Dobrý den, myslím, že by bylo fér doplnit Vaše vyjádření o pár detailů. V tomto bodě máte docela pravdu.
Přesto cítím, že je důležité rozlišovat mezi věcmi, které můžeme řešit nebo podporovat, a věcmi, které nemůžeme.
Nejsme ani právníci, ani bankovní instituce. Jako neoficiální zprostředkovatel vám můžeme poskytnout poradenství, ale nemůžeme vaším jménem oslovit vaši banku ani žádný úřad. Také se nemůžeme na nikoho obrátit, aby změnil způsob, jakým kasino využívá své transakce; vy, hráči, na druhou stranu můžete. V rámci našeho omezeného přístupu nám tedy záleží na tom, zda je situace vyřešena a peníze se vrátí, když to vidíme jako spravedlivý výsledek.
Chci, aby to bylo jasně řečeno.
Navíc, co mě opravdu zajímá, je, že se zdá, že jste pokračovali v hraní a po ztrátě finančních prostředků jste na svém bankovním výpisu uvedli obavy ohledně názvů společností třetích stran.
Proč ne dříve? Zajímalo by mě.
Souhlasím s tím, že některá kasina nějak mění nebo skrývají své kódy, čímž bankám znemožňují takové vklady blokovat. To je zvláště nebezpečné pro zranitelné hráče, kteří hledají ochranu, když je přepadne jejich vášeň pro hazard.
Dovolte mi říci, že všichni hráči z vaší země by měli hrát pouze v řádně licencovaných kasinech, jak jste nám moudře řekl. Přesto by mě zajímalo, proč jsi udělal výjimku.
Tak či onak jsme vám vysvětlili, kde jsou naše limity:
Vzhledem k tomu, že jste dobrovolně vložili finanční prostředky do kasina bez licence UKGC, spadá hledání ztracených prostředků kvůli tomu, že popisy bankovních výpisů byly přiděleny třetím stranám , mimo naši působnost . Doporučuji obrátit se na UKGC nebo vaši banku a vyřešit tuto záležitost nezávisle.
Jen doufám, že se snažíte podporovat hráče, ne jen ukazovat prstem na nás z nějakého důvodu, kterému upřímně nerozumím v plném rozsahu, jak se zdá.
Chcete-li se takové situaci vyhnout, přestaňte vkládat peníze v kasinech mimo UKGC. Mějte na paměti svá vlastní slova. 🙏
Hello, I think it would be fair to add a few details to your statements. At this point, you are quite correct.
Yet I feel it is important to distinguish between things we can address or support and things we can't.
We are neither lawyers nor banking institutions. As an unofficial mediator, we can provide advice, but we can't address your bank or any authority on your behalf. We also can't turn to anyone to change the way the casino utilizes its transactions; you, players, can, on the other hand. Thus, within our limited approach, we care whether the situation is solved and money returns when we see that as a fair result.
I want this to be stated clearly.
Additionally, what I really find interesting is that it appears that you proceeded with playing and raised concerns about third-party company names on your bank statement after losing your funds.
Why not sooner? I wonder.
I agree that some casinos are somehow changing or hiding their codes, making it impossible for banks to block such deposits. This is especially dangerous for vulnerable players seeking protection when their passion for gambling overtakes them.
Allow me to say that all players from your country should only play in properly licensed casinos, as you wisely told us. Yet, I wonder why you made the exception.
One way or another, we explained to you where our limits are:
Since you willingly deposited funds into a casino without a UKGC license, seeking lost funds due to the bank statement descriptions being assigned to third parties falls outside our purview. I recommend reaching out to the UKGC or your bank to address this matter independently.
I just hope you aim to support players, not just point fingers at us for some reason that I honestly do not understand in full scale, it seems.
To avoid such a situation, please stop depositing at non-UKGC casinos. Keep your own words in mind. 🙏
Automaticky přeloženo: