Ahoj.
Co takhle: zkuste si vyžádat vaši herní historii spojenou s hrou, přidejte svůj printscreen a poté jej pošlete poskytovateli hry, který hru vytvořil, s vysvětlením a požadavkem na dotaz. Jde o to, aby vaše protokoly zkontroloval samotný poskytovatel hry.
Myslím, že pokud jste si 100% jisti, že ve hře bylo něco abnormálního, může to potvrdit pouze poskytovatel hry.
Skutečnost, že kasino je ochotno vás kompenzovat, skutečně podporuje váš názor.
Dalším krokem je podání výše uvedené stížnosti prostřednictvím našeho Centra řešení. Možná by se řešil i dotaz tohoto poskytovatele her.
Myslím, že oba způsoby stojí za vyzkoušení. Přesto bych upřednostnil stížnost zde ( pro začátek použijte tento odkaz ), protože v průběhu celého procesu budete mít na své straně vlastního zpracovatele stížností, který vám pomůže a provede vás.
Vsadím se, že to zní pohodlněji. 🙂
Hi there.
How about this: try to request your gaming history associated with the game, add your printscreen, and then send it to the game provider who created the game with an explanation plus a demand for an inquiry. The point is to get your logs checked by the game provider itself.
I mean, if you are 100% sure there was something abnormal in the game, only the game provider may confirm that.
The fact that the casino is willing to compensate you truly supports your point of view.
Another step is submitting the aforementioned complaint through our Resolution Center. Maybe this game provider's inquiry would also be addressed.
I think both ways are worth a try. Still, I would prefer the complaint here (use this link to begin) because, throughout the whole process, you'll have your own complaint handler on your side to assist you and guide you through.
I bet it sounds more convenient. 🙂