DomůFórumKasinaVelobet Casino - všeobecná diskuze

Velobet Casino - všeobecná diskuze (strana 5)

před rokem od Landgraf1994
|
52 515 zobrazení 390 odpovědí |
|
1...4 5 6...20
před rokem

Velobet je skvělá stránka. Požádal jsem o výběr někdy v noci, a když jsem se druhý den ráno probudil, peníze byly na mém bitcoinovém účtu. blesková rychlá výplata!!!!

Automaticky přeloženo:
hitt89
před rokem

Jsem rád, že se vám toto kasino líbí. Máte ještě něco, co byste chtěli vyzdvihnout, například oblíbenou hru nebo poskytovatele? Případně, máte něco, co byste chtěli, aby se kasino zlepšilo? 🙂

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

Hrál jsem pouze na Sportsbooku.


Automaticky přeloženo:
hitt89
před rokem

Jistě, takže sport je pravděpodobně více vaším šálkem čaje než kasino. V tom případě doufám, že se vám bude i nadále dařit a vyhrajete co nejvíce. Hodně štěstí. 🙂

Automaticky přeloženo:
před rokem

@Radka - děkuji za vysvětlení a už chápu, proč jsi dal do jejich podmínek to, co je.

Bylo by užitečné přidat něco do sekce ' Nepřijímá hráče ze Spojeného království' registrace nemusí být blokována, takže riskujete, že si nebudete moci vybrat výhry (například)?

Můj živý chat s kasinem Velobet:

Jsem z Velké Británie a podařilo se mi u vás zaregistrovat, ale pokud tomu rozumím, nedovolíte hráčům z Velké Británie. Co děláte, abyste tomu zabránili a pokud bych hrál a vyhrál, mohl bych si výhru vybrat?

Živý chat

Po úplném ověření budete moci provést výběr. Musíte také ověřit svou identitu, adresu a e-mail.

Takže přijímáte hráče z Velké Británie?

Živý chat

Přijímáme hráče pouze z těch zemí a geografických oblastí, kde jsou online hazardní hry povoleny zákonem. Je výhradní odpovědností hráče, aby se před uzavřením sázek na webové stránce zeptal na stávající zákony a předpisy o hazardních hrách v dané jurisdikci.

Neodpovídáte správně na mou otázku - říkáte, že neumožňuje hráčům z Velké Británie, ale ano - jak to prosím funguje?

Živý chat

Hráči ze Spojeného království mohou také hrát na našich webových stránkách.

Nemyslíte si, že pak musíte odstranit Spojené království ze seznamu omezených zemí, aby nedošlo k záměně?

Živý chat

Čekejte prosím, zkontroluji informace za vás, abych vám poskytl podrobné informace


Přestanou reagovat a najednou se to objevilo, ale chat byl ukončen!


Povídat si

Mohl byste upřesnit, na který bod v našich podmínkách odkazujete?

Vezměte prosím na vědomí, že chat bude automaticky uzavřen z důvodu nečinnosti.

Pokud nemáte další otázky, ukončím s vámi chat a přeji hezký den a hodně štěstí!

Automaticky přeloženo:
před rokem

https://casino.guru/profile/323214/rolling

Viz můj příspěvek výše, poslal jsem to sem a sdílel s poskytovatelem hlavní licence Curaçao, napsal jsem jim e-mail dříve!

Automaticky přeloženo:
před rokem

Pokud si přejete podat stížnost u (CEG), musíte kliknout na licenční pečeť na webu Velobet.com, jinak vaši stížnost nezohlední!

file

Přejděte na stránce dolů, za licenční certifikát, na toto:

file

Upravil Jaro před rokem
Důvod: Zakázaný odkaz
Automaticky přeloženo:
Anonymized485
před rokem

Děkuji za vaši pomoc, myslím, že některým hráčům budou tyto informace užitečné.

Automaticky přeloženo:
Anonymized485
před 12 měsíci

Dobrý den, mohu se zeptat, jaký proces jste provedli, abyste to dostali zpět, protože si myslím, že totéž se stalo mně a nyní se mi to týká. Také jsem napsal stížnost na velobet a za 3 týdny nic neslyšel

Automaticky přeloženo:
Brianpaul_7
před 11 měsíci

Dobrý den, můžete prosím popsat, co se stalo v kasinu? Ptám se, abych se pokusil pochopit situaci a možná by bylo možné vám pomoci.

Pokud jde o stížnost na toto kasino, kam jste ji podali? Na úřad?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 11 měsíci

Ahoj. V podstatě jsem podal stížnost na support@velobet.com jak bylo doporučeno na živém chatu. To bylo zřejmě zasláno manažerovi souladu. Pak jsem asi 2 týdny pronásledoval a pronásledoval, jako by o mé stížnosti nikdo nevěděl, takže nakonec moji stížnost našli. V tomto bodě se vyhovění vrátilo a stále jsem nevěděl, na co jsem si stěžoval. Museli jsme tedy vše odeslat znovu. V žádném případě jim nechci ubližovat, protože všechno ostatní bylo skvělé. Ale tato jedna stížnost je za hodně peněz a doufala by, že po 4 týdnech bude vyřešena a vrácena.

Automaticky přeloženo:
Blaisep
před 11 měsíci

Ahoj. Omlouvám se, že toho se moje stížnost netýká. Byl to problém s tamním webem s vnitřní chybou. Měl jsem e-mail od info@velobet.com . doufám, že se to brzy vyřeší. Stále jim věřím.

Automaticky přeloženo:
Brianpaul_7
před 11 měsíci

Můžete mi říct, jak to tady funguje a jak můžete pomoci.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Poté, co jsem vznesl obavy ohledně mých vkladů zobrazujících deskriptor * skutečné společnosti Webops Ltd (společnosti, o které jsem nikdy neslyšel, natož abych od ní něco koupil), jsem vyzval kasino Velobet a po mnoha výměnách e-mailů souhlasili, že mi vrátí všechny mé vklady ve výši více než 580 GBP – obdrželi jste všechny peníze!

*' Deskriptory jsou určeny k tomu, aby pomohly držiteli karty identifikovat zakoupené produkty nebo služby.

Pokud držitel karty snadno nerozumí popisovači fakturace a nerozpozná transakci, může být zahájeno zpětné zúčtování.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci
Automaticky přeloženo:
Radka
před 11 měsíci

100% milovat

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Ahoj. V podstatě jsem podal stížnost na support@velobet.com jak bylo doporučeno na živém chatu. To bylo zřejmě zasláno manažerovi souladu. Pak jsem asi 2 týdny pronásledoval a pronásledoval, jako by o mé stížnosti nikdo nevěděl, takže nakonec moji stížnost našli. V tomto bodě se vyhovění vrátilo a stále jsem nevěděl, na co jsem si stěžoval. Museli jsme tedy vše odeslat znovu. V žádném případě jim nechci ubližovat, protože všechno ostatní bylo skvělé. Ale tato jedna stížnost je za hodně peněz a doufala by, že po 4 týdnech bude vyřešena a vrácena.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Co takhle podat skutečnou stížnost hned? Chci říct, projděte si tohoto průvodce , a pokud jste v něm, použijte tento odkaz ke spuštění show: https://casino.guru/complaints/createaaa

Na rozdíl od kasina (to jsem musel říct) jsme rádi, že vám pomůžeme i zde na fóru, takže se neváhejte zeptat, pokud nějaké máte.

Myslím, že byste si měli okamžitě stěžovat!

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Jen jsem chtěl věřit velo bet, že to vyřeší, protože v ně věřím. Budu čekat xouple hodin, jestli dostanu odpověď, protože jsem z poslední odpovědi, kterou jsem dostal, velmi zklamaný.

Automaticky přeloženo:
Brianpaul_7
před 11 měsíci

Jasná věc, žádný tlak. Jen jsem chtěl, abyste věděli, že existují i jiné způsoby, které byste mohli chtít vyzkoušet.

Zatím přeji hodně štěstí!

Upraveno autorem před 11 měsíci
Automaticky přeloženo:
Radka
před 11 měsíci

Pokud zde nastolím svůj problém, co se stane, prosím

Automaticky přeloženo:
Brianpaul_7
před 11 měsíci

Všechno je to napsané v průvodci, pamatuješ?

Jednoduše řečeno, budou následovat tyto kroky:

Krok 1 : Hráč vyplní formulář stížnosti a odešle jej.

Krok 2 : Analyzujeme stížnost a odpovědi hráče ve formuláři a podíváme se na kasino a jeho podmínky.

Krok 3 : Napíšeme popis stížnosti pro náš systém a zeptáme se hráče na další otázky, abychom všemu dobře porozuměli.

Krok 4 : Na základě všeho, co víme, se snažíme hráči poradit, zda lze situaci snadno vyřešit, aniž bychom museli kontaktovat kasino.

Krok 5 : Pokud je to potřeba, pozveme kasino, aby se připojilo ke konverzaci a poskytlo svou stránku příběhu.

Krok 6 : Na základě výsledku stížnost uzavřeme a klasifikujeme, což ovlivní, jak bude ovlivněn bezpečnostní index kasina.


Jakmile stížnost odešlete, bude zkontrolována naším prvním členem týmu odpovědí a jakmile bude tato stížnost dokončena, bude vaše stížnost zveřejněna. Brzy poté budete vyzváni, abyste uvedli další informace, například související e-maily.

Něco dalšího? 😉


Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Ahoj Radko

můžu mít nějakou radu? Jak jsem siad, dal bych velobet šanci vyřešit mou stížnost. Přiblížil se 4. týden a dnes jsem skutečně dostal odpověď. Zdálo se, že nevidí problém na tomto webu, i když jsem udělal snímek obrazovky problému. Tato částka I. Boj o 3000 liber. Dnes mi jako gesto dobré vůle nabídli 1000 liber. I když je to hezké, stále to není moje plná částka. Vážně ne, byli na omylu a já nevím, co mám teď udělat. Můžete mi poradit, jaké kroky bych měl podniknout. Odpověděl jsem jim jako milé, že nabídli 1000, ale mám pocit, že vědí, že by měla být vrácena celá částka.


Automaticky přeloženo:
1...4 5 6...20
Jít na stránkuz 20 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky