze.

Navrhuji, abyste přestali předpokládat a místo toho uvedli konkrétní příklady. Nemáme co skrývat, jak doufám, už víš.

Upraveno autorem před 3 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Verdecasino88.com

Byl jsem zablokován po 5-7 dnech poskytnutí různých dokumentů a ověření nebylo provedeno, na účtu zbývá 800 eur, co mám dělat?

Automaticky přeloženo:
kerjuxa85
před 3 měsíci

Ahoj, řeklo ti kasino důvod, proč ti zablokovali účet? To by bylo pro začátek to nejlepší, co byste měli vědět. Procházeli jste ověřováním, takže kasino možná mělo na vašich dokumentech nějaký systémový spouštěč.

Napsal jsi jim a dostal jsi odpověď nebo tě ignorovali?

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Udělal jsem ověření, požádali o hromadu dokumentů, poslal jsem je všechny a nakonec někde řekli, že jsem jednou prošel VPN, proto vás blokujeme a je to, na nic jiného neodpovídají, ale Na kauci zůstalo 800 eur

Automaticky přeloženo:
1...6 7 8...12
Jít na stránkuz 12 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky