Vyhrál jsem 7800 DKK na verdecasino63.com, ale neschválí mé ověření KYC, a proto mi nevyplatí peníze. Zkoušel jsem všechno. Co dělám špatně nebo je to jen podvodný web?
I have won DKK 7800 on verdecasino63.com but they will not approve my KYC verification and therefore will not pay out my money. I have tried everything. What am I doing wrong or is it just a cheating website?
Jeg har vundet 7800 kr. på verdecasino63.com men de vil ikke godkende min KYC verifikation og vil derfor ikke udbetale mine penge. Jeg har prøvet alt. Hvad gør jeg forkert eller er det bare en fusker hjemmeside?
V podmínkách na webu jsem se dočetl, že zpracování žádosti do 5 000 € trvá 5 dní. Netuším, kde se vzalo 14 dní.
I read in the terms and conditions on the site that processing a request up to €5,0000 takes 5 days. I have no idea where 14 days came from.
Ich habe in AGB auf die seite gelessen dass bearbeitungs eine anfrage bis 5.0000€ innerhalb von 5 tage Dauert.Ich habe keine ahnung von wo sind jetz 14 tage rausgekommen🙄
Dáváme kasinům celých 14 dní na provedení výběru, než bude náš tým pro stížnosti schopen zasáhnout, protože věříme, že během tohoto procesu může nastat mnoho aspektů. Mnohokrát se stalo, že jsme chtěli zahájit vyšetřování dříve a hráč dostal zaplaceno, aniž bychom zasahovali. Proto máme nyní časové období implementováno.
We give casinos 14 full days to proceed the withdrawal before our complaint team is able to intervene because we believe that there are many aspects that can occur during this process. Many times happened that we wanted to start the investigation earlier and the player got paid without us intervening. That is why we have now the time period implemented.
To neřeknou. Pokaždé dostávám stejnou automatickou odpověď. Nezáleží na tom, jaké dokumenty nebo obrázky jim pošlu, oni mi to neschválí a nemůžu si nechat vyplatit peníze.
They won't say that. I get the same auto reply every time. It doesn't matter what documents or pictures I send them, they won't approve it and I can't get my money paid out.
Det vil de ikke sige. Jeg får det samme autosvar hvergang. Det er lige meget hvilke dokumenter eller billeder jeg sender til dem, så godkender de det ikke og jeg kan ikke få mine penge udbetalt.
Snažil jsem se vás varovat, tato značka je podvod. a také stránky jako kasino guru atd....dostávají zaplaceno od stejných značek. tohle je jen písek v očích. vědí velmi dobře, co kasina dělají, ale nikdy ve skutečnosti nezasáhnou ani nezařadí kasino, ze kterého profitují, na černou listinu. u vyhledávání tohoto kasina na google, a ull získat skutečný obrázek. toto kasino používá mnoho nemorálních praktik a mělo by se co nejdříve dostat na černou listinu...ale stále tu jsou, propagované právě tou stránkou, která se vás snaží přesvědčit, že je tady, aby vás chránila. zatímco dávají tomuto kasinu masivních 9,2/10 (přesvědčí vás, abyste tam utráceli peníze), uživatelské hodnocení je ŠPATNÉ. jak to je?
tried to warn you guys, this brand is a scam. and also, sites like casino guru, etc...they get paid from those same brands. this is just sand in your eyes. they know very well what casinos are doing, but they will never actually intervene or blacklist a casino they profit from. u search this casino on google, and ull get the real picture. this casino is using many immoral practices and should get blacklisted ASAP...but theyre still here, promoted by the very site that is trying to convince you its here to protect you. while they give this casino a massive 9.2/10 (convincing you to spend money there), the user rating is BAD. how is that?
To je naprostá pravda a mnoho hráčů si to neuvědomuje. Pokud napíšete špatnou recenzi kasina, za jehož propagaci je Casino Guru placeno, často ji odmítnou. Chovají se, jako by jim na hráčích záleželo, ale opravdu jim záleží na jejich podílu na vkladech, stejně jako jakékoli jiné přidružené společnosti.
This is absolutely true, and many players here don't realize it. If you write a bad review for a casino that Casino Guru is being paid to promote, they'll often reject it. They act like they care about players, but they really care about their share of the deposits, just like any other affiliate.
To neřeknou. Pokaždé dostávám stejnou automatickou odpověď. Nezáleží na tom, jaké dokumenty nebo obrázky jim pošlu, oni mi to neschválí a nemůžu si nechat vyplatit peníze.
They won't say that. I get the same auto reply every time. It doesn't matter what documents or pictures I send them, they won't approve it and I can't get my money paid out.
Det vil de ikke sige. Jeg får det samme autosvar hvergang. Det er lige meget hvilke dokumenter eller billeder jeg sender til dem, så godkender de det ikke og jeg kan ikke få mine penge udbetalt.
V tomto případě vás žádám, abyste podali stížnost, jakmile vás casio neověří nebo nezaplatí v daném časovém rámci. Stížnost můžete samozřejmě podat ihned; buďte připraveni čekat na pokrok. Je mi líto, že musím říct, že existují pravidla, která nemůžeme ignorovat.
Vždy je škoda vidět jakéhokoli hráče, který se potýká s ověřováním; určitě bychom vás požádali, abyste uvedli příklad dokumentů nebo obrázků, které kasino odmítlo, ale tyto vždy obsahují osobní nebo bankovní údaje a nesmí být veřejně sdíleny.
Doufám, že kasino tuto záležitost brzy a jednou provždy vyřeší.
In this case, I urge you to submit a complaint once the casio fails to verify you or pay out in the given time frame. You may, of course, submit the complaint immediately; just be ready to wait for the progress. I'm sorry to say there are rules we can't ignore.
It's always a pity to see any player struggling with the verification; we would surely ask you to provide the example of documents or pictures rejected by the casino, but these always contain personal or banking details and are not to be shared publicly.
Well, I hope the casino will resolve the matter soon and once and for all.
Snažil jsem se vás varovat, tato značka je podvod. a také stránky jako kasino guru atd....dostávají zaplaceno od stejných značek. tohle je jen písek v očích. vědí velmi dobře, co kasina dělají, ale nikdy ve skutečnosti nezasáhnou ani nezařadí kasino, ze kterého profitují, na černou listinu. u vyhledávání tohoto kasina na google, a ull získat skutečný obrázek. toto kasino používá mnoho nemorálních praktik a mělo by se co nejdříve dostat na černou listinu...ale stále tu jsou, propagované právě tou stránkou, která se vás snaží přesvědčit, že je tady, aby vás chránila. zatímco dávají tomuto kasinu masivních 9,2/10 (přesvědčí vás, abyste tam utráceli peníze), uživatelské hodnocení je ŠPATNÉ. jak to je?
tried to warn you guys, this brand is a scam. and also, sites like casino guru, etc...they get paid from those same brands. this is just sand in your eyes. they know very well what casinos are doing, but they will never actually intervene or blacklist a casino they profit from. u search this casino on google, and ull get the real picture. this casino is using many immoral practices and should get blacklisted ASAP...but theyre still here, promoted by the very site that is trying to convince you its here to protect you. while they give this casino a massive 9.2/10 (convincing you to spend money there), the user rating is BAD. how is that?
Ahoj,
Představuji si, že je to běžný přístup obviňovat web jako je ten náš, že je zodpovědný za to, co některá kasina dělají. Přesto to není tak, jak si myslíš.
Jistě, spíše informujeme než propagujeme; kasina nedáváme na černou listinu. Proto není v souladu s našimi základními hodnotami skrývat jakékoli kasino před související zpětnou vazbou, kterou jsme doposud obdrželi.
Navíc: Předpokládejme, že, jak navrhujete, by nám toto kasino zaplatilo. Ponechali bychom tento příspěvek podle vašeho názoru veřejnosti? O tom silně pochybuji. Myslíte si také, že bychom použili vaše prostředky k vyřízení stížností hráčů, aniž bychom plátcům něco účtovali? Jde například o pravidelné výdaje, které nám vznikají.
Uznávám tedy, že se cítíte podvedeni, ale poskytuji vám bezplatnou a bezpodmínečnou stížnost. Zkuste to, pokud potřebujete pomoc. Jen nás prosím nečiňte odpovědnými za něco, co jsme nezavinili.
Myslím, že byste měli vědět, že index bezpečnosti je pouze jedním aspektem celkového komplexního obrazu kasina. Další důležité aspekty jsou:
ures recenze
stížnosti
zpětná vazba na fóru
Protože každá z těchto tří kategorií pokrývá mezeru po něčem, nemusí index bezpečnosti vždy zahrnovat. Mohlo by být zavádějící zakládat rozhodnutí pouze na hodnotě bezpečnostního indexu. Přesněji, je to vypočítaný index než propagace. Význam: vaše šance na obdržení platby z kasina. Abych byl upřímný, měli byste se také informovat u ostatních sekcí, abyste zjistili, jak rychle kasino funguje a jaké druhy problémů se zde obvykle vyskytují. Nic o hazardu nelze shrnout do jediného čísla. Neváhejte se blíže seznámit s tím, jak hodnotíme kasina - přímo zde 👈👈
Jsme zde, abychom vám pomohli a poskytli vysvětlení; pokud to zůstanete relevantní, rádi to uděláme.
Hello,
I imagine it's a common approach to blame a site like ours for being responsible for what some casinos are doing. Yet, it's not as you think.
Sure, we inform rather than promote; we do not put casinos on a blacklist. Therefore, it is not in line with our core values to conceal any casino from the associated feedback we have received thus far.
Additionally: Assume that, as you suggest, this casino would pay us. Would we leave this post up for public viewing, in your opinion? I highly doubt that. Do you also believe that we would use your funds to settle player complaints without charging payers anything? For example, these are the regular expenses we incur.
I therefore acknowledge that you feel deceived, but I am providing you with a free and unconditional complaint. Try that if you need assistance. Just please do not hold us responsible for something we did not cause.
You should know, I think, that the Safety Index is only one aspect of the casino's overall compalex picture. The nextimportant aspects are:
ures reviews
complaints
forum feedback
Because each of these three categories covers a void left by something the Safety Index may not always include. It could be misleading to base decisions only on the Safety Index value. More accurately, it is a calculated index than a promotion. Meaning: your chances of receiving payment from the casino. To be honest, you should also check with the other sectios to find out how quickly the casino operates and what kinds of problems are typically encountered there. Nothing about gambling can be summed up in a single number. Feel free to get more familiar with how we review casinos - right here 👈👈
We are here to help and provide clarification; if you keep it relevant, we will be pleased to do so.
Moc děkuji za půllitrový pohled. Jakmile kasino nebo kterýkoli jiný přestane vyplácet hráčům výhry, mohu vás ujistit, že index bezpečnosti klesne, pokud budou tito hráči tak laskaví a podají stížnosti.
Myslím, že to víte, přesto mi dovolte zopakovat to: SafetyIndex nezahrnuje neměřitelné funkce, jako je účinnost podpory, proces rychlosti výběru nebo složitost ověřování. Pro tento druh informací udržujeme uživatelské recenze co nejinformativnější a fórum tak otevřené, jak jen můžeme.
Prosím, neberte to jako opozici; je to pouze vysvětlení, proč je aktuální hodnocení takové, jaké je.
Toto kasino, pokud víme, vyplácí – zbytek je třeba najít mimo Safety Index.
Thank you very much for your pint of view. As soon as the casino, or any other stop paying players winnings, I can assure you the Safety Index will drop down, if these players are kind enough to submit complaints.
I think you know that, still let me say this again: The SafetyIndex does not include unmeasurable features like support effectiveness, withdrawal speed process, or verification complexity. For this kind of information, we keep the user reviews as informative as possible and the forum as open as we can.
Please don't take that as an opposition; it's merely an explanation of why the current rating is what it is.
This casino, as far as we know, pays out - the rest needs to be found outside the Safety Index.
To je naprostá pravda a mnoho hráčů si to neuvědomuje. Pokud napíšete špatnou recenzi kasina, za jehož propagaci je Casino Guru placeno, často ji odmítnou. Chovají se, jako by jim na hráčích záleželo, ale opravdu jim záleží na jejich podílu na vkladech, stejně jako jakékoli jiné přidružené společnosti.
This is absolutely true, and many players here don't realize it. If you write a bad review for a casino that Casino Guru is being paid to promote, they'll often reject it. They act like they care about players, but they really care about their share of the deposits, just like any other affiliate.
Dobrý den.
Zajímavý názor, přesto jen názor velmi vzdálený tomu, jak přistupujeme k hráčům, jejich zpětné vazbě nebo kasinu.
Opravdu chápu, že se tak můžete cítit, ale mohl byste se také podělit o vysvětlení, které získáte, když svou recenzi zamítnete? Z mého pohledu je to to, na čem záleží.
Když se rozhodneme odmítnout každou recenzi, hráč obdrží e-mail s vysvětlením, proč k tomuto rozhodnutí došlo a co lze udělat pro odeslání schválitelné recenze. Nemá to nic společného se skrýváním vašich zkušeností, jak je zde považujete. Jak jsem již vysvětlil v tomto vlákně, index bezpečnosti je pouze nezbytnou součástí dalších aspektů, z nichž jeden stojí na zpětné vazbě uživatelů. Této zpětné vazby si vážíme, ale ještě více nás nutí schvalovat pouze smysluplné a informativní uživatelské recenze. Není naším záměrem nepřipustit negativní zpětnou vazbu; naším cílem je zveřejňovat plně vysvětlenou a hodnotnou zpětnou vazbu.
Upřímně se mi nedaří zobrazit interní systém, kde byla vaše uživatelská recenze zamítnuta, a její důvod. V pondělí se k tomuto tématu vrátím. Myslím, že o tom můžeme na tomto fóru vést upřímnou konverzaci, aniž bychom dělali tak jednoduché předpoklady. Pokud se něco pokazilo, nepochybně by se to také dalo opravit.
Podrobnosti prověřím v pondělí.
Krásný víkend!
Hi there.
Interesting opinion, yet just an opinion very far from how we approach players, their feedback, or casinos.
I truly understand you may feel like this, but would you also share what explanation you get upon rejecting your review? From my perspective, this is what matters.
When we decide to reject each review, the player receives an email explaining why this decision occurred and what can be done to submit an approvable review. It has nothing to do with hiding your experience as you deem it here. As I already explained in this thread, the Safety Index is just an essential part of other aspects, one of which stands the user feedback. We treasure this feedback, but it makes us even more devoted to approving only meaningful and informative user reviews. It is not our intention not to allow negative feedback; we aim to publish fully explained and worthy feedback.
It is honestly not possible for me to view the internal system where your user review was rejected and the reason for it. On Monday, I will return to this topic. I think we can have an honest conversation about it on this forum without making such simple assumptions. If something went wrong, it could undoubtedly be fixed as well.
I'll check the details on Monday.
Have a great weekend!
každý hráč, který používá vaše odkazy k registraci, generuje 30 % až 60 % příjmů z toho, co utratí v daném kasinu. takže když utratí 100, dostanete mezi 30 a 60. tak mi prosím znovu vysvětlete, jak za své služby neplatíte? je pravda, že pomáháte řešit mnoho sporů s kasiny, ale nerozumím tomu, proč nepřestanete propagovat ty vadné? protože už z vašeho affiliate příjmu generujete pravděpodobně téměř miliony ročně, tak proč byste pro lásku boží propagovali tato kasina s nízkým životem jako verde? dobře vím proč a myslím si, že je to jedna z nejvíce nemorálních forem podnikání. všichni chápeme, že je docela těžké vyhrát v kasinech hodně, a všichni jistě známe bolest a boj, když konečně vyhrajete velké peníze a nedostanete zaplaceno. takže pokud jste opravdu tady, abyste chránili hráče, proč nezměnit označení pro toto kasino, když je na ně tolik stížností? umístěte štítek, vedle něj varování.....Momentálně nespolehlivé. nebo Under Investigation místo toho, aby jim dali 9,2/10. víš...něco na ochranu nevědomého hráče...jako ty předstíráš, že to děláš.
every player using your links for sign-up is generating between 30% and 60% of revenue on what they spend on that casino. so if they spend 100 you get between 30 and 60. so please, explain to me again, how you are not paid for your services? its true you do help to solve many disputes with casinos, but what i don't understand is, why wont you stop promoting the faulty ones? because ur already generating probably close to millions annually from your affiliate income, so why for the love of god would you promote these low life casinos like verde? well i do know why, and i think its one of the most immoral forms of business out there. we all understand its quite hard to win big in casinos, and we all for sure know the pain and struggle of finally winning big and then not getting paid. so if your really here to protect the players, why not change the mark for this casino, if there are so many complaints about them? put a tag, a warning next to it.....Currently Unreliable. or Under Investigation instead of giving them 9.2/10. you know...something to protect the unknowing player...like u pretend to be doing.
Chápu, že si myslíte, že vidíte za oponu, ale ve skutečnosti nejste přesný. Netuším, odkud pocházejí vaše výpočty, tyto nesedí.
Pokud vím, každá dohoda mezi affiliate partnery je dost odlišná; takže takový obecný výpočet je dost zavádějící. Věřte mi, když říkám, že rozumím, pravděpodobně si myslíte, že každá přidružená stránka je stejně „nekvalitní", protože příjmy pocházejí z kasin.
Stejně jako v mnoha věcech života, vše má opačné místo. Zvažte toto:
Hráči jsou ti, kteří nás živí. Ne kasina. Pokud zklameme důvěru hráčů tím, že ukážeme nesprávná data nebo budeme podporovat nefér kasina, vrátí se nám to jako bumerang. Na druhou stranu to neznamená, že budeme vždy slepě rozhodovat ve prospěch hráče, kdykoli podá stížnost na kasino.
Zdroj našich příjmů je velmi jednoduchý. Vytvořili jsme největší seznam recenzí kasin na světě a tento seznam pravidelně aktualizujeme, abychom se ujistili, že hodnocení jsou stále platná.
Hráčům doporučujeme různá špičková kasina podle toho, odkud pocházejí, protože například kasino, které je skvělé pro německé hráče, nemusí být příliš dobré pro hráče v Argentině atd. Proto se snažíme vytvořit jedinečný seznam nejlepších kasin pro každá země. Když hráči jdou hrát do těchto kasin a nakonec prohrají, dostaneme z toho provizi.
Nikdy hráčům neříkáme, aby hráli v kasinu, protože zbohatnete, ve skutečnosti říkáme, že nakonec prohrajete , ale také víme, že existují lidé, kteří kasinové hry prostě milují. Věříme, že pro hráče je lepší hrát ve slušných kasinech, která budou platit výhry v případě, že má hráč prostě štěstí, místo aby se hloupě vymlouvali a rušili výhry. To je důvod, proč bylo vytvořeno CasinoGuru – poskytovat poctivé recenze online kasin.
Příjmy, které máme, nám také umožňují dělat spoustu činností, za které nedostáváme zaplaceno – například máme centrum pro řešení stížností, kde pomáháme hráčům získat jejich výhry z kasin. Nebereme za to žádnou provizi, takže když hráč dostane zaplaceno, dostane 100 % částky. Máme také akademii pro lidi, kteří by chtěli začít pracovat v online kasinech, a dokonce i pro pracovníky online kasin, kteří by se chtěli zlepšit ve své práci.
Investujeme také do iniciativy Global Self Exclusion . Cílem je vytvořit nástroj, který by hráčům umožnil sebevyloučení ve všech kasinech na světě (mohli bychom k tomu využít naši velkou databázi kasin).
Jak již bylo řečeno, jsem si vědom toho, že si nás hráči občas mylně pletou jen s jinou přidruženou webovou stránkou, která nabízí placené promo akce, které jsou skryty pod indexem bezpečnosti s ohledem na generování stálého příjmu. Tito hráči obvykle náš přístup pouze neznají, neznají naši rozsáhlou knihovnu bezplatných materiálů a návodů zaměřených na minimalizaci negativních účinků hazardních her a často nejsou spokojeni s některými kasiny. V důsledku toho nás lidé často vnímají ve stejném světle jako kasina.
Zajímalo by mě, kolik dalších webů věnuje značné částky peněz na podobné projekty:
Reklamace přijímány zdarma pro každého
Casino Guru News – zdarma pro každého, například v souladu s místními zákony
Casino Guru Academy – zdarma, pro ty, kteří chtějí vyzkoušet operátory související s hazardními hrami.
Casino Guru ZOOMin – zdarma, plné zajímavého obsahu souvisejícího s hazardními hrami
Komplexní sekce odpovědného hazardu – zdarma, pro hráče v nouzi, obsahující přímé kontakty na centra podpory
Global Self Exclusion Initiative a vývoj standardů Self Exclusion pro stanovení rozumného způsobu, jak definovat bezpečný a poskytnout vhodnější způsob sebevyloučení v jakémkoli online kasinu.
Kanál YouTube, kanály sociálních médií, bez jediné reklamy na hazard – žádná k nalezení.
Abych byl úplně upřímný, kasina se vůči nám velmi rozčilovala, protože jsme tak odhodláni držet hráče od nich dál.
Vraťme se do kasina Verde. Myslím, že mechanismus jsem v tomto vlákně již popsal. Ještě jednou upřesním: ani uživatelské recenze, ani neověřené informace zveřejněné na fóru neslouží k „posouzení" kvality kasina. který je určen pouze pro hráče. Související stížnost musí být uzavřena jako nevyřešená, než bude možné snížit Index v poměru k závažnosti problému. To znamená, že musí být předložen důkaz, že kasino není ochotno jednat spravedlivě v každé jedinečné situaci.
Dodnes není jediný nevyřešený problém:
Počkejme, až pět otevřených případů, které v současnosti máme, dospěje k závěru.
Well, I understand you think you see behind the curtain, but actually you are not precise. I have no idea where your calculations come from, these do not fit.
As far as I know, each agreement between the affiliate partners is quite different; thus, such a general calculation is pretty missleading. Believe me when I say I understand you probably think each affiliate site is of the very same "poor" quality because the income comes from the casinos.
Like in many things if life, all has an opposite site. Consider this:
Players are the ones who feed us. Not the casinos. If we disappoint the players trust by showing wrong data or supporting unfair casinos, it will return to us like a boomerang. On the other hand, it doesn't mean we'll always blindly decide in favour of the player whenever they submit a complaint against a casino.
The source of our income is very simple. We created the biggest list of casino reviews in the world and we regularly update this list to make sure that the ratings are still valid.
We recommend different top casinos to players based on where they come from, because for example a casino that is great for German players doesn't need to be too good for players in Argentina etc. So we try to create a unique top casinos list for every country. When players go to play to these casinos and eventually lose, we get a commission from it.
We never tell the players to play in a casino, because you become rich, we actually say that you eventually lose, but we also know there are people who simply love casino games. We believe that it's better for those players to play in decent casinos who will pay the winnings in case the player is simply lucky instead of making stupid excuses and voiding the winnings. That's why CasinoGuru was created - to provide honest online casino reviews.
The income we have also enables us to do a lot of activities that we don't get paid for - for example we have the Complaints resolution centre where we help players to get their winnings from casinos. We don't take any commission for it so when the player gets paid, they get 100% of the amount. We also have an academy for people who'd like to start their carrier in online casinos and even for online casinos workers who'd like to improve in their job.
We also invest into Global Self Exclusion initiative. The goal is to create a tool that would allow players to self-exclude in all casinos in the world (we could use our large casino database for it).
As previously stated, I am aware that occasionally players mistake us for just another affiliate website that offers paid promotions that are concealed under the Safety Index with an eye toward generating a consistent income. These players are typically just unfamiliar with our approach, unaware of our extensive library of free material, and guides aimed at minimizing the negative effects of gambling, and frequently unhappy with certain casinos. As a result, people frequently view us in the same light as casinos.
I wonder how many other sites devote significant amounts of money to similar projects:
Complaints accepted at no cost for everyone
Casino Guru News - free for everybody, keeping up with local laws, for instance
Casino Guru Academy - free, for those who wish to try gambling related carriers.
Casino Guru ZOOMin - free, full of interesting gambling related content
Complex Responsible Gambling Section - free, for players in need, containing direct contacts to support centers
Global Self Exclusion Initiative and the development of the Self Exclusion Standards to establish a reasonable way of how to define secure and provide a more suitable way to self exclude in any online casino.
YouTube channel, social media channels, without a single gambling advertisement—none to be found.
To be completely honest, the casinos have grown very irate with us because we are so committed to keeping players away from them.
Let us go back to the Verde Casino. I think I have already covered the mechanism in this thread. Once more, let me clarify: neither the user reviews nor the unverified information posted on the forum are used by us to "judge" the quality of the casino. that is only intended for players. The related complaint must be closed as unresolved before the Index in the proportion of the issue's severity can be lowered. That is to say, evidence must be presented that the casino is unwilling to act justly in each unique situation.
Not a single unresolved issue to date:
Let us wait until the five open cases that we currently have reach their conclusion.
To je naprostá pravda a mnoho hráčů si to neuvědomuje. Pokud napíšete špatnou recenzi kasina, za jehož propagaci je Casino Guru placeno, často ji odmítnou. Chovají se, jako by jim na hráčích záleželo, ale opravdu jim záleží na jejich podílu na vkladech, stejně jako jakékoli jiné přidružené společnosti.
This is absolutely true, and many players here don't realize it. If you write a bad review for a casino that Casino Guru is being paid to promote, they'll often reject it. They act like they care about players, but they really care about their share of the deposits, just like any other affiliate.
Dobrý den.
Abych byl upřímný, jsem teď trochu ztracený. Nikdy vám nebyla zamítnuta recenze. Mohl byste mi vysvětlit, jak určujete, které uživatelské recenze tak často odmítáme?
V současné době tým stále kontroluje jednu uživatelskou recenzi, kterou jste odeslali. Zkontrolujte prosím svou doručenou poštu. Měl by tu být e-mail, který vám to nastíní.
Kromě toho, mohl byste mi říci, kolik průvodců Casino Guru jste již přečetli? Podělte se prosím o své názory na filozofii obsaženou ve Fair Gambling Codexes.
Spravedlivý kodex hazardu pro kasina 👈
Spravedlivý kodex hazardu pro hráče 👈
Nechci, aby to znělo drsně, ale zdá se, že jste nespokojeni pouze proto, že jsme affiliate web. Je to sám o sobě dostatečný důvod, abyste si byli tak jisti tím, co je skutečně nesprávné?
Přečtěte si prosím moji odpověď druhému hráči, který vyjádřil podobný názor.
Děkuju.
Kromě toho jsem si přečetl vaši recenzi, dal jsem jí souhlas a důrazně vám doporučuji podat stížnost kasinu. Nemá žádné podmínky a je zdarma, takže se nemusíte bát. Nicméně si myslím, že by bylo užitečné přečíst si nejprve pokyny:
https://casinoguru-en.com/complaint-resolution-instructions 👈
I když si některá kasina vyhrazují 30 dní na prošetření hry související se značnými výhrami, chápu, že nedostatek komunikace je nepříjemný a rozhodně není na místě. Stěžujte si klidně zde:
https://casino.guru/complaints/create 👈
Postup by měl být poměrně jednoduchý, ale neváhejte požádat o pomoc, pokud ji potřebujete nebo máte nějaké dotazy. Uděláme maximum, abychom vám s tím pomohli.
Hi there again.
To be honest, I am a little lost now. You have never had a review rejected. Could you explain to me how you determine which user reviews we reject so frequently?
As of right now, the team is still reviewing the one user review you have submitted. Please check your inbox. There ought to be an email outlining this for you.
In addition, could you tell me how many Casino Guru guides you have already read? Please share your thoughts on the philosophy contained in the Fair Gambling Codexes.
Fair Gambling Codex for Casinos 👈
Fair Gambling Codex for Players 👈
I do not mean to sound harsh, but it seems like you are only dissatisfied because we are an affiliate website. Is that reason alone enough for you to be so certain about what is truly incorrect?
Please read my reply to the other player who expressed a similar viewpoint.
Thank you.
In addition, I read your review, gave it my approval, and strongly advise you to file a complaint with the casino. There are no conditions and it is free, so you do not need to worry. However, I think reading the instructions first would be beneficial:
https://casinoguru-en.com/complaint-resolution-instructions 👈
Even though some casinos reserve 30 days to investigate gameplay related to a considerable winnigs, I understand the lack of communication is irritating and definitely not in place. Feel free to complaint right here:
https://casino.guru/complaints/create 👈
The procedure should be fairly simple, but do not hesitate to ask for help if you need it or have any questions. We'll do our best to help you out with that.
Místo toho odmítáte recenze. Obzvláště když jsou určeny pro kasina, která jsou s vámi spojena.
Moje recenze byla užitečná pro upozornění hráčů, kteří chtějí hrát v tom odpadkovém kasinu jménem Smokace, že budou zablokováni, když vyhrají s nejrůznějšími záminkami a především vám nedovolí odpočinout si od hraní, když máte aktivní zůstatek . Což je naprosto vážné a děláte, že se nic neděje.
Odmítli jste mou recenzi, protože se týkala mé stížnosti, ale skutečnosti, které jsem popsal, jsou skutečné a kvalifikují kasino takové, jaké skutečně je.
Z tohoto důvodu, pokud odmítáte negativní stížnosti, má mnoho mizerných kasin stále dobrou pověst, zatímco jiné weby je na černé listině.
Instead, you reject reviews. Especially when they are made towards casinos affiliated with you.
My review was useful to warn players who want to play in that garbage casino called Smokace that they will be blocked when they win with all sorts of pretexts and above all they do not allow you to take a break from playing when you have an active balance. Which is absolutely serious and you pretend nothing is happening.
You rejected my review because it was about a complaint of mine but the facts I described are real and qualify the casino as it really is.
For this reason as long as you reject negative complaints many lousy casinos still have a good reputation level while other sites blacklist them.
Invece sì che rifiutate le recensioni. Soprattutto quando sono fatte verso casinò affiliati a voi.
La mia recensione era utile per avvisare i giocatori che vogliono giocare in quella spazzatura di casinò chiamato Smokace che verranno bloccati quando vincono con pretesti di ogni tipo e soprattutto non ti consentono di prenderti una pausa dal gioco quando hai un saldo attivo. Cosa che è assolutamente grave e voi fate finta di nulla.
Mi avete rifiutato la recensione perché riguardava un mio reclamo ma i fatti che ho descritto sono reali e qualificano il casinò com'è veramente.
Per questo motivo finché respingete i reclami negativi tanti casinò schifosi hanno ancora un buon livello di reputazione mentre altri siti li mettono in blacklist
No, jste s námi velmi dlouho, abyste věděli, že toto je daleko od našeho přístupu.
Dovolte mi připomenout několik faktů o vašich uživatelských recenzích výhradně pro tento váš jediný účet:
odeslané uživatelské recenze: 24
velmi špatné odeslané uživatelské recenze: 23
velmi špatné uživatelské recenze schváleno: 20
Toto je však jen jeden z vašich účtů
Myslím, že je zřejmé, že toužíte využívat uživatelské recenze jako častého stěžovatele, přesto byly zamítnuty pouze čtyři vaše recenze. Je zřejmé, že toto shrnutí vyvrací vaši představu, že bychom odmítli uživatelské recenze „směrem ke kasinům, která jsou s vámi spojena"
Dále přidáme důvod zamítnutí uživatelských recenzí spojených se zamítnutými stížnostmi:
"Dobrý den a děkujeme za Vaši recenzi. Protože popisuje problém související s vaší stížností Casino Guru, která byla právě uzavřena, odmítám také tuto uživatelskou recenzi. Děkujeme za pochopení."
Také se velmi mýlíte, když říkáte: "Z tohoto důvodu, pokud odmítáte negativní stížnosti, má mnoho mizerných kasin stále dobrou pověst, zatímco jiné stránky je na černé listině."
Myslím, že neexistují žádné pozitivní stížnosti; důležitější je, že každá stížnost musí odpovídat určitým pokynům. Můžete je kdykoli procházet:
Všechny nové stížnosti zpracovává specialista na stížnosti z našeho týmu první reakce, který se věnuje posuzování nových stížností. Tento specialista rychle posoudí situaci a rozhodne, zda stížnost splňuje naše kritéria pro zveřejnění. Obecně zveřejňujeme všechny stížnosti obdržené hráči, pokud není jasné, že stížnost:
… souvisí se sportovním sázením.
… obsahuje urážlivé výrazy.
… diskutuje o problémech souvisejících s kamennými kasiny, společenskými kasiny a aplikacemi.
… je napsán z pohledu třetí osoby. Nezveřejňujeme stížnosti napsané jménem někoho jiného, protože každý hráč musí komunikovat sám za sebe.
… se zabývá kyberzločinem. V tomto případě odkážeme hráče na příslušné úřady, protože nemáme prostředky na další prošetření těchto typů problémů.
… je starší než jeden rok. Bohužel kasina nemají tendenci uchovávat data po delší dobu.
… je problém související s affiliate partnery, jako když hráči vytvoří affiliate partnerství s kasinem, které pak nedodrží jejich stranu dohody.
… se zabývá problematikou poskytovatelů plateb nebo her.
… se podává vícekrát, jako když stejný hráč podá stejný typ stížnosti týkající se stejného kasina a stejného problému jako v minulosti. V tomto případě je stará stížnost znovu otevřena a nová není zveřejněna.
… souvisí s Casino Guru. V tomto případě dbáme na co nejrychlejší vyřešení problému, ale stížnost nejde dále.
… je předložen zakázaným hráčem. Zabanovaný hráč je v tomto kontextu osoba, která aktivně požádala o zabanování na naší stránce, nebo osoba, která byla zakázána Casino Guru z důvodu urážlivého jazyka a jiných porušení pravidel naší komunity.
… není dostatečně vysvětleno. Abychom mohli reklamaci schválit, musíme vědět, s čím hráč potřebuje pomoci. Byli byste překvapeni, kolik dvouslovných stížností typu „Pomozte mi" dostáváme pravidelně.
Pokud stížnost splňuje jedno nebo více z těchto kritérií, nebudeme ji dále řešit. Jakmile však bude stížnost schválena, náš specializovaný specialista týmu první reakce se podívá na kasino a jeho podmínky a také na vše, co hráč nárokuje a poskytuje.
zdroj: Jak řešíme reklamace 👈
Upřímně řečeno, nemohl jsem najít zamítnutou stížnost podanou proti kasinu Verde pod tímto profilem, což znamená, že nemohu poskytnout konkrétní odpověď. Pokud máte na mysli konkrétní stížnost, můžeme v této diskusi správně pokračovat.
Pokud si vzpomínám na mnoho našich společných výměn příspěvků, rozumným způsobem je zaměřit se na konkrétní stížnost, recenzi nebo jakýkoli jiný konkrétní bod.
Krásný víkend, mám volno.
Well, you have been with us very long to know this is far from our approach.
Allow me to remind a few fact about your user reviews solely for this single account of yours:
user reviews submitted: 24
very bad user reviews submitted: 23
very bad user reviews approved: 20
This is just one of your accounts though
I think it's obvious you are eager to use user reviews as a frequent complainer, yet just four of your reviews were rejected. Obviously, this summary refutes your idea of us rejecting user reviews "towards casinos affiliated with you"
Additionally, let's add the reject reason for user reviews associated with rejected complaints:
"Hello, and thank you for your review. Since it describes an issue related to your Casino Guru complaint, which was just closed, I'm also rejecting this user review. Thank you for your understanding."
You are also very mistaken when you say, "For this reason as long as you reject negative complaints many lousy casinos still have a good reputation level while other sites blacklist them."
I think there are no positive complaints; more importantly, each complaint must fit within certain guidelines. These are available for you to browse at any time:
All new complaints get processed by a complaint specialist from our first response team, which is dedicated to assessing new complaints. This specialist quickly assesses the situation and decides whether the complaint meets our criteria for being published. Generally, we publish all complaints received by players, unless it's clear that the complaint:
… is sports betting-related.
… contains offensive language.
… discusses issues related to land-based casinos, social casinos, and applications.
… is written in a third-person point of view. We don't publish complaints written in someone else's name, as each player must communicate for themselves.
… deals with a cybercrime. In this case, we refer the player to relevant authorities since we don't have resources to investigate these types of issues further.
… is older than one year. Unfortunately, casinos do not tend to store data for periods longer than that.
… is an affiliate-related issue, like when players form an affiliate partnership with a casino, which then fails to keep their side of the bargain.
… deals with issues related to payment providers or game providers.
… is submitted multiple times, like when the same player submits the same type of complaint related to the same casino and the same problem as in the past. In this case, the old complaint is reopened, and the new one is not published.
… is related to Casino Guru. In this case, we make sure to resolve the issue as soon as possible, but the complaint does not go further.
… is submitted by a banned player. A banned player in this context is a person that has actively requested to be banned on our site, or a person that was banned by Casino Guru due to offensive language and other violations of our community rules.
… is not explained sufficiently. In order to be able to approve a complaint, we must know what the player needs help with. You'd be surprised to know how many 2-word "Help me" complaints we get on a regular basis.
If the complaint meets one or more of these criteria, we do not go further with it. However, once the complaint does get approved, our dedicated first response team specialist takes a look at the casino and its T&Cs, as well as everything claimed and provided by the player.
source: How we resolve complaints 👈
Frankly, I could not find a rejected complaint submitted against Verde Casino under this profile, which means I can't provide concrete response. If you have a particular complaint in mind, we may continue this discussion properly.
As far as I recall many of our common post exchanges, the reasonable way is to focus on a specific complaint, review, or any other concrete point.
Have a great weekend, I'm off.
"Dobrý den a děkujeme za Vaši recenzi. Protože popisuje problém související s Vaší stížností na Casino Guru, které bylo právě uzavřeno, odmítám i tuto uživatelskou recenzi. Děkujeme za pochopení."
Jaký by to měl sakra důvod?
Proč tedy přijímáte kladné recenze související s již uzavřenými stížnostmi.
Samozřejmě vždy mluvím o přidružených kasinech s vaší značkou umístěnou na webu s definicí „Spravedlivé kasino"
"Hello, and thank you for your review. Since it describes an issue related to your complaint about Casino Guru, which has just been closed, I am rejecting this user review as well. Thank you for your understanding."
What the hell kind of reason would that be?
Why then do you accept positive reviews related to already closed complaints.
Of course I always talk about affiliated casinos with your brand placed on the site with the definition "Fair casino"
"Ciao, e grazie per la tua recensione. Poiché descrive un problema relativo al tuo reclamo su Casino Guru, che è stato appena chiuso, sto rifiutando anche questa recensione utente. Grazie per la comprensione."
Appunto che cavolo di motivo sarebbe?
Perché allora accettate le recensioni positive relative a reclami già chiusi.
Naturalmente parlo sempre di casinò affiliati con il vostro marchio apposto sul sito con tanto di definizione"Fair casinò"
Dobrý den.
Důvod, který považujete za tak těžko pochopitelný, je udržovat uživatelské hodnocení nezaujaté; dovolte mi to vysvětlit trochu blíže.
Představte si, že uživatel nejprve odešle uživatelské recenze a řekne, že kasino je podvodné, protože nevyplácí peníze. Podpora je hrozná a pomalá a tak dále. Taková recenze je vhodná ke schválení, takže ji schvalujeme. O několik dní později stejný hráč odešle stížnost proti stejnému kasinu, které zhodnotil ve své uživatelské recenzi. O několik týdnů později bude stížnost zamítnuta, protože:
hráč si otevřel více než jeden účet
hráč se bál čelit ověření, a tak předstíral, že ztratil všechny své dokumenty
Za takových okolností výše uvedená uživatelská recenze, která říká, že toto konkrétní kasino je podvod, protože se nevyplácí + informace o špatné nebo pomalé podpoře, zjevně nevychází ze skutečného stavu věcí.
Věříme, že ponechání takové recenze schválené by neprospělo ostatním, nemluvě o tom, že by to bylo fér vůči kasinu.
Jak jsem řekl, pokud máte na mysli konkrétní recenzi nebo stížnost, pokračujte – promluvme si o podrobnostech.
Navíc nejsme v přidružené spolupráci s každým kasinem uvedeným na burze a když schvalujeme recenze hráčů, opravdu nemáme čas zvažovat takový detail. Záleží nám pouze na tom, abychom poskytovali co nejvíce informativní a důvěryhodné recenze.
Navrhuji, abyste přestali předpokládat a místo toho uvedli konkrétní příklady. Nemáme co skrývat, jak doufám, už víš.
Hi there.
The reason you deem so hard to understand is to keep the user rating unbiased; allow me to explain that a bit closer.
Imagine the user submits the user reviews first, saying the casino is fraud because it does not pay out money. The support is terrible and slow, and so on. Such review si fit to be approved so we approve it. A few days later, the same player submits a compliant against the very same casino he reviewed in his user review. A few weeks later, the complaint gets rejected because:
player has opened more than one account
player was afraid to face the verification so he pretended he had lost all his documents
Under such circumstances, the aforementioned user review, which says this particular casino is a scam because it does not pay + the information about bad or slow support, is obviously not based on the real state of things.
We believe keeping such a review approved would not benefit others, not to mention it would be fair towards the casino.
As I said, if you have a particular review or complaint in mind, go ahead - let's talk details.
Additionally, we are not in affiliate cooperation with every listed casino, and when we approve player reviews, we really don't have time to consider such a detail. We only care to provide as informative and trustworthy reviews as possible.
I suggest you simply stop assuming and present concrete examples instead. We have nothing to hide, as I hope you know already.
Verdecasino88.com
Byl jsem zablokován po 5-7 dnech poskytnutí různých dokumentů a ověření nebylo provedeno, na účtu zbývá 800 eur, co mám dělat?
Verdecasino88.com
I was blocked after 5-7 days of providing various documents and verification was not done, there are 800 euros left in the account, what should I do?
Verdecasino88.com
Меня заблокировали после 5-7 дней предоставления разных бумаг так и не сделали верификацию, на счёту осталось 800евро, что делать?
Ahoj, řeklo ti kasino důvod, proč ti zablokovali účet? To by bylo pro začátek to nejlepší, co byste měli vědět. Procházeli jste ověřováním, takže kasino možná mělo na vašich dokumentech nějaký systémový spouštěč.
Napsal jsi jim a dostal jsi odpověď nebo tě ignorovali?
Hi, did the casino tell you the reason why they blocked your account ? That would be the best thing to know to start with. You were going through verification, so maybe the casino had some kind of system trigger on your documents.
Did you write to them and get a reply or did they ignore you ?
Udělal jsem ověření, požádali o hromadu dokumentů, poslal jsem je všechny a nakonec někde řekli, že jsem jednou prošel VPN, proto vás blokujeme a je to, na nic jiného neodpovídají, ale Na kauci zůstalo 800 eur
I did verification, they asked for a bunch of documents, I sent them all, and in the end they said somewhere I once went through a VPN, that's why we are blocking you and that's it, they don't answer anything else, but 800 euros remained on the deposit
Я делал верификацию они запросили куча документов всё скинул, а в этоге они сказали где-то я раз зашёл через впн по этому мы вас блокируем и всё на этом больше ничего не отвечают но 800евро осталось на депозите
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.