FórumKasinaVelobet Casino - všeobecná diskuze

Velobet Casino - všeobecná diskuze (strana 6)

před rokem od Landgraf1994
|
47562 zobrazení 390 odpovědí |
|
1...5 6 7...20
Brianpaul_7
před 10 měsíci

Ahoj.

Co takhle: zkuste si vyžádat vaši herní historii spojenou s hrou, přidejte svůj printscreen a poté jej pošlete poskytovateli hry, který hru vytvořil, s vysvětlením a požadavkem na dotaz. Jde o to, aby vaše protokoly zkontroloval samotný poskytovatel hry.

Myslím, že pokud jste si 100% jisti, že ve hře bylo něco abnormálního, může to potvrdit pouze poskytovatel hry.

Skutečnost, že kasino je ochotno vás kompenzovat, skutečně podporuje váš názor.

Dalším krokem je podání výše uvedené stížnosti prostřednictvím našeho Centra řešení. Možná by se řešil i dotaz tohoto poskytovatele her.

Myslím, že oba způsoby stojí za vyzkoušení. Přesto bych upřednostnil stížnost zde ( pro začátek použijte tento odkaz ), protože v průběhu celého procesu budete mít na své straně vlastního zpracovatele stížností, který vám pomůže a provede vás.

Vsadím se, že to zní pohodlněji. 🙂


Automaticky přeloženo:
Radka
před 10 měsíci

Ahoj, byla jsi hvězda. Jak to bylo ve sportu, mohu stále dělat to samé. Problém, který se objevil, byl, když jsem vložil 3 000 GBP, stále se opakovalo externí problém. Pak se ukázalo, že sázka nebyla vložena, prostě zmizela a pak se stránka zhroutila a poslala snímek obrazovky s problémem. Takže když se stránka vrátila asi za 15 minut, rozhodl jsem se vsadit podobnou sázku a najednou to trvalo oběma. Už 4 týdny se to snažím vyřešit. Zaměstnanci živého chatu stále říkají, že mám prioritu, takže to bude opraveno, ale nezdá se. Jeho skutečně začíná ovlivňovat mě se všemi e-maily, které dělám každý den, aby se pokusili honit. file

Automaticky přeloženo:
Brianpaul_7
před 10 měsíci

Snažili se mi říct, že tam nevidí žádné problémy, ale to se mě rozhodně týká. Není to poprvé, co se to stalo, ale tentokrát jsem na to upozornil kvůli penězům. Dnes jim znovu napíšu zprávu. Dám jim čas do konce dneška, aby odpověděli a vrátili zbývající peníze. Pak to vzbudím u vás. Mám 100 protokolů chatu, mohu je zveřejnit, problém je v tom, že je toho hodně lol.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Ahoj. Tak abych dal rychlou aktualizaci. V zásadě jsem dal velobetu výhodu pochybností, abych pomohl vyřešit tuto stížnost včas. Nyní jsme vstoupili do 5. týdne, kdy jsem to vyvolal. Pokaždé, když oslovím manažera pro dodržování předpisů, který má toto řešit, nedostanu žádnou odpověď. Každý den mi říkají od agentů živého chatu, že to je priorita a oni celý proces zrychlí a nikdy se to nestane. mám kontakt info@velobet.com když jsem s nimi mluvil, dostali míč, ale znovu mi řekli, abych poslal e-mail support@velobet.com . V posledních dnech jsem to udělal několikrát a nic jsem neslyšel. Nyní si nejsem jistý, zda existuje manažer shody. Opravdu nevím na koho se obrátit. Cítím, že když vznesu svou stížnost oficiálně na vás, budete se stejně snažit dostat toho manažera. Vrátili mi 1000 GBP, ale stále dlužím dalších 2000 GBP. Můžete mi prosím někdo poradit.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Ahoj, byla jsi hvězda. Jak to bylo ve sportu, mohu stále dělat to samé. Problém, který se objevil, byl, když jsem vložil 3 000 GBP, stále se opakovalo externí problém. Pak se ukázalo, že sázka nebyla vložena, prostě zmizela a pak se stránka zhroutila a poslala snímek obrazovky s problémem. Takže když se stránka vrátila asi za 15 minut, rozhodl jsem se vsadit podobnou sázku a najednou to trvalo oběma. Už 4 týdny se to snažím vyřešit. Zaměstnanci živého chatu stále říkají, že mám prioritu, takže to bude opraveno, ale nezdá se. Jeho skutečně začíná ovlivňovat mě se všemi e-maily, které dělám každý den, aby se pokusili honit. file

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Ach můj,...

Opravdu jsem doufal, že existuje způsob, jak najít podporu v rukou poskytovatele hry, ani na vteřinu jsem o něčem takovém nepřemýšlel 🤦‍♀️


Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Ahoj Radko


Šťastný nový rok


Jak můžete vidět, opravdu se snažím přimět velobet, aby to vyřešil. Upřímně řečeno, samotná platforma je dobrá, ale tyto problémy byly noční můrou. Manažerovi shody, který se stížností zabývá, trvá několik týdnů, než odpoví. Posledním e-mailem právě nabídli dobrou vůli 1000 liber. Víte o způsobu, jak mohu kontaktovat manažera přímo místo chatu?

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Ahoj. Tak abych dal rychlou aktualizaci. V zásadě jsem dal velobetu výhodu pochybností, abych pomohl vyřešit tuto stížnost včas. Nyní jsme vstoupili do 5. týdne, kdy jsem to vyvolal. Pokaždé, když oslovím manažera pro dodržování předpisů, který má toto řešit, nedostanu žádnou odpověď. Každý den mi říkají od agentů živého chatu, že to je priorita a oni celý proces zrychlí a nikdy se to nestane. mám kontakt info@velobet.com když jsem s nimi mluvil, dostali míč, ale znovu mi řekli, abych poslal e-mail support@velobet.com . V posledních dnech jsem to udělal několikrát a nic jsem neslyšel. Nyní si nejsem jistý, zda existuje manažer shody. Opravdu nevím na koho se obrátit. Cítím, že když vznesu svou stížnost oficiálně na vás, budete se stejně snažit dostat toho manažera. Vrátili mi 1000 GBP, ale stále dlužím dalších 2000 GBP. Můžete mi prosím někdo poradit.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Teď je to ještě "lepší"!

Dobře, co takhle kontaktovat poskytovatele licencí? Kasino je držitelem licence CEG Curacao. Není to nejlepší volba pro hráče, ale může překonat (trochu nízká) očekávání.

Abyste se s touto licenční společností seznámili, řekl bych, že je nejlepší projít si tuto příručku .

Vím, že jsem již řekl, že se obvykle nezapojujeme do problémů souvisejících se sportovním sázením, ale víte, nejhorší, co můžete dostat, je zamítnutí stížnosti. Takže tento krok bych asi ještě nevylučoval.

Kdo ví...

Poslední eso, které mám v kapse (skutečně poslední!), je vyzkoušet jiné podpůrné weby, jako jsou:

https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/

https://www.top100bookmakers.com/contact-us/

https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/

Vzhledem k tomu, že jsem to sám nikdy nedělal, modlím se, aby se alespoň jedna hodila 🙏

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Ahoj Radko


Šťastný nový rok


Jak můžete vidět, opravdu se snažím přimět velobet, aby to vyřešil. Upřímně řečeno, samotná platforma je dobrá, ale tyto problémy byly noční můrou. Manažerovi shody, který se stížností zabývá, trvá několik týdnů, než odpoví. Posledním e-mailem právě nabídli dobrou vůli 1000 liber. Víte o způsobu, jak mohu kontaktovat manažera přímo místo chatu?

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

I tobě nejšťastnější nový rok!

Upřímně řečeno, nemám žádné přímé kontakty. Jen moje nejnovější tipy 🙁 - omlouvám se.


Automaticky přeloženo:
Radka
před 10 měsíci

Děkuji mnohokrát. Během několika dní napíšu licenční společnosti. Naštěstí jsem si ponechal každý chat a snímky obrazovky. Jen tak zklamaný, že to došlo až sem. Modlím se za odpověď od nich dnes, jen aby mi vrátili peníze.

Automaticky přeloženo:
Brianpaul_7
před 10 měsíci

Myslím, že to bude dobrý krok a to, že máte screenshoty, by se mohlo hodit a uvidíme, kam se dostanete, když jim napíšete. Souhlasím s vámi, že je zklamáním, že to muselo dojít tak daleko.

Jakmile však obdržíte odpověď, nezapomeňte nás informovat o tom, co vám licenční úřad odepsal. Doufám, že dostaneš své peníze.

Budu ti držet palce. 🤞

Automaticky přeloženo:
Brianpaul_7
před 10 měsíci

Na peníze čekám 3 měsíce. Napsali mi, že problém vyřeší do šesti měsíců. Mluvil jsem s uživatelem jistého fóra a ten napsal, že měl podobnou situaci a zaplatili mu to. Na tu však čekal celý půlrok.


Automaticky přeloženo:
Azael
před 10 měsíci

Ó můj bože. To je velmi dlouhá doba, než dostat své peníze. Proč by to mělo trvat půl roku, řeklo kasino?

Nepřemýšleli jste ootevření stížnosti u nás a náš tým by se vám pokusil pomoci? Řekl bych, že v tom případě není na co čekat, protože je to docela dlouhá doba.

Myslíte, že to zkusíte?

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Ahoj kluci

Chtěl jsem poslat rychlou aktualizaci. Měl jsem hrozný čas v korespondenci od velobetu. Pokud vznesete stížnost, nechte si ji zkontrolovat manažerem dodržování předpisů. Zdá se, že časové rámce kolem odpovědi jsou přibližně 6 týdnů. Když obdržíte tuto odpověď a odpověď, zdá se, že čekáte dalších 6 týdnů. Měl jsem několik problémů se sportovním sázením v kasinu a také se objevily otázky, proč jsou podle něj hráči ve Velké Británii omezeni a stále jim umožňuje hrát.

Podařilo se mi vyhledat právní radu a můj případ by se rád ujal opravdu dobrý zástupce, který je velmi zběhlý v těchto kasinech. To je spojeno s náklady, ale nyní jsem ochoten tak učinit. Dal jsem kasinu mnoho šancí, aby si mou záležitost vyjasnilo a uslyšel naprosté ticho poté, co mi bylo řečeno, že mám prioritu.

Dal jsem kasinu do pátku, aby se mi ohlásilo, než zahájím právní kroky.

Rád se podělím o podrobnosti o právním zástupci, protože to vypadá, že jde o soud, musím si dávat pozor, co říkám.

Vše budu průběžně zveřejňovat a aktualizovat.

Automaticky přeloženo:
Brianpaul_7
před 10 měsíci

Ahoj a díky za aktualizaci. Myslím, že 6 týdnů je poměrně dlouhá doba na získání odpovědi a stejně dlouho čekat, než se dostaneme k něčemu relevantnímu, je podle mého názoru dlouhá doba.

Každopádně jsem rád, že se ti podařilo oslovit někoho, kdo ti může pomoci a uvidíme, jak to nakonec všechno dopadne.

Nezapomeňte nás průběžně informovat. Myslím, že to bude zajímat i hráče, tak přeji hodně štěstí a ať vše dopadne férově.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 10 měsíci

Včera jsem dostal odpověď. Po všech mých e-mailech nebyl e-mail, který jsem očekával. Compliance manager neudělal nic, aby to vyřešil. Nyní si musím dávat pozor, co říkám z právních důvodů. Ale z mých rozhovorů s právním týmem vidím, že velobet má nějaké potíže. Toto bude pravděpodobně moje poslední zpráva v této věci, protože výsledek nechci ohrozit případ. Chtěl bych říci, že se nyní obrátím na soud a v tomto procesu. Čekám na konečnou odpověď od compliance. Také mi bylo doporučeno, abych věc projednal s poskytovatelem licence. Jak říkám, nemyslím si, že mohu dále aktualizovat, ale rád bych vám poděkoval.

Automaticky přeloženo:
Brianpaul_7
před 10 měsíci

Pokud jste se tedy rozhodli jít touto cestou a podnikáte k tomu kroky, respektuji vaše rozhodnutí. Pokud se obrátíte na licenční úřad nebo až váš proces skončí, dejte nám poté vědět, jak to celé dopadlo.

Doufám, že se vše spravedlivě vyřeší.

Hodně štěstí. ☘️

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Dobrý den, v této sázkové kanceláři nikdy nevkládejte, vložil jsem 400 eur rychlým převodem a neviděl jsem je, peníze si nechali.

Automaticky přeloženo:
Anonymized545
před 9 měsíci

Vážený Vicente2013,

Chápeme, že každá transakce má svůj význam, a hluboce si vážíme vašeho zájmu. Při kontrole vašeho účtu s potěšením potvrzujeme, že všechny vaše transakce a výběry byly úspěšně zpracovány.


Mohli byste nám laskavě poskytnout další podrobnosti, abychom mohli vyřešit jakékoli obavy, které byste mohli mít ohledně konkrétní transakce? Jakmile tyto informace obdržíme, náš specializovaný tým záležitost neprodleně prošetří a poskytne vám příslušnou pomoc.

S pozdravem,

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Ověření mého účtu bylo na velobetu několik dní vyřízeno. Na svou e-mailovou korespondenci jsem nedostal žádnou odpověď. Jsem ve Velké Británii. Velmi rád si to ověřím, abych se mohl cítit pohodlně vkládat více sázek, jen chci slyšet někoho z velobetu, abych byl upřímný, protože se bojím o svůj značný vklad.

Automaticky přeloženo:
jakemartell2
před 9 měsíci

Ahoj.

Vzhledem k tomu, že v tomto vlákně máme aktivního zástupce kasina, přesunul jsem váš příspěvek sem v naději na přímou odpověď.

Zkusíme to? Řekl bych, že to stojí za to.

Automaticky přeloženo:
1...5 6 7...20
Jít na stránkuz 20 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky