FórumKasinaVelobet Casino - všeobecná diskuze

Velobet Casino - všeobecná diskuze (strana 3)

před rokem od Landgraf1994
|
42223 zobrazení 388 odpovědí |
|
12 3 4...20
Přidat příspěvek
Radka
před 12 měsíci

Jsem velmi uvolněný, takže prosím, nemýlte si mou repliku tak, že jsem jiná.

'prosím, nevěřte' se často používá k vyjádření skepse, pochybností nebo nedůvěry - jen jsem obhajoval své zkušenosti a zároveň gratuloval autorovi!

Prosím, nedělejte z toho něco, co není!

Pojďme prosím dál 🙏

dík

Automaticky přeloženo:
Anonymized485
před 12 měsíci

zahrál dalších 500 £ a vyhrál 1,7 000, sehrál to na 1,5 000 £ a bylo to také přijato. Myslím, že pokud s jejich týmem mluvíte zdvořile, jsou opravdu užiteční, měl jsem několik menších problémů při výběru své první výhry, přinutili mě dvakrát ověřit dokumenty a změnit heslo, ale teď, když to povolují hrát a stahovat, jak se mi zachce a je to rychlé, nemůžu jim nic vytknout

Automaticky přeloženo:
Blaisep
před 12 měsíci

Jsem za vás tak potěšen - dostal jsem všechny své vklady zpět a nikdy nebyly nezdvořilé. Vrácení peněz však nepřišlo od nich jako takových, ale od jiné společnosti, je to všechno velmi bizarní. Nic z toho nedává smysl-řekla bych být vděčná za výhry,nechte si je a běžte 😂 evidentně si dělám srandu ale určitě to nevydrží 😉- hodně štěstí a díky za milý komentář

Automaticky přeloženo:
před 12 měsíci

zahrál dalších 500 £ a vyhrál 1,7 000, sehrál to na 1,5 000 £ a bylo to také přijato. Myslím, že pokud s jejich týmem mluvíte zdvořile, jsou opravdu užiteční, měl jsem několik menších problémů při výběru své první výhry, přinutili mě dvakrát ověřit dokumenty a změnit heslo, ale teď, když to povolují hrát a stahovat, jak se mi zachce a je to rychlé, nemůžu jim nic vytknout

Automaticky přeloženo:
před 12 měsíci

Dobrý den, pro změnu je hezké vidět dobré zkušenosti hráčů a když jste v kasinu vyhráli další peníze, jak dlouho vám trvalo vybrat 1,5k? Co se týče dodatečného ověření, o co vás kasino požádalo?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 12 měsíci

Ahoj,


při prvním výběru požádali o dokumenty, jako je ID, výpis z účtu atd., poté je odmítli a požádali o něco konkrétnějšího (ID pasu), poté můj výběr znovu odmítli a požádali mě, abych si změnil heslo, protože by to mohl být problém se zabezpečením dat a pak mi dovolili odstoupit.


při 2. výběru už o nic nežádali, asi 20 hodin poté, co jsem požádal o výběr, se to posunulo k úspěchu a v bance se to objevilo asi 4 hodiny po schválení.


dík

Automaticky přeloženo:
před 12 měsíci

Jsem velmi uvolněný, takže prosím, nemýlte si mou repliku tak, že jsem jiná.

'prosím, nevěřte' se často používá k vyjádření skepse, pochybností nebo nedůvěry - jen jsem obhajoval své zkušenosti a zároveň gratuloval autorovi!

Prosím, nedělejte z toho něco, co není!

Pojďme prosím dál 🙏

dík

Automaticky přeloženo:
před 12 měsíci

Pokud smím, měl jsem na mysli toto: „Já, za prvé, beru výjimku z vašeho rozsáhlého prohlášení a zvláště mám výjimku z toho, že jsem označen za lháře!

Jsem rád, že vaše zkušenosti jsou pozitivní, ale nesnižujme to od SKUTEČNÝCH zkušeností ostatních!"

Jak jsem řekl, nikdo vás tady nenazval lhářem, v takovém případě bych zakročil.

Asi si všichni chceme vyměňovat příspěvky v klidné atmosféře, takže vás nebudu dále obtěžovat. Buďme na sebe všichni hodní. 🙏 Dobrá poznámka - jedeme dál 🙌

Automaticky přeloženo:
před 12 měsíci

Ahoj,


při prvním výběru požádali o dokumenty, jako je ID, výpis z účtu atd., poté je odmítli a požádali o něco konkrétnějšího (ID pasu), poté můj výběr znovu odmítli a požádali mě, abych si změnil heslo, protože by to mohl být problém se zabezpečením dat a pak mi dovolili odstoupit.


při 2. výběru už o nic nežádali, asi 20 hodin poté, co jsem požádal o výběr, se to posunulo k úspěchu a v bance se to objevilo asi 4 hodiny po schválení.


dík

Automaticky přeloženo:
před 12 měsíci

Jasně, tak se ptaly klasické věci, ale jsem rád, že jsi neměl problémy, protože sis musel změnit heslo.

Co se týče toho stažení, řekl bych, že je to přiměřená doba, i rychlá. Ne každý hráč má takové štěstí. Ale protože ti vše dobře dopadlo, mám radost i já. Můžu se zeptat ještě na jednu věc, jaký způsob výběru jste použili?

Automaticky přeloženo:
před 12 měsíci

Všiml jsem si slušné recenze od kasinového guru zde, takže vložil 500 GBP a hrál automaty. Načteny jsou pouze hry Betnet a play go. Hmm, prohrál jsem 500 GBP za asi 40 minut za 2 GBP za otočení. Vložil dalších 1000 £ a hrál za 4 £ zatočení. Los jsem ztratil asi za 30 minut. Zdá se mi, že pokaždé, když se prostřednictvím CASINO GURU dozvím o novém slušném kasinu, je pekelně zkažené. Nikdy žádné bonusy, žádné 3 symboly nikdy Zarovnání a výhry jsou malé a velmi malé. Děkuji CASINO GURU JEDNOU jste mě upozornili na kasino, o kterém jsem nikdy neslyšel, dal jste mu dobrou recenzi a pak jsem VŠE prohrál V REKORDNÍM ČASE. Já sám bych dal VELOBETu 1/10 a řekl bych, že je to korupce v celé své kráse.

Upraveno autorem před 12 měsíci
Automaticky přeloženo:
Bh1974
před 12 měsíci

Jsem upřímně ohromen množstvím peněz, které tato kasina nabírají.

Napsal jsem společnosti Velobet a zajímavé je, že e-mailová komunikace, která následovala, byla od třetí strany „společnosti", nikoli od společnosti Velobet.

Ve skutečnosti jsem dostal všechny své vklady zpět a od té doby jsem jim několikrát napsal, abych se zeptal, PROČ mi vrátili…. ŽÁDNÁ ODPOVĚĎ….. (Myslím, že důvod bezpečně pochopíme sami!)

Zdá se, že pro malý počet úspěšných výzev existuje nebývalý počet neúspěšných výzev!

Moje rada by byla obecně si „přečíst negativní recenze", pravděpodobně to budou skutečné zkušenosti!

Přečtěte si i ty pozitivní, pokud si myslíte, že to pomůže, ale mějte na paměti:

  • pokud to zní příliš dobře, aby to byla pravda
  • porovnejte to se špatnou recenzí 😉
Upraveno autorem před 12 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 12 měsíci

Uplynuly tři týdny a účet je stále blokován. Žádná možnost hrát a vybírat peníze.



Automaticky přeloženo:
před 12 měsíci

Jako by v tom byli všichni spolu!!

uvidíme, jestli mi Casino Guru pomůže získat peníze zpět, nebo to znovu bude „žádná odpověď z kasina" zzz

držte se dál od lidí VELOBET. Jsou zmanipulované na maximum. Jakékoli skutečné vyšetřování by to dokázalo během několika sekund.

Automaticky přeloženo:
Anonymized485
před 12 měsíci

posvátnost

Upraveno autorem před 12 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 12 měsíci

https://santedacasinos.com/

Upravil Jaro před 11 měsíci
Důvod: Zakázaný odkaz
Automaticky přeloženo:
před 12 měsíci

dal jim kasino guru

dobrá recenze, tak jsem je použil. Poslal jsem e-mail na jejich podporu a podívám se, zda kasino guru pomůže získat mou plnou náhradu a aktualizují svou recenzi o relevantní hodnocení a negativní recenzi

Automaticky přeloženo:
před 12 měsíci

Všiml jsem si slušné recenze od kasinového guru zde, takže vložil 500 GBP a hrál automaty. Načteny jsou pouze hry Betnet a play go. Hmm, prohrál jsem 500 GBP za asi 40 minut za 2 GBP za otočení. Vložil dalších 1000 £ a hrál za 4 £ zatočení. Los jsem ztratil asi za 30 minut. Zdá se mi, že pokaždé, když se prostřednictvím CASINO GURU dozvím o novém slušném kasinu, je pekelně zkažené. Nikdy žádné bonusy, žádné 3 symboly nikdy Zarovnání a výhry jsou malé a velmi malé. Děkuji CASINO GURU JEDNOU jste mě upozornili na kasino, o kterém jsem nikdy neslyšel, dal jste mu dobrou recenzi a pak jsem VŠE prohrál V REKORDNÍM ČASE. Já sám bych dal VELOBETu 1/10 a řekl bych, že je to korupce v celé své kráse.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Ahoj, kasino podle mého názoru nemá dobré skóre - 6,3 podprůměrné . Přesto upozorňuji, že kasino má vždy dlouhodobě navrch nad hráčem a většinou se stane, že tam vše prohraje.


Však také popisujete jen to, že jste prohráli v kasinu a nic jiného. Žádné další zkušenosti nepopisujete, takže pokud jste na něco narazili, určitě by bylo vhodné to napsat. Jak jsem řekl, kasino má vždy výhodu nad hráčem, takže pokud je problém jen v tom, že jste prohráli peníze, bylo by pravděpodobně nejlepší přestat hrát.

Upraveno autorem před 11 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 12 měsíci

Uplynuly tři týdny a účet je stále blokován. Žádná možnost hrát a vybírat peníze.



Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Ahoj, omlouvám se za situaci, ve které se nacházíte. Řeklo vám kasino, proč blokuje váš účet?

Myslím, že je to docela dlouhá doba a doporučil bych podat stížnost zde na tomto odkazu:https://casino.guru/complaints/all

Náš tým se vám bude snažit pomoci a snad vše dobře dopadne. Jsi v ?

Automaticky přeloženo:
před 12 měsíci

Jako by v tom byli všichni spolu!!

uvidíme, jestli mi Casino Guru pomůže získat peníze zpět, nebo to znovu bude „žádná odpověď z kasina" zzz

držte se dál od lidí VELOBET. Jsou zmanipulované na maximum. Jakékoli skutečné vyšetřování by to dokázalo během několika sekund.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Podle toho, co jste zde a ve své stížnosti popsal, si nejsem jistý, proč byste chtěli dostat své peníze zpět. Ale podívejme se, kam se náš tým dostane a jestli máte nějaké důkazy, že došlo k chybě na straně kasina.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 11 měsíci

Opravdu?????

CASINO GURU mi dal 6,3, což je nadprůměrné skóre, pokud dáte 0-10 Ne????

Nebyl to případ výhry, některé prohry, byl to případ prohry, prohry v RECORD TIME. Žádám o vrácení peněz, abych mohl jít hrát na renomované spolehlivé a poctivé herní platformě. Pokud ano, VELOBET si zaslouží 1/10!!!!

Uvidím, jak moc se mi guru kasina snaží pomoci získat náhradu.

Sám mám velmi vtipný pocit, že to nebude nic moc. JSTE V TOM VŠICHNI SPOLU!!!

Upraveno autorem před 11 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Nikdy jsem o tomto kasinu ani neslyšel, dokud jste mu nedali NADPRŮMĚRNÉ SKÓRE. Rozhlédl jsem se po internetu a našel jsem mnoho negativních recenzí a varovných vlajek od ostatních recenzentů a zákazníků tohoto kasina.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Opravdu?????

CASINO GURU mi dal 6,3, což je nadprůměrné skóre, pokud dáte 0-10 Ne????

Nebyl to případ výhry, některé prohry, byl to případ prohry, prohry v RECORD TIME. Žádám o vrácení peněz, abych mohl jít hrát na renomované spolehlivé a poctivé herní platformě. Pokud ano, VELOBET si zaslouží 1/10!!!!

Uvidím, jak moc se mi guru kasina snaží pomoci získat náhradu.

Sám mám velmi vtipný pocit, že to nebude nic moc. JSTE V TOM VŠICHNI SPOLU!!!

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Ahoj.

Myslím, že Jaro odkazoval na tuto část vaší stížnosti :

" Bohužel, v tuto chvíli, pokud nemáme žádné důkazy, které by dokazovaly, že se děje něco nekalého, nemůžeme nic dělat . Prosím, neváhejte mě kontaktovat, pokud existuje něco jiného, mohu pro vás udělat ohledně vašeho stížnost."

Také úplně nerozumím tomu, proč se domníváte, že by vám měla být vrácena částka. Jak to vidím já, chcete své vklady zpět, protože jste je ztratili .

Při vší úctě, taková situace nemá nic společného s indexem bezpečnosti jakéhokoli kasina.

Je snad ještě něco, co jste ve stížnosti ještě nezmínili?

Automaticky přeloženo:
12 3 4...20
Jít na stránkuz 20 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky